Kupapa Efsanesi (Legend of Kupapa)

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Kupapa Efsanesi (Legend of Kupapa)

Post by Artemis Entreri »

Image

Oyunu anlatmak isterdim ama kendi oyunumu (eksileri ve artılarıyla birlikte) başka bir site daha güzel anlattığı için linkini vermekle yetincem :)

Legend of Kupapa

Siz de deneyip yorumlarınızı yaparsanız ne mutlu bana.

Image
Been there. Seen that. Got the scars.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Flash oyunlarını hiç sevmem ama :-P Eline emeğine sağlık; başta sağa sola ateş eden atari oyunu gibi dursa da adam toplama, onların da özelliklerini geliştirme ve araya sıkıştırdığın öykülerle fark yaratabilmişsin. :clap:

şimdi ben de heves ettim, nasıl yapıldığını öğrenip :-P ben de kendi oyunumu yapcam işte.

.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Eline sağlık Artemis, çok başarılı bence
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Bravo Artemis Entreri, beğendim :clap:

Senin oyununun en orijinal yanı, yanına savaşçı eleman alabilmek. İyi düşünmüşsün, tek başına savaşmamak bir takım ruhu da yaratıyor. Ama 10. dalgada takıldım, bir anda her taraftan kırmızı kafalar çıkıyor, tek başına yetmiyorsun. Elemanlar da bir işe yaramıyor, anlamadım. Neyse özetle bu tarz çok oyun var da senin bir orijinalliğin olmuş, zevkle oynadım.

Dwaxer, ben de öğrenmeyi istedim de oturup uğraşmadım hiç. Aslında FRP ile tanışmadan önce kağıt üzerine zarlarla strateji oyunları yapardım, onlardan birini Flash'ta yapmak isterim de hazır bir taban yok sanırım. Nasıl yazılımları hazırlanıyor bilmiyorum. Sen nasıl yapıyorsun Artemis? Yani sırlarını açıklamak zorunda değilsin de, ufak bir açıklama merağımızı giderirdi :)
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Post Reply