Yav, ne zaman çıkar diye sohbet etmiÅ?tik.. Mayıs 2008'de çıkıyormuÅ?..
Ben çok Å?aÅ?ırdım..
4th edition internet merkezi etrafında olacakmıÅ?.. heh.. Görüntüler diyorki, FRP'yi de nette oynamanız için yeni setting çıkartıyoruz. Tabi internette oynamanız içinde para vereceksiniz. Bu tür bir deÄ?iÅ?im bence kesin WoW'un baÅ?arısı yüzünden.
AnladıÄ?ım Kadarıyla,
- Her class/race kombinasyonu bir sürü ama bir sürü racial/normal feat seçenekleri ve özel özellikler alarak geliÅ?tirebiliyor: Rol yaparak deÄ?ilde karakter kaÄ?ıdıyla farklılıklar yaratılıyor.
- Videolardan bir tanesinde kitchen table yerine bilgisayarda oynayabileceksiniz diyor.. Heh masaüstü RPG'yi asosyal bilgisayar oyununa dönüÅ?türüyoruz diyor.
Son: Masaüstü FRP'yi MMORPG'ye dönüÅ?türmek oyunu veledler oynasın demek gibi bir Å?ey.. Ã?ok salakça geldi bana.. gerçi ABD, AB pazarını kaç yaÅ?ındaki tüketiciler oluÅ?turuyor bilmiyorum ama.. çok salakça..
_________________ (\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
Sanırım kitap ve minyatür satıÅ?ları pek tatmin etmedi. Ä°nterneti kullanarak korsan kullanımı engelleyecekler
D&dnin iyi yanı aslında popüler olmasıydı herkes bildiÄ?i için kolay oynanabilir. Sistem olarak da diÄ?erlerine kıyasla zayıf geliyor bana.
Bakarsınızmasaüstü oyuncuları farklı Å?eylere döner kurtuluruz biz de bu tekelden. Zaten bazı Å?eyler aÅ?ılmaya baÅ?landı. Tanıtım videosunu da izledim. YEni sistemi övmek için kendileriyle dalga geçmiÅ?ler resmen 3 boyutlu zindan zımvırtıları falan var. Neye tarıyacaksa öyle biÅ?ey istiyen bi bilgisayar oyunu alsın çok daha kolay. Archonite haklı adamlar roleplayi katlediyor.
Gelecek özgür kural sistemlerinde :p
_________________ Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Joined: Nov 29, 2006
Posts: 864
Location: Istanbul
Posted:
Sat Aug 18, 2007 4:36 pm
BaÅ?ardılar!
Sonunda oyunu Monopolye çevirmeyi baÅ?ardılar. 6 kutu ilerle, atak tuÅ?una bas, zar at, altı kutu ilerle. Yuh!
Ã?aÄ?ın yeniliklerine direnemezsiniz. FRP elbette bilgisayarla bir Å?ekilde kucaklaÅ?acak. Bu kaçınılmaz. Ama eÄ?er bu gösterdikleri gibi olacaksa hiç olmasın daha iyi.
Bence bu Å?ekilde D&D oynamaktansa online Risk oynamak daha eÄ?lenceli. Bir farkı da yok.
_________________
ÇıÄ?lıkta henüz umut vardır, çıÄ?lık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükeniÃ…?in ifadesidir.
Joined: Oct 26, 2003
Posts: 78
Location: istanbul / Ankara
Posted:
Sun Aug 19, 2007 6:17 pm
2nd edition dan ötesini çıkartamadılar, çıkartamazlar da.. Eh figürlerin satıÅ?ını sevmemiÅ? olabilirler ama biz hastasıyız onların. Umarım uygun tepki gelir de evrensel olarak yaptıkları hatayı anlarlar.
Joined: Mar 10, 2005
Posts: 2585
Location: YalnızlıÄ?ın hüküm sürdüÄ?ü yerden
Posted:
Sun Aug 19, 2007 6:25 pm
D&D'nin her zamanki ne yaptıÄ?ını bilmemezliÄ?i. Bizim neslimiz sosyalliÄ?i sever, bilgisayar baÅ?ında oturup saçmalamayı deÄ?il ama onlar anlamaz iÅ?te, nasıl olsa birileri yer ve satın alır onları...
