''Only vodka from russia is genuine russian vodka'' diyip markamı ekliyim
RUSKIY STANDART ama birde fiyatına göre düşünürsek STOLICHNAYA
<div>I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end, the A and the Z, the one who is, the one who was, and the one who is coming, the Almighty, the Ruler of All.</div><br>
Zaten hiç bir erkeğinde ''Ben kolay sarhoş olurum'' dediğini görmedim :schemes:
<div>I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end, the A and the Z, the one who is, the one who was, and the one who is coming, the Almighty, the Ruler of All.</div><br>
Ben olurum ... Çok kolay değil ama yine de ortaya çıkıp şu kadar bu kadar diye anlatçak bi direncim yok. Ama napıyorum, çok içiyo görünüp az içiyorum sarhoş olanlarla eğleniyorum :D
Hani eski bir resme bakarken hani yılları sayar da insan hani gözleri dolar ya birden.. İşte öyle bir şey..
vodkadan başka bişey içmiyroum:koku yok,herşeyler karışıyor(sek en güzeli hoş) ve sarhoş ediyor en güzeli eeen!! yanlız içerken arada bir kalkmak lazım, otururken insan ne kadar sarhoş ne kadar değil anlamıyor
Hertürlü içki soframda yerini bulabilir. Daha sonra midemde tabi. İçip eğlenmek güzeldir ama sonra sapıtmamak lazım. Lakin sizinde işkembe çorbanıza acı biber boca edilebilir. Aman dikkat edince su diye sirkeyi dikmeyin kafaya canım bi arkadaşım gibi.. nicki bende saklı
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm