Modules
  • Ana Sayfa
  • AvantGo
  • Downloads
  • FAQ
  • Feedback
  • Forums
  • Journal
  • Private Messages
  • Recommend Us
  • Search
  • Statistics
  • Stories Archive
  • Submit News
  • Surveys
  • Top 10
  • Topics
  • Web Links
  • Your Account

  • Who's Online
    Şu an sitede, 1 ziyaretçi ve 0 üye bulunuyor.

    Henüz üye değilseniz, Buraya tıklayarak ücretsiz kayıt olabilirsiniz.

    Languages
    Site Lisanını Seçin


    FrpWorld.Com :: View topic - KIYAMET [HAKKINDA] DM AÃ?IKLAMALARI
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     KIYAMET [HAKKINDA] DM AÃ?IKLAMALARI View next topic
    View previous topic
    Post new topicThis topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
    Author Message
    Shevarash
    SeçilmiÅ? SavaÅ?çı





    Joined: Jan 15, 2005
    Posts: 1310
    Location: Ä°zmir

    PostPosted: Sat Nov 19, 2005 8:39 am Reply with quoteBack to top

    Katılacak arkadaÅ?lar için :

    KaÄ?ıtlar ve ne olursa olsun ayrıntılı bir özgeçmiÅ? bekleniyor bunları sanırım söylemeye gerek yok. Ayrıca olabildiÄ?ince bir motivasyon listesi de iyi olur. Ã?alıÅ?kan arkadaÅ?larımız için varsa yaptıkları feat planlaması ve ileride almayı düÅ?ündükleri prestige classları da tüm notlarıyla beraber yollamalarını istiyorum. EÄ?er olursa kaÄ?ıt üzerindeki gereksinimlerini karÅ?ılamıÅ? dahi olsalar önceden belirtilmemiÅ? ve o karaktere uygun oynanmamıÅ? ise bahsi geçen prestige classı alamazlar.

    Exp.lara gelince asla ve asla herkes aynı exp.ı almaz. Masaüstünde de uyguladıÄ?ım bir düstur vardır "oyuncuya tecrübe kazandırak her Å?ey için exp ver. Bunu da ilk dinlenecek düÅ?ünecek zaman buldugunda ver"

    X oyuncusu yoldaki adam ile konuÅ?up konu ile ilgili bilgi aldı ise expsini alır. Tabii ki bu çok konuÅ?an oyuncuların exp canavarı olup farkı açacaÄ?ını göstermez. Tabii ki buna dayanarak herkes herÅ?eyi yapmaya kalkıÅ?maz, kalkıÅ?ırsa da yüzüne gözüne bulaÅ?tırır o ayrı. Zaten bildiÄ?im kadarı ile bu grup oldukça tecrübeli oyunculardan oluÅ?uyor bu tip sorunlar olacagını sanmam.

    Farklı explere geri dönersek, bu dengeyi iyi ayarlayabilecek kadar tecrübeli oldugumu düÅ?ünüyorum. Bazıları çıkıp "kitaplarda yok böyle birÅ?ey" diyebilirler. Ancak gerçek hayatta oldugu gibi oyunda da karakterler arasında dünyalar kadar fark vardır. Basit bir örnekle Anelka`da aynı takımda, Semih`te. Aralarındaki fark barizdir. Bu yüzden oyuncu grubunda her karakter aynı olmamalıdır.

    Bunların dagıtımında yapılan ufak tefek Å?eylerin dıÅ?ında basitçe örnekler vermek gerekirse grup baÅ?ka boyuta gider wizard 10, cleric 8, rogue 5, fighter 4 exp alır. Bir binaya girip birini kaçırırlar rogue 10, diger sınıflar 6 Å?ar alır. Bir sürü goblin öldürürler fighter 10 -rogue cleric 8- wizard 6 alır.

