Frp World Ana Menü
  • Frp World
    » Anasayfa
    » Forum
    » Anketler
    » Akademi
    » Kitap Tanıtımları
    » Haber Arşivi
    » Haber Gönderin
    » Makale Gönderin

  • Üyelere Özel

  • Kişisel
    » Hesabınız
    » Özel Mesajlar
    » Üye Listesi
    » Üye Arama
    » Siteden Çıkış

  • Site Bilgileri
    » Top10
    » Site Hakkında Yorumlarınız
    » İstatistikler
    » Destekleyen Siteler

  • Kullanıcı Menüsü
    Hoşgeldin, Diyar Gezgini
    Üye Adı
    Şifre
    (Kayıt Ol)
    Üyelik:
    Son Üye: SergioReay
    Bugün: 0
    Dün: 43
    Toplam: 88868

    Şu An Bağlı:
    Ziyaretçi: 1734
    Üye: 0
    Toplam: 1734

    FrpWorld.Com :: View topic - Paladin mi Fighter mı?
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Paladin mi Fighter mı? View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    Edmond
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 03, 2006
    Posts: 5509
    Location: Ã?anakkale

    PostPosted: Fri Dec 05, 2008 10:11 pm Reply with quoteBack to top

    aegron17 wrote:
    Rp nin durumuna göre iksininde kazanma şansı var yani. Ama nedense Fighter ın bana göre daha uygun olduğunu hissediyorum. Hız ve çeviklik ile daha iyi saldırı yapabileceğinin düşünüyorum.


    Hız ve çeviklik istiyorsun diye sırf Fighter olman garip.Ranger'ın da saldırı değeri yüksek, o da hızlı ve çevik, o da savaşçı.Çstelik birkaç fazladan gücü var.

    Aslında sana en uygun sınıf Fighter, hatta devamında da Duelist, dur böyle bir karakter hazırlayıp koymuştum siteye, bakayım.




    Ad:Huor Tinehtelë
    Irk:İnsan
    Sınıf:3 Bard/4 Fighter/5 Duelist

    Char:16
    Dex:18
    Str:12
    Con:10
    Int:14
    Wis:9

    Skills:

    Tumble
    Perform
    Craft
    Jump
    ARtistik kaçış
    Diplomasi

    Feats:

    Dodge, Mobility, Weapon Finesse(rapier), Spring Attack, Whirlwind Attack, Athletic, Combat Expertise, Weapon Focus (rapier), Weapon Specialization (rapier), Lightning Reflexes.

    Fort:6
    Ref:12
    Will:5

    BaB:11



    Bak hoş bir şey olmuştu, yani hem saldırı değeri çok yüksek, hem bir büyücü, hem savaşçı.Hem aşırı çevik, elinde bir Rapier (hani var ya Fransız kılıcı, kıymık gibi Very Happy ) Aşırı çevik.Güzel ve sana göre, istersen Bard'ı çıkarıp Fighter yapabilirsin ama Skill'ler için Bard gerek galiba.

    _________________
    I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

    The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

    I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

    -Freddie Mercury
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteYahoo MessengerMSN Messenger
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Fri Dec 05, 2008 10:15 pm Reply with quoteBack to top

    Güzel olmuş Rp de kendi karakterimi oluştururken kopya çekerim burdan biraz Very Happy
    Ranger hakkında tam bir bilgim yok ondanda bahsedersen sevinirim...
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    lightflarer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 05, 2008
    Posts: 639

    PostPosted: Fri Dec 05, 2008 10:16 pm Reply with quoteBack to top

    Edmond wrote:
    Fakat aynı şekilde bir paladin ağır bir savaşçı olduğu için, zırh tercihleri de ona göre daha ağır değil midir Lightflarer? Bir Paladin eğer iki elinde hoş bir Greatsword kullanıyorsa, üstünde de Plate Armor (kullanabiliyordu değil mi), pisliğe ne gerek, zaten rakibi pislik yaparak Evil olsa bile, Smite Evil gücü yok mu? Good olsa pek pislik yapmaz zaten? Hem yüzyüze dövüşte rakibi nereye saklanacak? Assassin mi bu göz önünden kaybolsun? Hem bir Paladin bir Fighter'a göre daha az hasar verebiliyor, daha az vurma ihtimali olsa da, aynı şekilde hasar alma ihtimali de daha az.

    Eğer ki Fighter da ağır zırh giyiyorsa, zaten o zaman pislik yapamaz pek, savaş yine adil olur.

    Bence yalnızca RP farkı var.