_________________ And i still wonder if you ever wonder the same!...
Zaten adamlarında bu sietemden tek beklendtileri para. Hiç ellerini atmadıkları, daha doÄ?rusu atmaya çalıÅ?ıpta pek baÅ?arılı olmadıkları bir alana kaymak için kural sistemlerinin arkasına sıÄ?ınıyorlar. 3E çıktıÄ?ında zaten bir arkadaÅ?ım "3E bilgisayar oyunları için çıkarılmıÅ? bir sistem!". 4E bakalım ne kadar daha basitleÅ?tirilmiÅ? olacak.
Artık bu yazıları yazarken hiç kızma, gücenme yada üzülme yok bende. D&D'a mı kaldık sanki. Ã?nceden de kalmamıÅ?tık Å?imdide kalmadık. Ben ancak bu sistemi bu kadar sömürenleri kollayanlara bozulurum.
_________________ Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ıÅ?ıÄ?ı daha net görürdüm, Å?imdi, kalabalıÄ?ın içinde, koca bir boÅ?luktayım.
Eskisi ka
Joined: Dec 13, 2006
Posts: 392
Location: Mersin-Eskiþehir-Ýstanbul
Posted:
Mon Aug 20, 2007 5:15 am
5 sene çıkması için çok erkendi resmen iÅ?in ticaretine vurdukları için yapıyorlar ama acınası olan Å?ey reklamını yaparken kendi yaptıkları Å?eylere bok atmaları.Resmen tanıtımlarda eski editionlarla alay ediyorlar insanın önce kendi emeÄ?ine saygısı olur.
_________________
I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end, the A and the Z, the one who is, the one who was, and the one who is coming, the Almighty, the Ruler of All.
Joined: Oct 08, 2004
Posts: 1861
Location: aksaray-izmir
Posted:
Mon Aug 20, 2007 5:26 am
Ao wrote:
5 sene çıkması için çok erkendi resmen iÅ?in ticaretine vurdukları için yapıyorlar ama acınası olan Å?ey reklamını yaparken kendi yaptıkları Å?eylere bok atmaları.Resmen tanıtımlarda eski editionlarla alay ediyorlar insanın önce kendi emeÄ?ine saygısı olur.
Katılıyorum. 5 th edition çıktıÄ?ında da Å?imdi övdükleri 4th edition ile mi alay edecekler.
_________________ Bir tek seni bana çok gördü dünya
Ä°yiler bu savaÅ?ı kaybetmiÅ?
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
bu ne ya yıkıldım ben Å?imdi. ben 3.5 fln ne die oturdum baÅ?ına bazı abilerim elleme oÄ?lm onu 1. den snra bozuldu o iÅ? fln dedi ama aÅ?Å?a yukarı aynıdır dedi fln derken bi baktım burdayım Å?imdi herfler 4. çıkartıolar hemde çok iÄ?renç yani online oyunları gibi berbat biÅ?i yapıcaklar inanın bu hamleleride online hamleleri gibi frp yi insanlardan uzaklaÅ?tırıcak insanlar frp diyince aklına onu getiricek yani ben son nesil gibi gözüküorum tabi olayı ne kdr doÄ?ru öÄ?renicem adam gibi biri elimizden tutup doÄ?ru öÄ?reticek fln fıstık umarım durdurulur bu yaptıkları kursaklarında kalır
Bilgisayarla oyunun tanıÅ?masını kimse engelleyemez.Ancak bu oyunla bilgisayarın nasıl tanıÅ?tıklarına baÄ?lı.EÄ?er ki reklam böyleyse oyun kalsın diyeyim.
Ama tabii ki Frp Bilgisayarda oynanabilecek seviyeye gelmeli.Ancak biraz ileride olcak gibi duruyo
_________________ I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
Joined: Jan 12, 2005
Posts: 1742
Location: Ä°stanbul
Posted:
Wed Sep 12, 2007 4:28 pm
ArkadaÅ?lar yanlıÅ? anlamalar olmuÅ? sanırsam, adamlar internet üzerinden oynamanın yanı sıra, masa üstü oynama imkanıda sunuyorlar, rulebook larda olacak yani yine. Ayrıca PC den kullanılabilen rulebook larıda mevcut.
Birde d30 gibi yeni bir zar sistemi tasarladıklarını duymuÅ?tum 4th de kullanırlarmı bilemiyorum.
Ama özellikle yeni oyuncular PC den online oynamak varken, masa üstü oynamayı tercih eder mi onu bilemem. Bizim tercih etmeyeceÄ?imiz kesin. Artık 4th da dnd kutu oyunu gibi bir yaÅ? sınırlaması koyarlarsa Å?aÅ?ırmam açıkçası .
