Modules
  • Ana Sayfa
  • AvantGo
  • Downloads
  • FAQ
  • Feedback
  • Forums
  • Journal
  • Private Messages
  • Recommend Us
  • Search
  • Statistics
  • Stories Archive
  • Submit News
  • Surveys
  • Top 10
  • Topics
  • Web Links
  • Your Account

  • Who's Online
    Şu an sitede, 1 ziyaretçi ve 0 üye bulunuyor.

    Henüz üye değilseniz, Buraya tıklayarak ücretsiz kayıt olabilirsiniz.

    Languages
    Site Lisanını Seçin


    FrpWorld.Com :: View topic - Forum içi Fallout oyunu
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Forum içi Fallout oyunu View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Mon Aug 24, 2009 3:52 pm Reply with quoteBack to top

    FALLOUT
    Image


    Bu oyunda kaynak olarak Dwaxer'in WahÅ?i batı için yarattıÄ?ı sistemi kullanacaÄ?ız.

    http://www.frpworld.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7606

    DeÄ?iÅ?iklikler bu baÅ?lık altına yazılacak.


    Last edited by devrimk on Thu Aug 27, 2009 10:01 pm; edited 2 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Mon Aug 24, 2009 3:58 pm Reply with quoteBack to top

    Karakter Yaratma:

    Karakterin Ä°smi, görünüÅ?ü, özgeçmiÅ?i.

    KiÅ?isel özellikler

    Güç:
    Ã?eviklik:
    Zeka:
    Ã…?ans:

    KiÅ?ilik (6 adet) özelliklerine: Toplam 55 puanı daÄ?ıtıyorsunuz.
    Her biri en az 5, en fazla 20 olabilir.
    Her 5 seviyede 5 puan daha ekleyebiliyorsunuz.

    Image
    Ä°nsan:
    2. seviyeden bir marifet seçebilirler.
    KiÅ?isel özelliklerinden birine 5 puan fazla ekleyebilir.
    +10 yeteneklerden herhangi birine


    Image
    Gulyabani:
    +5 Zeka
    AldıÄ?ı hasarlardan -10 çıkartılır.
    Radyasyondan zarar görmez.
    SusuzluÄ?a ve iklim Å?artlarına karÅ?ı dayanıklıdır.


    Image
    S.Mutant:
    +10 Güç, -5 Zeka
    +50 Hp
    AÄ?ır makinelileri tek elleriyle kullanabilirler.
    Ä°yileÅ?meleri hızlıdır, baÄ?ımlılık yapan maddeler bir kademe düÅ?ük etki eder.


    Image
    �lüm Pençesi:
    +10 Güç, +10 Ã?eviklik, -5 Zeka, -5 Å?ans
    +20 AC
    Pençe hasarları Güç+50'dir.


    Yetenekler
    SavaÃ…? Yetenekleri
    Yakın dövüÅ?: (Güç+Ã?eviklik)
    Fırlatmalı silahlar: (Güç+�eviklik)
    Yakın DövüÅ? silahları: (Güç+Ã?eviklik)
    Hızlı niÅ?an: (Ã?eviklik)
    Keskin niÃ…?an: (Zeka)
    Tabanca: (Ã?eviklik)
    Tüfek: (�eviklik)
    AÄ?ır Makinalı: (Güç)
    Patlayıcı, vs: (Zeka)

    Fiziksel Yetenekler
    Atletizm: (Güç+�eviklik)
    At sürme: (�eviklik)
    Araç Kullanma: (�eviklik+Zeka)
    Avcılık, İzcilik: (Güç+Zeka)
    Gizlenme: (Ã?eviklik+Zeka)

    Zihinsel Yetenekler
    Biyoloji, Kimya: (Zeka)
    Mekanik, Tamir: (Zeka)
    İlkyardım-Tedavi: (Zeka)
    AlıÅ?-veriÅ?, Kumar: (Zeka+Å?ans)
    Sosyal iliÃ…?kiler: (Zeka+Ã…?ans)

    Yeteneklere:
    Toplam 45 puan daÄ?ıtıyorsunuz.
    Bir yeteneÄ?e ilk seviyede en fazla +15 verebilirsiniz.
    Sonraki seviyelerde yatırılabilecek puan bariyeri (5 x seviye+10)dur.


    Last edited by devrimk on Sat Sep 12, 2009 5:30 pm; edited 10 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Mon Aug 24, 2009 4:08 pm Reply with quoteBack to top

    Marifetler:

    Marifetler 1. seviyede özgeçmiÅ?inizle baÄ?lantılı olup her çift sayılı seviyede alınır.