    o kadar kolay değil işte işler yoksa paladinler yenilmez olurdu; smite evil falan tamamen şeytani karakterler üzerinde işe yarıyor, neutral ve ya good alingment'lı bir karakterde bir işi yaramaz, true sight olayı ise tartışmalı çünkü paladinler büyüyü çok ağır yapıyor, ayrıca zırh var deyip geçme, adam gözüne toprak atar, kasığa çekiç savurur, ayrıca ağır zırh çok kısıtlayıcı özelliklere sahip yani tamam meydan savaşında iyi olabilir, ama teke tekte özellikle kabiliyetli ve hızlı bir rakibe karşı neredeyse hiç bir faydası yok. Sonuç olarak bak, drowlar ve diğer elfler diyarlardaki en iyi savaşçılara sahipler ve hafif zırhları tılsımlayarak koruma sağlıyorlar, en ağır zırhları bile hafif ve hareket alanı yaratıyor. Mesela büyük silahlar dar alanda hiç iyi değildir, savurmayı bırak kendini bile koruyamazsın, hadi dar alanı geçelim açık alanda da zırhın zincirli ya da birleşme kısımları saldırıya açık yerler, ayrıca bazı silahlar o kadar güçlü oluyor ki, zırh falan dinlemeden direkt kağıt gibi yırtıyor, mesela çok kuvvetli ve kıdemli fakat gücü yerinde bir paladin'in bir Artemis Entreri'ye karşı pek şansı olmaz, adamın hızını falan geçtim, o kılıç hançer kombinasyonu ejderleri bile doğrar yani, ya da yine bilindik bir örnek ama kolay hayal edilsin diye Drizzt Do'Urden örneği, yine dilimler geçer yani, hani o tür bir savaşçı olarak bir tek Obould rakip olmuştu ona, oda resmen kayırılmıştı yani, zırhı en ufak bir silahı bile işlemeyen hem dayanıklılık hem güç hem de çeviklik için kalıcı özel büyülerle çevrili yetenekten çok büyüsü daha güçlü bir orktu yani. Onun dışında Karanlığın Kuşatması'nı okuduysan orada şovalyelerle drow savaşçılarının karşı karşıya geldiği bir yer var genelde binekler üzerinde geçiyor savaş ama drowlar hep hızları ve çeviklikleriyle üstünlerdi orada. Hadi ikna olmadın diyelim dünyadaki en güçlü (bu gerçek dünyadan) vurucu timler hep en hızlı olanlarıdır (misal yeniçeriler, barbar savaşçılar (onlar o kadar ağır hareket etmiyor boyutlarının aksine çok hızlılar silahları normal bir insan için büyük olduğu için öyle geliyor bize), moğol akıncıları, alman gece akıncıları) , mesela Roma'nın lejyonları kendilerinden çok daha ufak bir güce sahip Kartaca askerlerini senelerce yenememişlerdir, ki eski lejyonların asıl olayıda kısa kılıçları ve hafif ama dayanıklı donanımlarıydı. Mesela orta çağ'da Avrupa orduları hep bu zırhlı şovalyelerin yavaşlığından çok savaş kaybetmiştir, Haçlı seferlerinde alınan yerler hep çapulcular ve arkasını temizleyen şovalyeler taktiğiyle alınmıştır. Tamam güç, kuvvet önemli ama hız olmayınca pekbir anlamı, yok ayrıca paladin büyüleri ne defansif ne ofansif genelde iyileştirme ve "doğru" yola sokma ile ilgili.
    Back to top View user's profileSend private message
    lightflarer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 05, 2008
    Posts: 639

    PostPosted: Fri Dec 05, 2008 10:20 pm Reply with quoteBack to top

    aegron17 wrote:
    Güzel olmuş Rp de kendi karakterimi oluştururken kopya çekerim burdan biraz Very Happy
    Ranger hakkında tam bir bilgim yok ondanda bahsedersen sevinirim...


    ya ranger'lar adı üzerinde genelde ranged yani mesafeli silah kullanıyor, yay, fırlatma bıçağı falan, aynı zamanda d&d'deki rangerlar two weapon yeteneğinde savaşçılarla aynı yetenekteler, yani rouge, druid ve fighter karşımı çünkü büyü de yapabiliyorlar, hemde paladinlerinki gibi değil, direkt olarak dövüşü kendi lehine çevirebilecek büyüler.
    Back to top View user's profileSend private message
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Fri Dec 05, 2008 10:20 pm Reply with quoteBack to top

    lightflarer wrote:
    Edmond wrote:
    Fakat aynı şekilde bir paladin ağır bir savaşçı olduğu için, zırh tercihleri de ona göre daha ağır değil midir Lightflarer? Bir Paladin eğer iki elinde hoş bir Greatsword kullanıyorsa, üstünde de Plate Armor (kullanabiliyordu değil mi), pisliğe ne gerek, zaten rakibi pislik yaparak Evil olsa bile, Smite Evil gücü yok mu? Good olsa pek pislik yapmaz zaten? Hem yüzyüze dövüşte rakibi nereye saklanacak? Assassin mi bu göz önünden kaybolsun? Hem bir Paladin bir Fighter'a göre daha az hasar verebiliyor, daha az vurma ihtimali olsa da, aynı şekilde hasar alma ihtimali de daha az.

    Eğer ki Fighter da ağır zırh giyiyorsa, zaten o zaman pislik yapamaz pek, savaş yine adil olur.

    Bence yalnızca RP farkı var.


    o kadar kolay değil işte işler yoksa paladinler yenilmez olurdu; smite evil falan tamamen şeytani karakterler üzerinde işe yarıyor, neutral ve ya good alingment'lı bir karakterde bir işi yaramaz, true sight olayı ise tartışmalı çünkü paladinler büyüyü çok ağır yapıyor, ayrıca zırh var deyip geçme, adam gözüne toprak atar, kasığa çekiç savurur, ayrıca ağır zırh çok kısıtlayıcı özelliklere sahip yani tamam meydan savaşında iyi olabilir, ama teke tekte özellikle kabiliyetli ve hızlı bir rakibe karşı neredeyse hiç bir faydası yok. Sonuç olarak bak, drowlar ve diğer elfler diyarlardaki en iyi savaşçılara sahipler ve hafif zırhları tılsımlayarak koruma sağlıyorlar, en ağır zırhları bile hafif ve hareket alanı yaratıyor. Mesela büyük silahlar dar alanda hiç iyi değildir, savurmayı bırak kendini bile koruyamazsın, hadi dar alanı geçelim açık alanda da zırhın zincirli ya da birleşme kısımları saldırıya açık yerler, ayrıca bazı silahlar o kadar güçlü oluyor ki, zırh falan dinlemeden direkt kağıt gibi yırtıyor, mesela çok kuvvetli ve kıdemli fakat gücü yerinde bir paladin'in bir Artemis Entreri'ye karşı pek şansı olmaz, adamın hızını falan geçtim, o kılıç hançer kombinasyonu ejderleri bile doğrar yani, ya da yine bilindik bir örnek ama kolay hayal edilsin diye Drizzt Do'Urden örneği, yine dilimler geçer yani, hani o tür bir savaşçı olarak bir tek Obould rakip olmuştu ona, oda resmen kayırılmıştı yani, zırhı en ufak bir silahı bile işlemeyen hem dayanıklılık hem güç hem de çeviklik için kalıcı özel büyülerle çevrili yetenekten çok büyüsü daha güçlü bir orktu yani. Onun dışında Karanlığın Kuşatması'nı okuduysan orada şovalyelerle drow savaşçılarının karşı karşıya geldiği bir yer var genelde binekler üzerinde geçiyor savaş ama drowlar hep hızları ve çeviklikleriyle üstünlerdi orada. Hadi ikna olmadın diyelim dünyadaki en güçlü (bu gerçek dünyadan) vurucu timler hep en hızlı olanlarıdır (misal yeniçeriler, barbar savaşçılar (onlar o kadar ağır hareket etmiyor boyutlarının aksine çok hızlılar silahları normal bir insan için büyük olduğu için öyle geliyor bize), moğol akıncıları, alman gece akıncıları) , mesela Roma'nın lejyonları kendilerinden çok daha ufak bir güce sahip Kartaca askerlerini senelerce yenememişlerdir, ki eski lejyonların asıl olayıda kısa kılıçları ve hafif ama dayanıklı donanımlarıydı. Mesela orta çağ'da Avrupa orduları hep bu zırhlı şovalyelerin yavaşlığından çok savaş kaybetmiştir, Haçlı seferlerinde alınan yerler hep çapulcular ve arkasını temizleyen şovalyeler taktiğiyle alınmıştır. Tamam güç, kuvvet önemli ama hız olmayınca pekbir anlamı, yok ayrıca paladin büyüleri ne defansif ne ofansif genelde iyileştirme ve "doğru" yola sokma ile ilgili.