_________________ [b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Ä°Å?te buradayız. Yazıları anlaÅ?ılır olmaları için biraz toparladım. Ä°lk olarak, Santa Fe odası beklenenden küçüktü. 200 kiÅ?ilik yer ayırılmıÅ?tı, yani katılanlardan 50 eksik. Yani, yerlerde oturan ve ayakta dikilen çok insan vardı.
Andy Collins, Mike Mearls, Rich Baker, ve Bill Slavicsek sunumu yaptı. (EÄ?er isimleri bilmiyorsanız, son birkaç yılda hiç D&D kitabı açmamıÅ?sınız demektir)
Yeni çıkan ürünleri tanıtarak baÃ…?ladılar. Bazıları 3.5, bazıları da içinde D&Dinsider içeriÄ?i bulunan, yani 4E’ye geçiÃ…?i mümkün olan ürünler. Bunların arasında Exemplars of Evil (Büyük dehÃ…?etli kötü adamlar), Dragons of Eberron, City of Stormreach, Elder Evils (Exemplars’dan bir kısım kötü adamı ya da Ctulhu tarzı Ã…?eyleri kullanabileceÄ?iniz mini-maceralar), ve Deserts of Desolation, 4E’deki bazı yenilikleri içerecek olan (Yeni trol ve fire archon gibi) sıradaki mini-geliÃ…?tirme paketi. Ve yeni sürümün oyuncakları var; Zindanda hayatta kalma rehberi gibi kahve masası kitapları, Part-Time Sorceress’ın itirafları gibi kitaplar, Zindan zeminleri ve Han Kavgası, yeni toplanabilir zar oyunu.
Aralıkta, ilk büyük 4E önizlemesini göreceÄ?iz; Sınıflar ve Irklar. Ocak bize Dünyalar ve Canavarları getirecek. Ä°kisi de büyük sayıda konsept art ve materyal getirecek. Sonrasında Dungeons of Dread gelecek. Bu küçük geliÅ?tirme paketi için gösterilen konsept art dört kollu bir iskeletti
PHB’nin mayısta çıkması için hazırlanılıyor; Nisanda ilk önizleme macerasını alacaÄ?ız. Ä°smi Kee of Shadowfell olacak bu macerada çabuk baÃ…?lama kuralları ve hazır materyal bulunacak. Böylece hemen oynamaya baÃ…?layabileceksiniz. Genel manada 4E’nin çeÃ…?itli karÃ…?ılaÃ…?malarla nasıl ilgileneceÄ?ini gösterecek. Yani savaÃ…? dıÅ?ı karÃ…?ılaÃ…?malar, sosyal karÃ…?ılaÃ…?malar ve dinamik savaÃ…? alanları gibi.
Mayıs 2008’de PHB çıkıyor. Ã?zellikle belirttiler ki, bu bir evrim, devrim deÄ?il. Yani 2e’den 3e’ye geçiÃ…?ten daha fazla yenilik var. Onlar da Ã…?öyle:
-30 level, yani temel materyallerde epik desteÄ?i
-DM için daha kolay. Å?imdiki gibi 4-5 oyuncunun tek yaratıÄ?a saldırmasına odaklanmak yerine oyuncu grupları ile yaratık gruplarının kapıÅ?masını ve ona raÄ?men iÅ?lerin tıkırında gitmesini planlıyorlar.
-Belirgin roller: Her karakterin nasıl katkıda bulunacaÄ?ı belirlenecek, fakat karaktere gerekli ekipmanlar verilecek ve sonra diÄ?er Å?eyler. Yani iyileÅ?tiriciniz druidse, iyileÅ?tirme yapabilecek ve druid olmasıyla ilgili diÄ?er neredeyse bütün özellikleri duracak. Bunu tam açıklayamıyorum ama her karakterin dolduracaÄ?ı roller olacak ve bunları doldurmaları onların sonu olmayacak.
-Yeni güç kaynakları. Mistik, ilahi, savaÅ?sal ve zamanla psionic (temel deÄ?il ama desteklenecek) Böylece herkesin seçenekleri olacak. Yani clericlerin, büyücülerin hangi büyüyü seçecekleri, savaÅ?çının kaç power attack yapacaÄ?ından daha derin seçenekler.
Bu bir güçlendirme mi? Evet ve hayır. Daha çok hayır gibi fakat herkesin anlamlı seçenekler yapacaÄ?ı demek oluyor.
Tome of Battle, savaÅ?çılara büyü kazanırma yönünde bir deney gibi göründü bize. Hatta baÅ?arılı bir deney, duyduÄ?umuz kadarıyla.
Her sınıf istediÄ?i her an, her karÅ?ılaÅ?mada ve günlük çalıÅ?an çeÅ?itli özelliklere sahip olacak. Yani, hâlâ kaynak yönetimi fakat günlük büyüleriniz bitse bile güçten düÅ?meyeceksiniz. Ã?zel bir örnek olarak; bir büyücü günlük büyüleri bittiÄ?i için kurmalı yaya muhtaç kalmayacak.
Seviye atlarken her seviyede yaklaÃ…?ık olarak bir seçeneÄ?iniz olacak – yeni bir güç, marifet, baÃ…?ka bir Ã…?ey. Bir çok seçenek olacak fakat sadece biri için endiÃ…?eleneceksiniz.
Büyülü malzemelere zorunlu kalmaktan oyunu kurtaracaklar. Büyülü malzemeler olacak, fakat malzeme olarak; yani hâlâ sıkı olabilecekiniz fakat sınıfınızdan ötürü, malzemelerinizden deÄ?il.
Seviye DaÄ?ılımı:
1-10 Kahramanlık- düÅ?manlar orklar ogreler, bazı devler ve ufak ejderhalar. Maceralar yerel olacak.
11-20 Paragon- Å?imdiki erken onlular ve orta onlular arasına denk geliyor. Bir krallıÄ?ı tehdit eden tehditlerle uÄ?raÅ?ılacak.
KarÅ?ılaÅ?malarda daha çok canavar içeren yeni bir karÅ?ılaÅ?ma dizaynı olacak. Canavarlar kendi rolleri ve özelliklerine sahip olacaklar. Orclar orc özelliklerine sahip olacaklar, savaÅ?çı ya da barbar özelliklerine deÄ?il. Mearls asit tüküren bir orc Å?amanı fikrini ortaya attı ve takım tarafından coÅ?kuyla onaylandı.
Haziranda MM’nin çıkıÅ?ını göreceÄ?iz. Sizlerin de Gargantuan Orcus’un resmini görmenizi isterim – çok sıkı. Hatta MM’nin kapaÄ?ında da yer alıyor. 288 sayfada 300 canavar listelemeyi planlıyorlar. Benzeri stat blokları ile bu mümkün olabilir
DeÄ?iÅ?meyenler::
-Bu bir masaüstü RPG (bu masaüstü online olabilse bile)
-Kooperatif hikaye anlatımı oyunu olacak.
-Hâlâ ortaçaÄ? fantezisi ve bunu vurgulayacaklar. Greyhawk yine varsayılan set; dünyayı saran imparatorluk ve krallıklar istemiyorlar. Yerine, karanlık tarafından sarılı ıÅ?ık noktaları istiyorlar. Bunların arasında ticaret olacak fakat bunlar da yollardan gidip gelecek. Maceracılar, yoldan dıÅ?arı çıkabilen kiÅ?iler olacak.
PHB’de örnek tanrılar ve kendinizinkini yapmak için bloklar olacak. Asmodeus, Tiamat ve Orcus gibi figürler oyunda yine yer alacak.Vecna, Mordenkainen ve Bigby gibi Greyhawkizmler olacak. DM’e daha fazla esneklik saÄ?lamak istiyorlar.
Yasaklar deÄ?il seçenekler önemli bir nokta. Sıkmayan karakterler yapmayı kolaylaÅ?tıracaklar.
-Bir soru geldi; Bu Vancian büyü kullanımının sonu mu olacak? Cevap evet ve hemen. Bunun elementleri yine olacak fakat günde ezberlediÄ?i büyüleri biten bir büyücü gücünün %80’inde olacak.
-Hâlâ d20, hâlâ OGL var, fakat modifiye edilmiÅ? olarak. (O geceki OGL toplantısına katılamadım) Yetenek sistemi yontulacak; eÄ?er terzi olmak istiyorsanız karakter kaÄ?ıdınıza terzi yazın çünkü meslek: terzi yeteneÄ?ini atıyorlar. Odak, aktif yeteneklerde olacak. Bazı yetenekler birleÅ?tiriliyor. Kim saklanmayı sessiz hareket olmadan alır ki? Neredeyse kimse, yani bu ikisi birleÅ?iyor. Ayrıca yetenekler daha interaktif oluyor. Böylece diplomasi, sadece bir zar atıÅ?ından daha fazlası olacak.