    Seviye 1:
    Asker: Seri atıÅ? yapan tüfeklerde ceza almaz.
    Avcı: Gizlenme zarlarına aydınlık yüzünden ceza almaz.
    Hızlı Metabolizma:
    Gladyatör: KullandıÄ?ınız yakın dövüÅ? silahlarının hasarlarına güç puanınız eklenir.
    Mistik Yabancı: Tesadüf mü yoksa kader mi? BaÅ?ınız dertteyken biri sizi gelip kurtarabilir.
    Mucit: Elinde alet takımı olmasa bile tamir yapabilir. Farklı parçaları toplayarak yeni aletler icat edebilir.
    Karateci çocuk: AldıÄ?ınız eÄ?itim sayesinde yürürken ya da koÅ?arken ceza almazsınız.
    Ã?fke: Size saldırmaları sizi delirtiyor, savunmanıza aldıÄ?ınız ceza kadar saldırınızı yükseltebilirsiniz (temel savunmanızdan yüksek olamaz).
    Sadık yardımcı:* Yanınıza eÄ?itimli bir yaratık alabilirsiniz. SeçeceÄ?iniz bir zihinsel ya da fiziksel yetenekte size yardım edebilir.
    Yol SavaÅ?çısı: Herhangi bir araç kullanırken ceza almadan silahını doldurup ateÅ?leyebilir.

    Gulyabani:
    Tehlikesiz: Zayıf görünümünüz düÅ?manların sizi ciddiye almamasını saÄ?layabilir.(%50+Å?ans oranında)

    S.Mutant
    Dev Mutant: IrkdaÅ?larınızdan bile irisiniz bu iriliÄ?iniz size +50 hp veriyor.

    �lüm Pençesi:
    Hayvan: Irkınızın hayvan yanı daha aÄ?ır basıyor, ırksal özellikleriniz iki kat daha fazla.(Olumlu ve olumsuz yönde)


    Seviye 2:

    Can yoldaÅ?ı: Yardımcınızın savaÅ?ma yetenekleri sizinle birlikte seviye atlar.
    Ã?evik Ã?ocuk:* DurduÄ?unuz yerde adeta dans ediyorsunuz AC: +10
    �ift Tabanca: İki eliyle silah kullanırken ceza almaz!
    Ã?ifte AlıÅ?kanlıÄ?ı: Aynı anda çiftenin iki namlusunu birden ateÅ?leme! (+20 hasar)
    Delirme:* Gözünüz karardıÄ?ında ölümcül darbeler vuruyorsunuz.(+10 hasar)
    Hızlı Parmak: Silahına Å?arjörünü zaman kaybetmeksizin doldurabilir.
    Ä°ri kıyım:* Ä°riliÄ?iniz göz kamaÅ?tırıyor +25 hp.
    Kıdemli Asker: SavaÅ? sırasında ilaçları zaman kaybetmeksizin kullanabilirsiniz.
    Reaver: Vücudunuzun bir parçası mekanik olarak yenilendi, Güç, �eviklik ya da Zeka özelliklerinizden birine +5 alın.
    Sıhhiye: Ä°lkyardım çantanız yanınızdaysa bir tur içinde kendinizi ya da arkadaÅ?ınızı iyileÅ?tirmeye çalıÅ?abilirsiniz.
    SilahÅ?or: Ä°lk saldırıyı siz yaptıysanız insiyatif atıp ilk turda bir daha oynayabilirsiniz.

    Gulyabani:
    Bitkiyabani:* Yıllar içinde bazı gulların vücudu bitkiler gibi iyice sertleÅ?ir. DR:+10

    S.Mutant
    Ã?ifte Makinalı: Ä°ki eliyle aÄ?ır silah kullanırken ceza almaz!

    �lüm Pençesi:
    Koca Pençe: Bazı Pençeler büyüktür hasar verirken iki katı hesaplanır.

    Seviye 4:
    Arabam silahtır: Arabanızı silah olarak kullanabilirsiniz, saldırı için ilgili yetenek puanınız kullanılır. Hasara ek olarak sürüÅ? yeteneÄ?iniz de eklenir.
    Cinnet:* Dökülen kanlar, patlayan silahlar kısa süreli çinnet geçirmenize yol açar insanüstü bir dayanıklılıÄ?a ulaÅ?ırsınız DR:+10
    Hırsız: Tuzaklarda ya da bilgisayar Å?ifrelerinde 2d100 atıp iyisini seçebilirsiniz.
    Komando: Suikast yaptıÄ?ınızda aynı tur bir kere daha suikast yapabilirsiniz.
    Kılıç ustası: Silahınızı turda iki kere savurabilirsiniz.
    Silah ustası:* SeçtiÄ?iniz silah ellerinizde daha ölümcül +10 saldırı.

    �lüm Pençesi:
    Kertenkele: Kertenkele yönünüz aÄ?ır basıyor, duvarlara rahatça tırmanabilirsiniz.

    Seviye 6:
    Kılıç üstadı: Büyük boy yakın dövüÅ? silahı kullanıyorsanız size yakın üç kiÅ?iye aynı anda vurabilirsiniz.
    Hareketli hedef: Tur içinde hareket ettiyseniz düÅ?manlarınızın sizi hedef alması zorlaÅ?ır. +20 AC.
    Ninja: Sessizce koÅ?arken ceza almazsınız.
    Usta NiÅ?ancı: Keskin niÅ?an aldıÄ?ınızda 2d100 atıp yükseÄ?ini kullanabilirsiniz.
    Å?imÅ?ek refleksler: EÄ?er biri sizi Esir almıÅ?sa ve silah uzanabileceÄ?iniz mesafedeyse ani bir hareketle silahı kapabilirsiniz. Bu saldırıda "Yakın dövüÅ?" özelliÄ?iniz kullanılır.