    Güzel yorum ama sanki ğaladini hiçe sayar gibi olmuş
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Sat Dec 06, 2008 6:47 am Reply with quoteBack to top

    Hangi sisteme göre değerlendiriliyor onu açıklığa kavuştursak. 4th Edition bilmem. 3.5 için konuşacak olursak belli bir seviyeden sonra hazırlıklı bir paladin, fighter'ı yer bitirir. Ancak Fighter tutturabilirse simyasallar ile paladini çok zor durumlara düşürebilir.

    Fighter: Kendine uygun bulduğun taktik alanda güçlenebilir. O taktiğin işe yaramayacağı düşmanlara karşı paladinden daha aciz kalır. Yine de zor ölür, iyi dayanır, uzun süre idare eder dez avantajlı durumda dahi.

    Paladin: Taktik belirlese dahi fighter kadar derinlemesine olmaz. Büyüleri ile kendisini güçlendirebilir. Büyülere karşı kurtarma şansı daha yüksektir. Kötülere karşı fazladan hasar verebilir. İleride aldığı yandaşı ile daha da güçlenir. Çstüne kendini iyileştirebildiğinden aralıklı dövüşlerde fighter'a göre daha avantajlıdır.

    Fighter ile paladin karşılaşsa iş komik gibi olsa dahi bir tanglefoot bag'e bakar. Paladin kurtarma zarını tuttursa dahi ancak yarı hızda hareket edeceğinden fighter onu indirebilecektir. Buna karşı savunması var ise silahlar da kendini belli eder. Ayrıca Paladin özel bineği üstünde ise yine tanglefootbag'in etkinliği gidebilir.

    Bu soruyu soruşuna bakacak olursak bence bir figher sana daha uygun olacaktır. Kendine biçtiğin taktik ile adamları indirmek ve bunun işe yaramadığı yerde başka taktikler üretmek, paladinden daha zevkli olur. Ayrıca onca yapılan planın, sırf yalan söyleyip masumların canını tehlikeye atmaktan çekindiği için bir paladin tarafından bozulması gerçekten can sıkıcı olur. Grubun sana cephe dahi alabilir (Alır hatta! Very Happy ).

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
    "
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    Edmond
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 03, 2006
    Posts: 5509
    Location: Ã?anakkale

    PostPosted: Sat Dec 06, 2008 8:57 am Reply with quoteBack to top

    lightflarer wrote:
    Edmond wrote:
    Fakat aynı şekilde bir paladin ağır bir savaşçı olduğu için, zırh tercihleri de ona göre daha ağır değil midir Lightflarer? Bir Paladin eğer iki elinde hoş bir Greatsword kullanıyorsa, üstünde de Plate Armor (kullanabiliyordu değil mi), pisliğe ne gerek, zaten rakibi pislik yaparak Evil olsa bile, Smite Evil gücü yok mu? Good olsa pek pislik yapmaz zaten? Hem yüzyüze dövüşte rakibi nereye saklanacak? Assassin mi bu göz önünden kaybolsun? Hem bir Paladin bir Fighter'a göre daha az hasar verebiliyor, daha az vurma ihtimali olsa da, aynı şekilde hasar alma ihtimali de daha az.

    Eğer ki Fighter da ağır zırh giyiyorsa, zaten o zaman pislik yapamaz pek, savaş yine adil olur.

    Bence yalnızca RP farkı var.


