Author |
Message |
chosen
Kullanıcı
Joined: May 07, 2004
Posts: 1299
Location: yollar...
|
Posted:
Sat Feb 24, 2007 9:50 pm |
|
İkincisi de fena değildi lakin o oyunun korsanlarından bulaşan her 26 nisanda sorun çıkaran virüs o oyuna karşı bir antipati oluşturdu sanki
ama bence de Carmageddon yaratıcı oyunlar listesinden kesinlikle olmalı, ha bir de Yeti's Sport var...
Playstation2 için çıkan Eye Toys da oyun dünyasını bir basamak atlattı, lakin Wii çıkınca bence buraya TÇM Wİİ OYUNLARI yazmak lazım...
görüş ve saygılarımla... |
_________________ Ozan gülüyordu olanlara. Kahkahası karanlıÄ?ı deliyordu. Durdu bir an sonra yine kahkahası duyuldu. Bu seferki olacak olanlara atıftı... |
|
Back to top |
|
|
Darkgnome
Kullanıcı
Joined: Jan 31, 2004
Posts: 3918
Location: Ankara
|
Posted:
Sun Feb 25, 2007 11:25 am |
|
Carmageddon'un 2.sinde fizik kurallarını daha iyi işlemişlerdi ve bundanmıdır nedir arabanın hareketini kontrol çok daha zorlaşmıtı. Ara bölümlerdeki o saçma saapan bölmleri bitirmek için canın çıkıyordu. Oysaki bence o ara bölümlerle asıl oyunu ayrı ayrı ele alsalar çok daha güzel bir oyun olabilirdi. Yaratıcılık olarakta 1.sine çokta bir katkısı olmamıştı bence. Sadece zorlaştırmış ve kafa dağıtmak yerine ününe geçip gerçektende canını dişine taktığın bir oyun haline getirmişlerdi. |
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
" |
|
Back to top |
|
|
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Joined: Mar 10, 2005
Posts: 2585
Location: YalnızlıÄ?ın hüküm sürdüÄ?ü yerden
|
Posted:
Sun Feb 25, 2007 12:07 pm |
|
Black and White diyen oldumu önceki sayfalara bakmak istemiyorum. Düşüncesi çok güzeldi ayrıca kendine bir yapay zeka yaratma imkanı veriyordu ve çok eğlenceli bir oyundu. şimdi BW2 battle of the gods'ı oynuyorum, biraz eğlenceden çıkmış strateji kastırmaya çalışmışlar... |
_________________ And i still wonder if you ever wonder the same!... |
|
Back to top |
|
|
Artemis Entreri
Kullanıcı
Joined: Jun 14, 2005
Posts: 1521
Location: Ýstanbul
|
Posted:
Fri Mar 09, 2007 10:01 pm |
|
İlk cevabı yazan en doğru cevabı vermiş kanımca. Oblivion... Benim oynadığım en güzel ve fantastik açıdan en yaratıcı oyundur kendisi. Bunun dışında Settlers tan önce Kinghts&Merchants vardı oynadığım ilk strateji oyunuydu (civ 1'den sonra tabiki ((: ) İnanılmaz yaratıcı bir oyundu, oynayanlar bilir. Abyss Oddyeus ve devamı Space Impact ( ismini doğru yazdığımı sanmıyorum.) yeşil bir uzaylıyı kontrol ettiğimiz inanılmaz oyun var. Bir de tabi en iyisini sona sakladım.
Yaratıcılık diyince akla Heart of Darkness gelir.