    Rakamlar tam oran tabii ki deÄ?ildir ve yapılan hareketler, atılan müthiÅ? zamanlama ve düÅ?ünceye sahip bir büyü tüm bu bahsettiÄ?im rakamları tersine çevirebilir. Tabii ki pasifist karakterler olabilir ancak kimsenin herkesin karakterini ne kadar iyi oynadıgı dogrultusunda exp alacagını bilmesi gereklidir (yada o duruma karakterinin uygunluÄ?u ile orantılı - bakınız bir üst paragraf).

    Karakterlerin yollandıgı bu günlerde aklıma geldikçe bazı açıklamalar yapacagım bu baÅ?lıÄ?ı takip etmeyi unutmayınız... Smile
    Back to top View user's profileSend private message
    Shevarash
    SeçilmiÅ? SavaÅ?çı





    Joined: Jan 15, 2005
    Posts: 1310
    Location: Ä°zmir

    PostPosted: Sat Nov 19, 2005 8:45 am Reply with quoteBack to top

    Ä°zleyecek arkadaÅ?lar için :

    Bu oyun diyarın tüm karakterlerini bir Å?ekilde etkileyecektir. Grubun baÅ?arısı - baÅ?arısızlıÄ?ı gerek eÅ? zamanlı olarak gerekse uzun vadede sizlerin karakterlerinizi etkileyecektir.

    O yüzden burada olan deÄ?iÅ?iklikler yüzünden dmlerinizin karakterinizde yapacakları deÄ?iÅ?iklikleri kabul etmeye hazır olun. Ayrıca eÄ?er ulaÅ?ılabilirse her hikaye gibi bu hikayeninde bir sonu vardır. Bu son ise önceden kesin bir Å?ekilde belirlenmiÅ? bir son deÄ?ildir. Ä°yi bir oyunda son (yada varılacak noktalar dizisi diyelim) belirlenmeyip oyunculara göre Å?ekil alır. Ve bizim oyunumuzun ulaÅ?tıgı noktalar yada sonlar sizi kesinlikle etkileyecektir. FRPWORLD diyarında yaÅ?ayanların bu konuda saving throw hakları yoktur, olsa da DC çok yüksektir Wink

    Ä°yi seyirler...
    Back to top View user's profileSend private message
    Shevarash
    SeçilmiÅ? SavaÅ?çı





    Joined: Jan 15, 2005
    Posts: 1310
    Location: Ä°zmir

    PostPosted: Mon Nov 21, 2005 9:58 pm Reply with quoteBack to top

    KATILAN OYUNCULARIN VARSA ESKÄ° OYUNLARINDAKÄ° DMLERÄ°NE :

    bu oyuncularla ilgili ek bilgiler varsa kendilerinin bilmedikleri onları rica ediyorum bilgilerinize...

    -ilk olarak Efla`da , Necrosun omzundaki bir hançer yarası ile ilgili birÅ?eyler varmıÅ? sanırım... Bu yara ile ilgili necrosun bilgisi yok, Efla sonradan çıkacak demiÅ?, ne oldugunu bana anlatırsa sevinirim..
    Back to top View user's profileSend private message
    Eldarin_






    Joined: Dec 20, 2006
    Posts: -27
    Location: Yolcu

    PostPosted: Fri Dec 09, 2005 8:05 pm Reply with quoteBack to top

    BÃ?YÃ?K KIYAMET BU GECE 24:00 DA Ä°LK KOPMALAR Ä°LE BERABER TETÄ°KLENECEKTÄ°R. SEÃ?Ä°LMÄ°Å? OYUNCULAR YARINDAN Ä°TÄ°BAREN OYUNA BAÅ?LAYABÄ°LÄ°RLER.

    UFAK BÄ°RKAÃ? DEÄ?Ä°Å?Ä°KLÄ°K;

    1-ANDERO

    2-FÄ°NGOLFÄ°N

    3-FÄ°RBLE

    4-DRAGONFÄ°RE

    5-SHEVARASH(HENÃ?Z KENDÄ°SÄ°NDEN BÄ°R HABER ALAMASAMDA)

    6-NECROS

    OYUNUN DM Ä° ATANDIKTAN SONRA OYUNCU SEÃ?Ä°MÄ°NDE BU GÄ°BÄ° BÄ°R DEÄ?Ä°Å?Ä°KLÄ°Ä?E GÄ°TMEYÄ° UYGUN GÃ?RDÃ?M.

    NOT: MANÄ°AK OREN Ä°N OYUNUNDA ESAS KARAKTERÄ° Ä°LE KATILIM GÃ?STERECEÄ?Ä°NDEN Ã?TÃ?RÃ? BURADA OYNAMASINA GEREK KALMAMIÅ?TIR. AYRIYETEN BU OYUNDA DA YERÄ° GELÄ°RSE EÄ?ER KATILIM GÃ?STEREBÄ°LÄ°R.

    HALKLARIN YAZGISI SÄ°ZÄ°N ELLERÄ°NÄ°ZDE...

    KUDRET AVUÃ?LARINIZDA OLSUN...

    _________________
    Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
    Back to top View user's profileSend private message
    Eldarin_






    Joined: Dec 20, 2006
    Posts: -27
    Location: Yolcu

    PostPosted: Sat Dec 10, 2005 9:24 am Reply with quoteBack to top

    KIYAMETÄ°N AYAK SESLERÄ° Å?U SAAT Ä°TÄ°BARÄ°YLE BAÅ?LAMIÅ?TIR...

    DM'Ä°N NOTU:

    Hikayeni giriÅ?inde Diyarın güneybatısında kalan Aduria bölgesi belirtilmiÅ?ti. Tundra üç gün içersinde büyük çatlaklarla beraber birbirinden ayrılacak, bölgeler arasında devasa kanyonlr oluÅ?acaktır. Bölge halkı binlerce yıldır uyuyan volkanın müthiÅ? bir Å?ekilde patlak vermesi ile beraber deÄ?iÅ?en hava koÅ?ullarına karÅ?ı mücadele vermektedir. Herhangi bir müdahale olmaz ise, bir hafta içersinde kozmik felaketin baÅ?gösterdiÄ?i Aduria tamamiyle ortadan kalkacaktır...

    _________________
    Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
    Back to top View user's profileSend private message
    Shevarash
    SeçilmiÅ? SavaÅ?çı





    Joined: Jan 15, 2005
    Posts: 1310
    Location: Ä°zmir

    PostPosted: Sat Dec 10, 2005 7:32 pm Reply with quoteBack to top

    Geç gelen ex dm notu :

    Offline program yoÄ?unluÄ?u nedeniyle ve oyunda farklı sebeplerden gerçekleÅ?emeyen bazı Å?artlardan ötürü Eldarin ile yer deÄ?iÅ?tirmiÅ? durumdayız. Yeni Dm Eldarin olup, onun dwarf Berronar Clerici yerine ben Dwarf Clangeddin Favorev Soul`u olan bir karakter hazırladım. Yeni Healer çok yaÅ?a çok yaÅ?a çok yaÅ?a Smile
    Back to top View user's profileSend private message
    Eldarin_






    Joined: Dec 20, 2006
    Posts: -27
    Location: Yolcu

    PostPosted: Wed Feb 15, 2006 12:38 am Reply with quoteBack to top

    BÄ°RÄ°NCÄ° KISMIN SONUNDA

    Demiplane üzerine (ya da üzerinden) Gate, Astral Projection, Dimension Door ve benzeri teleportasyon büyüleri engellenmiÅ?tir.

    Tüm seçilmiÅ?ler Far Realms'ta Ä°simsiz Olan ın kontrolünü elinde tuttuÄ?u bir bölgeye çekilmiÅ?lerdir.