    o kadar kolay değil işte işler yoksa paladinler yenilmez olurdu; smite evil falan tamamen şeytani karakterler üzerinde işe yarıyor, neutral ve ya good alingment'lı bir karakterde bir işi yaramaz, true sight olayı ise tartışmalı çünkü paladinler büyüyü çok ağır yapıyor, ayrıca zırh var deyip geçme, adam gözüne toprak atar, kasığa çekiç savurur, ayrıca ağır zırh çok kısıtlayıcı özelliklere sahip yani tamam meydan savaşında iyi olabilir, ama teke tekte özellikle kabiliyetli ve hızlı bir rakibe karşı neredeyse hiç bir faydası yok. Sonuç olarak bak, drowlar ve diğer elfler diyarlardaki en iyi savaşçılara sahipler ve hafif zırhları tılsımlayarak koruma sağlıyorlar, en ağır zırhları bile hafif ve hareket alanı yaratıyor. Mesela büyük silahlar dar alanda hiç iyi değildir, savurmayı bırak kendini bile koruyamazsın, hadi dar alanı geçelim açık alanda da zırhın zincirli ya da birleşme kısımları saldırıya açık yerler, ayrıca bazı silahlar o kadar güçlü oluyor ki, zırh falan dinlemeden direkt kağıt gibi yırtıyor, mesela çok kuvvetli ve kıdemli fakat gücü yerinde bir paladin'in bir Artemis Entreri'ye karşı pek şansı olmaz, adamın hızını falan geçtim, o kılıç hançer kombinasyonu ejderleri bile doğrar yani, ya da yine bilindik bir örnek ama kolay hayal edilsin diye Drizzt Do'Urden örneği, yine dilimler geçer yani, hani o tür bir savaşçı olarak bir tek Obould rakip olmuştu ona, oda resmen kayırılmıştı yani, zırhı en ufak bir silahı bile işlemeyen hem dayanıklılık hem güç hem de çeviklik için kalıcı özel büyülerle çevrili yetenekten çok büyüsü daha güçlü bir orktu yani. Onun dışında Karanlığın Kuşatması'nı okuduysan orada şovalyelerle drow savaşçılarının karşı karşıya geldiği bir yer var genelde binekler üzerinde geçiyor savaş ama drowlar hep hızları ve çeviklikleriyle üstünlerdi orada. Hadi ikna olmadın diyelim dünyadaki en güçlü (bu gerçek dünyadan) vurucu timler hep en hızlı olanlarıdır (misal yeniçeriler, barbar savaşçılar (onlar o kadar ağır hareket etmiyor boyutlarının aksine çok hızlılar silahları normal bir insan için büyük olduğu için öyle geliyor bize), moğol akıncıları, alman gece akıncıları) , mesela Roma'nın lejyonları kendilerinden çok daha ufak bir güce sahip Kartaca askerlerini senelerce yenememişlerdir, ki eski lejyonların asıl olayıda kısa kılıçları ve hafif ama dayanıklı donanımlarıydı. Mesela orta çağ'da Avrupa orduları hep bu zırhlı şovalyelerin yavaşlığından çok savaş kaybetmiştir, Haçlı seferlerinde alınan yerler hep çapulcular ve arkasını temizleyen şovalyeler taktiğiyle alınmıştır. Tamam güç, kuvvet önemli ama hız olmayınca pekbir anlamı, yok ayrıca paladin büyüleri ne defansif ne ofansif genelde iyileştirme ve "doğru" yola sokma ile ilgili.


    Ama bana basit bir paladin ile Drizzt'i ya da Artemis'i karşılaştırıyorsun.Madem öyle ben de sana David Eddings'in Elenium serisinden Sparhawk'i göstereyim.Bir fighter ne yapabilir ki karşısında.Yani atıyla dörtnala kalkmış bir paladin, karizma tavan (burnu kırık olsa da yakışıklı Very Happy ) elinde bilmem kaç metrelik bir kargı, diğer elinde kalkan, adamın yapabileceği ne var? Kenara atlasa ne olur? O at manevra yapamayacak mı? Hadi diyelim Tanglefoot Bag attı Fighter'ımız.Tabii eğer insiyatif onda ise, çünkü eğer insiyatif atlıda ise, hiç şansı yok.Çyleyse Paladin, kendi turunda kargıyı bırakır, dev kılıcını çeker, at üstünde yine yener, yani atın ÇİFTE atma gücü vardı Very Happy Düşmanı Knock yapıyordu.Fighter'ın hiç şansı yok.Tabii bunlar ileri seviyelerde çünkü at üstünde güçlenmesi için yaklaşık 10. seviyeye falan gelmesi lazım Very Happy (Feat'idir cartıdır, skill'idir curtudur, olmadı ability'sidir)

    En başlarda ise, gerçekten Paladin'in hiç şansı yok Very Happy Yani zarlara bakar iş.

    _________________
    I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

    The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

    I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

    -Freddie Mercury
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteYahoo MessengerMSN Messenger
    lightflarer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 05, 2008
    Posts: 639

    PostPosted: Sat Dec 06, 2008 10:59 am Reply with quoteBack to top

    Edmond wrote:
    lightflarer wrote:
    Edmond wrote:
    Fakat aynı şekilde bir paladin ağır bir savaşçı olduğu için, zırh tercihleri de ona göre daha ağır değil midir Lightflarer? Bir Paladin eğer iki elinde hoş bir Greatsword kullanıyorsa, üstünde de Plate Armor (kullanabiliyordu değil mi), pisliğe ne gerek, zaten rakibi pislik yaparak Evil olsa bile, Smite Evil gücü yok mu? Good olsa pek pislik yapmaz zaten? Hem yüzyüze dövüşte rakibi nereye saklanacak? Assassin mi bu göz önünden kaybolsun? Hem bir Paladin bir Fighter'a göre daha az hasar verebiliyor, daha az vurma ihtimali olsa da, aynı şekilde hasar alma ihtimali de daha az.

    Eğer ki Fighter da ağır zırh giyiyorsa, zaten o zaman pislik yapamaz pek, savaş yine adil olur.

    Bence yalnızca RP farkı var.