Saygılar.. |
_________________ Been there. Seen that. Got the scars. |
|
Back to top |
|
|
MeRLiNinVaRiSi
Kullanıcı
Joined: Mar 29, 2007
Posts: 6
|
Posted:
Fri Mar 30, 2007 7:08 pm |
|
METAL GEAR SOLİD-EN SEWDİğİM OYUN
RESİDENT EVİL
PRİNCE OF PERSİA
GOD OF WAR
DEVİL MAY CRY
GRAND THEFT AUTO
CRASH
FİNAL FANTAZY
...... |
|
|
Back to top |
|
|
celephael
Kullanıcı
Joined: Jul 30, 2007
Posts: 150
Location: Silivri/ISTANBUL
|
Posted:
Wed Aug 08, 2007 7:27 am |
|
Fable : The Lost Chapter : Karaterimizi 7-8 yaşındaki çocukluktan alıp 65 yaşına getirene kadar oynayabiliyoruz.Hem senaryoyu takip etmek zorunda da değiliz.İyi ve kötü kavramının karakter üzerindeki etkileri çok güzel. Ev alıp , tadilat yapıp , mobilya alıp düzenledikten sonra kiraya verebilmek , her gece tavernada içip içip sarhoş kafayla kumar oynayabilmek, yada alıp başını deniz kenarına gidip balık tutarken gün batımını seyretmek , olmadı şehirler arasında ticaret yapıp para kazanmak ve bu arada bol bol yaratık kesmek , gece düzenlenen yasadışı dövüş turnuvalarına katılmak ve bütün bunlardan sıkıldıktan sonra bir eş bulup evlenip belediye başkanlığına aday olmak çok güzeldi. (şaka Değil) |
_________________ Nothing Can Be Explained. |
|
Back to top |
|
|
Lord_Feanor
Kullanıcı
Joined: Jun 11, 2007
Posts: 629
Location: Miklagaard
|
Posted:
Wed Aug 08, 2007 8:54 am |
|
WoW, KAL Online, Silkroad gibi oyunlar zaten doğaları gereği yaratıcı oyunlar
Bunların dışında The Thing benzerleri Max Payne, The Thief gibi oyunlardan farklı olarakyanınızdaki adamların değişken kişilikleri ve yaratıkların hiçbir zaman aynı yerlere olmamaları gibi özellikleriyle oldukça sıkıcılıktan uzak bir oyundu. Silent Hill da aynı şekilde..
Ha Max Payne le The Thief i kesinlikle kötülemiyorum hatta Thief 2 hala severek oynadığım bir oyundur
Ayrıca The Sims de yaratıcılık sınırlarını iyice aşıp işi saçmalık derecesine getirmişti o da var (bkz. The Sims Makin Magic) işi Nox a çevirmenin anlamı yoktu diye düşünüyorum |
_________________ Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar<br>Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa<br><div>Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan<br>Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan</div><div>Bulan ya da kaçıran kişiy |
|
Back to top |
|
|
Hakikatli-TormII
Kullanıcı
Joined: Jul 25, 2007
Posts: 205
Location: Ankara- susuz diyar
|
Posted:
Wed Aug 08, 2007 11:01 am |
|
Elder Scrolls; oblivion en yaratıcı ve en güzel oyunlardan biridir. Aslında dark messiah'ın dövüş sistemi oblivion'da olsa yaratıclık anlamında çok daha fazla şey kazanırdı. |
_________________ Giden o eski dünler; geçmiÅ?in karanlıÄ?ında anılarımdı onlar. Bense bulamaz oldum onları. Hep selam gönderdim geride kalana, kanıtım yoktu yarına, Yolcularımla aÄ?ladım... |
|
Back to top |
|
|
erethan
BaÅ?büyücü
Joined: Feb 15, 2004
Posts: 1000
Location: Ankara
|
Posted:
Thu Aug 09, 2007 7:13 am |
|
Oblivionda ne gibi bir yaratıcılık vardı ki,serinin önceki oyunlarının sulandırılmış bir haliydi sadece.Ama fable yaratıcı bir oyundu(mevcut bir türe değişik bir yaklaşım),movies keza öyleydi,American Mcgee's Alice vardı eskilerden,Sanitarium,planescape Torment vs. vs. |
_________________ Ä°sim:Erethan Aereos
Irk:insan
Sınıf:Wizard/Evoker |
|
Back to top |
|
|
laraken
Kullanıcı
Joined: Oct 26, 2003
Posts: 78
Location: istanbul / Ankara
|
Posted:
Thu Aug 09, 2007 12:42 pm |
|
Fallout ve Baldurs Gate serileri emsalsizdir. |
|
|
Back to top |
|
|
|
|