Peki ya geçiÃ…? konusu? Ortaya koydukları geçiÃ…? materyallerinin hiç birinin her Ã…?eyi kapsayamadıÄ?ını itiraf ettiler. Ã…?imdi, 8 yıllık kitap var, nasıl hepsini çevirebilirler ki? WoTC takımlarının oyunları 3.5’den 4e’ye geçiÃ…?i sırasında yaptıkları, karakteri baÃ…?tan kurup, ne olmaları gerektiÄ?i Ã…?eklindeymiÃ…?. Rich, 8.seviye warmage/warblade’inden bahsetti. 8 sınıf seviyesi seçmiÃ…? ve sonuçta ortaya çıkan, asıl niyetini ortaya koyan bir karakterdi. Andy, kardeÃ…?inin spellthiefinden bahsetti; wizard/rogue halinde yapıldıÄ?ında dahi büyü kullanan düzenbaz hissiyatını verebilmiÃ…?.
Haziranda da DMG.
4E’nin 4 parçası:
-Fiziksel �rünler
-Toplum (Community)
-Organize Oyun
-Dijital sunular.
D&D Insider
-Websitesinde yer alan bedava önizlemeler ve benzeri materyaller bedava olacak.
-�yelik, bir Dungeon ya da Dragon dergisi kadar paraya gelecek, fakat daha fazla genel içerik olacak gibi.
-Dragon ve Dungeon, hâlâ yeni baÅ?layanların yayınlanacaÄ?ı bir yer olacak.
Ã…?imdi Sorulara Cevaplar:
Prestij Sınıflar olacak fakat farklılar. Daha çabuk entegre etmeyi planlıyorlar. Bir prestij sınıf olmak için temel sınıfınızı bırakmanızı istemiyorlar – Bir Frenzied Berserker olabilirsiniz fakat yine de barbar olarak ilerleyeceksiniz. Bunun üzerinde çok Ã…?ey söylemediler.
Ã?ok uzun planlar yapmayacaÄ?ınız Ã…?ekilde ayarlamaya çalıÅ?ıyorlar oyunu. PHB2’deki retraining kurallarına benzer Ã…?eyler yardımcı olabilir. Ayrıca bazı feat aÄ?açlarını da yok etmek yine yardımcı olabilecek. Whirlwind buna örnekti, 5 ya da o civarda bir öngereksinim ile; tek bir Ã…?ey için birkaç seviye uÄ?raÃ…?manızı istemiyorlar.
Ã?oklusınıflar daha iÃ…?levsel olacak. Daha fazla yalan olan kombolar olmayacak – bir savaÃ…?çı/büyücü, hem savaÃ…?çı hem büyücü olarak berbat olmayacak. Buna yardım etmek amacıyla güç eÄ?rilerini düzeltmeye çalıÅ?ıyorlar.
XP daha kolay olacak; artık CR’yle grup seviyesini karÃ…?ılaÃ…?tırmak yok. Hatta CR gidiyor, monster level ile deÄ?iÃ…?iyor. Bir karÃ…?ılaÃ…?ma üretmek için istediÄ?iniz XP deÄ?erini belirleyecek ve bunun için gereken toplam XP miktarını veren yaratıkları seçeceksiniz. Bu, karÃ…?ılaÃ…?maları modifiye etmeyi de kolaylaÃ…?tıracak.
Cesur ve katı oyun ile ilgili bir sorunun cevabı ise, bu tarzın en azından PHB’de yer almayacaÄ?ıydı. Belki DMG’de – fakat illa ki ilkinde deÄ?il.
Canavarlar için odak, canavarın neyi yapmaya yatkın olduÄ?u yönünde olacak. 3.0’dan 3.5’e geçiÃ…?te olduÄ?u gibi, bir çok canavar özelliÄ?ini kısacaklar çünkü yaÃ…?am süresi 7 round olarak hesaplanan canavarlara 30 kadar özellik gerekmeyecek.
