Frp World Ana Menü
  • Frp World
    » Anasayfa
    » Forum
    » Anketler
    » Akademi
    » Kitap Tanıtımları
    » Haber Arşivi
    » Haber Gönderin
    » Makale Gönderin

  • Üyelere Özel

  • Kişisel
    » Hesabınız
    » Özel Mesajlar
    » Üye Listesi
    » Üye Arama
    » Siteden Çıkış

  • Site Bilgileri
    » Top10
    » Site Hakkında Yorumlarınız
    » İstatistikler
    » Destekleyen Siteler

  • Kullanıcı Menüsü
    Hoşgeldin, Diyar Gezgini
    Üye Adı
    Şifre
    (Kayıt Ol)
    Üyelik:
    Son Üye: wipedagger8
    Bugün: 6
    Dün: 43
    Toplam: 88874

    Şu An Bağlı:
    Ziyaretçi: 1164
    Üye: 1
    Toplam: 1165

    Şu An Bağlı:
    01 : wipedagger8

    FrpWorld.Com :: View topic - Star Craft....( Bir Efsane )
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Star Craft....( Bir Efsane ) View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    LourdesTr
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 08, 2004
    Posts: 287

    PostPosted: Sun Sep 05, 2004 9:33 am Reply with quoteBack to top

    Dark Templar'ı uçurmayı bilirseniz aslında ne kadar zayıf bir ünite olduğunu görürsünüz. Mind Control yaptığı anda 25 canı kalıyor... 25 Smile Ha Feedback gerçekten pis bişidir, ama plague veya dark swarm kadar zorlamaz bence. Zibilyon tane bunker siege tank vs yapıyorsunuz adam bi dark swarm ile teker teker uçuruyor tüm base'i. vs. Smile

    25 battlecruiser? Abi siz kasti olarak uzatıyonuz oyunu galiba Very Happy
    Back to top View user's profileSend private message
    findor
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 28, 2004
    Posts: 2247
    Location: Bursa

    PostPosted: Sun Sep 05, 2004 2:07 pm Reply with quoteBack to top

    abi uzamassa zevk alamıyorumki len başka türlü çekilmez bu oyun hastasıyım ya

    _________________
    DiÄ?erleri acı çektirirse
    ben kan kustururum...
    Onlar korkutursa ben dehÅ?ete düÅ?ürürüm.
    Ve sizden yada baÅ?kasından alınması
    gereken bir intikam varsa BEN alırım.
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    twi
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 01, 2004
    Posts: 133
    Location: istanbul

    PostPosted: Sun Sep 05, 2004 4:05 pm Reply with quoteBack to top

    LourdesTr wrote:
    20 tane carrier? Nası yaa? Onu 1 saat içinde yapmak için başka doğru düzgün ünite yapmaman gerekir, üssünü falan nasıl savundun? Böhüü nasıl yaa? 20 carrier? Böhüü!!!

    Aslında 3 vs 3 de bi taraf zerg terran protoss olursa protos müttefiklerinden dark archon ile iki tane construction ünit kapıp inanılmaz güçlenebilir. Medic + Hydralisk zaten Medic + Marine den çok daha iyi oluyor, birde önüne üç beş tane zealot koydun mu... Mis mis Smile


    Zaten abşka ünite yapmadım ki hiç. Beni diğer arkadaşlar korudu. Taa ki ZEPLİNler tamamlanana kadar...
    Ve savaş bitti..

    _________________
    BanKai
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailYahoo MessengerMSN MessengerICQ Number
    findor
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 28, 2004
    Posts: 2247
    Location: Bursa

    PostPosted: Sat Sep 18, 2004 9:59 pm Reply with quoteBack to top

    puahahh savaş bitit helal olsun
    online yapalım bi gün

    _________________
    DiÄ?erleri acı çektirirse
    ben kan kustururum...
    Onlar korkutursa ben dehÅ?ete düÅ?ürürüm.
    Ve sizden yada baÅ?kasından alınması
    gereken bir intikam varsa BEN alırım.
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    LourdesTr
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 08, 2004
    Posts: 287

    PostPosted: Sat Sep 25, 2004 7:14 pm Reply with quoteBack to top

    Bende Online yapalım diyeceğim ama oyun yok bilgisayarda Smile LAN yapalım diyorum o yüzden, istanbuldaysanız.
    Back to top View user's profileSend private message
    twi
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 01, 2004
    Posts: 133
    Location: istanbul

    PostPosted: Sun Sep 26, 2004 5:34 pm Reply with quoteBack to top

    bencede lan oynayalım ama ben pek iyi bilmem. Malum 1 saat korusanız beni...
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailYahoo MessengerMSN MessengerICQ Number
    Logan
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Apr 29, 2004
    Posts: 1963
    Location: Gölgelerin İçinden,Kan Kusturmaya Geldim

    PostPosted: Thu Sep 30, 2004 10:44 am Reply with quoteBack to top

    aval benim ırkım zerg tir karşımdaki admın teke tekse sace 3 dk sı vardır Very Happy

    ama yok dayanabilirse 20 dk cıkar 20 dk dan fazla daya bilen cıkmadı ban şu ana kadar

    landan oynıyacanız zamna bende oynak istiroum

    _________________
    Ã?LÃ?M NEREDEN VE NASÄ°L GELÄ°RSE GELSÄ°N!!! Savas NaÄ?ralarmız kulakdan kulaga yayilacaksa ve silahlarimiz elden ele gececekse ve baskalari silah sesleriyle,savas ve zafer narâlariyla cenazelerimize agit yakacaksa Ã?LÃ?M HOS GELDÄ° SEFFA
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailMSN Messenger
    Sensei
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 09, 2004
    Posts: 399
    Location: Sakarya

    PostPosted: Thu Sep 30, 2004 11:38 am Reply with quoteBack to top

    abi bence oyun çok deli ama adamların üzerine çok hızlı bir şekilde ve seri tıklarsanız acayip komik oluyorlar deneyin bir deliriyorlar hele siege tank şarkı söylüyor muaahhahahaha :twisted:

    _________________
    Gitarım AÅ?kım... My Guitar My Soul...
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailMSN MessengerICQ Number
    findor
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 28, 2004
    Posts: 2247
    Location: Bursa

    PostPosted: Thu Sep 30, 2004 10:45 pm Reply with quoteBack to top

    LOGAN abicim büyük konuşma senden sizden ustayım bu oyunda iddia ederim o yüzden boışa kürek sallama bence girin online kasalım ben kayserideyim şimdi

    _________________
    DiÄ?erleri acı çektirirse
    ben kan kustururum...
    Onlar korkutursa ben dehÅ?ete düÅ?ürürüm.
    Ve sizden yada baÅ?kasından alınması
    gereken bir intikam varsa BEN alırım.
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Logan
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Apr 29, 2004
    Posts: 1963
    Location: Gölgelerin İçinden,Kan Kusturmaya Geldim

    PostPosted: Fri Oct 01, 2004 9:01 am Reply with quoteBack to top

    findor bak abicim burda bende üstün olalabilirsin ama starda idalıyımdır
    yani şöle söliyim zergim karşımda 4 insan var iiyi oynuyorlar (kendi arlarında ) 2 si rushta diyer 2 side 15 dk sonra öldü
    ilk cıktıgında beri oynarım tüm haritalarda bitirddim oyubn en sevdigm map big game hunterdır...
    online kapışırdım 2 gün önceye kadar ama bilgisayar havay uçtu Smile

    neyse canım bir ara kapışırız...
    bu arda 8 melle yenemiyorsan karşıma gelmenii hiç tavsiye etmem
    Very Happy

    _________________
    Ã?LÃ?M NEREDEN VE NASÄ°L GELÄ°RSE GELSÄ°N!!! Savas NaÄ?ralarmız kulakdan kulaga yayilacaksa ve silahlarimiz elden ele gececekse ve baskalari silah sesleriyle,savas ve zafer narâlariyla cenazelerimize agit yakacaksa Ã?LÃ?M HOS GELDÄ° SEFFA
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailMSN Messenger
    Logan
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Apr 29, 2004
    Posts: 1963
    Location: Gölgelerin İçinden,Kan Kusturmaya Geldim