    o kadar kolay değil işte işler yoksa paladinler yenilmez olurdu; smite evil falan tamamen şeytani karakterler üzerinde işe yarıyor, neutral ve ya good alingment'lı bir karakterde bir işi yaramaz, true sight olayı ise tartışmalı çünkü paladinler büyüyü çok ağır yapıyor, ayrıca zırh var deyip geçme, adam gözüne toprak atar, kasığa çekiç savurur, ayrıca ağır zırh çok kısıtlayıcı özelliklere sahip yani tamam meydan savaşında iyi olabilir, ama teke tekte özellikle kabiliyetli ve hızlı bir rakibe karşı neredeyse hiç bir faydası yok. Sonuç olarak bak, drowlar ve diğer elfler diyarlardaki en iyi savaşçılara sahipler ve hafif zırhları tılsımlayarak koruma sağlıyorlar, en ağır zırhları bile hafif ve hareket alanı yaratıyor. Mesela büyük silahlar dar alanda hiç iyi değildir, savurmayı bırak kendini bile koruyamazsın, hadi dar alanı geçelim açık alanda da zırhın zincirli ya da birleşme kısımları saldırıya açık yerler, ayrıca bazı silahlar o kadar güçlü oluyor ki, zırh falan dinlemeden direkt kağıt gibi yırtıyor, mesela çok kuvvetli ve kıdemli fakat gücü yerinde bir paladin'in bir Artemis Entreri'ye karşı pek şansı olmaz, adamın hızını falan geçtim, o kılıç hançer kombinasyonu ejderleri bile doğrar yani, ya da yine bilindik bir örnek ama kolay hayal edilsin diye Drizzt Do'Urden örneği, yine dilimler geçer yani, hani o tür bir savaşçı olarak bir tek Obould rakip olmuştu ona, oda resmen kayırılmıştı yani, zırhı en ufak bir silahı bile işlemeyen hem dayanıklılık hem güç hem de çeviklik için kalıcı özel büyülerle çevrili yetenekten çok büyüsü daha güçlü bir orktu yani. Onun dışında Karanlığın Kuşatması'nı okuduysan orada şovalyelerle drow savaşçılarının karşı karşıya geldiği bir yer var genelde binekler üzerinde geçiyor savaş ama drowlar hep hızları ve çeviklikleriyle üstünlerdi orada. Hadi ikna olmadın diyelim dünyadaki en güçlü (bu gerçek dünyadan) vurucu timler hep en hızlı olanlarıdır (misal yeniçeriler, barbar savaşçılar (onlar o kadar ağır hareket etmiyor boyutlarının aksine çok hızlılar silahları normal bir insan için büyük olduğu için öyle geliyor bize), moğol akıncıları, alman gece akıncıları) , mesela Roma'nın lejyonları kendilerinden çok daha ufak bir güce sahip Kartaca askerlerini senelerce yenememişlerdir, ki eski lejyonların asıl olayıda kısa kılıçları ve hafif ama dayanıklı donanımlarıydı. Mesela orta çağ'da Avrupa orduları hep bu zırhlı şovalyelerin yavaşlığından çok savaş kaybetmiştir, Haçlı seferlerinde alınan yerler hep çapulcular ve arkasını temizleyen şovalyeler taktiğiyle alınmıştır. Tamam güç, kuvvet önemli ama hız olmayınca pekbir anlamı, yok ayrıca paladin büyüleri ne defansif ne ofansif genelde iyileştirme ve "doğru" yola sokma ile ilgili.


    Ama bana basit bir paladin ile Drizzt'i ya da Artemis'i karşılaştırıyorsun.Madem öyle ben de sana David Eddings'in Elenium serisinden Sparhawk'i göstereyim.Bir fighter ne yapabilir ki karşısında.Yani atıyla dörtnala kalkmış bir paladin, karizma tavan (burnu kırık olsa da yakışıklı Very Happy ) elinde bilmem kaç metrelik bir kargı, diğer elinde kalkan, adamın yapabileceği ne var? Kenara atlasa ne olur? O at manevra yapamayacak mı? Hadi diyelim Tanglefoot Bag attı Fighter'ımız.Tabii eğer insiyatif onda ise, çünkü eğer insiyatif atlıda ise, hiç şansı yok.Çyleyse Paladin, kendi turunda kargıyı bırakır, dev kılıcını çeker, at üstünde yine yener, yani atın ÇİFTE atma gücü vardı Very Happy Düşmanı Knock yapıyordu.Fighter'ın hiç şansı yok.Tabii bunlar ileri seviyelerde çünkü at üstünde güçlenmesi için yaklaşık 10. seviyeye falan gelmesi lazım Very Happy (Feat'idir cartıdır, skill'idir curtudur, olmadı ability'sidir)

    En başlarda ise, gerçekten Paladin'in hiç şansı yok Very Happy Yani zarlara bakar iş.


    uzar bu iş ama farkındaysan güçlü, kıdemli ama kartlaşmamış bir paladin dedim yani kastettiğim paladin kuvetli bir paladindi, atla manevra olayıda yalan olur biraz çünkü paladin atları çok büyük oluyor, hızlılar ama dediğim gibi Karanlığın Kuşatmasını bir oku, oradakiler paladin değildi gerçi ama nerdeyse aynı eğitimi alıyorlar, drowlar kıvraklıklıklarıyla atlatıyorlar demiştim. Ayrıca Paladin vs. Drizzt veya Entreri örneğinden tatmin olmayacağını tahmin etmiştim o yüzden normal bir paladin ve normal bir elf savaşçısı örneğinide verdim. Smile Fikrin senin tabii ki ben onu zorlar değiştiremem ve aslında dediğin gibi iş zarlara da bakar ama ben hız , çeviklik ve kıvraklıktan yanayım Smile
    Back to top View user's profileSend private message
    Edmond
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 03, 2006
    Posts: 5509
    Location: Ã?anakkale

    PostPosted: Sat Dec 06, 2008 11:22 am Reply with quoteBack to top

    Bahsettiğin seriyi okumadım, fakat Elenium serisinde garip bir durum vardı.İstersen hikaye içinden bir metin ile anlatayım.İstemeyenler okumasın diye Spoiler koyuyorum, hikayeyle ilgili bilgi vermiyorum ama, yine de koyayım Spoiler'ı.



    Spoiler:
    şovalyelere yeni bir komutan gelmişti.Çnceki komutan acı bir şekilde boğularak ölmüştü ve aylardır komutan yoktu.Komutan, askerlere bakınca şaşkınlığını gizleyemedi.

    "Bu ne biçim ordu! Aranızda örgü zırhtan başka zırh giyen yok mu! Bu ne disiplinsizlik! Atlar çok güçsüz, onlarda da zırh yok! Çnceki komutanınız hiç mi bir şey öğretmedi size! "

    Askerlerden birisi öne çıktı.

    "O da sizin gibi düşünüyordu.Fakat komutanım, bizim buralar dereliktir, dereler de derindir.Zırh dayanmaz.Sizden önceki komutanımız da zırh taraftarıydı.Bizim bir askerimiz ona meydan okudu.Kendisinde deri zırh bile yoktu.Fakat komutan Plaka zırh giymişti, atı bile zırhlıydı.Bizim asker onunla savaşırken dereye sürükledi onu, kendisi dereye girdi, arkasından komutan girdi, asker çıktı komutan çıkamadı."

    Komutan durumu anlamıştı.

    "Çldürdünüz yani adamı!"

    Asker gülümsedi.

    "Onu biz değil, kendi aptallığı öldürdü."

