- ECL 7 karakter yaratabilirsiniz. (21000 XP) (Yani 7. seviye karakter yada 5. seviye bir Drow (Drowlar daha güçlü olduğundan +2 effective class levela sahiptir)
- Eğer ırkınız +HD vererek seviye kaybına sebep oluyorsa tek seviyelerde HD, çift seviyelerde sınıf seviyesi geliştirme yapabilirsiniz.
- Abilitylerde 8 puan tabanın üstüne 40 puan dağıtın.
...13'e kadar her artım 1 puandır. Sonraki değerler için toplam gereken puan parantez içinde verilmiştir.
...14(7), 15(9), 16(12), 17(15), 18(19) - 18000 GP ile istediğiniz alarak başlayabilirsiniz. - Item creation feats ile büyülü alet yaratmak XP kaybına sebep olacağından düşük XP ile başlarsınız. Ancak her item creation feati başlangıç paranıza +2000GP daha ekleyecektir. - Craft, performe gibi düzenli para kazanmanızı sağlayan becerilerdeki her +1 için 100 GP fazladan para ile başlayacaksınız. Ayrıca ilgili beceri ile yapılan malları yarı fiyatına alarak başlayabileceksiniz. - Grup olarak başlayanlar paralarını ortak havuzda toplayabilir ve grup çalışması (PHB2: 157, Heroes of battle 115) gereksinimlerini yerine getirdikleri taktirde alabilirler. - Karakterlerin hikayelerini ve bir sonraki seviye için planlarını da yazmanız gerekmektedir. Karakter hakkında ne kadar bilgi verirseniz o oranda RP'nizde karaktere göre oynadığınız için size bazı artılar verebilirim.
HP sistemi: İlk seviyede en yüksek atılmış gibi. Sonraki seviyelerin çift olanlarında yarısı, tek olanlarında ise yarısının 1 fazlası şeklinde ilerletelim.
Fighter: 10+5+6+5+6+5+6...
Wizard: 4+2+3+2+3+2....
Multi classlarda karakter seviyesi değil sınfın seviyesi etkindir HP ilerleyişinde ve sadece ilk karakterseviyede en yüksek zar gelmiş gibi düşünülür.
Fighter5/wizard3: 10(f)+5(f)+3(w)+2(w)+6(f)+3(w)+5(f)+6(f)... gibi
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
"
Last edited by Darkgnome on Sun Aug 30, 2009 11:43 pm; edited 10 times in total
Eşyalar: Çzerinde: Goggles of Minute Seeing (1.250 gp.)
Mithral Chain Shirt +1 (2.250 gp.)
Short Sword +1 x2 (4.620 gp.)
Bracers of Murder x2 (8.000 gp.) DotU
Gloves of Dex +2 x2 (4.000 gp.)
Daggerx2 (4 gp.)
Bag of Holding I (2.500 gp.)
Potion of Cure light woundsx3 (150 gp.)
Çantada
Climbers Kit (80 gp.)
Flask (Water)
Flask (Ale)
Rope 50 ft.
Grapling hook
Tent
Bedroll
Blanket (Kışlık)
Rations (Trail)x3
Flint & Steel
Mw. Thieves Tools (100 gp.)
Sunrod x4
20 gp
Geçmiş:
Bela Van der Wonder çok ünlü maceracıları olan soylu bir aileden geliyordu. Cesurlukları yakın çevre cüceler tarafından bile duyulmuş saygı duyulan bir aileydi. Bela maalesef ki hiç öyle değildi, babasının zorlamalarına zorlu antremanlarına katlanamıyor, dedesinin yaptığı ilüzyonları görür görmez korkudan ne yapacağını bilemeyip kaçıp saklanıyordu. Korkuyla titreyen elleri düzgün nişan almasını engelliyor, buralardan kaçıp kurtulma isteğiyle yanıp tutuşuyordu. Düşmanların karşısına mertçe çıkmasını öğütlüyorlardı oysa o gizlenip başkasıyla ilgilenen düşmanına sinsice saldırabilirdi ancak. Ne yani onu bir cüce ya da ork mu zannediyorlardı? Çte yandan bu aldığı eğitim ona o kadar yerleşmişti ki arasıra cçenesini tutamayıp cesaretli biriymiş gibi davranırdı. Allahtan yalan söylemekte üstüne yoktu ve genellikle böyle durumlarda paçayı kurtarmayı bilirdi. Bir gün dayanamayıp şehrini terketti (Amcasının büyülü çantasıyla birlikte). Bir süre Waterdeep'teki hırsız loncasına takıldı, burada Kara-Tur'da öğrenmiş olduğu teknikleri öğreten bir hocadan ders aldı. Oldukça yüksek bir ücrete tabii ki. Sonrasında burada yakın arkadaş olacağı Thorkil Zanaid ile tanıştı iki kafadar yollara düştüler.
