Frp World Ana Menü
  • Frp World
    » Anasayfa
    » Forum
    » Anketler
    » Akademi
    » Kitap Tanıtımları
    » Haber Arşivi
    » Haber Gönderin
    » Makale Gönderin

  • Üyelere Özel

  • Kişisel
    » Hesabınız
    » Özel Mesajlar
    » Üye Listesi
    » Üye Arama
    » Siteden Çıkış

  • Site Bilgileri
    » Top10
    » Site Hakkında Yorumlarınız
    » İstatistikler
    » Destekleyen Siteler

  • Kullanıcı Menüsü
    Hoşgeldin, Diyar Gezgini
    Üye Adı
    Şifre
    (Kayıt Ol)
    Üyelik:
    Son Üye: Finley0116
    Bugün: 48
    Dün: 56
    Toplam: 89216

    Şu An Bağlı:
    Ziyaretçi: 1647
    Üye: 0
    Toplam: 1647

    FrpWorld.Com :: View topic - Yıkımdan Sonra (Fallout sohbet)
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Yıkımdan Sonra (Fallout sohbet) View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Mon Sep 14, 2009 2:37 pm Reply with quoteBack to top

    .
    Walla akrebin gözlerine ateş etmeyi ben de düşündüm aslında ama konseptime uygun olmaz diye yapmadım; hızlı nişan olayında yeteneğimi geliştirdiğimden artık -çok mecbur kalmazsam- called shot'ları grubun diğer elemanlarına, özellikle Albert'e bırakıyorum. Mr.Green

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Tue Sep 15, 2009 7:37 am Reply with quoteBack to top

    dwaxer wrote:
    .
    Bıçak ve bomba atma formüllerini tam çözemedim Devrimk, bir de atakların yanına parantez içinde bir takım sayılar koymuşsun onları da anlayamadım ne olduklarını?

    .


    Parantez içindeki sayılar keskin nişan.

    Fırlatmalı silahlar Hızlı nişan+Fırlatmalı silahlar
    El Bombası Hızlı nişan+ Patlayıcı
    *Not: Hızlı nişan yerine keskin nişan da kullanılabilir.

    Dwaxer:
    Güç yükseltmişsin ama güce bağlı (Yakın dövüş vb.) özelliklerine etkisini hesaplamamışsın.

    Darkgnome
    5 puan eksik dağıtmışsın ayrıca kişisel özellik yükselmesi 5. seviyede olacak.
    Back to top View user's profileSend private message
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Tue Sep 15, 2009 9:53 am Reply with quoteBack to top

    Hemen düzeltiyorum. İyi yolculuklar.

    Büyük ihtimalle akrep kör olmayacak Very Happy Akreplerin bayaa bir gözü var aslında. Ama bu akrep benim gördüğüm akreplere benzemiyor ve resimde göz gibi gözüken kocaman bir siyah nokta var. Hadi hayırlısı.

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
    "
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Tue Sep 15, 2009 4:10 pm Reply with quoteBack to top

    devrimk wrote:
    Fırlatmalı silahlar Hızlı nişan+Fırlatmalı silahlar
    El Bombası Hızlı nişan+ Patlayıcı
    *Not: Hızlı nişan yerine keskin nişan da kullanılabilir.
    Dwaxer:
    Güç yükseltmişsin ama güce bağlı (Yakın dövüş vb.) özelliklerine etkisini hesaplamamışsın.

    Pardon düzelttim str olaylarını. Yalnız gaz bombası atmak önceden nasıl 67 yapmışsın hala çözemedim bunun formülünü bir de bıçakla dövüş herhalde yakın dövüş ekleniyor değil mi?
    .
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Tue Sep 15, 2009 4:39 pm Reply with quoteBack to top

    dwaxer wrote:
    Yalnız gaz bombası atmak önceden nasıl 67 yapmışsın hala çözemedim bunun formülünü bir de bıçakla dövüş herhalde yakın dövüş ekleniyor değil mi?
    .[/b]


    Baştan öyle konuşmuştuk ama çok yükseliyor yakın dövüş o zaman. Bıçakla dövüşü hızlı nişanla toplamaya karar verdim. Hatta bıçakla dövüşte istenirse keskin nişan da kullanılabilir. Albert'in sessizce birinin arkasından keskin nişanla bıçakladığını düşünün Assassin'in Death Attack özelliği gibi olur.