    _________________
    I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

    The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

    I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

    -Freddie Mercury
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteYahoo MessengerMSN Messenger
    lightflarer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 05, 2008
    Posts: 639

    PostPosted: Sun Dec 07, 2008 9:43 am Reply with quoteBack to top

    Edmond wrote:
    Bahsettiğin seriyi okumadım, fakat Elenium serisinde garip bir durum vardı.İstersen hikaye içinden bir metin ile anlatayım.İstemeyenler okumasın diye Spoiler koyuyorum, hikayeyle ilgili bilgi vermiyorum ama, yine de koyayım Spoiler'ı.



    Spoiler:
    şovalyelere yeni bir komutan gelmişti.Çnceki komutan acı bir şekilde boğularak ölmüştü ve aylardır komutan yoktu.Komutan, askerlere bakınca şaşkınlığını gizleyemedi.

    "Bu ne biçim ordu! Aranızda örgü zırhtan başka zırh giyen yok mu! Bu ne disiplinsizlik! Atlar çok güçsüz, onlarda da zırh yok! Çnceki komutanınız hiç mi bir şey öğretmedi size! "

    Askerlerden birisi öne çıktı.

    "O da sizin gibi düşünüyordu.Fakat komutanım, bizim buralar dereliktir, dereler de derindir.Zırh dayanmaz.Sizden önceki komutanımız da zırh taraftarıydı.Bizim bir askerimiz ona meydan okudu.Kendisinde deri zırh bile yoktu.Fakat komutan Plaka zırh giymişti, atı bile zırhlıydı.Bizim asker onunla savaşırken dereye sürükledi onu, kendisi dereye girdi, arkasından komutan girdi, asker çıktı komutan çıkamadı."

    Komutan durumu anlamıştı.

    "Çldürdünüz yani adamı!"

    Asker gülümsedi.

    "Onu biz değil, kendi aptallığı öldürdü."


    Very Happy Very Happy işte dediğim olmuş
    Back to top View user's profileSend private message
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Mon Dec 08, 2008 2:23 pm Reply with quoteBack to top

    Güzelmiş spoilere koyduğun şey edmond
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    lightflarer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 05, 2008
    Posts: 639

    PostPosted: Mon Dec 08, 2008 2:31 pm Reply with quoteBack to top

    aegron17 wrote:
    lightflarer wrote:
    Edmond wrote:
    Fakat aynı şekilde bir paladin ağır bir savaşçı olduğu için, zırh tercihleri de ona göre daha ağır değil midir Lightflarer? Bir Paladin eğer iki elinde hoş bir Greatsword kullanıyorsa, üstünde de Plate Armor (kullanabiliyordu değil mi), pisliğe ne gerek, zaten rakibi pislik yaparak Evil olsa bile, Smite Evil gücü yok mu? Good olsa pek pislik yapmaz zaten? Hem yüzyüze dövüşte rakibi nereye saklanacak? Assassin mi bu göz önünden kaybolsun? Hem bir Paladin bir Fighter'a göre daha az hasar verebiliyor, daha az vurma ihtimali olsa da, aynı şekilde hasar alma ihtimali de daha az.

    Eğer ki Fighter da ağır zırh giyiyorsa, zaten o zaman pislik yapamaz pek, savaş yine adil olur.

    Bence yalnızca RP farkı var.


    o kadar kolay değil işte işler yoksa paladinler yenilmez olurdu; smite evil falan tamamen şeytani karakterler üzerinde işe yarıyor, neutral ve ya good alingment'lı bir karakterde bir işi yaramaz, true sight olayı ise tartışmalı çünkü paladinler büyüyü çok ağır yapıyor, ayrıca zırh var deyip geçme, adam gözüne toprak atar, kasığa çekiç savurur, ayrıca ağır zırh çok kısıtlayıcı özelliklere sahip yani tamam meydan savaşında iyi olabilir, ama teke tekte özellikle kabiliyetli ve hızlı bir rakibe karşı neredeyse hiç bir faydası yok. Sonuç olarak bak, drowlar ve diğer elfler diyarlardaki en iyi savaşçılara sahipler ve hafif zırhları tılsımlayarak koruma sağlıyorlar, en ağır zırhları bile hafif ve hareket alanı yaratıyor. Mesela büyük silahlar dar alanda hiç iyi değildir, savurmayı bırak kendini bile koruyamazsın, hadi dar alanı geçelim açık alanda da zırhın zincirli ya da birleşme kısımları saldırıya açık yerler, ayrıca bazı silahlar o kadar güçlü oluyor ki, zırh falan dinlemeden direkt kağıt gibi yırtıyor, mesela çok kuvvetli ve kıdemli fakat gücü yerinde bir paladin'in bir Artemis Entreri'ye karşı pek şansı olmaz, adamın hızını falan geçtim, o kılıç hançer kombinasyonu ejderleri bile doğrar yani, ya da yine bilindik bir örnek ama kolay hayal edilsin diye Drizzt Do'Urden örneği, yine dilimler geçer yani, hani o tür bir savaşçı olarak bir tek Obould rakip olmuştu ona, oda resmen kayırılmıştı yani, zırhı en ufak bir silahı bile işlemeyen hem dayanıklılık hem güç hem de çeviklik için kalıcı özel büyülerle çevrili yetenekten çok büyüsü daha güçlü bir orktu yani. Onun dışında Karanlığın Kuşatması'nı okuduysan orada şovalyelerle drow savaşçılarının karşı karşıya geldiği bir yer var genelde binekler üzerinde geçiyor savaş ama drowlar hep hızları ve çeviklikleriyle üstünlerdi orada. Hadi ikna olmadın diyelim dünyadaki en güçlü (bu gerçek dünyadan) vurucu timler hep en hızlı olanlarıdır (misal yeniçeriler, barbar savaşçılar (onlar o kadar ağır hareket etmiyor boyutlarının aksine çok hızlılar silahları normal bir insan için büyük olduğu için öyle geliyor bize), moğol akıncıları, alman gece akıncıları) , mesela Roma'nın lejyonları kendilerinden çok daha ufak bir güce sahip Kartaca askerlerini senelerce yenememişlerdir, ki eski lejyonların asıl olayıda kısa kılıçları ve hafif ama dayanıklı donanımlarıydı. Mesela orta çağ'da Avrupa orduları hep bu zırhlı şovalyelerin yavaşlığından çok savaş kaybetmiştir, Haçlı seferlerinde alınan yerler hep çapulcular ve arkasını temizleyen şovalyeler taktiğiyle alınmıştır. Tamam güç, kuvvet önemli ama hız olmayınca pekbir anlamı, yok ayrıca paladin büyüleri ne defansif ne ofansif genelde iyileştirme ve "doğru" yola sokma ile ilgili.