Imp.Two weapon fighting, Martial Stance "Assassin's Stance", Shadow Blade featlerini alarak sinsi saldırı hasarını yükseltmeyi düşünüyorum. Yapacağı sağlı sollu saldırılarla flank ettiği düşmanına inanılmaz hasarlar verebilecek.
CoR: Champions of Ruin
CSco: Complete Scoundrel
D: Dungeonscape
DotU Drow of the Underdark
RoS: Races of Stone
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
"
Last edited by Darkgnome on Sun Aug 30, 2009 11:52 pm; edited 3 times in total
Irksal Çzellikler: (Gnome)
Spell-Like Abilities: 1/day—speak with animals (burrowing mammal only, duration 1 minute). A gnome with a Charisma score of at least 10 also has the following spell-like abilities: 1/day—dancing lights, ghost sound, prestidigitation.
AC:+4 against Giants. Against kobolds and goblinoids:+1 racial bonus on attack rolls
Geçmiş:
Thork cücelerin en çelimsizlerinden biriydi. Kaslarını geliştirecek işlerden ısrarla kaçınıyor, okuyarak bilgisini arttırmaktan başka bir şey düşünmüyordu. Büyücülük sanatına ilgi duyuyordu. Ailesinin yüz karası olmuştu. Bir balta bile taşımaması bardaği taşıran pek çok damladan biriydi. “Taşkıran” anlamına gelen asıl soyadını kullanmıyor, yabancılara kendini “Zanaid” diye kıçtan uydurulmuş bir soy isim ile tanıtıyordu. Neymiş efendim: Zanaid kendisini daha wizard gösteriyormuş. Ailesi ve klanı onun bilgi açlığını anlamadılar. Thork parşömenlerle uğraşırken aldığı tepki hep aynı oluyordu: Taşa kazımak varken neden kağıt? Cahiller etrafını kuşatmıştı sanki. Daral gelen Thork sonunda kendini serüvenciliğin koynuna atar. Dünyayı dolaşacak, başı dertte olanlara yardım edecek, bilgisini ve gücünü arttıracaktı. Bunu tek başına yapamayacağını bilen büyücü kendine birlikte seyahat edebileceği bir maceracı grubu arar.
Ancak talihsiz dwarf daha ilk macerasında sevimli bir gnome’a güvenmek hatasını işler. İşte bu gnome onun eşyalarını ve bütün birikmiş paralarını ve hatta ismini bile çalarak kayıplara karışır.
Eski ismini (arandığından dolayı) anmak bile istemeyen söz konusu gnome arkadaşımız, artık Thorkil Zanaid adını alarak kendine temiz bir sayfa açmaya karar vermiştir. En son dolandırdığı dwarf artık son olmalıydı, para hırsını dizginleyip artık güç kazanmaya odaklanmalaıydı Thorkil. Pardon yani serüvenciliğe...
.
Last edited by dwaxer on Wed Aug 19, 2009 3:06 pm; edited 13 times in total
Irksal Çzellikler: +4 skill bonus ve başlarken 1 fazladan feat 1 fazladan bilinen dil.
Kişisel Çzellikler:
Zayıflık:Aggresive -1 ac +2 initiative
Çstünlük:Distinctive +1 tanınırlık -1 disguise
Marshall Class özellikleri;3 minor 2 major aura;
minor auralar;
Over the top : charge edilirse +3 bonus damage rolla
Art of War:+3 bonus disarm,sunder,bull rush,trip gibi effectlere bonus
Master of Tactics; flank verildiği zaman damage rollara +3 bonus
majorler:
Resilient Troops: bütün savelere +1 verir.
Hardy soldiers : dr1 verir.
Grant Move Action: 30 ft. teki birine standart action verir.
Spontaneous Casting
Bonus Feat:
Weapon Focus(Greatsword)(War Domain)
Quick Draw (insan)
Feats:
dm option- (+1minor +1 major aura)
Leadership
heroic destiny
Din/ Domain;Caribal/War,Chaos
Cleric Büyüleri
level 0 - 4 adet
level 1 - 2+1 adet
level 2 - 1+1 adet
turn undead sayısı:6
Eşyalar: cohortunun cebinde ayna,
kağıt,pint birim yağ, kemerde asılı sunrod,kolye gibi asılı olan bir gümüş tempus kalkanı şeklinde bir sembol ve bir düdük.çantada; meşale,sunrodx2,kışlık battaniye,ip,bedroll,kese içinde de para 161 platinyum 84altın var.