    Gulyabani:
    AÄ?açyabani: AÄ?açla birleÅ?en gul vucudu meyve vermeye baÅ?larsa bu lezzetli meyveler +5 (seçilen bir özelliÄ?e) etki eder.

    S.Mutant
    Super Mutant Ã?avuÅ?: Efendinin ordusunda verilen özel eÄ?itimi öÄ?rendiniz. Tüm aÄ?ır silahlara +20 saldırı avantajı.


    *Tekrar alınabilir.


    Last edited by devrimk on Sat Sep 12, 2009 3:59 am; edited 21 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Mon Aug 24, 2009 4:31 pm Reply with quoteBack to top

    Malzemeler:

    Zırhlar:

    Zırhların bir kısmı savunmanızı arttırırken (AC) bir kısmı yediÄ?iniz darbeleri azaltır (DR). Yüksek teknoloji ürünü zırhların baÅ?ka avantajları da mevcuttur.

    Image
    Motor Kaskı: DR:+5

    Image
    Asker miÄ?feri: DR:+10

    Image
    Deri Ceket: AC:+20


    Image
    TabaklanmıÅ? Deri Ceket: AC:+30


    Image
    Ã?elik Yelek: DR:+30


    Image
    YaÅ?am zırhı: Ã?evre etkilerine ve radyasyona karÅ?ı tam koruma saÄ?lar


    Image
    Reaver Armor: AC:+40, DR:+40, Pipboy, Ã?evre etkilerine karÅ?ı tam koruma saÄ?lar


    Image
    Power Armor: AC:+50, DR:+60, pipboy, telsiz, Ã?evre etkilerine ve radyasyona karÅ?ı tam koruma saÄ?lar

    Silahlar:
    Yakın DövüÅ?:
    Image
    Yumruk: Güç deÄ?eri kadar

    Image
    MuÃ…?ta: +20


    Image
    Bıçak: +30


    Image
    Bayıltma silahı: Bir round tutulduÄ?unda bayıltır

    Image
    Balta: +40


    Image
    Balyoz: +50


    Image
    Körüklü Balyoz: +60 (Mini pil) (Å?arjör: 20)


    Image
    Metal Yumruk (Power Fist): +60 (Mini pil) (Å?arjör: 20)


    Image
    Elektrikli Bıçak (Ripper): +60 (Mini pil) (Å?arjör: 20)


    Image
    Elektrikli Testere: +70 (Benzin)


    Tabanca:
    Image
    Mauser M96: +30, (9x19 mm) (Å?arjör: 8)


    Image
    Colt M1911: +40. (45 ACP) (Å?arjör: 8)


    Image
    .44 Magnum: +50 (.44 Magnum) (Å?arjör: 6)


    Image
    Beretta 92: +40 (9x19 mm) (Å?arjör: 10-20)


    Image
    Ã?öl kartalı (Desert Eagle): +50 (.44 Magnum) (Å?arjör: 10)


    Image
    .223 FMJ: +60 (7.62mm) (Å?arjör: 5)


    Image
    Laser Pistol: +70 (Mini Pil) (Å?arjör: 20)


    Image
    Kesik çifte: +60 (12'lik fiÅ?ek) (Hazne: 2)


    Tüfek:

    Image
    Winchester rifle 88, +50 (7.62mm) (Å?arjör: 15)


    Image
    Pompalı tüfek ,+60 (12 gauge) (Å?arjör: 8)


    Image
    H&K Caws,+60/+90 (12 gauge) (Å?arjör: 10)
    *5 mermi atar


    Image
    SR-25 Keskin niÅ?ancı tüfeÄ?i, +75 (7.62mm) (Å?arjör: 10) (Dürbün; +10 saldırı)


    Image
    Barret 82A1, +90 (.50 Cal.) (Å?arjör: 10)


    Image
    Laser Rifle, +75 (M.Fusion Cell) (Å?arjör: 10)


    Image
    Plasma Rifle, +90 (M.Fusion Cell) (Å?arjör: 10)


    Image
    Havan tüfeÄ?i, +100, 40 mm, 1 hazne


    Otomatik silahlar:
    Not: Otomatik silahlar tekli atıÅ? yapamaz, her kullanıÅ?ta 10 mermi atar.

    Image
    Thompson M1928, +60 (.45 ACP) (Å?arjör: 30)


    Image
    Sterling L2A3, +60 (9x19mm Parabellum) (Å?arjör: 30)


    Image
    Heckler & Koch MP5, +70 (9x19mm Parabellum) (Å?arjör: 30)


    Image
    Uzi, +70 (9x19mm Parabellum, .45 ACP) (Å?arjör: 50)

    Askeri Tüfekler:

    Image
    M1 Garand*, +40/+60 (5.56x45mm) (Å?arjör: 8)
    *Seri atıÅ?ta 3 mermi atar


    Image
    H&K G3, +50/+70 (7.62mm) (Å?arjör: 20)


    Image
    AK 47 Kalashnikov, +50/+80 (7.62mm) (Å?arjör: 40)


    Image
    FN FAL, +70/+80 (7.62mm) (Å?arjör: 30)


    Image
    M16, +60/+90 (5.56x45mm) (Å?arjör: 40)

    AÄ?ır Silahlar:

    Image
    "Ä°ntikamcı" CZ53 Minigun, +100 (7.62mm) (Å?arjör: 240)
    *80 mermi atar

    Image
    M-60, +80 (7.62mm) (Å?arjör: 50)
    *10 mermi atar

    Image
    Browning M2, +100 (.50 Cal.) (Å?arjör: 90)
    *30 mermi atar

    Image
    Alev makinası, +120 (Tüp) (Hazne: 5)


    Image
    Roket Atar, +120 (Roket) (Hazne: 1)


    Image
    Gatling Laser, +120 (M.Fusion Cell) (Å?arjör: 120)
    *40 mermi atar


    Patlayıcılar:

    Image
    Dinamit lokumu, +50


    Image
    Molotof kokteyli, Hasar +50, +10 devam eden hasar


    Image
    El bombası, Hasar +100


    Image
    Gaz bombası, üç tur solunduÄ?unda baygınlık yapar


    Image
    Araç Mayını, Hasar +500

    Ekipmanlar:

    Image
    Dürbün


    Image
    Fener


    Image
    Gayger sayacı


    Image
    Gaz maskesi


    Image
    Gece görüÅ? gözlükleri


    Image
    Halat


    Image
    IÅ?ık çubuÄ?u


    Image
    Kanca ve ip


    Image
    Kelepçe


    Image
    Pipboy, (Harita ve koordinatları gösterir)


    Image
    Telsiz

    İlaçlar:

    BaÄ?ımlılık oranı düÅ?ük maddeler:

    Image
    Adrenalin: %50 Å?ansla ölümden döndürür


    Image
    Alkol: -2 çeviklik, -2 zeka


    Image
    Nük Cola: +2 �eviklik, -2 zeka


    Image
    Stimpak: +50 hp


    Image
    Rad-X: Radyasyona 6 saat boyunca dayanıklılık saÄ?lar


    Image
    Rad-Away: Radyasyon zehirlenmesinden sonra kullanılır

    BaÄ?ımlılık oranı orta maddeler:

    Image
    Pompa (Buffout): +20 AC


    Image
    Sakız (Mentats): +5 �eviklik, +5 Zeka


    Image
    Super Stimpak: +100 hp

    BaÄ?ımlılık oranı yüksek maddeler:

    Image
    Jet +10 Güç, +10 �eviklik


    Image
    Sikko (Psycho): +30 DR


    Silah Ekipmanlar:


    Image
    Ayak, +10 Keskin niÃ…?an


    Image
    Havan fırlatıcı, +100, 40 mm, 1 hazne


    Image
    Dürbün, +10 Keskin niÅ?an



    Image
    Lazer niÅ?anlayıcı, +10 Hızlı NiÅ?an


    Image
    Susturucu, (Suikast için)


    Image
    Süngü, TüfeÄ?e takıldıÄ?ında +50 hasar


    Image
    Silah feneri

    Yardımcı aletler:

    Image
    Alet Takımı (Mekanik, Tamir) +10/+20/+30


    Image
    Elektronik Å?ifre kırıcı +50


    Image
    İlk Yardım �antası (İlkyardım, Tedavi) +10/+20/+30 (5 kullanımlık)


    Image
    �ilingir Takımı (Kilit açma, Tuzak bozma) +10/+20/+30


    Image
    Görünmezlik aleti (Stealth boy) +100 gizlenme


    Image
    Kamuflaj Malzemeleri (Gizlenme) +10/+20/+30 (5 kullanımlık)


    Image
    Labaratuvar takımı (Biyoloji, Kimya) +10/+20/+30


    Mermiler:

    Image
    12 gauge çifte mermisi


    Image
    .223 Kalibre

    Image
    40 mm. Patlayıcı mermi


    Image
    .44 Magnum


    Image
    .45 Kalibre


    Image
    .50 Kalibre


    Image
    5.56 mm.

    Image
    7.62 mm.


    Image
    9 mm.


