11'den 3'e...
11'den 3'e...
İnsan vücudu günde 4 saat uyumaya göre ayarlanmışmış. Biz de arkadaşımla bunu denemeye kadar verdik ve en etkili uyuma saati olan 11 ile 3 arasını seçtik... Alarm çaldığı gibi yatağımdan fırladım ve şu an hayatımda hiç hissetmediğim kadar dinç hissediyorum kendimi. Yatsam yatarım aslında ama bakalım... Bugünün sonunda ve bu haftanın sonunda kendimi nasıl hissettiğimi yazacağım, belki siz de başlamak istersiniz diye 
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
bende uzun uğraşlar sonucu birşeyler düşündüm bu konuda kafa yordum. ve ortak nokta 6 saatte karar kıldım. fakar vardiyalı bir işe girince özellikle gece vardiyasından çıkınca bozuluyor. bu sefer gece 12de gittiğiniz işten sabah 8de çıkınca bozuluyor. ama onun dışında 6 saat bana yetiyor. fakat fazla içersem gecelere akarsam 24 saaat uyurum. böyle bir dezavantajı var 
alkol almadan denenebilir
alkol almadan denenebilir
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
Niye gitmesin? Ben daha çoğunu bile gönderiyorum uykuya. Sağlam bir uykunun ardından gelen verim hiçbirşeyde yok. Geceleri sağda solda internette saatler harcayıp sabahları zombi gibi gezmektense, oooh mis gibi 7-8 saat uyuyup çalışmak var.Alenthas wrote:Günün 3'te 1'i uykuya mı gitsin yavArtemis Entreri wrote:Yazık günah ya, uyku kadar güzel birşey var mı, derdiniz ne
Hatta öğlenleri de uyumayı tavsiye ederim. Yarım saat, 1 saat, sınavlarım da olsa kestiririm ben, iyi gelir.
Been there. Seen that. Got the scars.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
Duymuşsunuzdur belki, asıl dinlenme hali 15 dakika filan sürüyor uyuyorken. O sırada da bırakın rahatlamayı, deli gibi çalışıyor bütün vücut, restart atıyor adeta. Gözler filan oynar kapalı halde, rüyaları da bu evrede görüyorsunuz, hepsi 15 dakika da. O yüzden böyle ermiş insanlar gün içinde 4x15 dakikadan 1 saat kadar uyuyup herkesden dinç olabiliyor ama bana göre değil arkadaş 
Been there. Seen that. Got the scars.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Duydum duydum rem uykusu işteArtemis Entreri wrote:Duymuşsunuzdur belki, asıl dinlenme hali 15 dakika filan sürüyor uyuyorken. O sırada da bırakın rahatlamayı, deli gibi çalışıyor bütün vücut, restart atıyor adeta. Gözler filan oynar kapalı halde, rüyaları da bu evrede görüyorsunuz, hepsi 15 dakika da. O yüzden böyle ermiş insanlar gün içinde 4x15 dakikadan 1 saat kadar uyuyup herkesden dinç olabiliyor ama bana göre değil arkadaş
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Tebrik ettim catboy hadi iyi not alırsın inşallahcatboy wrote:bir üniversite öğrencisi olarak sınav zamanlarında s.çtın mavisini görmek gibi bir hobimiz vardır, 24 saatlik uykusuzluk sürecinin ardından o 4-5 saat sürecek olan öğlen uykusu (işte şimdi o uykudan kalktım) paha biçilemez hele sınavınız çok iyi geçtiyse...
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Ben baya deneysel çalışmalar yaptım bu konuda
Ã?eşit çeşit zamanlarda çeşit çeşit uyku sürelerini denedim, bir ara uykuyu ikiye bölmeyi bile denedim. Hatta bugün de 4.5 saat uyudum, o uykuyla duruyorum. Ama kesintisiz 7-8 saat uyumanın ardındaki dinçliği hiçbiri veremedi. Her insanın bünyesi de farklı, bana 7-8 saat gerekiyorsa başkasına 4 saat yetebilir. Ama 4 saat uyumak bende az da olsa bir yorgunluk bırakıyor.
Bu arada bölmek de iyi olmuyor, "4'er saat uyuyarak 8 tamamlarım" fikri pratikte çalışmadı
İki uyku arasında bir yorgunluk oluyor.
Ama şunu diyeyim; 4 saat uyuduktan sonra kalkınca dinç kalkıyorsunuz. Bugün gece 12'de yatmıştım, 4 buçukta kalktım. Bilgisayar oynadım, tv izledim, derse gittim. Hala da oturuyorum; ama 8 saat uyusam daha dinç olurdum. Yorulmaya +2 ekliyor gibi bir şey yani (FRPci dili
)
Ben de uykuyu gereksiz buluyorum, bence tamamen zaman kaybı. Bedensel bir ihtiyaç olmasa hiç uyumam.
Bu arada bölmek de iyi olmuyor, "4'er saat uyuyarak 8 tamamlarım" fikri pratikte çalışmadı
Ama şunu diyeyim; 4 saat uyuduktan sonra kalkınca dinç kalkıyorsunuz. Bugün gece 12'de yatmıştım, 4 buçukta kalktım. Bilgisayar oynadım, tv izledim, derse gittim. Hala da oturuyorum; ama 8 saat uyusam daha dinç olurdum. Yorulmaya +2 ekliyor gibi bir şey yani (FRPci dili
Ben de uykuyu gereksiz buluyorum, bence tamamen zaman kaybı. Bedensel bir ihtiyaç olmasa hiç uyumam.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..