Çzerinde:kemerinde kınıyla birlikte short sword, dikenli full plate+1'in üstündeki sashlere dikkatlice yerleştirilmiş 2 throwing axe ve 2 dagger, Sırtına çapraz bağlanmış iki javelin ve bir silver Masterwork heavy steel shield vardır. Silver Battle Axe+1 ise eline dikenli gauntleti ile bağlıdır(locked gauntlet ayrıca spiked gauntlet).
Toplam ağırlık: 85 lbs
CEPTEKİ PARALAR:yok
Geçmiş:St. Anger onun gerçek adı değildir! Peki gerçek adı nedir? Kimse bilmez, tek bilinen bir savaşta savaş çığlıkları atan bir cleric'e bakan bir grup insandır. Aaa clericlerde ön saflarda savaşır öyle demeyin. Bakın özellikle Tempus clericleri buna birebir örnektir. Ha Tempus cleriği demişken, St.Anger da bir Tempus cleriğidir. Yaşamı Tempus Tapınağında geçmiş bilinir. En son görüldüğü savaştan sonra St.Anger artık savaşların o can alıcılığını artık hissedememektedir.St.Anger daha büyük savaşlar ve güçlü düşmanların kanını döküp belki de başka yerlerdeki bazı savaşlar daha güzeldir diye yola koyulmuştur. Tepesinden tırnağa savaş silahlarıyla tanınan bu adamın yanağında derin bir savaş yarası kalmıştır.Bu savaş yarası miğferi yüzünde olsa dahi "Kızgın Aziz" in yine Faerun'un ünlü savaşlarından birinde olduğu bilinmektedir.Ayrıca bir başka bilinen konu ise savaş sırasındayken savaşa fazla konsantre olup kendi adamlarının söylediklerini ve işaret ettiklerine fazla dikkat etmemesidir. St.Anger savaşı o kadar çok sever ki çoğu kişi bunu görüp kusarken Aziz biten bir savaştan sonra keyif tütününü piposuyla bir güzel yakar.
Size/Type: Diminutive Animal
Hitpoint: (25 hp)
Initiative: +2
Speed: 5 ft (1 square), fly 40 ft. (good)
Armor Class: 20 (+4 size, +2 Dex, +4 Natural), touch 16, flat-footed 18
Base Attack/Grapple: +1/-12
Attack: —
Full Attack: —
Space/Reach: 1 ft./0 ft.
Special Attacks: —
Special Qualities: Blindsense 20 ft., low-light vision, Alertness, improved evasion, share spells, empathic link, Deliver touch spells, Speak with master, Speak with animals of its kind
Saves: Fort +5, Ref +7, Will +4
Abilities: Str 1, Dex 15, Con 10, Int 2, Wis 14, Cha 4
Skills: Hide +14, Listen +8*, Move Silently +6, Spot +8*
Feats: Alertness
Environment: Temperate deserts
Organization: Colony (10-40) or crowd (10-50)
Challenge Rating: -
Advancement: —
Level Adjustment: —
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
"
Last edited by Darkgnome on Wed Jul 01, 2009 6:37 pm; edited 1 time in total
Trait:
Torpid
You are sluggish and slow to react to danger, but also resistant to others' commands.
Benefit
You gain a +1 bonus on saves against enchantment (compulsion) effects.
Drawback
You take a -2 penalty on initiative checks.
Flaws:
Pathetic
You are weaker in an attribute than you should be.
Effect
Reduce one of your ability scores by 2.
Shaky
You are relatively poor at ranged combat.
Effect
You take a -2 penalty on all ranged attack rolls.
Feats:
Weapon focus (Long sword)
Shield mate .................. (İki yanındaki +2 AC kazandırıyor)
Improved shieldmate ... (İki yanındaki +3 AC kazandırıyor)
Improwed toughness ... (Her seviyede +1 HP)
Distracting Attack.......... (Saldırdığı kişiye, sonraki tur içinde, diğer kişiler saldırırken vurma şanslarına +1 alırlar)
Geçmiş:
Caribal tapınağının kapısına bebekken bırakılmış bir çocuk. Başında, yaşaması dahi mucize olarak görülebilecek büyüklükte bir yarık ile bulunmuş. Tapınak rahipleri tarafından iyileştirildikten sonra büyütülmeye başlanmış. Başına aldığı darbe nedeniyle olsa gerek kavraması ve tepkisi geç birisi ancak fiziksel yönden oldukça gelişmiş. Rahiplere verilen dersleri kafası bamadığından ama fiziksel yönden oldukça gelişmiş oladuğundan inatla dini gereksinimlerden kaçarak savaşçılık yönünde kendini geliştirmiş. Bir yetim olduğu için yandaşlar onun için aileden farksız ve onları korumak en önem verdiği husus. Bu sebeple elindeki koca kalkanını kendisi kadar yandaşlarını da korumak için kullnıyor.