    Image
    9 mm. Zırh delici (+10 hasar)

    Image
    Mikro Füzyon Pil

    Image
    Mini Pil


    Last edited by devrimk on Sat Sep 05, 2009 5:21 pm; edited 34 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Mon Aug 24, 2009 4:39 pm Reply with quoteBack to top

    SavaÃ…?:

    Ã?atıÅ?ma :

    Ã?atıÅ?ma baÅ?ladıÄ?ında herkes için öncelik zarı atılır.
    Ã?ncelik: 1d100+Ã?eviklik

    Bir oyuncu ateÅ? ettiÄ?inde isabet zarı atıyor, ateÅ? edilen ise korunma zarı atıyor.
    İsabet zarı: 1d100+İlgili Yetenekler-Mesafe cezası
    Korunma zarı: 1d100+�eviklik+Zırh+Siper bonusu

    İsabet zarı yüksekse aradaki fark kullanılan silahın hasarına eklenerek verilen hasar hesaplanır.

    Genel olarak iki tip saldırı yapabilirsiniz bunlar "Hızlı niÅ?an" ve "Keskin" niÅ?an yeteneklerine baÄ?lıdır.
    KullandıÄ?ınız silahı "Hızlı niÅ?an" ya da "Keskin niÅ?an" ile toplayarak saldırı zarına eklersiniz.
    El bombası gibi fırlatılarak kullanılan silahlar "Fırlatmalı silahlar" yerine "Patlayıcı" özelliÄ?i kullanılarak atılır.


    Araç savaÅ?ları:

    Yoldan çıkartma Hasar verme:
    Er yada geç yollarda savaÅ?mak zorunda kalınabilir.
    Herkes için öncelik zarı atılır.
    Ã?ncelik: 1d100+Ã?eviklik+SürüÅ? yeteneÄ?i

    Å?öför yanındaki düÅ?man araca vurmaya ya da yoldan çıkartmaya çalıÅ?ırsa:
    Ä°sabet zarı: 1d100+SürüÅ? yeteneÄ?i
    Korunma zarı: 1d100+SürüÅ? yeteneÄ?i

    Aradaki fark + aracın vereceÄ?i hasar diÄ?er aracın HPsinden fazlaysa araç yoldan çıkar ve arızalanır.

    Kafa kafaya düello:
    Ä°ki araç karÅ?ılıklı olarak birbirlerine çarparlarsa araçların verdiÄ?i hasar iki katına çıkar ayrıca her iki araçta verdiÄ?i hasarın yarısı kadarını kendisine de alır.


    Ã?zel Hareketler:

    �ömelme:
    Ã?ömeldiÄ?inizde daha iyi niÅ?an alma imkanınız doÄ?ar +10 saldırı avantajı alırsınız. Ayrıca hedef küçülttüÄ?ünüz için savunmanız +10 artar.

    Esir alma:
    Silahsız ya da silahını bırakmıÅ? bir insana niÅ?an almıÅ? durumdaysanız en ufak hareketinde (turunuzdan önce) anında ateÅ? edebilirsiniz.

    Keskin niÃ…?an:
    Keskin niÅ?an özelliÄ?inizi kullandıÄ?ınızda o tur hiç bir Å?ey yapmadan niÅ?an alır ertesi tur size geldiÄ?i anda ateÅ? edersiniz. Bu süre zarfında yara alırsanız niÅ?anınız bozulur. AtıÅ?ınız baÅ?arılı olursa silahınız iki kat hasar verir.

    Koruma ateÃ…?i:
    Silahınızla seri halde ateÅ? edersiniz (Turda üç mermi) saldırı zarınız kadar arkadaÅ?ınıza savunma verirsiniz. Koruma ateÅ?inizi önemsemeyen yaratıÄ?a ayrıca bir atıÅ? yapabilirsiniz.
    Not: Birden fazla yaratıÄ?a karÅ?ı koruma ateÅ?i yapmak için silahınızın seri atıÅ? özelliÄ?i olması gerekir.

    Nokta AtıÅ?ı:
    Ufak bir bölgeyi hedefliyorsanız alacaÄ?ınız ceza -50 dir. (Kafa, el, silah, dinamit vs.)

    Temkinli DövüÅ?:
    Savunma ve Saldırı zarlarınızın yerini deÄ?iÅ?tirebilirsiniz.

    Seri AtıÅ?:
    Makineli tüfeklerde bulunan bu özellik sayesinde tur içinde fazladan mermi atabilirsiniz. Bu fazladan atılan mermiler silahtan silaha göre deÄ?iÅ?mektedir. Genel formül 10 mermi için -10 saldırı, +30 hasar Å?eklindedir.

    Siper Alma:
    BulabildiÄ?iniz eÅ?yanın arkasından ateÅ? etmek size +20 savunma kazandırır.

    Suikast:
    DüÅ?manınız sizi farketmeden yanına sokulabilirseniz ilk darbenizde kullandıÄ?ınız silahın hasarı iki kat artar. Genelde yakın dövüÅ? silahlarıyla yapılsa da fırlatmalı silahlar ya da susturucu takılmıÅ? silahlarla yapılabilir.

    Tam defans:
    Tur içinde zamanınızı tamamiyle savunmaya harcarsanız, çeviklikten aldıÄ?ınız puan iki kat artar ayrıca 2d100 atılıp iyi olan zar savunmanıza eklenir.