    Gaz bombası için patlayıcı kullanmamıştım önceden aslında o daha mantıklı fırlatmalı silah gibi adamın üzerine atıyorsun duman çıkarıyor. El bombası dinamit olayında patlama anını hesap etmek gerektiği için patlayıcı özelliğini koydum. Böylece kötü zamanlı patlama yapıyor ve adamı vurma ihtimalin düşüyor gibi.

    Basit bir sistem olsun dedim ama bir sürü kural, yan kural çıkıp duruyor. Gerçi tur döndürmede bir sorun yok o kısmı güzel. Umarım kurallar çok karışık gelmiyordur kimseye.

    Dev akrepte zayıf olmuş galiba biraz daha kuvvetlendirmek gerek sanki.
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Tue Sep 15, 2009 5:18 pm Reply with quoteBack to top

    .
    Dev akrep zayıf mı olmuş? Mr.Green

    Yahu antidot filan almadık değil mi bak şu işe tüh.

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Thu Sep 17, 2009 1:47 pm Reply with quoteBack to top

    devrimk wrote:
    dwaxer wrote:
    Yalnız gaz bombası atmak önceden nasıl 67 yapmışsın hala çözemedim bunun formülünü bir de bıçakla dövüş herhalde yakın dövüş ekleniyor değil mi?
    .[/b]


    Baştan öyle konuşmuştuk ama çok yükseliyor yakın dövüş o zaman. Bıçakla dövüşü hızlı nişanla toplamaya karar verdim. Hatta bıçakla dövüşte istenirse keskin nişan da kullanılabilir. Albert'in sessizce birinin arkasından keskin nişanla bıçakladığını düşünün Assassin'in Death Attack özelliği gibi olur.


    Kalsın. Ben 400 metre uzaktan insan gibi yapmayı tercih ederim. Aynı şekilde tabanca ve tüfek kullananlarında benimle aynı fikirde olduğunu düşünüyorum. Yakın dövüş silahları zaten diğerlerine göre güçsüzler. Verdikleri hasar artısından düşmanın dibine girme zorunluluğuna kadar. Yani yakın dövüş almak akıl işi değil. Ama...

    Yakın dövüş silahları ve yakın dövüş

    Eğer bıçak gibi yakın menzilli ve menzilsiz silahları "yakın dövüş" artı "yakın dövüş silahları" olarak alırsak bu adamların dibine kadar girmesine izin veren kişi bu yaptığına kesinlikle pişman olacaktır. Hatta ben aksine yakın dövüşün kişilere bazı başka avantajlar da kazandırması gerektiği görüşündeyim. Mesela yakına gelmiş birisi karşısındakine saldırırken aynı zamanda hareket etme penaltısını da alırsa karşısındakinin saldırılarına hareket eksisi (-50) aldırması gibi. Yani kendine doğrultulan namlunun yönünü şaşırtma, kendine saldıran kılıca vurup sonra saldırısını yapma gibi. Zaten yakın dövüşte göreceli daha yüksek değerlere ulaşılabildiğinden aldığı penaltı nispeten düşüyor.

    Yakın dövüş ve fırlatmalı silahlar

    Bıçak gibi fırlatmalılarda da yakın dövüş ve artısının gelmesi bence güzel olur. Yakın dövüş aynı zamanda vücut kontrolünü de belirtiyor. Bıçak ya da taş atarken de zaten vücuda kontrol önemlidir. Hem bunları forlatmada çeviklik kadar güçte önemli olmalı bence.

    devrimk wrote:
    Gaz bombası için patlayıcı kullanmamıştım önceden aslında o daha mantıklı fırlatmalı silah gibi adamın üzerine atıyorsun duman çıkarıyor. El bombası dinamit olayında patlama anını hesap etmek gerektiği için patlayıcı özelliğini koydum. Böylece kötü zamanlı patlama yapıyor ve adamı vurma ihtimalin düşüyor gibi.


    Alan etkili saldırılar ilgili yetenek

    Patlayıcılar zaten alana atıldığından sadece tek bir özellik ile kullanılması bence bantıklı olur. Patlayıcılar, hızlı nişan ya da yakın dövüş silahları olabilir.

    Fırlatmalı silhları "yakın dövüşe silahlarına" koymak, göğüs göğüse çarpışmayı "yakın dövüş"+"yakın dövüş silahları" olarak belirlemek ve patlayıcılar yerine mekanik koymak ve son olarak Mekanik tamir'in adını mühendislik olarak değiştirmek bence sorunu çözeceketir.

    Mekanik ve mühendislik

    Patlayıcılar --- Mekanik
    Mekanik: Tuzakların bulunması ve kurulması, Mayınların bulunması ve kurulması, basit mekanik aletlerin yapılması (Dürbün takma, ayaklık takma) ve sabotajı , basit mekaniklerin tamiri.

    Mekanik/Tamik --- Mühendislik
    Mühendislik: Basit ve karmaşık aletlerin yapılması (Dürbün takma, tüfek modifiyeleri, zırhların kuvvetlendirilmesi, araçların modifiyesi), karmaşık aletlerin kullanılması (bilgisayar, bilgisayar programlama), basit ve karmaşık mekaniklerin tamiri.

    Hiç kuralları değiştirmeden patlayıcıları kaldırmak da başka bir çözüm olabilir. Patlayıcılar tamamen mekanik/Tamir ile birleştirilir. Ancak mekanik/Tamir'in şu anda dahi yeterince etkin olduğunu düşünüyorum. Savaşçı bir karakter için değil belki.

    Patlayıcılar, Mekanik/Tamir, Biyoloji/Kimya
    Mekanik/Tamir, Bilim


    Patlayıcılar yeteneğinin yok edilip, Mekanik/Tamir altına alınması, Mekanik tamir altında olabilecek bazı özellklerin de Biyoloji/Kimya altına alınarak "Bilim" isminin verilmesi de bence güzel ir çözüm olur. Bilim ile modifiyeler, geliştirmeler, bilgisayar kullanmalar, yeni kimyasal, biyolojik ve mekanik buluşların yapılması sağlanır.

    Mekanik/Tamir ile de işlerin daha basit ama el işi kısımları alınır. Tamir etme, modifiye etme, tuzak kurma ve bozma, patlayıcıları yerleştirme, dürbin takma...

    Mucitliğe yeni formül

    Mucit marifeti de şu şekilde işler: Çnce bilim zarı atılır, başarılı olunursa bu sefer mekanik zarı atılır. Mekanikte başarısız olunursa bilim zarının bir daha atılmasına gerek kalmaz. BU sayede mucit marifeti ile yapılması gereken buluşlara puan verirken daha hür olabilrsin ve tek bir marifete yüklenerek uzay mekiği fırlatma hayalleride biraz daha zorlaşır Very Happy

    devrimk wrote:
    Basit bir sistem olsun dedim ama bir sürü kural, yan kural çıkıp duruyor. Gerçi tur döndürmede bir sorun yok o kısmı güzel. Umarım kurallar çok karışık gelmiyordur kimseye.


    Bence basit ama daha basitleştirmek için bir şeyler daha gerekiyor.

    Sosyal Beceriler ve Alışveriş/Kumar

    Mesela ben sosyal becerilerin ne işe yaradığını anlamadım. Yemek yapma gibi şeylere mi yarıyor? Ben ce "Sosyal beceriler" ve "Alışveriş/Kumar" birleştirilebilir. Zaten ikisi biribiri ile çalışması gereken beceriler gibi geliyor bana. Belki iyi pazarlık eden biri iyi yemek yapmak zorununda değil diyebilirsin ama zaten savaş sisteminde de o kadar gerçekçiliğe kaçmıyorduk.

    devrimk wrote:
    Dev akrepte zayıf olmuş galiba biraz daha kuvvetlendirmek gerek sanki.


    Bence Dev akrepten ziyade minigun zayıf olmuş. 60 kurşunu böceğin göbeğine dolduran bir atış bence 100 vuruyorsa bir sorun vardır. Minigun'ın tek bir atışının bence o böceği delik deşik etmesi gerekirdi.

    Ağır makinalılar ve minigun hasarı

    Bir yerden sonra daha fazla vurmanın bir anlamı yok belki ama şu şekilde bir formül koyulabilir belki...

    Minigun 20+ vurabilir

    Attığı her 5 kurşun için +10 hasar verir.

    80 kurşun 180 hasar.

    Ayrıca minigun gibi taramalı silahlar kullanan kaç kurşun atacağına önceden karar verebilsin bence. Minimum 5 kurşun. +30 hasar, en fazla 80 kurşun +180 hasar. Diğer ağırmakinalılar da bu şekilde belirlenir. Diğer türlü her tetiğe basış bir servetin kaybı anlamına geliyor.

    Ağır makinalılar ve menzil

    Karşılık olarakta menzilde değilşik bir düzenlemeye gidilebilir. Ağır makinalılar tüfek menzilinden ateş eder ama 3 kademesi vardır. 400(-)/800(-50)/1200(-100). Ağır makinalılar namluları ve güçleri sebebiyle uzaklara ateş edebiliyorlar ama çok fazla saçtıklarından uzak menzillere yeterince isabetli atışlar yapamıyorlar.

    Enerji silahları

    Enerji silahlarında da değişiklik güzel olur bence. şİmdiki verdikleri değerin 2/3'ü kadar zarar verebilirler. Ancak enerji silahında iki kademe olur.

    Normal atış: şu anki değerlerinin 2/3'ü kadar hasar veriyor.
    Yüksek güçte: Daha yğun bir güçle ateş eder. şİmdiki verdikleri hasarın 4/3'ü kadar fazladan hasar verirler ancak bu atış 2 şarj birden yer.

    Bu sayede lazer ve plazma silahları bence hak ettikleri süper güşlü silahlar tahtına yine ortak olurlar. Ancak bu silahların şarjları çabuk bittiğinden çokta güvenilir olmazlar.

    Böcek gerçekten güçlüydü aslında. Ama bizim seviyemize ve teçhizatımıza uygun değildi. 50DR ve 300 HP bence oldukça yüksek. İleride karşımıza daha fazlası çıktığında bunun ne demek olduğunu daha kolay anlayacağız. Çünkü bu sefer tek birine saldıramayacağız.

    Ayrıca birde zehiri var ki çok fena. Antidot felan da almadık...

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
    "
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Sun Sep 27, 2009 8:36 am Reply with quoteBack to top

    Maşallah Darkgnome bayağı kafa yormuşsun. Başlıklarına göre düşüncelerimi yazayım:

    Yakın dövüş silahları ve yakın dövüş
    Dediğin doğru ama bu güçlendirmeleri marifetler yardımıyla yapacağız. Herkesin kullanabileceği özellikler olmayacak.

    Yakın dövüş ve fırlatmalı silahlar
    Bunu yakın dövüş silahlarında keskin nişan özelliğini kullanılsın diye yapmayı düşünmüyorum. Yani zeki biri de yakım dövüşte iş yapabilsin.

    Mekanik ve mühendislik
    Mekanik yeteneğini mühendisliğe çevirmek mantıklı. Tuzak bulma yeteneği de bu yeteneğin içinde olsun. Patlayıcılar dediğimiz yetenek zaten savaş kabiliyetleri içinde tuzakla alakası yok.

    Mucitliğe yeni formül
    Mucitliği daha fazla zorlaştırmaya gerek yok. Zaman ve ekipman sınırlaması mucitliği istediğiniz kadar kısıtlamanızı sağlıyor.

    Sosyal Beceriler ve Alışveriş/Kumar
    Sosyal beceriler bluff, diplomacy, intimidate yerine kullanılan bir zar. Normal kişilerle diyaloglarda kullanmıyorum, öte yandan düşmanı ikna etmek-korkutmak isterseniz kullanacağımız bir yetenek.

    Ağır makinalılar ve minigun hasarı
    Fabrika çıkışı Minigunlarda az mermi atmak gibi bir seçenek yok, Albert'in nişan aldığı süre içinde tetiğe basılı tutarak mermileri yağdırıyor denk gelirse de öldürüyor. Dediğin modifikasyounun mekanik bilgisiyle yapılabileceğini daha önceden yazmıştım.

    Enerji silahları
    Evet belki de enerji silahlarına otomatik ateş gibi yüksek güçlü ateş diye ayrı bir atış biçimi koyabiliriz.


    Marifetler konusunda biraz kısır kaldık, o konuda fikirleri olan varsa sevinirim.
    Back to top View user's profileSend private message
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Sun Sep 27, 2009 12:45 pm Reply with quoteBack to top

    Uzman: Seviyeniz 1 daha yüksek gibi davranabilirsiniz. Becerilerinize 5 puan daha fazla dağıtabilir ve yüksek seviye marifetlerine daha çabuk ulaşabilirsiniz.

    Mutasyon: Radyasyon sizi diğerleri kadar etkilemedi. Ancak bir yönden diğer ırklardan birine daha çok benziyorsunuz. Seçtiğiniz ırkın marifetlerini de alabilirsiniz. Sadece tek ırk seçilebilir.
    İnsan: Görüntünüz insana daha çok benziyor. 5 puan dağıtmanız için hediye yetenek puanı. Bir özelliğinize +5 puan.
    Gul: Çevre koşullarına daha dayanıklısınız. DR+5.
    Mutant: HP+25, bağımlılık yapan maddeler bir kademe düşük etki ediyor.
    Çlüm pençesi: Elleriniz +25 vuran silahlar da olabiliyor, AC+10.

    Çok yönlü: Dağıtmanız için +15 yetenek paunı kazandınız.

    Dirençli: Bağımlılık yapan maddeler 1 kademe düşük etki ediyor. Ayrıca bağımlılık ve ölüm zarlarında kurtulma şansınız %50 değil %75 etkilenme şansınız var.

    Kamikaze: Çeviklik değeriniz zırhınıza eklenmez ama öncelik zarına çeviklikx3 olarak etki eder.

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
    "
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Thu Oct 01, 2009 11:08 am Reply with quoteBack to top

    Bazı yeteneklerde son yazışmalardan sonra değişiklik yapmaya karar verdim Aslında Fallout oyunundaki gibi olacak bu şekilde.

    Biyoloji, Kimya:
    Mekanik, Tamir:

    yerine
    Bilim ve Mühendislik olacak.

    Bilim: Biyoloji, kimya, matematik, bilgisayar vs vs.
    Mühendislik: Mekanik, tamir, modifikasyonlar, tuzak vs. vs.


    Darkgonem marifetlerin bir kısmının benzerleri var aklıma yatanlar:

    Mutasyon: Radyasyon sizi diğerleri kadar etkilemedi. Ancak bir yönden diğer ırklardan birine daha çok benziyorsunuz. Seçtiğiniz ırkın marifetlerini de alabilirsiniz. Sadece tek ırk seçilebilir.

    Dirençli: Bağımlılık yapan maddeler 1 kademe düşük etki ediyor. Ayrıca bağımlılık ve ölüm zarlarında kurtulma şansınız %50 değil %75 etkilenme şansınız var.
    Bunu iki ayrı marifet yapmak lazım diğerlerine göre kuvvetli.

    Kamikaze: Çeviklik değeriniz zırhınıza eklenmez ama öncelik zarına çeviklikx3 olarak etki eder.
    Güzel ama kimse seçer mi?

    Çlümpençesi olayını rafa kaldırıyorum kimseye cazip gelmiyor oynamak. Marifetleri için kafa yormaya değmez.
    Back to top View user's profileSend private message
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Thu Oct 01, 2009 5:33 pm Reply with quoteBack to top

    Çlüm pençesi silah kullansa çok zevkli olur ki kullanamayacağı hakkıda bir bilgi de vermemişsin. Albert olmasa ölüm pençesi bir kılıç ustası ya da ölüm pençesi bir komando çok zevkli olurdu bence. Oyuncu sayısı olduğundan 4 ırka 3 oyuncu. Biri dışarıda kalacaktı zaten.

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
    "
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Fri Oct 02, 2009 2:57 pm Reply with quoteBack to top

    Resimden pek anlaşılmamış olabilir:, Signs diye filmi de vardı yerdeki garip şekillerin ufo kaynaklı olduğu zannediliyordu, sonrasında iki üniversiteli gencin yaptığı ortaya çıkmıştı.

    Image
    Back to top View user's profileSend private message
    Darkgnome
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jan 31, 2004
    Posts: 3918
    Location: Ankara

    PostPosted: Fri Oct 02, 2009 3:16 pm Reply with quoteBack to top

    Resimde ayaktayım ama hala baygın mıyım?

    _________________
    Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
    Eskisi kadar zevk vermese de, son bir kez daha!
    "
    Back to top View user's profileSend private messageMSN Messenger
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Sat Oct 03, 2009 4:53 am Reply with quoteBack to top

    Darkgnome wrote:
    Resimde ayaktayım ama hala baygın mıyım?


    Baygın değilsin.
    Back to top View user's profileSend private message
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Sat Oct 03, 2009 7:41 am Reply with quoteBack to top

    Devrimk bunlar ekin çemberleri değil mi? İzlemiştim bunları yapan toplu guruplar var. Kimi kiralayarak kimi de geceleri baskalarının tarlalarında ekinleri belli bir mekanızma ile yatırarark süper şekiller yapıyorlar...

    İki üniversiteli genç bunların oluşumunu bilgisayar üzerinden hızlıca çekip sonra video ya ufo tarzı parıldayan bir nesne koymuşlar. Sonra ekin çemberlerinin uzaydan gelen varlıklar tarafından yapıldığına inananların bulunduğu bir barda CD yi gösteriyor ve herkes hayretler içinde izliyordu..


    _________________
    Thanks Mario but The princess is in another castle!!
    Mr.Green Razz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     
    FRPWorld.Com ülkemizdeki fantezi edebiyatı ve frp sevenleri bir araya getirmeyi amaçlayan bir web sitesidir. 2003 yılında kurulmuş olan sitemiz kullanıcı ve yöneticilerimizin katkıları ile büyüyüp Türkiyenin en büyük frp sitelerinden birisi olmuştur. Galerisi, indirilecekler kısmı, akademisi, yazarları ile sitemiz tam bir frp hazinesidir. FRPWorld sizin de desteklerinizle böyle olmaya devam edecektir. FRP'nin doyumsuzca yaşandığı bu diyara hoş geldiniz.

    FRPWorld, yeni bir frp dünyası


    Sitede bulunan yazı, doküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
    Siteye yapmış olduğunuz katkılar frpworld.com'un olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.


    Sayfa Üretimi: 1.38 Saniye