    Far Realms
    Far Realms bilinen tanrıların ötesinde, sınırsız sonsuzluÄ?un içine uzanır, uzay o kadar engin ve bilinene yabancıdır ki zihinler bunu algılayamaz ve bir an dahi algılamaya gücü yetmez. Tuhaf ve hayra alamet olmayan Å?eyler biçimlenmemiÅ? dünyanın üzerinde döner durur ve bilinmez bir sonsuzluktan uzanan ufak akkor ıÅ?ıkları insanı deliye çevirir. Hiçbir aklıselim kimse Far Realms'e gitmeyi göze alamaz, ve yine hiçbir akıllı oradan geri dönememiÅ?tir.
    Far Realms aklın, hayalin ve algılanabilenin ötesinde, katların milim aralıklarla içiçe geçmesiyle oluÅ?muÅ? bir düzlemdir.

    _________________
    Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
    Back to top View user's profileSend private message
    Eldarin_






    Joined: Dec 20, 2006
    Posts: -27
    Location: Yolcu

    PostPosted: Thu Feb 23, 2006 12:01 am Reply with quoteBack to top

    Ä°KÄ°NCÄ° KISMIN SONUNDA

    Rasnar--->2 lvl up

    Rivro--->2 lvl up

    Kami--->2 lvl up

    Necros--->1 lvl up

    Mael--->2 lvl up

    Andero--->2 lvl up

    Revize edilmiÅ? karakter kaÄ?ıtlarınızı bana tekrar göndermenizi rica ediyorum.

    *Grup İçboyutlardan Pozitif Enerji Düzlemine gönderilmiÅ?tir...

    *Demiplane üzerine (ya da üzerinden) Gate, Astral Projection, Dimension Door ve benzeri teleportasyon büyüleri engellenmiÅ?tir.

    *Yarıdüzlemin merkezindeki büyüsel gücün kaynaÄ?ı olan Ã?zün Duvarı nda meydana gelen çatlaklar ile büyüsel ve ilahi güçler bozulmaya baÅ?layacaktır. Bozulan büyüler için "Wild Magic Tablosu" kullanılacaktır.

    _________________
    Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü

    Last edited by Eldarin_ on Fri Feb 24, 2006 6:06 am; edited 1 time in total
    Back to top View user's profileSend private message
    Eldarin_






    Joined: Dec 20, 2006
    Posts: -27
    Location: Yolcu

    PostPosted: Thu Feb 23, 2006 12:06 am Reply with quoteBack to top

    Wild Magic Table

    Table 2: Wild Surge Results(H3)