    TopluluÄ?u Tarama:
    Seri atıÅ? özelliÄ?i bulunan silahlarla yapılır. Toplamda altı kareyi geçmemek üzere üç ayrı hedefe ateÅ? adebilir. Bu gibi durumlarda saldırı zarları ayrı atılır ve her bir hedefe bir mermi saplanıyormuÅ? gibi hesaplanır.

    Yardım:
    ArkadaÅ?ınızın daha isabetli vurması için taciz ateÅ?i yapabilirsiniz. Saldırınız baÅ?arılı olursa arkadaÅ?ınıza +20 saldırı avantajı vermiÅ? olursunuz.

    Yere Yatma:
    Yere yattıÄ?ınızda daha iyi niÅ?an alma imkanınız doÄ?ar +20 saldırı avantajı alırsınız. Ayrıca hedef küçülttüÄ?ünüz için savunmanız +20 artar.

    Cezalar:

    Araç kullanma:
    Araç kullanırken ya da binek üzerindeyken yapılan saldırılar -50 saldırı cezası alır.

    Ã?ift Silah:
    Ä°ki elle silah kullanmanın seri atıÅ? yapabilme gibi bir avantajı da vardır. Fakat isabet ettirmek zordur: -20 saldırı, +30 hasar. Farklı noktalara ateÅ? edilirse sadece ceza uygulanır.

    Hareket etme:
    KoÅ?up, zıplarken ateÅ? etmeniz gerekebilir isabet ettirmeniz oldukça zorlaÅ?acaktır -50 saldırı cezası alır.

    Karanlık:
    Ay ıÅ?ıÄ?ı gibi hafif alacakaranlıklarda -50 ceza.
    Tam karanlıkta kullandıÄ?ınız silah yerine Avcılık, Ä°zcilik zarınız kullanılır.

    Menzil:
    Tabancalar: 30 m.
    Otomatik silahlar: 50 m.
    Eski tip tüfekler ve �ifteler: 100 m.
    Tüfek ve askeri tüfekler: 400 m.
    Keskin niÅ?an tüfekleri, AÄ?ır makinalılar: 1 km.

    -50 ceza alınarak etkili menzilin yarısı kadar uzaÄ?a ateÅ? edilebilir.


    Yaralanma:
    50 hp altına düÅ?tüÄ?ünüz zaman: -20 saldırı, -20 savunma.
    20 hp altına düÅ?tüÄ?ünüz zaman: -50 saldırı, -50 savunma.
    10 hp altına düÅ?tüÄ?ünüz zaman: Ayakta duramazsınız, sadece basit hareketler yapabilirsiniz.

    Ä°yileÅ?me:

    DoÄ?al Ä°yileÅ?me:
    Yaranızın durumuna göre iyileÅ?me süreciniz deÄ?iÅ?ir:
    0 HP'den 10 HP'ye kadar her Hp için 1 hafta.
    11 HP'den 20 HP'ye kadar her Hp için 1 gün.
    20 HP'den 50 HP'ye kadar her Hp için 1 saat.
    50 HP'den sonrası için her 10 Hp için 1 saat.

    Tedavi:
    Ä°lkyardım-Tedavi özelliÄ?inizi ilkyardım çantanızla beraber kullanarak kendinizin ya da arkadaÅ?ınızın durumunu düzeltebilirsiniz. Bu iÅ?lem için gereken süre bir dakikadır. Alınan yara+50 aynı zamanda sizin zorluk derecenizdir. BaÅ?arılı olduÄ?unuz zaman yaralının iyileÅ?me sürecini en üst seviyeye çıkartırsınız. (10 Hp için 1 saat.) Yaralı biri tedavi edilmezse her dakikada 5 hp kaybeder.

    �lüm:
    Hp sıfırın altına düÅ?tüÄ?ünde ölüm gerçekleÅ?ir, eÄ?er üç tur içinde kalbine adrenalin yapılabilir ya da elektroÅ?ok verilebilirse kiÅ?inin ölümden yüzdesi (50+seviye+Å?ans) kadardır.

    Elinizde bu aletler yoksa ilkyardım yeteneÄ?inizle kalp masajı yapmayı deneyebilirsiniz. Bunun baÅ?arı yüzdesi (ilk yardım yeteneÄ?iniz+seviye+Å?ans) kadardır.


    Last edited by devrimk on Fri Sep 04, 2009 9:01 pm; edited 21 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Tue Aug 25, 2009 12:28 am Reply with quoteBack to top

    DiÄ?er Kurallar:

    BaÄ?ımlılık:

    BaÄ?ımlılık yapan ilaçlar üç gruptadır. BaÄ?ımlılık yapmama oranı %50+Å?ansdır.
    BaÄ?ımlılık seviyesi ne olursa olsun gün içinde aynı ilaçtan 3 kere kullanırsanız baÄ?ımlı olma ihtimaliniz doÄ?ar.

    BaÄ?ımlılık oranı düÅ?ük maddeler
    Bunlar ay içinde hergün kullanıldıÄ?ı takdirde baÄ?ımlılık yapabilir. Yoksunluk durumunda verdiÄ?i avantajlar kadar dezavantaj verir. KullanıldıÄ?ı zaman yarattıÄ?ı avantaj süresi on dakikadır.

