Oldukça yüksek (100 ft) bir delikten düştün ve karanlıkta taşa çakıldın; dmg:8d6=-29
Ha... 29 hasar. Bende lavlara ya da kazıkların üstüne düşeceğimi sanmıştım. Ahh pardon. Ahhhhhh! Neyseki bir yerim incinmedi.
Neyse o eski zamnalrdaki masaüstü konuşmaları yapmak istedim.
DM: Dev ejderhanın sıcak nefesini hissettin ve jilet gibi dişlerini bedenine geçirdi
PC: Eeeeeeeeeekh! Hayıııııııııır! O karaktere çok uğraşmıştım.
DM: 3d6+10 hasar, 25 hasar aldın....
PC: Ha. Gerçekten mi? Çlmedim mi yani. Sadce hasar mı aldım... Pardon... "Ahhhhhh. Bunun cezasını çektireceğim sana dev kertenkele." Flurry of blows yapıyorum abi.
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
"
"Kaç abi, kaç! Koooooşşşşşşaaaahhhhhhhhhuh!"
Karakterimiz girişteki tuzağı unutmuş ve yaratıklara akşam yemeği olmuştur bile. Onu bir süre taze kaslın diye canlı tutacaklardır
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
"
"Affedersin ama koskoca yaratık, buraya nasıl düşmemeyi başardı? Bir çeşit mekanizması falan olmalı, incelemeliyiz. Bekleyin, bi"
Ellerini iki yana açtı ve gözleri yana bakıyordu. Başı sağa sola sallanırken
"şeyy. Bilemiyorum. Belki de... iki kere geçemen gerekiyordu. Ya da yaratığın gelişini de sayarsan 3. Yani bir grupta 3. adamı hedefleyen bir tuzak. Düşünsene 3 kişilik bir grup geçiyor ve en sondaki bu tuzağa düşüyor. 2 kişi kaldılar ve kaçış yolları da kapandı."
Kaşlar yukarı kalmış gözler kocaman olmuştu.
"Yada gelen yaratık burada tuzak olduğunu biliyordu ve basmamak için köşelerden ilerledi. Large yaratık olduğundan zor asldında. Belki de Jump ile geçti. Str yüksek ve large olduğundan hızı en 40. Bu da demek oluyor ki iyi bir jump miktarına skill point vermese dahi sahip. Ayrıca kanatları da unutmamak lazım. Buda bana bir fikir verdi." Yol ayrımları ve dönemeşlere geldiğimizde ortaya basmak yerine sürekli en köşeden, diğer kşieye geçelim"
Bunu yazmasam olmazdı
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
"
.
Peki fazla oyalamayayım sizi; şifreli kelimeyi bilenler bir kere söylese bile bütün tuzaklar o geçerken aktive olmuyorlar. Yani minator'un kanatları olması ve bu sayede iyi sıçrayabilmesinin konuyla alakası yok. demek ki şifreli kelimeyi biliyormuş.
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
"
Valla tam bakmadım senin yaratığın özelliklerine Asite dayanıklıysa ölmemiş olabilir; yani benim için pek fark etmiyor ama reflex edip kurtulduysa bile sizin taraftadır. Bu tuzak benim uydurduğum bir tuzak olduğundan Ref:20 diyorum (düşük yani) Havuzun derinliği 5 ft ama asitin derinliği 2,5 ft filan.
Havuzdaki asite temas ettiğiniz her round 2d6 ve ardından da 2 round daha 2d6 asit dmg vereceğiz arkadaşlar.
Anladım. Yani 2d6 hasar aldı. 20 HP olduğuna göre ölmedi. Ben de free action olarak uçmasını emrederim. Karşı tarafa uçarak geçer. İyi ya. Sokaktamı buluyoruz PP'lerimizi
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
"
Anladım. Yani 2d6 hasar aldı. 20 HP olduğuna göre ölmedi. Ben de free action olarak uçmasını emrederim. Karşı tarafa uçarak geçer. İyi ya. Sokaktamı buluyoruz PP'lerimizi
Kanadı yandı uçamaz! 2d6 ama havuzdan çıksa da 2x2d6 daha asit dmg alıyor yani 6d6=20 ölmüş maalesef
Dwaxer peki biz HP alıyoruz,karşımızdakiler nasıl alıyor bilmiyorum. Summon yaratıkların HP nasıl hesaplanıyor peki? Hep full HP mi olacak?
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
"
Joined: Aug 31, 2006
Posts: 2004
Location: Midkemia, portal/istanbul
Posted:
Tue Sep 08, 2009 8:41 pm
Darkgnome, açıklamaların çok hoş
_________________ Kendi doÄ?anı öÄ?ren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman baÅ?layabilir. Kendini reddetmek herÅ?eyi reddetmektir.
View next topic View previous topic
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.
FRPWorld, yeni bir frp dünyası
Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır. Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.