    PostPosted: Fri Oct 01, 2004 9:06 am Reply with quoteBack to top

    findor wrote:
    abicim ne var yaff 20 carrierde sen beni görcen çakardım en az 25 tane battle yi o zaman bi allahın kulu karşımda durmazdı yaff acımazdım ulan gaza geldim online ayarlıyıp oynayalım bigün şu oyunu


    BENDE ZERG LERDE intagar ları bir saldım üstüne ordatda batel matil kalmadı Very Happy lol

    _________________
    Ã?LÃ?M NEREDEN VE NASÄ°L GELÄ°RSE GELSÄ°N!!! Savas NaÄ?ralarmız kulakdan kulaga yayilacaksa ve silahlarimiz elden ele gececekse ve baskalari silah sesleriyle,savas ve zafer narâlariyla cenazelerimize agit yakacaksa Ã?LÃ?M HOS GELDÄ° SEFFA
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailMSN Messenger
    findor
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 28, 2004
    Posts: 2247
    Location: Bursa

    PostPosted: Fri Oct 01, 2004 8:23 pm Reply with quoteBack to top

    logan wrote:
    findor bak abicim burda bende üstün olalabilirsin ama starda idalıyımdır
    yani şöle söliyim zergim karşımda 4 insan var iiyi oynuyorlar (kendi arlarında ) 2 si rushta diyer 2 side 15 dk sonra öldü
    ilk cıktıgında beri oynarım tüm haritalarda bitirddim oyubn en sevdigm map big game hunterdır...
    online kapışırdım 2 gün önceye kadar ama bilgisayar havay uçtu Smile

    neyse canım bir ara kapışırız...
    bu arda 8 melle yenemiyorsan karşıma gelmenii hiç tavsiye etmem
    Very Happy


    ÇOCUğUM EğER KONU STAR CRAFT İSE BANA HİKAYE OKUMA GİT MAKİNE BUL KAPIşICAZ

    _________________
    DiÄ?erleri acı çektirirse
    ben kan kustururum...
    Onlar korkutursa ben dehÅ?ete düÅ?ürürüm.
    Ve sizden yada baÅ?kasından alınması
    gereken bir intikam varsa BEN alırım.
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    FreyaImplorer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Apr 01, 2004
    Posts: 408
    Location: Bursa

    PostPosted: Sat Oct 02, 2004 5:41 am Reply with quoteBack to top

    Findor celallenme adama,ayarlarsiniz internetten maç..Sakin ol...

    _________________
    Jacta alea est.
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    findor
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 28, 2004
    Posts: 2247
    Location: Bursa

    PostPosted: Sat Oct 02, 2004 1:20 pm Reply with quoteBack to top

    baBA tama sakinim Very HappyVery Happy

    _________________
    DiÄ?erleri acı çektirirse
    ben kan kustururum...
    Onlar korkutursa ben dehÅ?ete düÅ?ürürüm.
    Ve sizden yada baÅ?kasından alınması
    gereken bir intikam varsa BEN alırım.
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Logan
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Apr 29, 2004
    Posts: 1963
    Location: Gölgelerin İçinden,Kan Kusturmaya Geldim

    PostPosted: Sun Oct 03, 2004 1:16 pm Reply with quoteBack to top

    bak findor kardeşim canım şimdi stardan cıktım Very Happy cafeden adamlar bir dah senişbnle oynıyanın dedi makinayı yaptırınca söz oynıyacam senle
    söz

    sonrada ss alıp koyacam beni yenersen azımı bile açmıyacam ama sen seni yenersem ....
    bişi istemiyorum Very Happy
    heheh yani stardan o kadarda cok şey kazandım ki Very Happy

    _________________
    Ã?LÃ?M NEREDEN VE NASÄ°L GELÄ°RSE GELSÄ°N!!! Savas NaÄ?ralarmız kulakdan kulaga yayilacaksa ve silahlarimiz elden ele gececekse ve baskalari silah sesleriyle,savas ve zafer narâlariyla cenazelerimize agit yakacaksa Ã?LÃ?M HOS GELDÄ° SEFFA
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailMSN Messenger
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     
    FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.

    FRPWorld, yeni bir frp dünyası


    Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
    Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.


    Sayfa Üretimi: 0.65 Saniye