    BaÄ?ımlılık oranı orta maddeler
    Bunlar hafta içinde hergün kullanıldıÄ?ı takdirde baÄ?ımlılık yapabilir. Yoksunluk durumunda verdiÄ?i avantajlar kadar dezavantaj verir. KullanıldıÄ?ı zaman yarattıÄ?ı avantaj süresi otuz dakikadır.

    BaÄ?ımlılık oranı yüksek maddeler
    Bunlar bir kere kullanılsa bile baÄ?ımlılık yapabilir. Yoksunluk durumunda verdiÄ?i avantajlar kadar dezavantaj verir. KullanıldıÄ?ı zaman yarattıÄ?ı avantaj süresi altmıÅ? dakikadır.


    Å?ans MeleÄ?i:
    Her oyuncunun baÅ?langıçta bir Å?ans meleÄ?i olur. Å?ans meleÄ?i oyuncunun zarı mutlaka tutturması gerektiÄ?i durumlarda kullanılır ve 100 atılmıÅ? varsayılır.
    Å?ans meleÄ?i kazanmanın bir kaç yolu vardır.
    1- Kahramanca davranmak,
    2- Karakterini baÅ?arılı bir Å?ekilde yansıtmak,
    3- Hikaye gidiÅ?atını korumak için DM tarafından yapılan haksızlıklar.


    Yardım:
    EÄ?er bir karakter bir yeteneÄ?e puan yatırmıÅ?sa baÅ?ka birine aynı konuda yardım edebilir. Bu yardım atılan zara +20 ekletir.

    Yetenek karÅ?ılaÅ?maları:
    Yetenek karÅ?ılaÅ?malarında zar atılmaz kimin toplam puanı yüksekse kazanmıÅ? sayılır. EÅ?itlik durumunda oyuncu 1d100 atar 50 ve üstünde kazanmıÅ? sayılır.

    Zorluk Dereceleri:

    Yeteneklerde baskı altında olmadıÄ?ınız sürece 50 atmıÅ? sayılırsınız.
    Genel zorluk dereceleri:
    DC:50 Basit
    Mevcut eÅ?yaları birleÅ?tirmek.
    Mekanik:
    Silahlara Laser pointer, dürbün monte etmek.
    Süre birkaç saat.

    DC:100 Normal
    Basit eÅ?yaları birleÅ?tirerek daha faydalı hale getirmek:
    Mekanik:
    Silahlara Laser pointer, dürbün eklemek, Å?arjör geniÅ?letmek, mermilerin hasarını arttırmak.
    Biyoloji:
    İki farklı etkili ilacı tek ilaç haline getirmek.

    Süre 1 gün, tutturulamazsa 1 gün sonra tekrar tekrar zar atılabilir.

    DC:140 Orta

    Mevcut eÅ?yaları daha dayanıklı, daha güçlü hale getirmek:
    Mekanik:
    Silahların hasarını arttırmak, Zırhların AC'sini ya da DR'sini arttırmak. (Mevcudun en fazla yarısı kadar arttırılabilir)
    Biyoloji:
    Ä°laçların etkisini çoÄ?atmak, baÄ?ımlılık oranlarını düÅ?ürtmek.

    Süre 1 hafta, tutturulamazsa 1 hafta sonra tekrar tekrar zar atılabilir.

    DC:180 Zor
    Ä°ki farklı eÅ?yayı birleÅ?tirerek yeni bir eÅ?ya yapmak ya da tamamen yeni bir eÅ?ya yapmak:
    Mekanik & Biyoloji:
    0 hp'ye düÅ?tüÄ?ünde otomatik kalp masajı ve adrenalin iÄ?nesi yapan zırh, insanı uçurabilen sırt roketi.

    Süre 1 ay, tutturulamazsa 1 ay sonra tekrar tekrar zar atılabilir.

    DC:250 İmkansız
    Mars'a gidebilecek roket, AI bilgisayar, Zaman makinesi

    Süre 1 yıl, tutturulamazsa 1 yıl sonra tekrar tekrar zar atılabilir.

    Evet bu süreler zarfında baÅ?arısız olunduÄ?unda yapmaya çalıÅ?tıÄ?ınız aletin bir kısmı kullanılmaz hale geliyor. TüfeÄ?inize dürbün takmaya uÄ?raÅ?ırken camı çatlatıyorsunuz ve yeni bir dürbün bulmak zorunda kalıyorsunuz.


    Last edited by devrimk on Sat Sep 12, 2009 5:36 pm; edited 11 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Wed Aug 26, 2009 6:05 pm Reply with quoteBack to top

    Figüranlar:

    Sıradan Figüran:
    Sıradan NPC'ler oyunda her an karÅ?ılaÅ?ılabilecek karakterlerdir. Marifetleri yoktur, iki adet yetenekleri vardır.

