şu sıralar biraz bilgisayar oyunu oynamaya fırsat buldum. Okul döneminde pek elimi süremiyordum.
D&R da Orange Box 21 TLye gördüm dayanamadım aldım. Orange Box'ın içinde
*Half Life 2
*Half Life 2 Episode 1
*Half Life 2 Episode 2
*Team Fortress 2
*Portal
Geliyor. Half Life zamanında hastası olduğum bir oyun olmuştu Half Life 2 için de çok olumlu yorumlar duymuş/okumuştum oynamaya karar verdim.
Çok başarılı bir oyun yapmışlar bence klasik bir fps olmasının yanında daha farklı öğeleri (Araç kullanma/ bulmaca çözme) gayet başarılı bir şekilde oyunun içerisine sokmuşlar. FPS oyunlarında en büyük derdim nereden gideceğimi bulamamak olurdu. Çok sık o problemi yaşamadım.
Çok orjinal silah seçenekleri de var. Özellikle gravity gun belki de fps tarihinin en eğlenceli silahlarından biri...
Oynayan var mı başka? Siz neler düşünüyorsunuz?
Half Life 2
Half Life 2
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
Re: Half Life 2
ben oynadım açıkçası call of duty 4 (ve 5 ve 6Efla wrote:şu sıralar biraz bilgisayar oyunu oynamaya fırsat buldum. Okul döneminde pek elimi süremiyordum.
D&R da Orange Box 21 TLye gördüm dayanamadım aldım. Orange Box'ın içinde
*Half Life 2
*Half Life 2 Episode 1
*Half Life 2 Episode 2
*Team Fortress 2
*Portal
Geliyor. Half Life zamanında hastası olduğum bir oyun olmuştu Half Life 2 için de çok olumlu yorumlar duymuş/okumuştum oynamaya karar verdim.
Çok başarılı bir oyun yapmışlar bence klasik bir fps olmasının yanında daha farklı öğeleri (Araç kullanma/ bulmaca çözme) gayet başarılı bir şekilde oyunun içerisine sokmuşlar. FPS oyunlarında en büyük derdim nereden gideceğimi bulamamak olurdu. Çok sık o problemi yaşamadım.
Çok orjinal silah seçenekleri de var. Özellikle gravity gun belki de fps tarihinin en eğlenceli silahlarından biri...
Oynayan var mı başka? Siz neler düşünüyorsunuz?

