Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
NIGHT
Kullanıcı
Posts: 736 Joined: Sun Feb 01, 2004 10:00 am
Location: bursa
Post
by NIGHT » Tue May 22, 2007 1:29 am
peki nasıl içiyorsunuz? sek mi? Absolute bir site yapmış
saatlerce okusam bıkmam heralde, nasıl tarifler var orda öyle ya? Bir göz atın derim
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585 Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden
Post
by SacoKhan » Tue May 22, 2007 4:37 am
Her zaman Absolute. Smirnoff ikinci tercih...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Dreamscape
Kullanıcı
Posts: 718 Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...
Post
by Dreamscape » Tue May 22, 2007 5:02 am
Valla en iyisi nedir ne değildir bilemicem ama.Bir keresinde sadece 3 küçük bardak votka içmiştim soluğu hastenin acil servisinde almıştım.Serum takmışlardı
.Absolute iyidir...(ama dikkat edilmesi gerekir sonucu kötü oluyor)
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
Phantom
Kullanıcı
Posts: 323 Joined: Wed Jul 26, 2006 10:00 am
Location: Rpcraft
Contact:
Post
by Phantom » Tue May 22, 2007 9:31 am
Türklerde binboa, yabancılarda Absolut, fakat cepte para varsa Jack Daniels ve Tequila'dan vazgeçmem.
-------------------------------------------------------------
UNOFFİCİAL SİTE PSİKOPATI.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585 Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden
Post
by SacoKhan » Tue May 22, 2007 11:05 am
Dimi Phantoım, onlar vazgeçilmezler zaten
:w00t:
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Daeya
Kullanıcı
Posts: 2183 Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
Location: Karşıyaka
Post
by Daeya » Tue May 22, 2007 7:02 pm
Tequila'nın en güzel olayı ne kadar çok içersen iç kusamıyorsun haha
İsteyenler için çok güzel bir tarif verebilirim, benim favori içkimdir, tatlı oldğu için içtikçe içesi geliyor insanın, daha sonra çarpması da cabası tabi. Ama onun için de bir tavsiyem var, içtiğiniz gecenin sabahına tavsiye edeceğim şeyden 1 tane soğuk suya atıyorsunuz içtikten sonra ne baş ağrısı kalıyor ne mide bulantısı haha süper
Absolut ve elma...Vanilyalı absolut da iyi gider ama ilk defa içecekler dikkat cidden fena yapıo
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
Phantom
Kullanıcı
Posts: 323 Joined: Wed Jul 26, 2006 10:00 am
Location: Rpcraft
Contact:
Post
by Phantom » Tue May 22, 2007 9:03 pm
Bende çok tarif yazarım burayada forumun kapasitesi yetmez.
-------------------------------------------------------------
UNOFFİCİAL SİTE PSİKOPATI.
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818 Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by Dilbao » Wed May 23, 2007 5:14 am
Sek olarak smirnoff, aromalı olarak da smirnoff north tabiki.
Bunun haricinde martini varsa ortamda zor kaldırırsınız beni mekandan.
"Lovefull Evil"
Phantom
Kullanıcı
Posts: 323 Joined: Wed Jul 26, 2006 10:00 am
Location: Rpcraft
Contact:
Post
by Phantom » Wed May 23, 2007 6:58 pm
Dilbao seninle bigün içicez karşılıklı seni daha bayıltıcam pijama giydiricem.
-------------------------------------------------------------
UNOFFİCİAL SİTE PSİKOPATI.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Sat May 26, 2007 12:51 am
tabii ki her zaman Absolute.. özellikle yılbaşı için çıkarttığı adını unuttum ama altın renkli şişesine ( sınırlı sayıdaki özel bi üretimdi ) hayran olmuştum. mükemmel bir tat..
Artemis Entreri
Kullanıcı
Posts: 1521 Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Artemis Entreri » Sat May 26, 2007 1:50 am
Phantom wrote: Dilbao seninle bigün içicez karşılıklı seni daha bayıltıcam pijama giydiricem.
Abi koptum ya
Ben 3 senedir alkol kullanmıyorum. Votkayla bira arasındaki farkı bilmem
(yuh o kadar da değil)
Been there. Seen that. Got the scars.
Edmond
Kullanıcı
Posts: 5509 Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:
Post
by Edmond » Sat May 26, 2007 3:56 am
Ben içki sürmedim ağzıma(Kaç yaşımdayım:14
)Ne anlıyorsunuz bilmem
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Dreamscape
Kullanıcı
Posts: 718 Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...
Post
by Dreamscape » Sat May 26, 2007 4:29 am
İçme zaten edmond.Bende 16 yaşındayım içki içtim ama çok az içtim açıkçası çokda güzel değil.En güzeli hiç bulaşmamak.Ama likör çok güzel oluyor o başka
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585 Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden
Post
by SacoKhan » Sat May 26, 2007 5:08 am
Aa içmek gibisi var mı yapmayın lütfen, kabul etmiyorum hiçbir argümanı
And i still wonder if you ever wonder the same!...
aransayes
Kullanıcı
Posts: 1861 Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir
Post
by aransayes » Sat May 26, 2007 5:20 am
İçmek güzeldir. çakırkeyf olmak başkadır. Rakıyı mezeyle götürmek çok güzeldir
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...