Modules
  • Ana Sayfa
  • AvantGo
  • Downloads
  • FAQ
  • Feedback
  • Forums
  • Journal
  • Private Messages
  • Recommend Us
  • Search
  • Statistics
  • Stories Archive
  • Submit News
  • Surveys
  • Top 10
  • Topics
  • Web Links
  • Your Account

  • Who's Online
    Şu an sitede, 1 ziyaretçi ve 0 üye bulunuyor.

    Henüz üye değilseniz, Buraya tıklayarak ücretsiz kayıt olabilirsiniz.

    Languages
    Site Lisanını Seçin


    FrpWorld.Com :: View topic - Ä°stimbol
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Ã„°stimbol View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Sun Oct 17, 2010 6:52 am Reply with quoteBack to top

    Artemis Entreri wrote:
    dwaxer wrote:

    AT, ZK filan

    Burada bir ima söz konusu galiba kısaltma olarak bunları seçmende bir sebep var mı yoksa benim içim mi fesat Very Happy

    Very Happy Yoo, herhangi bir özel sebep yoktu, tamamen Math.random() hayır ne düÅ?ündünse? Mr. Green

    .


    Last edited by dwaxer on Sun Oct 17, 2010 7:57 am; edited 1 time in total
    Back to top View user's profileSend private message
    catboy
    Site Yazarı
    Site Yazarı





    Joined: Jan 19, 2007
    Posts: 3268
    Location: Izmir

    PostPosted: Sun Oct 17, 2010 7:04 am Reply with quoteBack to top

    Devrimk cidden çok güzel bir hayal gücün var ve bir Å?ekilde ya bir çizgi roman ya da bir frp oyunu, Å?imdi de böyle bir proje ile hayal gücünü baÅ?kalarıyla paylaÅ?abilme yeteneÄ?ine hayranım. Gerçekten de çok emek harcıyorsun, ama bunun dıÅ?ında da sanırım baÅ?ka bir yeteneÄ?in daha var, o da ekip çalıÅ?ması nasıl yapılır ve kimle hangi konuda ne yapılır bunun hesabını da çok iyi yapıyorsun. Mesela Artemis ile flash oyun iÅ?ine girdin, çizgi roman iÅ?inde de bildiÄ?im kadarıyla Dwaxer'in yardımını alıyorsun. Yani kimden yardım alman, daha doÄ?rusu ne yapman, neyi nasıl yapman gerektiÄ?ini çok iyi biliyorsun ve sonunda bir Å?ekilde sonuca ulaÅ?ıyorsun.

    Bu iÅ?in sırrı nedir? Benim gibi hayallerini baÅ?kalarına özene bezene sunmak isteyenlere verebileceÄ?in bir önerin var mıdır? Belki ne alaka burada Ä°stimbol konuÅ?ulur diyenler çıkabilir, ama bu konu için de ayrı bir baÅ?lık açılması ne kadar doÄ?ru olur bilemedim zaten sadece tek bir mesajında bana yardımcı olacak bir iki Å?ey belirtse de yeterli olur... Smile
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's website
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Sun Oct 17, 2010 8:29 pm Reply with quoteBack to top

    Ä°Å?in doÄ?rusu ekip çalıÅ?ması her zaman tek baÅ?ına çalıÅ?maktan iyidir.
    Asıl sorun burada gönüllü çalıÅ?ma olması. Para karÅ?ılıÄ?ı olmadan birilerinin projenize destek vermesi genellikle çok zordur. Hatır-gönül iÅ?leri de bir yere kadar yardımcı olabilir. DoÄ?ru kiÅ?i ve proje olduÄ?u zaman ancak ilerleme saÄ?lanıyor.

    Gerçi Seyfettin Efendi projesini çok fazla sahiplendiÄ?im için Dwaxer'i bunalttıÄ?ımı da söylemem gerek.

    Herhangi bir proje üzerinde çalıÅ?ırken nelere yatkın olduÄ?unuzu ya da olmadıÄ?ınızı genellikle bilmezsiniz sorun biraz burada sanırım. Benzer örnek projelerin üretilmesini incelemek faydalıdır. Ã?rneÄ?in çizgi-roman dünyasında yazan-çizen kiÅ?i hiç bir zaman aynı olmaz. Demek ki böyle bir iÅ?i tek baÅ?ınıza yapmaya kalkmak çok mantıklı deÄ?il.