Savaş tanrısı rahibi olarak değil ancak para karşılığı savaşlarda yardım eden rahiplerin yaında koruma olarak kullanılan ve oldukça etkili olabilen biri olduğundan gönderildiği bir savaşta Saint Ager’ın liderliğinde savaşıyor ve onun kişiliğinden çok etkileniyor. Saint Anger dine olduğu kadar savaşa da önem veren, diğerleri kadar dini gereksinimlere bağlı kalmayan ve sadece varlığıyla dahi çevresindekileri ateşleyen biri olduğu için onunla çalışmak istiyor.
Korumacı bir yandaş, güvenilir bir adam aranıyorsa kendisi Savaşçıx Kocasavaş’tır. Ancak kendisnin yavaş çalışan kafası dikkatinin özellikle kızlara fazla kaymasına sebep olmaktadır ve inatçı yapısı sebebiyle söyleneni yapmamak gibi huyları oldukça sık görülmektedir. Bu bazen kendi canını hiçe sayarak yanındakini korumak da olabilir.
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
"
Eşyalar: Çzerinde: Goggles of Minute Seeing (1.250 gp.)
Mithral Chain Shirt +1 (2.250 gp.)
Short Sword +1 x2 (4.620 gp.)
Bracers of Murder x2 (8.000 gp.) DotU
Gloves of Dex +2 x2 (4.000 gp.)
Daggerx2 (4 gp.)
Bag of Holding I (2.500 gp.)
Potion of Cure light woundsx3 (150 gp.)
Çantada
Climbers Kit (80 gp.)
Flask (Water)
Flask (Ale)
Rope 50 ft.
Grapling hook
Tent
Bedroll
Blanket (Kışlık)
Rations (Trail)x3
Flint & Steel
Mw. Thieves Tools (100 gp.)
Sunrod x4
20 gp
Geçmiş:
Bela Van der Wonder çok ünlü maceracıları olan soylu bir aileden geliyordu. Cesurlukları yakın çevre cüceler tarafından bile duyulmuş saygı duyulan bir aileydi. Bela maalesef ki hiç öyle değildi, babasının zorlamalarına zorlu antremanlarına katlanamıyor, dedesinin yaptığı ilüzyonları görür görmez korkudan ne yapacağını bilemeyip kaçıp saklanıyordu. Korkuyla titreyen elleri düzgün nişan almasını engelliyor, buralardan kaçıp kurtulma isteğiyle yanıp tutuşuyordu. Düşmanların karşısına mertçe çıkmasını öğütlüyorlardı oysa o gizlenip başkasıyla ilgilenen düşmanına sinsice saldırabilirdi ancak. Ne yani onu bir cüce ya da ork mu zannediyorlardı? Çte yandan bu aldığı eğitim ona o kadar yerleşmişti ki arasıra cçenesini tutamayıp cesaretli biriymiş gibi davranırdı. Allahtan yalan söylemekte üstüne yoktu ve genellikle böyle durumlarda paçayı kurtarmayı bilirdi. Bir gün dayanamayıp şehrini terketti (Amcasının büyülü çantasıyla birlikte). Bir süre Waterdeep'teki hırsız loncasına takıldı, burada Kara-Tur'da öğrenmiş olduğu teknikleri öğreten bir hocadan ders aldı. Oldukça yüksek bir ücrete tabii ki. Sonrasında burada yakın arkadaş olacağı Thorkil Zanaid ile tanıştı iki kafadar yollara düştüler.
Imp.Two weapon fighting, Martial Stance "Assassin's Stance", Shadow Blade featlerini alarak sinsi saldırı hasarını yükseltmeyi düşünüyorum. Yapacağı sağlı sollu saldırılarla flank ettiği düşmanına inanılmaz hasarlar verebilecek.
CoR: Champions of Ruin
CSco: Complete Scoundrel
D: Dungeonscape
DotU Drow of the Underdark
RoS: Races of Stone
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
"
Last edited by Darkgnome on Sun Aug 30, 2009 11:41 pm; edited 1 time in total
Irksal Çzellikler: Human
* Medium: As Medium creatures, humans have no special bonuses or penalties due to their size.
* Human base land speed is 30 feet.
* 1 extra feat at 1st level.
* 4 extra skill points at 1st level and 1 extra skill point at each additional level.
