Frp World Ana Menü
  • Frp World
    » Anasayfa
    » Forum
    » Anketler
    » Akademi
    » Kitap Tanıtımları
    » Haber Arşivi
    » Haber Gönderin
    » Makale Gönderin

  • Üyelere Özel

  • Kişisel
    » Hesabınız
    » Özel Mesajlar
    » Üye Listesi
    » Üye Arama
    » Siteden Çıkış

  • Site Bilgileri
    » Top10
    » Site Hakkında Yorumlarınız
    » İstatistikler
    » Destekleyen Siteler

  • Kullanıcı Menüsü
    Hoşgeldin, Diyar Gezgini
    Üye Adı
    Şifre
    (Kayıt Ol)
    Üyelik:
    Son Üye: ohyfim
    Bugün: 9
    Dün: 9
    Toplam: 37097

    Şu An Bağlı:
    Ziyaretçi: 418
    Üye: 0
    Toplam: 418

    FrpWorld.Com :: View topic - şabalak DM-Player Replikleri
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     şabalak DM-Player Replikleri View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    siatias
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 10, 2003
    Posts: 117
    Location: bursa

    PostPosted: Mon Sep 27, 2004 12:08 pm Reply with quoteBack to top

    Bi tanede benden;
    DM: abi kasabaya girdinizde ilk olarak kulağınıza bir gitardan cıkan hüzünlü melodiler calındı, handan geldiğini tahmin ediyorsunuz..
    Oyuncular:o yöne doğru yöneldik..
    Bard:BEN CALGIMI CIKARDIM HANDAN DUYULACAK şEKİLDE MÇZİğE EşLİK EDİYORUM..(check atabilirmiyim, şöle etkikeyici bi sekilde calmak istiyorum.. check atılır bard 1 atar.. 2nd ed)
    DM: 1 haftadır ormanda olduğunuz için, rahat bir yatak özlemiyle yanıp tutuşuyorsunuz..
    Oyuncular:hana doğru hızlı adımlarla ilerliyoruz..
    DM barda:calgından cıkan ezgiler cevredeki cocukların ilgisini cekti, cevrene toplandılar, seni takip ediyorlar..
    Bard:hepsinin teker teker başını oksuyorum..
    Dm: o sırada anneleri olduğunu tahmin ettiğin birkaç kadın gelip sana ve arkadaşlarına ters bakışlar atarak cocukları uzaklaştırdılar..
    Bard:leydilerim ben ve arkadaşlarımdan korumanız için bir sebep yok, bizler iyilik adına savaşan kimseleriz..(bir hikayeyle bize bakış açılarını değiştirmeye çalışıyorum)
    Dm:(bard zarı tutturamaz)anlattığın hikayeden hoşlanmamış olacaklar ki daha hızlı bir şekilde uzaklaştılar.. tabi bakışlarıda daha bir karardı..
    Bard:(s*çtık iimi)
    Dm: (o sırada arkanızdan bas bir erkek sesi duydunuz)iyilik bu diyarı terk edeli uzun zaman oldu yabancı, artık sadece korku var..
    Bard:(dmin sözünü keser)Kokunun olduğu yerde umutta vardır.. eğer insanların kaybeedecek birseyleri olamsa korkmazlar ve eğer kaybedilecek birşey varsa, herzaman bir kazanma ihtimali vardır.. (gülümser) ben dalis, bunlarda benim yoldaşlarım, eğer sakıncası yoksa bize hana kadar eşlik edermisiniz? size bir içki ısmarlarız, sizde bize köyünüzde neler olduğunu anlatırsınız?(dm'e:ya sormadım adamın tipi nasıl, bakışları filan?)
    Dm bard'aSad anlatıyodukda partyde bi sazan olunca!.. adam 1.80 boylarında 40-45 yaşlarında giyisisinin aralıklarından zırhının giyisisinin altında olduğunu görebiliyorsunuz, iki yanında iki uzun kılıç taşıyor..
    bakısları nötr, sevgi, öfke veya korku yok.. ama kendine güven duyan bakışları var.. BARDA seni ve arkadaşlarını şöyle bir süzdü..) Bedava içki ha? pekala madem, sonuçta bu köyde benden başkası sizinle konuşmaz..
    Bard:tamam o zaman hana doğru KONUşA KONUşA GİDİYORUZ..
    DM:(çok konuşmaya fırsatınız olmadı, han oldukça yakınmış, sadece ismini öğrendiniz,oda sizin isimlerinizi öğrendi, tam kendisi hakkında birşeyler anlatacağı sırada hana girdiniz, dm hanı tasvir eder..)
    Bard: (hana girince şöle bi bakındım, gitar calanı görebiliyormuyum?)
    Dm:(Evet)
    Bard:(atlar.. nası etkilenmiş görünüyomu? ben girince naaptı?)
    DM:(şöle bi baktı sonra kafayı cevirdi)
    Bard:(alla alla)
    Dm:(nooldu ki?)
    Bard:(olm bi saattir herife eslik ediyoz, adam hiç tınmadı ya)
    DM:(Olm sen yan fülüt calmıyomuydun?)
    Bard:(eveet)
    DM:(eee?)
    Bard:(ne ee?)
    DM:(lan bi saattir vıdı vıdı konuşuyosun, nası eşlik ettin adama?)
    Bard:(checkte 1 attım, olmuyomu öle?)
    Dm: (kafana meteor düştü, öldün)
    Bard:(dierlerine bişiy olmadımı?)
    Dm: yok abi koskoca köyde hersey saglam, bi sen öldün)
    (Bu arada oyuncular gülmekten yerlere yatmaktadırlar)
    Bard:(hadi yaa.. sansa bak checktede 1 atmıiştım tam..)
    DM:(o sırada handakilerden biri sana resurrection cekti)
    Bard:(oh bee)
    DM:(sonra kafana tekrar meteor düştü, yine öldün..)
    Bard:(ulan kesin biri meteor swarm yapıyo)
    DM:(olm cıkarın sunu odadan katil olcam valla)
    (oyuncular gülmekten yerlerde sürünmektedir)
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    siatias
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 10, 2003
    Posts: 117
    Location: bursa

    PostPosted: Mon Sep 27, 2004 12:17 pm Reply with quoteBack to top

    bi tane daha var;
    party köyden kaçırılan çocukları kurtarmak için bi dungeona girer..
    bayaa bi dövüşürler artık questin sonlarına doğrudur, son bir tünel kalmıştır, o sırada üstünde full plate'le guard captain gelir..
    '' bundan sonrasını ben hallederim, siz çocukları yeterince tehlikeye attınız''
    partydeki fighter full platein popo bölümüne doğru kılıcıyla tın tın vurur
    '' sie lan ordan''
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    siatias
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 10, 2003
    Posts: 117
    Location: bursa

    PostPosted: Mon Sep 27, 2004 12:46 pm Reply with quoteBack to top

    son bi tane daha;
    12 saatlik oyunun ardından sabah 6ya doğru.. herkes yarı uyur halde.. combat öncesi dm tasvirleri yapar.. halfling agaca cıkıp ok atmaya karar verir..
    dm:toplam 12 kurt var
    halfling:Zzz
    dm:aloo uyuma
    Halfling:tamam abi bana saldırabiliyolar mı?
    dm:hayır
    Halfling:tamam ağactan iniyorum
    dm:agactan inince 2si sana saldırdı
    halfling:abi hani saldırmıyolardı, tekrar agaca cıkıyorum
    dm:ok cıktın
    halfling:ok atıyorum
    dm:ok
    bi round sonra

    halfling:Zzz
    dm:aloo uyuma
    Halfling:tamam abi bana saldırabiliyolar mı?
    dm:hayır
    Halfling:tamam ağactan iniyorum
    dm:agactan inince 1tanesi sana saldırdı
    halfling:abi hani saldırmıyolardı, tekrar agaca cıkıyorum
    dm:ok cıktın
    halfling:ok atıyorum
    dm:ok
    2 round sonra
    halfling:Zzz
    dm:aloo uyuma
    Halfling:tamam abi bana saldırabiliyolar mı?
    dm:hayır
    Halfling:tamam ağactan iniyorum
    dm:agactan inince 1tanesi sana saldırdı
    halfling:abi hani saldırmıyolardı, tekrar agaca cıkıyorum
    dm:ok cıktın
    halfling:ok atıyorum
    dm:ok
    birkac round sonra combat biter partydekiler halflingi idare ederler bir süre uyur.. bu sırada party ilerler ve agaçların saldırısına uğrarlar..
    halfling uyandırılır.. tasvir sırasında tekrar uyuklamaya baslar..
    dm: LAN UYUMA
    halfing:tamam abi
    dm:1 tanesi sana saldırıyo
    halfling:agaca cıkıyorum..
    dm:lan agac saldırıyo zaten
    halfling:tamam (esner) kurdun üzerine cıkcam
    dm: lan ne kurdu, manyak?
    halfling:yok mu öldürdük mü? tamam ilerleyelim?
    dm:olm ilerlediniz zaten encounter cıktı, agaclar saldırıyo su anda
    halfling:kurt yok yani?
    dm: eveet
    halfling:agaclar saldırıyo?
    dm:evet
    halfling:niye?
    dm:....
    halfling:Zzz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    siatias
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 10, 2003
    Posts: 117
    Location: bursa

    PostPosted: Mon Sep 27, 2004 12:56 pm Reply with quoteBack to top

    kısaları da var..
    Dm:sandıkta bir asa buldun
    Oyuncu:oh be sonunda.. sırtımı kasıyorum..

    dm:birden bire yukardan gökyüzünden bir kükreme duydun..
    oyuncu:ney?
    dm:birden bire yukardan gökyüzünden bir kükreme duydun..
    oyuncu:ney?
    dm:birden bire yukardan gökyüzünden bir kükreme duydun..
    oyuncu:ney?
    dm:yok bisiy ess...k
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    TheoDorus
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 29, 2004
    Posts: 535
    Location: istanbul

    PostPosted: Mon Sep 27, 2004 6:15 pm Reply with quoteBack to top

    auhauhauh super abi yaaa Very Happy Very Happy . baska warsa hemen yz yani.hakkaten gusel

    _________________
    Kazanmak hersey degildir ama kaybetmek hicbir seydir.
    Back to top View user's profileSend private messageMSN MessengerICQ Number
    siatias
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 10, 2003
    Posts: 117
    Location: bursa

    PostPosted: Tue Sep 28, 2004 12:00 pm Reply with quoteBack to top

    Party bir lichle karşılasır, lich partydekileri öldürmeye karar verir, ve üzerindeki ilüzyonu kaldırarak ''bakın ve titreyin zavallı faniler, ben sizler için gelen ölümüm!''
    Halfling:kes be kemik torbası..

    Party bir savaşa katılmıştır.. Okadar faydalı olmuşlardır ki, sonunda kral bizzat kendisi onları ödüllendirmek istemiştir..
    Kral bi konuşma yapar arkasından party'e birer hediye verir.. Halflingede
    bir gemi maketi verir(sihirli söz söylendiğinde bu maket gerçek bir gemi olmaktadır)..
    Halfling:Kral olmuşsunda adam olamamışsın ya, hediyeye bak.. bizim elf bile daha iyisini yapar.. Yok gerçek gemi oluyomuşda, bilmemneymişde..
    Neydi o söz? Hah hatırladım..(sihirli sözü söyler)


    oyuncu elf oynatmaktadır:
    elf:abi ben dalıcam buna
    dm:ya abi niye?
    elf:kıl oldum ya

    elf:abi ben dalıcam buna
    dm:ya abi niye?
    elf:kıl oldum ya

    elf:abi ben dalıcam buna
    dm:ya abi niye?
    elf:kıl oldum ya

    elf:ben full plate giyiyorum
    dm:oha

    elf:ben full platele yatcam
    dm:çüşş

    elf:olm yokmu bu köyde arena filan böle gidip birilerinin kafasını kıraydık
    dm:hay sana elf veren aklımı ben..

    sonunda dm playerin karakterini değiştirip, bi half orc verir..
    dm:abi bak bu ırkla istediin gibi ayılık yapabilirsin..
    halforc(elf):yaw ben öle ayı diilim, mesela kristal bir bardak ve şişe taşıyorum yanımda, şarap içmek için..
    dm:om ben sana ne diim ya?!? nazik ayı diye bi ırkta yokki..
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    siatias
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 10, 2003
    Posts: 117
    Location: bursa

    PostPosted: Tue Sep 28, 2004 12:20 pm Reply with quoteBack to top

    dm oyunu yeni ögrenen bir hatuna ırkları anlatmaktadır, hatun açar mons. manualı bakmaya başlar:
    Hatun:bu olıyım mı?(black dargon)
    Dm:olmaz o yaratık, yaratıkları oyunculara vermiyoruz..
    Hatun:peki bu olsam?(troll)
    Dm:olmaz oda yaratık..
    Hatun:bu?(ogre)
    Dm:olmaaz, ordakilerin hepsi yaratık, nadir durumlarda özel oyunlar için verilebilirler ancak..
    Hatun:e bizimkide özel bi oyun olsun?
    Dm:özel oyunla kastettiğim, tecrübeli oyuncular, değişiklik olsun diye bu tarz oyunlar oynarlar, ki o oyunlarda geyiktir yani..
    Hatun:yaaa
    Dm:ya öle işte senin bakman gerekenler burda(player's handbook'u dayar burnuna, mons. manualı kaşla göz arasında kaçırır)
    Hatun:bu olur mu?(dwarf)
    Dm: ha bak o olur.. tamam dwarfsın.. cinsiyeti ne olsun?
    Hatun:erkek ama homoseksüel..
    Dm:(bir başkasına dönerek)abi şurdan tabuyu getirsenize, onu oynayalım bari..
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    siatias
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 10, 2003
    Posts: 117
    Location: bursa

    PostPosted: Tue Sep 28, 2004 1:00 pm Reply with quoteBack to top

    anten oyuncularımdan birisi bana oyun oynatırken(ben paladinim):
    dm:(tasvir filan yok) karşına kırmızı bi ejderha çıktı
    ben:(Nası ya?) Hoşgeldiin, buyur bi kahve iç..
    dm:abi dalga geçme
    ben:lan nası dalga geçmiyim, ejderhanın handa olmasından geçtim, benim odamda ne işi var?
    Dm:gelmiş işte hayvancaaz..
    ben:ii başını okşuyorum, boynunu gıdıkladım..
    Dm:yapma huylanırım, hiç hazzetmem dedi..
    Ben:pardon abi.. manikür yapıyım mı? tırnaklar pek iyi durumda diil?
    DM:(senin öle bi özelğin var mı?) hadi ya? yapabiliyosan yap..
    Ben:(abi lvl 7 kuaforum ben)yaparız canım noolcak.. hem muhabbet ederiz.. ee bana cocukluğundan bahset?
    Dm:(hadi yaa,ok o zaman) abi noolsun işte uçuyoz filan.. öyle yani..(dm bana-lan olum bu ejderhalar ne yer ne içer?)
    Ben:(lahmacun yer, kola içerler) ee sizin işinizde zor tabi.. bütün gün uç.. zor valla.. Nası kanatlardan memnun musun? istiyosan onlarada bi cila atıyım?
    Dm:(frpde lahmacun varmı ya? alla alla) yok abi istemez saol, da asağıdan bana 2 lahmacun bide kola söylermisin?
    Ben:tabi abi ne demek.. (gider, tekrar gelir) abi lahmacun kalmamış, adana olurmu?
    Dm:(olm var handa lahmacun, çizme şimdi ejderhanın karizmasını) bi daha sor istersen belki vardır?
    Ben:(oda kokmasın diye yalan söyliycem ejderhaya) yok abi valla yok..
    söledim, kırmızı abimiz istiyo dedim.. ne dedimse nafile.. adana diyolar baska bişiy demiyolar..
    Dm:(olm sen paladin diilmiydin? nası yalan söylüyosun?) yaw bana yalan söylüyosun gibi geliyo?
    Ben:(yok abi dual class yaptım kuaförüm artık) ayıp ettin kırdın beni kırmızı abim be? Hıck.. valla kalbimi kırdın yani..
    Dm:(olm niye ağlıyon ya? okadarda ciddi canlandırma, sonra gerçek sanıyorum) yaw tamam kardeş bişiy demedik, ohoo
    Ben:Asıl sana ohoo allaan öküzü, bırak ya!!
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    Just_wiN
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Mar 10, 2004
    Posts: 690
    Location: Ankara

    PostPosted: Tue Sep 28, 2004 1:57 pm Reply with quoteBack to top

    ahu ahuhauahu zuhauahahauuahuahauahhhhau

    _________________
    çok zaman geçti çok Å?ey deÄ?iÅ?ti...
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailMSN MessengerICQ Number
    Logan
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Apr 29, 2004
    Posts: 1963
    Location: Gölgelerin İçinden,Kan Kusturmaya Geldim

    PostPosted: Thu Sep 30, 2004 11:18 am Reply with quoteBack to top

    :lol: puahhah zuahahaha lol

    _________________
    Ã?LÃ?M NEREDEN VE NASÄ°L GELÄ°RSE GELSÄ°N!!! Savas NaÄ?ralarmız kulakdan kulaga yayilacaksa ve silahlarimiz elden ele gececekse ve baskalari silah sesleriyle,savas ve zafer narâlariyla cenazelerimize agit yakacaksa Ã?LÃ?M HOS GELDÄ° SEFFA
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailMSN Messenger
    calis
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Apr 21, 2004
    Posts: 738
    Location: Ä°zmir

    PostPosted: Thu Sep 30, 2004 5:34 pm Reply with quoteBack to top

    Ahuuuuuuuuu hepsini okudum lol allahım çok komik ahahahahah.

    _________________
    No one hears him cry so he turns to evil...
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    siatias
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 10, 2003
    Posts: 117
    Location: bursa

    PostPosted: Fri Oct 01, 2004 6:24 pm Reply with quoteBack to top

    bunlarda dünki oyundan:
    Player:(demircide)usta kılıç var mı?
    DM:yok anam, biz kürdan üreticisiyiz..

    Player1:(elf) yaw yola tuzak kuralım..
    Player2:ii fikir
    Player3:nası kurcaz tuzağı?
    Player1:(elf) ne biliyim yola ağaç filan deviririz..
    Player2:olm ağacı görünce kıllanırlar..
    Player3:hem atla üzerinden atlayıp geçerler..
    Player1:(elf)bizde bi hayvan yaralarız, sanki agaç üstüne düşmüş gibi gösteririz.. eşşek diiller ya durup hayvanı kurtarırlar herhalde..
    Player2:olabilir bak bu kaza gibi görünür..
    Player3:hakkaten..
    Player1:(elf)(dmin bakışları dikkatini ceker)(abi nooldu ne öle kötü kötü bakıyon?)

    Dm:(dungeonda) odaya girdiğiniz zaman burnunuza çok keskin bir gazyağı kokusu geldi..
    çevrenizdeki duvarlar tahmini olarak 3 kat varille kaplı, buna rağmen oda son derece geniş bir tarafta varillerin önünde 3 tane sandık var..
    Playerlar:sandıklara bakıyoruz..
    Thief:Çnce ben tuzaklara bakıcam.. yanlız bi meşale yakın, göremiyorum..
    Playerlar:yakıp verdik bi tane eline..
    Dm:ok baktın(zar atılır) tuzak yok(sandıkların içindekileri anlatır)..
    Dm:meşale yakılınca yerin yağla kaplı olduğunu gördünüz..
    Thief:meşaleyi söndürücem..
    Dm:Tam sen söndürmeye calışırken yakındaki bir koridordan ayak sesleri geldi..
    Thief:ben dinliyorum..
    Dm:(zar tutar) tahminince bunlar zırhlı bir devriye birliği, 5-6 kişi kadarlar konuşmaları arasından nöbetçi ve kayıp kelimelerini net duyabildin..
    Thief:(arkadaşlarına anlatır)
    Playerlar:meşaleyi söndür çabuk..
    Dm: osırada seslerin yaklaşmakta olduğunu fark ettiniz..
    Playerlar:(fısıltıyla)söndür şunu bee!!
    thief:(çevreme bakınıyorum,fıçılarda ne var abi?)
    Dm:(siyah bir sıvı var, sandıkların yanında birde küçük kova dikkatini çekti..)
    playerlar:(fısıltıyla hep bir ağızdan)hadi beeee!!!
    thief:(tamam abi, soktum meşaleyi FIÇIYA, söndümü?)
    Dm:söndü söndü, allaan anteni seni..
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    Türklider
    SeçilmiÅ? SavaÅ?çı





    Joined: Sep 14, 2003
    Posts: 1308
    Location: AFYON! Hehehehe...

    PostPosted: Fri Oct 01, 2004 9:55 pm Reply with quoteBack to top

    Abi patladım okurken... Beynim gerildi o derece güldüm... Çok komik anılar...

    Biz de devamlı yaşıyoz böyle ama kim üşenmeyip de yazacak?

    Saygılarımla...

    _________________
    Türklider...
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailMSN MessengerICQ Number
    Efla
    Site Admin
    Site Admin





    Joined: Apr 10, 2004
    Posts: 3916
    Location: Ankara

    PostPosted: Fri Oct 01, 2004 11:04 pm Reply with quoteBack to top

    Quote:
    Dm:söndü söndü, allaan anteni seni..

    :lol: çok güldüm harbiden
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's website
    siatias
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Dec 10, 2003
    Posts: 117
    Location: bursa

    PostPosted: Mon Oct 04, 2004 6:51 pm Reply with quoteBack to top

    (oyuncular eski yıkık bi evin bodrumunda gizli bir kapı bulurlar, açarlar, kapı açılınca ortama bir ghost gelir ve)
    ghost:en yüce olanın ismini söyle, ve geç..
    (party birsey diyemeden halfling atlar)
    halfling:sensin abi..

    _________________
    IÅ?ıkta kal ki yolun aydınlık olsun..
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mail
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     
    FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.

    FRPWorld, yeni bir frp dünyası


    Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
    Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.


    Sayfa Üretimi: 0.51 Saniye