    Ä°stimbol ise Vaul122 ile uÄ?raÅ?ırken ortaya çıktı. Ben Steam-punk tipi bir oyun için grafik hazırlamıÅ?tım önceden. Hazır Ä°stimbol diye bir dünya da yaratmıÅ?ken onunla ilgili çalıÅ?maya baÅ?ladık.
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Mon Oct 18, 2010 12:57 am Reply with quoteBack to top

    devrimk wrote:
    Gerçi Seyfettin Efendi projesini çok fazla sahiplendiÄ?im için Dwaxer'i bunalttıÄ?ımı da söylemem gerek.

    Mr. Green EstaÄ?furullah bunalmak ne demek ya! Ben fazla katkım olamadıÄ?ıma üzülüyorum esasında.

    Ekip çalıÅ?ması derken bunu FRP gibi düÅ?ünelim; nasıl ki bir grubun çıktıÄ?ı maceralardaki baÅ?arısı "deÄ?iÅ?ik" classlardan oluÅ?unca daha iyi oluyor, savaÅ?çı, büyücü, korucu, hırsız, rahip filan bunlar bir araya geldiÄ?inde daha verimli oluyor... iÅ?te böyle bir Å?ey. Razz sinerji

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Mon Oct 18, 2010 1:11 am Reply with quoteBack to top

    Bu gün biraz portre çalıÅ?tım.

    Ã?nce eskileri biraz deÄ?iÅ?tirerek kullandım:
    Image
    Image
    Image



    Sonra yeni çizimler:

    Image
    Ä°nsan BaÅ?ıbozuk


    Image
    Cüce Kadın


    Image
    Mecüc Mucit


    Image
    Gulyabani adam


    Image
    Gulyabani kadın, bu dünyada bazı gulyabaniler ameliyatlar ve makyajlar sayesinde güzel gözükmeye çalıÅ?ıyorlar bu da onlardan biri.
    Back to top View user's profileSend private message
    Artemis Entreri
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 14, 2005
    Posts: 1521
    Location: Ýstanbul

    PostPosted: Mon Oct 18, 2010 1:22 am Reply with quoteBack to top

    Eline saÄ?lık abi hepsi çok güzel gözüküyor.
    Gulyabani kadın Seda Sayanı andırmıÅ? Very Happy

    Bi de gulyabani kadın makyaj yapıyor anladım da, baÅ?ıbozuk insanda mı makyajla güzelleÅ?meye çalıÅ?mıÅ? Very Happy yanaklarındaki kırmızılıklar allık gibi durmuÅ? da Very Happy

    _________________
    Been there. Seen that. Got the scars.
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Mon Oct 18, 2010 3:55 am Reply with quoteBack to top

    .
    Eline saÄ?lık Devrimk karizma tipler olmuÅ?. Å?u resimlerdeki kırmızı artı iÅ?areti ne anlama geliyor?

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Mon Oct 18, 2010 4:45 am Reply with quoteBack to top

    Kanlı canlı bir tip yapayım derken yanaklar fazla kırmızı olmuÅ?.

    +'lar seviye atlayınca ortaya çıkıyor.
    Back to top View user's profileSend private message
    Possessed
    Site Ã?izeri





    Joined: Mar 13, 2006
    Posts: 958
    Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...

    PostPosted: Mon Oct 18, 2010 8:42 am Reply with quoteBack to top

    Güzel avatarlar Devrimk, eline saÄ?lık. Oyunlarda avatarlara dikkat ederim, bence kilit rolleri vardır.

    Yalnız cüce kadın insan kadına daha çok benzemiÅ?, biraz geniÅ? çene kemikli, kalın boyunlu veya geniÅ? omuzlu olsa daha cüceyi çaÄ?rıÅ?tırır bence. Bu avatar bir insan kadına daha çok yakıÅ?ır. (ha tabii senin dünyandaki cüceler klasik cüce tanımına girmiyorsa bilmiyorum)

    BaÅ?ıbozuk iyi olmuÅ?, olsa olsa biraz daha deli ifadeli olabilir.

    Mecüc çok güzel.

    _________________
    I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Tue Oct 19, 2010 5:17 pm Reply with quoteBack to top

    Tasarımın son hali:

    Image

    Image

    Image
    Back to top View user's profileSend private message
    Artemis Entreri
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 14, 2005
    Posts: 1521
    Location: Ýstanbul

    PostPosted: Tue Oct 19, 2010 8:05 pm Reply with quoteBack to top

    Sizce;

    Can Puanı (CP)
    Savunma Puanı (SP)
    Eylem Puanı (EP)
    Moral Puanı (MP)

    gibi mi olsun yoksa puan kelimesini atıp:

    Can
    Savunma
    Hareket
    Moral

    Å?eklinde mi yazalım?

    Oyunlarda genelde Hit Point, Action Point, Moral Point Å?eklinde gördüÄ?üm için ben ilkinden yanayım ama sonuçta güzel türkçemize de 2.si daha anlamlı geliyor gibi, ne dersiniz?

    (bu arada kime gösterdiysem görselleri hayranlık ve kıskançlıkla bakıyor devrim abi, eline saÄ?lık. fontlar da çok daha iyi olmuÅ?.)

    _________________
    Been there. Seen that. Got the scars.
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    Darktimes
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 02, 2006
    Posts: 809
    Location: istanbul

    PostPosted: Tue Oct 19, 2010 8:31 pm Reply with quoteBack to top

    Artemis Entreri wrote:
    Sizce;

    Can Puanı (CP)
    Savunma Puanı (SP)
    Eylem Puanı (EP)
    Moral Puanı (MP)

    gibi mi olsun yoksa puan kelimesini atıp:

    Can
    Savunma
    Hareket
    Moral

    Å?eklinde mi yazalım?

    Oyunlarda genelde Hit Point, Action Point, Moral Point Å?eklinde gördüÄ?üm için ben ilkinden yanayım ama sonuçta güzel türkçemize de 2.si daha anlamlı geliyor gibi, ne dersiniz?

    (bu arada kime gösterdiysem görselleri hayranlık ve kıskançlıkla bakıyor devrim abi, eline saÄ?lık. fontlar da çok daha iyi olmuÅ?.)


    Aslında ingilizceleri dediÄ?in gibi point kelimesiyle birlikte kullanılırken Türkçe'de bana bu, itici geliyor.Yeni bir fikir niteliÄ?inde bir önerim olacak: % olarak yapamaz mısın ?
    Ya da puan yerine sisteme göre yeni bir kelime de hoÅ? olabilir.

    _________________
    Ultima bırakılmaz, ara verilir Wink
    Back to top View user's profileSend private message
    Possessed
    Site Ã?izeri





    Joined: Mar 13, 2006
    Posts: 958
    Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...

    PostPosted: Wed Oct 20, 2010 12:09 am Reply with quoteBack to top

    Hmm, "Düzey" denilebilir mi?

    Can Düzeyi
    Savunma Düzeyi
    Hareket Düzeyi
    Moral Düzeyi

    Gerçi bence "Puan" iyi, itici falan deÄ?il. Darktimes'ın önerisi de olur;

    Can Yüzdesi
    Savunma Yüzdesi
    Hareket Yüzdesi
    Moral Yüzdesi

    Tabii sizin sistem yüzdeli deÄ?ilse olmaz bu.

    _________________
    I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    Darktimes
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Aug 02, 2006
    Posts: 809
    Location: istanbul

    PostPosted: Wed Oct 20, 2010 1:37 am Reply with quoteBack to top

    Benim kastettiÄ?im Å?ey çubuk (bar) üzerinde gösterilmesiydi, yani üzerine gelince % kaç olduÄ?u yazacak.Hatta seviye olayında da böyle olabilir seviye 4 olarak bırakmak yerine bir çubuk üzerinde seviyenin atlanmasına ne kadar kaldıÄ?ı gözlenebilir ve bence oyuncuyu olumlu da etkiler.Yanında yüzde grafiÄ?i olduktan sonra da ek olarak bir kelimeye ihtiyacınız olacaÄ?ını sanmıyorum, sadece savunma kâfiidir.

    _________________
    Ultima bırakılmaz, ara verilir Wink
    Back to top View user's profileSend private message
    Artemis Entreri
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jun 14, 2005
    Posts: 1521
    Location: Ýstanbul

    PostPosted: Wed Oct 20, 2010 1:56 am Reply with quoteBack to top

    Hımm, savunmayı ya da eylem puanını % olarak gösteremeyiz.
    Aslında Can Puanını da gösteremeyiz % olarak. Ã?ünkü canı %100 olsa bile kaç olduÄ?unu bilmek isteyebilir insan. Sonuçta kiÅ?iden kiÅ?iye çok deÄ?iÅ?iyor.
    Sadece moral % olarak gösterilecek haliyle.

    Tecrübe barına katılıyorum, onu koyarız.
    Can yerine Sıhhat
    Savunma yerine Müdafaa
    Moral yerine Maneviyat kullanabiliriz. Ne dersiniz?

    _________________
    Been there. Seen that. Got the scars.
    Back to top View user's profileSend private messageVisit poster's websiteMSN Messenger
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     


    All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
    You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt

    Sayfa Üretimi: 0.16 Saniye