    d100
    Roll Results

    01 Wall of force appears in front of caster
    02 Caster smells like a skunk for spell duration
    03 Caster shoots forth eight nonpoisonous snakes from fingertips; snakes do not attack
    04 CasterÂ?s clothes itch (+2 penalty to initiative)
    05 Caster glows as per a light spell
    06 Spell effect has 60(FM) radius centered on caster
    07 Next phrase spoken by caster becomes true, lasting for 1 turn
    08 CasterÂ?s hair grows on foot in length
    09 Caster pivots 180 degrees
    10 CasterÂ?s face is blackened by a small explosion
    11 Caster develops allergy to his magical items; cannot control sneezing until all magical items are removed (allergy lasts 1d6 turns)
    12 CasterÂ?s head enlarges for 1d3 turns
    13 Caster reduces (reversed enlarge) for 1d3 turns
    14 Caster falls madly in love with target until a remove curse is cast
    15 Spell cannot be canceled at will by the caster
    16 Caster polymorphs randomly
    17 Colorful bubbles come out of casterÂ?s mouth instead of words (words are released when bubbles pop); spells with verbal components cannot be cast for 1 turn
    18 Reversed tongues affects all within 60 feet of caster
    19 Wall of fire encircles the caster
    20 CasterÂ?s feet enlarge, reducing movement to half and adding +4 penalty to initiative rolls for 1d3 turns
    21 Caster suffers same spell effect as target
    22 Caster levitates 20 feet for 1d4 turns
    23 Cause fear within a 60(FM) radius centered on the caster; all in radius except caster must make saving throw
    24 Caster speaks in a squeaky voice for 1d6 days
    25 Caster gains X-ray vision for 1d6 rounds
    26 Caster ages 10 years
    27 Silence, 15(FM) radius centers on caster 10(FM) (TS) 10(FM) pit appears immediately in front of the caster, 5 feet deep per level of the caster
    29 Reverse gravity beneath casterÂ?s feet for 1 round
    30 Colored streamers pour from casterÂ?s fingertips
    31 Spell effect rebounds on caster
    32 Caster becomes invisible
    33 Color spray from casterÂ?s fingertips
    34 Stream of butterflies pours from casterÂ?s mouth
    35 Caster leaves monster-shaped footprints instead of his own until a dispel magic is cast
    36 3Â?30 gems shoot from the casterÂ?s fingertips; each is worth 1d6 (TS) 10 gp
    37 Music fills the air
    38 Create food and water
    39 All normal fires within 60 feet of caster are extinguished
    40 One magical item within 30 feet of caster (randomly chosen) is permanently drained
    41 One normal item within 30 feet of caster (randomly chosen) becomes permanently magical
    42 All magical weapons within 30 feet of caster are increased by +2 for 1 turn
    43 Smoke trickles from the ears of all creatures within 60 feet of the caster for 1 turn
    44 Dancing lights
    45 All creatures within 30 feet of the caster begin to hiccup (+1 to casting times, Â?1 to THAC0)
    46 All normal doors, secret doors, portcullises, etc. (including those locked or barred) within 60 feet of the caster swing open
    47 Caster and target exchange places
    48 Spell affects random target within 60 feet of caster
    49 Spell fails but is not wiped from casterÂ?s mind
    50 Monster summoning II
    51 Sudden change in weather (temperature rise, snow, rain, etc.) lasting 1d6 turns
    52 Deafening bang affects everyone within 60 feet; those who can hear must save vs. Spell or be stunned 1d3 rounds
    53 Caster and target exchange voices until a remove curse is cast
    54 Gate opens to a randomly chosen Outer Plane; 50% chance for extraplanar creature to appear
    55 Spell functions, but shrieks like a shrieker
    56 Spell effectiveness (range, duration, area of effect, damage, etc.) decreases by 50%
    57 Spell reversed, if reverse is possible
    58 Spell takes physical form as free-willed elemental and cannot be controlled by caster; elemental remains for the duration of the spell and its touch causes the spell effect (THAC0 equal to casterÂ?s)
    59 All weapons within 60 feet of the caster glow for 1d4 round
    60 Spell functions; any applicable saving throw is not allowed
    61 Spell appears to fail when cast, but occurs 1Â?4 rounds later
    62 All magical items within 60 feet of caster glow for 2d8 days
    63 Caster and target switch personalities for 2d10 rounds
    66 Slow spell centered on target
    65 Target deluded
    66 Lightning bolt shoots toward target
    67 Target enlarged
    68 Darkness centered on target
    69 Plant growth centered on target
    70 1,000 lbs. of nonliving matter within 10 feet of target vanishes
    71 Fireball centers on target
    72 Target turns to stone
    73 Spell is cast; material components and memory of spell are retained
    74 Every within 10 feet of caster receives the benefit of a heal
    75 Target becomes dizzy for 2d4 rounds (Â?4 AC and THAC0, cannot cast spells)
    76 Wall of fire encircles target
    77 Target levitates 20 feet for 1d3 turns
    78 Target suffers blindness
    79 Target is charmed as per charm monster
    80 Target forgets
    81 TargetÂ?s feet enlarge, reducing movement to half normal and adding +4 penalty to all initiative rolls for 1d3 turns
    82 Rust monster appears in front of target
    83 Target polymorphs randomly
    84 Target falls madly in love with caster until a remove curse is cast
    85 Target changes sex
    86 Small, black raincloud forms over target
    87 Stinking cloud centers on target
    88 Heavy object (boulder, anvil, safe, etc.) appears over target and falls for 2d20 points of damage
    89 Target begins sneezing and is unable to cast spells for 1d6 rounds
    90 Spell effect has 60(FM) radius centered on target (all within suffer the effect)
    91 TargetÂ?s clothes itch (+2 penalty to initiative for 1d10 rounds)
    92 TargetÂ?s race randomly changes until canceled by a dispel magic
    93 Target turns ethereal of 2d4 rounds
    94 Target hastened
    95 All cloth on target crumbles to dust
    96 Target sprouts leaves (no damage caused, can be pruned without harm)
    97 Target sprouts new useless appendage (wings, arm, ear, etc.) which remains until dispel magic is cast
    98 Target changes color (canceled by dispel magic)
    99 Spell has minimum duration of 1 turn (e.g.: a fireball creates a ball of flame that remains for 1 turn, a lightning bolt bounces and continues, possibly rebounding, for 1 turn, etc.)
    100 Spell effectiveness (range, duration, area of effect, damage, etc.) increase 200%

    _________________
    Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
    Back to top View user's profileSend private message
    yeminer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Oct 01, 2003
    Posts: 4316
    Location: istanbul

    PostPosted: Sat Dec 23, 2006 3:55 am Reply with quoteBack to top

    Zor zamanlar geride kalmıÅ?tı, ya da daha yeni mi baÅ?lıyordu ? Sol Lagna temellerinden sarsılmıÅ?, büyü dengesini yitirmiÅ? tanrıların birkısmı yok olmuÅ?, bir kısmıysa kimsenin eriÅ?emeyeceÄ?i kadar uzaklara kaçmıÅ?tı.

    Kıyamet Sol Lagnayı ansızın yakalamıÅ?, onu köklerinden sarsmıÅ? ve diyar halkını periÅ?an etmiÅ?ti. Ama bu durumda bile kendilerini kontrol edip mantıklı düÅ?ünebilenler vardı ve o kahraman ruhlu kiÅ?ilerin çalıÅ?maları sonucu Sol Lagna'nın sakinlerinin hiç deÄ?ilse bir kısmı kendilerini dehÅ?ete düÅ?ürücü kıyametin getirdiklerinden kurtulmayı baÅ?armıÅ?lardı.

    Boyutlar arasında bu diyar için çarpıÅ?an kahramanların bir kısmı yok olmuÅ?, bir kısmı ise hüsranla geri dönmüÅ?lerdi ama bazıları vardı ki onlar Å?an Å?eref ve kurtuluÅ?la geri döndüler aciz diyara ve bir kez daha umutla bakabildi Sol Lagna halkı geleceÄ?e.

    --------------------------------

    Not: Kıyamet sonrası RP ler baÅ?lamıÅ?tır, yarıda kalan kıyamet rpleri en yakın zamanda sonuçlanacak, sonuçlanamayanlarsa bir hikaye ile sona baÄ?lanıp oyunculara gerekli deneyim puanları verilecek ve yeni oyunlara aktarılacaklardır.

    Å?imdilik eski rpler devam etmektedir, aÅ?amalı olarak sonlandırılacaklardır.

    Yakın bir zamanda yeni diyarla ilgili rp ler baÅ?layacaktır.

    Bir kısım RP ler serbest yönetimle olacak sadece gerektiÄ?inde DM ler müdahale edecektir. Bazı RP ler ise eskiden olduÄ?u gibi DM ler eÅ?liÄ?inde devam edecektir.

    Hepinize iyi eÄ?lenceler.

    _________________
    her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediÄ?ini anlayamasın
    güç amacın, k
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's website
    Display posts from previous:      
    Post new topicThis topic is locked: you cannot edit posts or make replies.


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     


    All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
    You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt

    Sayfa Üretimi: 0.19 Saniye