* Automatic Language: Common. Bonus Languages: Any (other than secret languages, such as Druidic). See the Speak Language skill.
* Favored Class: Any. When determining whether a multiclass human takes an experience point penalty, his or her highest-level class does not count.
Eşyalar: Bastard Sword +2-8000gp Giant Belt of Strenght +2-4000gp Steel Shield +2-4000gp Cloak of Resistance +1-1000gp Breastplate+1-1000gp
Sunrod (5x)
Backpack
Bedroll
Rope(50ft)
Kalan para:100gp
Geçmiş:
Ailesiyle yaşayan Bili'nin köyü bir vakit saldırıya uğramıştı. Herkes köyün tahta siperlerine gelmiş dışarıda öten saçma sapan borazan sesini anlamaya çalışıyordu. Ama dışarıya baktıklarında herkes gülmekten yerlere yatmışlardı. 13 tane goblin çaldıkları bir borazanla köyü 'kuşatmıştı'. Herkes dalga geçiyordu bununla. Sonraki gün şehrin dışında kamp kurdular. Birbirlerine goblin kızlarını nasıl tavladıklarını sallıyorlardı. 150 kişilik köyün nüfusunu kurutacaklarına yemin ettiler (goblin dilinde). Köye ilk saldırdıkları an kapıyı kırmaları uzun sürmüştü. Ertesi gün girebilecekleri kadar delik açabilmişler içeriye saldırıyorlardı. Ellerinde kılıçla bekleyen 6 adam (goblinlerden 2 kat güçte olduklarına yemin edebilirlerdi.) onları karşılamıştı. Ama hernedense köyün bütün nüfusu bili co hariç 'stun' olmuştu. Goblinler teker teker körelmiş kılıçlarıyla herkesi öldürmüştü. Bili co'yu da öldü sanıp bırakmışlardı.Sonraki gün bili co 7 level warblade olarak ve 15 yaş yaşlanmış olarak kalktı. Goblinler talan etmeye devam ediyorlardı köyü. Bu arada bili co'nun yarası bile iyileşmişti. şimdi 24 yaşında bir gençti. Goblinleri bulduğu an karşısına geçti onların. İlk gobline kritik vurdu. Ve saolsun cleave sayesinde diğerlerinide tek bir turda öldürdü. Great Cleave'yide unutmamak lazım. Bundan sonra savaşmak için zevk alır hale gelmişti.
Amacı:
İlerde damage'ini artırıp saldırısınıda artırıp tek turda 14 düşman öldürme rekorunu kırmak istiyor. Bildiği tek rekoru tek turda 13 düşmanı öldürmek.
_________________ Ben gelecek için hiç endiÅ?e duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Eşyalar: Çzerinde: Amulet of Mighty Fists +1 (6.000 gp.)
Bracers of Armor +2 (4.000 gp.)
Gloves of Dex +2 (4.000 gp.)
Amulet of Health +2 (4.000 gp.)
Quarterstaff (Agaya beleş)
Geçmiş:
Maho, küçük yaşlarında kabadayılık yaparak ağa ünvanını kazanmıştı.Dayı diyenler de oluyordu fakat asıl olarak Maho Ağa diye bilinirdi.Kasabada herkes saygı duyardı, bilge biriydi. Çirkin de olsa, konuşmayı beceremeyen biri de olsa hızla attığı yumrukları ve tekmeleri elflerin gözlerini tipinden ziyade gücüne çekmeyi başarmıştı.
Mahallede kızlara sarkanlar olursa, dış mahallelerden gelenler olursa onları pataklardı. Elinden tesbihini bırakmaz, kızılcık ağacından yapılmış Quarterstaff'ını yanından eksik etmezdi.
Sonra bir gün, "Yeter lan ne bu böyle, bir iş bulayım kendime ölümüm yakındır dinsizin tekiyim lan! Diyerek elini avcunu çekti bütün bu işlerden, kendini manastırını adadı."
Bundan sonra 2 seviye daha Monk olup Flurry of Blows'u tamamladıktan sonra Monk'luktan istifa edeceğim. Psionic Fist olacağım. 9. seviyede Wild Talent featini alacağım. Psişik olduktan sonra gelen power'larla Psionic Weapon featini alıp önce, Damage'imi kat be kat artıracağım. Tabiî bunun için Psionic Fist ile Con skillini almam gerek, ama zaten ilk featimi 12. seviyede alacağımdan sorun yok. 8. seviyede gelen +1'i ise Con'a vereceğim zaten.
_________________ I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
View next topic View previous topic
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.
FRPWorld, yeni bir frp dünyası
Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır. Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.