    Güzel yorum ama sanki ğaladini hiçe sayar gibi olmuş


    sevmiyorum zaten paladinleri, kıl oluyorum, senelerce sen adamla gez dolaş, sonra tanrısı birşey istedi diye adam sana en zor durumda kazık atıp sonra onur, bağlılık, dostluk vaazleri versin. Çyle dostluğa birşey yaparım ama konuşulacak yeri değil.
    Back to top View user's profileSend private message
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Mon Dec 08, 2008 2:33 pm Reply with quoteBack to top

    lightflarer wrote:
    aegron17 wrote:
    lightflarer wrote:
    Edmond wrote:
    Fakat aynı şekilde bir paladin ağır bir savaşçı olduğu için, zırh tercihleri de ona göre daha ağır değil midir Lightflarer? Bir Paladin eğer iki elinde hoş bir Greatsword kullanıyorsa, üstünde de Plate Armor (kullanabiliyordu değil mi), pisliğe ne gerek, zaten rakibi pislik yaparak Evil olsa bile, Smite Evil gücü yok mu? Good olsa pek pislik yapmaz zaten? Hem yüzyüze dövüşte rakibi nereye saklanacak? Assassin mi bu göz önünden kaybolsun? Hem bir Paladin bir Fighter'a göre daha az hasar verebiliyor, daha az vurma ihtimali olsa da, aynı şekilde hasar alma ihtimali de daha az.

    Eğer ki Fighter da ağır zırh giyiyorsa, zaten o zaman pislik yapamaz pek, savaş yine adil olur.

    Bence yalnızca RP farkı var.


    o kadar kolay değil işte işler yoksa paladinler yenilmez olurdu; smite evil falan tamamen şeytani karakterler üzerinde işe yarıyor, neutral ve ya good alingment'lı bir karakterde bir işi yaramaz, true sight olayı ise tartışmalı çünkü paladinler büyüyü çok ağır yapıyor, ayrıca zırh var deyip geçme, adam gözüne toprak atar, kasığa çekiç savurur, ayrıca ağır zırh çok kısıtlayıcı özelliklere sahip yani tamam meydan savaşında iyi olabilir, ama teke tekte özellikle kabiliyetli ve hızlı bir rakibe karşı neredeyse hiç bir faydası yok. Sonuç olarak bak, drowlar ve diğer elfler diyarlardaki en iyi savaşçılara sahipler ve hafif zırhları tılsımlayarak koruma sağlıyorlar, en ağır zırhları bile hafif ve hareket alanı yaratıyor. Mesela büyük silahlar dar alanda hiç iyi değildir, savurmayı bırak kendini bile koruyamazsın, hadi dar alanı geçelim açık alanda da zırhın zincirli ya da birleşme kısımları saldırıya açık yerler, ayrıca bazı silahlar o kadar güçlü oluyor ki, zırh falan dinlemeden direkt kağıt gibi yırtıyor, mesela çok kuvvetli ve kıdemli fakat gücü yerinde bir paladin'in bir Artemis Entreri'ye karşı pek şansı olmaz, adamın hızını falan geçtim, o kılıç hançer kombinasyonu ejderleri bile doğrar yani, ya da yine bilindik bir örnek ama kolay hayal edilsin diye Drizzt Do'Urden örneği, yine dilimler geçer yani, hani o tür bir savaşçı olarak bir tek Obould rakip olmuştu ona, oda resmen kayırılmıştı yani, zırhı en ufak bir silahı bile işlemeyen hem dayanıklılık hem güç hem de çeviklik için kalıcı özel büyülerle çevrili yetenekten çok büyüsü daha güçlü bir orktu yani. Onun dışında Karanlığın Kuşatması'nı okuduysan orada şovalyelerle drow savaşçılarının karşı karşıya geldiği bir yer var genelde binekler üzerinde geçiyor savaş ama drowlar hep hızları ve çeviklikleriyle üstünlerdi orada. Hadi ikna olmadın diyelim dünyadaki en güçlü (bu gerçek dünyadan) vurucu timler hep en hızlı olanlarıdır (misal yeniçeriler, barbar savaşçılar (onlar o kadar ağır hareket etmiyor boyutlarının aksine çok hızlılar silahları normal bir insan için büyük olduğu için öyle geliyor bize), moğol akıncıları, alman gece akıncıları) , mesela Roma'nın lejyonları kendilerinden çok daha ufak bir güce sahip Kartaca askerlerini senelerce yenememişlerdir, ki eski lejyonların asıl olayıda kısa kılıçları ve hafif ama dayanıklı donanımlarıydı. Mesela orta çağ'da Avrupa orduları hep bu zırhlı şovalyelerin yavaşlığından çok savaş kaybetmiştir, Haçlı seferlerinde alınan yerler hep çapulcular ve arkasını temizleyen şovalyeler taktiğiyle alınmıştır. Tamam güç, kuvvet önemli ama hız olmayınca pekbir anlamı, yok ayrıca paladin büyüleri ne defansif ne ofansif genelde iyileştirme ve "doğru" yola sokma ile ilgili.



    Güzel yorum ama sanki ğaladini hiçe sayar gibi olmuş


    sevmiyorum zaten paladinleri, kıl oluyorum, senelerce sen adamla gez dolaş, sonra tanrısı birşey istedi diye adam sana en zor durumda kazık atıp sonra onur, bağlılık, dostluk vaazleri versin. Çyle dostluğa birşey yaparım ama konuşulacak yeri değil.


    Haklsın ama sonuç olarak onunda iyi olduğu zamnalr var.
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    lightflarer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 05, 2008
    Posts: 639

    PostPosted: Mon Dec 08, 2008 10:02 pm Reply with quoteBack to top

    aegron17 wrote:
    lightflarer wrote:
    aegron17 wrote:
    lightflarer wrote:
    Edmond wrote:
    Fakat aynı şekilde bir paladin ağır bir savaşçı olduğu için, zırh tercihleri de ona göre daha ağır değil midir Lightflarer? Bir Paladin eğer iki elinde hoş bir Greatsword kullanıyorsa, üstünde de Plate Armor (kullanabiliyordu değil mi), pisliğe ne gerek, zaten rakibi pislik yaparak Evil olsa bile, Smite Evil gücü yok mu? Good olsa pek pislik yapmaz zaten? Hem yüzyüze dövüşte rakibi nereye saklanacak? Assassin mi bu göz önünden kaybolsun? Hem bir Paladin bir Fighter'a göre daha az hasar verebiliyor, daha az vurma ihtimali olsa da, aynı şekilde hasar alma ihtimali de daha az.

    Eğer ki Fighter da ağır zırh giyiyorsa, zaten o zaman pislik yapamaz pek, savaş yine adil olur.

    Bence yalnızca RP farkı var.


    o kadar kolay değil işte işler yoksa paladinler yenilmez olurdu; smite evil falan tamamen şeytani karakterler üzerinde işe yarıyor, neutral ve ya good alingment'lı bir karakterde bir işi yaramaz, true sight olayı ise tartışmalı çünkü paladinler büyüyü çok ağır yapıyor, ayrıca zırh var deyip geçme, adam gözüne toprak atar, kasığa çekiç savurur, ayrıca ağır zırh çok kısıtlayıcı özelliklere sahip yani tamam meydan savaşında iyi olabilir, ama teke tekte özellikle kabiliyetli ve hızlı bir rakibe karşı neredeyse hiç bir faydası yok. Sonuç olarak bak, drowlar ve diğer elfler diyarlardaki en iyi savaşçılara sahipler ve hafif zırhları tılsımlayarak koruma sağlıyorlar, en ağır zırhları bile hafif ve hareket alanı yaratıyor. Mesela büyük silahlar dar alanda hiç iyi değildir, savurmayı bırak kendini bile koruyamazsın, hadi dar alanı geçelim açık alanda da zırhın zincirli ya da birleşme kısımları saldırıya açık yerler, ayrıca bazı silahlar o kadar güçlü oluyor ki, zırh falan dinlemeden direkt kağıt gibi yırtıyor, mesela çok kuvvetli ve kıdemli fakat gücü yerinde bir paladin'in bir Artemis Entreri'ye karşı pek şansı olmaz, adamın hızını falan geçtim, o kılıç hançer kombinasyonu ejderleri bile doğrar yani, ya da yine bilindik bir örnek ama kolay hayal edilsin diye Drizzt Do'Urden örneği, yine dilimler geçer yani, hani o tür bir savaşçı olarak bir tek Obould rakip olmuştu ona, oda resmen kayırılmıştı yani, zırhı en ufak bir silahı bile işlemeyen hem dayanıklılık hem güç hem de çeviklik için kalıcı özel büyülerle çevrili yetenekten çok büyüsü daha güçlü bir orktu yani. Onun dışında Karanlığın Kuşatması'nı okuduysan orada şovalyelerle drow savaşçılarının karşı karşıya geldiği bir yer var genelde binekler üzerinde geçiyor savaş ama drowlar hep hızları ve çeviklikleriyle üstünlerdi orada. Hadi ikna olmadın diyelim dünyadaki en güçlü (bu gerçek dünyadan) vurucu timler hep en hızlı olanlarıdır (misal yeniçeriler, barbar savaşçılar (onlar o kadar ağır hareket etmiyor boyutlarının aksine çok hızlılar silahları normal bir insan için büyük olduğu için öyle geliyor bize), moğol akıncıları, alman gece akıncıları) , mesela Roma'nın lejyonları kendilerinden çok daha ufak bir güce sahip Kartaca askerlerini senelerce yenememişlerdir, ki eski lejyonların asıl olayıda kısa kılıçları ve hafif ama dayanıklı donanımlarıydı. Mesela orta çağ'da Avrupa orduları hep bu zırhlı şovalyelerin yavaşlığından çok savaş kaybetmiştir, Haçlı seferlerinde alınan yerler hep çapulcular ve arkasını temizleyen şovalyeler taktiğiyle alınmıştır. Tamam güç, kuvvet önemli ama hız olmayınca pekbir anlamı, yok ayrıca paladin büyüleri ne defansif ne ofansif genelde iyileştirme ve "doğru" yola sokma ile ilgili.



    Güzel yorum ama sanki ğaladini hiçe sayar gibi olmuş


    sevmiyorum zaten paladinleri, kıl oluyorum, senelerce sen adamla gez dolaş, sonra tanrısı birşey istedi diye adam sana en zor durumda kazık atıp sonra onur, bağlılık, dostluk vaazleri versin. Çyle dostluğa birşey yaparım ama konuşulacak yeri değil.


    Haklsın ama sonuç olarak onunda iyi olduğu zamnalr var.


    tabii o ayrı bir durum, undead kaynayan bir yere girersen paladin (özellikle undead hunter'sa) çok işe yarar. Tabii ben rahip ve büyücüleri tercih ederim o ayrı, hatta rahip/savaşçı olursa tadından yenmez Very Happy Very Happy
    Back to top View user's profileSend private message
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Fri Dec 12, 2008 7:14 pm Reply with quoteBack to top

    Herkes olayı kendi açısından değerlendiriyor pkei soruyu şöyle sorayım ilk baslayanlar için hangisi daha iyi

    _________________
    Thanks Mario but The princess is in another castle!!
    Mr.Green Razz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     
    FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.

    FRPWorld, yeni bir frp dünyası


    Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
    Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.


    Sayfa Üretimi: 0.62 Saniye