    1. Seviye Hırsız:
    SavaÃ…? Kabiliyeti:
    HP: 100
    AC: 15
    DR: 0
    Saldırı: 40, Hasar +30 ya da Saldırı: 30, Hasar +40 / her seviye için saldırıya +5 eklenir.
    Mekanik, Tamir: 20 / her seviye için +5 eklenir.
    Sessiz hareket etme: 20/ her seviye için +5 eklenir.

    Uzman Figüran:
    Uzman NPCler belli konularda uzmanlaÅ?mıÅ? karakterlerdir. EÄ?er uzmanlıÄ?ı savaÅ?la ilgili deÄ?ilse savaÅ? kabiliyetleri sıradan NPClerden farklı deÄ?ildir. UzmanlıÄ?ıyla ilgili marifetlere sahip olabilirler. Genel olarak seviyeleri 5,10,15 Å?eklindedir.

    5. seviye Doktor:
    SavaÃ…? Kabiliyeti:
    HP: 100
    AC: 15
    DR: 0
    Saldırı: 60, Hasar +30 / her seviye için saldırıya +5 eklenir.
    İlkyardım-Tedavi: 55 / her seviye için +5 eklenir.


    Patron (Boss) Figüran:
    Bunlar aynı oyuncu karakterleri gibi tasarlanır, ekipmanları geliÅ?miÅ? düzeyde olabilir.

    Hayvanlar:
    Hayvanlar da sıradan NPC'ler gibidir marifet alamazlar. �eviklikleri fazladır ebatlarına göre HPleri azalır yada artar.
    Küçük hayvanlar -75, +20 AC
    orta boy hayvanlar -50 hp, +10 AC
    normal boy hayvanlar, herhangi bir avantajları yoktur
    büyük hayvanlar +100 hp, +10 DR
    çok büyük hayvanlar +200 hp, +20 DR
    alırlar.

    Köpek:
    SavaÃ…? Kabiliyeti:
    HP: 50
    AC: 25
    DR: 0
    Saldırı: 40, Hasar +30 / her seviye için saldırıya +5 eklenir.

    Böcekler ve Eklembacaklılar:
    Radyasyon bazen böcekleri de etkiler bu dünyada normal boyutlarından çok daha fazla büyük böceklerle karÅ?ılaÅ?abilirsiniz. Böceklerin doÄ?al zırhı onları darbelere karÅ?ı oldukça korur.

    Küçük böcekler, -75, +20 AC, +10 DR
    orta boy böcekler, -50 hp, +10 AC, +20 DR
    normal boy böcekler, +30 DR
    büyük böcekler,+100 hp, +40 DR
    çok büyük böcekler, +200 hp, +50 DR
    alırlar.

    Dev Akrep: (Ä°nsan boyunda)
    SavaÃ…? Kabiliyeti:
    HP: 100
    AC: 15
    DR: +30
    Saldırı: 40, Hasar +30 / her seviye için saldırıya +5, hasara +10 eklenir.


    Bitkiler:
    Radyasyon bazen bitkileri de etkiler bu dünyada normalden daha zeki ve hareket kabiliyeti olan bitkilerlede karÅ?ılaÅ?abilirsiniz. Bitkilerin bilinen bir anatomik yapısı olmaması onları darbelere karÅ?ı oldukça korur.

    Küçük bitkiler, -75, +15 AC, +50 DR
    orta boy bitkiler, -50 hp, +5 AC, +50 DR
    normal boy bitkiler, +50 DR
    büyük bitkiler,+100 hp, +50 DR
    çok büyük bitkiler, +200 hp, +50 DR
    alırlar.

    Dev Sinekkapan: (Ä°nsan boyunda)
    SavaÃ…? Kabiliyeti:
    HP: 100
    AC: 15
    DR: +50
    Saldırı: 40, Hasar +30 / her seviye için saldırıya +5 eklenir.


    Robotlar:
    Yapay zekaları olmasa da robotlarda bazen düÅ?manınız olabilir. Robotlar diÄ?er canlılardan oldukça dayanıklıdır.

    Küçük robotlar, -75, +50 AC, +40 DR
    orta boy robotlar, -50 hp, +25 AC, +50 DR
    normal boy robotlar, +100 hp, +20 AC +60 DR
    büyük robotlar,+300 hp, +70 DR
    çok büyük robotlar, +500 hp, +80 DR
    alırlar.

    Robot: (Ä°nsan boyunda)
    SavaÃ…? Kabiliyeti:
    HP: 200
    AC: 35
    DR: +60
    Saldırı: 40, Hasar +30 / her seviye için saldırıya +5 eklenir.


    Last edited by devrimk on Sat Sep 12, 2009 5:41 pm; edited 5 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Thu Aug 27, 2009 5:27 pm Reply with quoteBack to top

    Araçlar:

    Image
    Motokros, YaÄ?macı motoru HP: 50, Hasar +50


    Image
    Harley, Uzun yol motoru, HP: 100, Hasar +50


    Image
    Böcük (�öl aracı) HP: 300, