Frp World Ana Menü
  • Frp World
    » Anasayfa
    » Forum
    » Anketler
    » Akademi
    » Kitap Tanıtımları
    » Haber Arşivi
    » Haber Gönderin
    » Makale Gönderin

  • Üyelere Özel

  • Kişisel
    » Hesabınız
    » Özel Mesajlar
    » Üye Listesi
    » Üye Arama
    » Siteden Çıkış

  • Site Bilgileri
    » Top10
    » Site Hakkında Yorumlarınız
    » İstatistikler
    » Destekleyen Siteler

  • Kullanıcı Menüsü
    Hoşgeldin, Diyar Gezgini
    Üye Adı
    Şifre
    (Kayıt Ol)
    Üyelik:
    Son Üye: atywiji
    Bugün: 3
    Dün: 9
    Toplam: 35844

    Şu An Bağlı:
    Ziyaretçi: 331
    Üye: 1
    Toplam: 332

    Şu An Bağlı:
    01 : atywiji

    FrpWorld.Com :: View topic - Acemi frp'ci diyalogları
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Acemi frp'ci diyalogları View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    celeraen
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2006
    Posts: 1215
    Location: istanbul

    PostPosted: Fri Aug 04, 2006 3:43 pm Reply with quoteBack to top

    ama bizimki tam yüzsüzdü karakter kaıdındaki yazıları çaktırmadan deiştirip ''nası giyemiom bn o zırhıııı??şu kaada bak da ona göre konuş'' gibisinden olaylara girince oyundan atılmıştı Very Happy

    _________________
    There'll be war, there'll be peace.
    <br>But everything one day will cease.
    <br>All the iron turned to rust;
    <br>All the proud men turned to dust.
    Back to top View user's profileSend private message
    mikael
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Apr 07, 2006
    Posts: 692

    PostPosted: Fri Aug 04, 2006 9:04 pm Reply with quoteBack to top

    Bir arkadaşın ilk thief karakteri oynatması:

    Dm: İstediğin altın kolye karşındaki tezgahta duruyor.
    Thief: Tezgahtar n'apıyor?
    Dm: Arkası sana dönük bi şekilde birisiyle konuşuyor.
    Thief: Sessizce tezgaha yaklaşıyorum.
    (Dm zarları hazırlar, büyük ihtimalle birisi thiefi görecek ve arbede çıkacaktır.)
    Thief: Adam beni farketti mi?
    Dm: Konuşmaya devam ediyor, farketmemiş gibi.
    Thief: Elimi önüme uzatıyorum.
    (Gerginlik artar.)
    Dm: Sonra...
    Thief: Sonra da adamın omzuna dokunup şöyle diyorum, "Bakar mısınız, bu kolye kaç para acaba?"
    Herkes: ?!...
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Tharivol
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 02, 2006
    Posts: 44
    Location: Ankara

    PostPosted: Sat Aug 05, 2006 12:24 pm Reply with quoteBack to top

    Quote:

    Thief: Sonra da adamın omzuna dokunup şöyle diyorum, "Bakar mısınız, bu kolye kaç para acaba?"


    Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad ağlıyorum gülmekten öldürdün beni setsuna o arkadaşla tanışmak isterdim ya of terledim yemin billah OK Very Happy Very Happy
    Back to top View user's profileSend private message
    siliterin
    Site Yazarı
    Site Yazarı





    Joined: Jul 30, 2006
    Posts: 393
    Location: akçay

    PostPosted: Sat Aug 05, 2006 1:40 pm Reply with quoteBack to top

    arkadaş thief classını bilmiyor galiba yani hırsız değil tüccar zannediyor olmasın. (biliyrum çok dansik bir espiri oldu)

    _________________
    Dünyada imkânsız olan tek Å?ey, imkânsız olanı bulmaktır.
    Back to top View user's profileSend private message
    mikael
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Apr 07, 2006
    Posts: 692

    PostPosted: Sat Aug 05, 2006 3:45 pm Reply with quoteBack to top

    Aslında arkadaşın yaptıği acemilikten gelen masum bir hatadan fazlası da olabilir Melek görünümlü Å?eytan . Çünkü şöyle bir diyalog da hatırlıyorum:

    Thief: Usta şöyle bi masterwork kılıç istiyorum, parası neyse veririm.
    Demirci: Ben yeni başladım bu mesleğe, yapamam onu.
    Fighter: Ben de bi tam levha zırh istiyodum ama...
    Demirci: Yok arkadaşım yapamam, acemiyim daha.
    Thief: Arbalest olsa, onu yapamaz mısın?
    Demirci: Yapamam, özür.
    Thief: Eeh yeter be, çekiyorum kılıçlarımı...
    (Ortalık karışır)
    Dm: N'oluyo? İnsiyatif atın, zarlar nerde?
    Thief: ...Sonra kılıçları adama uzatıp, "Bunları bileyleyebilir misin abi?" diyorum.
    Dm:...
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    celeraen
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2006
    Posts: 1215
    Location: istanbul

    PostPosted: Sat Aug 05, 2006 9:29 pm Reply with quoteBack to top

    ahaha gerçekten komikmiş koptum Very Happy

    _________________
    There'll be war, there'll be peace.
    <br>But everything one day will cease.
    <br>All the iron turned to rust;
    <br>All the proud men turned to dust.
    Back to top View user's profileSend private message
    Tharivol
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 02, 2006
    Posts: 44
    Location: Ankara

    PostPosted: Mon Aug 07, 2006 6:23 am Reply with quoteBack to top

    Quote:

    Thief: Eeh yeter be, çekiyorum kılıçlarımı...
    (Ortalık karışır)
    Dm: N'oluyo? İnsiyatif atın, zarlar nerde?
    Thief: ...Sonra kılıçları adama uzatıp, "Bunları bileyleyebilir misin abi?" diyorum.
    Dm:...


    OK Very Happy
    Back to top View user's profileSend private message
    Darktimes
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 02, 2006
    Posts: 809
    Location: istanbul

    PostPosted: Tue Aug 15, 2006 12:52 am Reply with quoteBack to top

    Ben ve ailem yazlıktayız.Ablamla ben frp oynamaya karar verdik neyse işte arkadaşlarımızı falan çağırdık 4-5 kişi falan olduk.İşte oyuna başlıcaz karakter yaratma bölümündeyiz.Çrneğin arkadaşın teki orc şifacıymış dm e göre Very Happy ( Tabi öyle birşey warsa olsun neden olmasın ) .İşte herkes ırk seçmekte zorlanıyor falan,o anda bir ses geldi.
    -Aman onda ne takılıyorsunuz işte biriniz zenci olun biriniz bilmem ne Very Happy
    Gelen bu sesi takip edip arkamı döndüğümde o sesin annem geldiğini anladım.Grup zaten cahil frp konusunda ama annemin rp bilgisinin getirdiği bir kaç salak sözle beraber yarılmıştık Very Happy (Zaten ondan sonra da oynamadık o lafın üzerine Very Happy )

    _________________
    Ultima bırakılmaz, ara verilir Wink
    Back to top View user's profileSend private message
    calida
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 27, 2006
    Posts: 293

    PostPosted: Tue Aug 15, 2006 10:45 am Reply with quoteBack to top

    anam bende acamiyimde, bu kadar dehset yaratcak seyler yapmam heralde:)
    ne biliim ben oynamadim hic ama , pilav ustu kuru olmadigini az cok hayal edebilirim ya. bide insan o gazla nasil savasir.. DilDil
    ama cidden super ya walla abi bunlari kitap falan yapin barim ya:)

    _________________
    Smile))(((:
    Back to top View user's profileSend private message
    Darktimes
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 02, 2006
    Posts: 809
    Location: istanbul

    PostPosted: Tue Aug 15, 2006 10:54 am Reply with quoteBack to top

    Aslında bunlar planda olmayan şeyler kalkmış annem orda ne bilim ymeke falan yapmaya çalışıyorken hiç hesapta yok ama pat diye söylenince birden koparıyor ama ciddne kitap yapılma fikri çok orjinal.Ben yapılmaya kalkılsa yardımcı olmaya çalışırım her türlü .. Smile

    _________________
    Ultima bırakılmaz, ara verilir Wink
    Back to top View user's profileSend private message
    calida
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 27, 2006
    Posts: 293

    PostPosted: Tue Aug 15, 2006 10:57 am Reply with quoteBack to top

    walla ben pek anlamam,dedim hic oynamadim diye ama geyik kisim gerekirse ekleme yapabilcek kadar yetenekliyim:P gerci bole bi durumda bana gerek yok...ama cidden bence dusunulmesi lazim, super komedi cunku...senin annede supermis walla:) eheheh

    _________________
    Smile))(((:
    Back to top View user's profileSend private message
    Darktimes
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 02, 2006
    Posts: 809
    Location: istanbul

    PostPosted: Tue Aug 15, 2006 11:00 am Reply with quoteBack to top

    ohoo benim annede daha neler war da frp'yle alakası yok yoksaaaa Very Happy Zaten yorum yapabilmek için frp yi bilmek gerekmez sen ırk deyince zenci beyaz gibi birşey anlıyorsan bu sana yeter Very Happy

    _________________
    Ultima bırakılmaz, ara verilir Wink
    Back to top View user's profileSend private message
    calida
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 27, 2006
    Posts: 293

    PostPosted: Tue Aug 15, 2006 11:03 am Reply with quoteBack to top

    benim annede bilmes, aslinda isine gelirse bilir, hatta oynamaya kalksa bile oynar bugune bugun gedik savaslarini okumus bi anne benimki:P

    _________________
    Smile))(((:
    Back to top View user's profileSend private message
    Darktimes
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 02, 2006
    Posts: 809
    Location: istanbul

    PostPosted: Tue Aug 15, 2006 11:05 am Reply with quoteBack to top

    Benim annem aslında oynar ciddi ciddi ama böyle kendi arkadaş grubunla falan kalkıp bizimle oynamaz Smile Babam mühendis acaba oyunu hafiften anlatsam sarar mı Rolling Eyes Very Happy

    _________________
    Ultima bırakılmaz, ara verilir Wink
    Back to top View user's profileSend private message
    mikael
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Apr 07, 2006
    Posts: 692

    PostPosted: Mon Aug 28, 2006 9:06 am Reply with quoteBack to top

    Dm: Büyülü okların toprak elementine saplandı, sonra seni farkedip sana döndü...
    Elf okçu: Bak şimdi bana koşarken çok pis bi atraksyon yapıcam tamam mı?
    Dm: Hadi bakalım. Element sana doğru koşmaya başladı, ne yapıyorsun?
    E.O.: şimdi önce dibime kadar gelmesini bekliyorum, sonra çelme takıyorum ve...
    Dm: Çelme mi?
    E.O.: Evet.
    Dm: Elder elementale mi?
    E.O.: Ev-Hayır!
    ---
    Dm: Gardiyanlar sonunda geçmenize izin verdi, ama arkanızdan pis pis baktıklarını farkettin.
    Elf okçu: Kesin bizi ispiyonlıycaklar. Yayıma iki ok takıp ikisini de bir hamlede şişliyorum.
    Dm: Hmm, çok güzel, ikisi de öldü. Yaz bakiyim kendine eksi bin roleplay cezası.
    Elf okçu: Niye ki?
    Dm: Lawful good karakterler genelde kendilerine pis pis bakanları beyinlerinden vurmaz da.
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     
    FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.

    FRPWorld, yeni bir frp dünyası


    Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
    Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.


    Sayfa Üretimi: 0.46 Saniye