Dungeon ve Dragon’un dijital sayıları offline okunabilir olacak. D&Dinsider kitap açıklamaları ise online olmanızı gerektirebilecek (hatta baÃ…?kalarının da okumaması için Ã…?ifre gerektirebilir)
Sihirbaz ve büyücü birbirinden oldukça uzaklaÅ?tırılacak. Ä°ki sınıf arasında sadece kaynak yönetiminden daha büyük farklar olacak.
Arge'deki önemli bir alıntı "X sınıfı Y sınıfını öldürür ve eÅ?yalarını alır" Ã?rnek - Korucu ve Ä°zci bir çok ortak temayı iÅ?liyor. Ä°kisi de gerekli mi? Pek deÄ?il. Böylece korucu izciyi öldürür ve eÅ?yalarını alır. Ä°zci gider fakat özellikleri korucu için seçenekler olarak kalır.
Bu 4.0 deÄ?il. Bu 4'üncü sürüm. Bir 4.5 istemiyorlar. Düzeltmeler sanal kitapların üzerine indirilebilir olacak.
Canavarlar, PC olarak kullanılabilir nitelikte yaratılmayacak, bunun yaratıkları kısıtladıÄ?ı düÅ?üncesi nedeniyle. Bazı yaratıklar bariz ırk seçenekleri Å?eklinde olacak; goblinler ve benzeri gibi. Goblin temel oyuncu ırkı olarak çok destek görmeyecek olsa da, talep üzerine çevrimiçi geliÅ?tirmelere tabi olabilir.
Biraz daha az sınıf olacak, çünkü her biri daha fazla yer kaplayacak.
Yönelimler Å?imdiki hallerinde olmayacaklar. Andy Collins bir mekanik element olarak görmek istemiyor yönelimi, Bill onu destekliyor, böylece Andy istediÄ?ini yapıyor.
Büyülü eÅ?ya yapımı XP kullanacak mı? Kesinlikle hayır! XP bir kaynak deÄ?ildir. Andy böyle diyor ve yine istediÄ?ini yaptırıyor. Aynı Å?ekilde, XP yiyen canavarlar da yok.
Dungeon dergisinde yayınlanan her macera sanal masaüstünde de oynanabilir olacak.
Irklar için aktif sıkı Å?eyler yamak istiyorlar. Böylece cüce savaÅ?çı, elf savaÅ?çıdan farklı olacak ve bu cücenin goblinlere karÅ?ı +1 almasından fazla olacak. Mike, iyi bir dayak yemesine raÄ?men cüce olduÄ?u için devam eden cüce savaÅ?çısından bahsetti.
ECL'den bilinçli bir kaçıÅ? söz konusu - uzaklaÅ?mak istedikleri bir aÄ?ırlıktı. Her Å?eyin oynanabilir olmamasını istedikleri için, bu yardım edebilir.
Yukarda yazanlar Wizards'ın 4th edition hakkında yaptıÄ?ı açıklamaları gözlemleyen birinin yazısından arkadaÅ?ım Türklider tarafından çevrilmiÅ?tir, inÅ?allah yeni sistem hakkında fikir sahibi olmanıza yardımcı olur.
Joined: Dec 24, 2005
Posts: 236
Location: Four Corner Square No:4 Old City/Silvermoon-SILVER MARCHES
Posted:
Thu Sep 13, 2007 1:17 pm
hmm netten update ile FRP hmmm...
Biz DM'lere yazık deÄ?ilmi yaw her gün "acaba kural deÄ?iÅ?timi acaba Å?öyle mi oldu böylemi oldu?" diye nette kitaplarımı karıÅ?tırıcaz.
Eyvah eyvah yaa... Peki acaba update için para mı vericez yoksa kitabı aldıÄ?ımızda interaktif kitap sürekl netten update mi olacak.
Genel olarak benim lvl atlama mantıÄ?ımı yapmıÅ?lar bu iyi... Yani lvl atladıÄ?ında seçimler yapmak bana mantıklı geliyor. EXP olayına da gıcıktım o da iyi olmuÅ?. Hele lvl 20, 10dextrityli fighter'ın çıplakken 10 AC ye sahip olması ve gelen geçenden dayak yemesi de bana saçma geliyodu onu da düzeltmiÅ? görünüyorlar. Bu da iyi
Genel olarak güzel bence ama hala Å?üphelerim mevcut...
_________________ Bir kiÅ?inin ölümü bir trajedi, bir milyon insanın ölümü ise bir istatistiktir.
Joseph Stalin
View next topic View previous topic
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum