Efla düşündüğüm her şeyi fazlasıyla dile getirmiş. Adeta beynimi okumuş. Yazdığı her kelimeye katılıyorum. Efla'nın dediklerinin üzerinden geçmektense sizlere neyin neden ve nasıl olduğunu anlatayım.
Evet, catboy, aynen dediğin gibi oldu. Fazla bir fikir yoktu, değiştirmek istiyorduk. "Hayal Makineleri", "Klavyeüstü RYO"dan Artemis Entreri'nin de dediği gibi "milyon kat daha iyi." Başlık sarayda neredeyse bir aydır duruyor. Ortaya fikirler atıldı, biraz beyin fırtınası yapıldı sonra da unutuldu. Böyle olunca Walter ÇOK haklı bir nedenden dolayı serzenişte bulundu. Ne zaman FRP World'de bir şeyler yapılmak istense en iyisini yapmaya çalıştığımız için bir yerlerde tıkanıyoruz, sonra da unutulup gidiyor. Tişört başlığını takip etmiyordum ama sanırım orada da böyle oldu. Ben de Walter'ın tavsiyesine uydum, Perşembe akşamı, sadece iki sayfadan oluşan, ve uzun zamandır inaktif olan başlığa Hayal Makinelerinin uygun olduğunu dile getirdim. Ertesi gün Efla ismi değiştirdi (ki ben bu kadar çabuk olacağını beklemiyordum). Neden bir açıklama yapmadığım tamamen kişisel olaylarla ilgili. Sonuçta robot değiliz ki 7/24 bilgisayarın başında olalım. Velhasıl birbirine eklenen zincirleme olaylar yüzünden böyle bir sonuç elde etmiş olduk.
Bu ileriye dönük bir harekettir, forumu daha güzelleştirmek için yaptığımız ufak değişikliklerden biri. SacoKhan'ın dediği gibi ismi kayaya kazımadık. İleride daha iyi fikirlerle geldiğinizde bunun mümkün olduğunu göstermiş olduk başlığın ismini değiştirerek. Buna karşı çıkacağınıza bundan cesaret alarak daha iyi fikirlerle gelmenizi beklerdim.
Başlığı kilitlemiyorum, ortaya atacağınız başka fikirler varsa buraya yazmanız dileğiyle.
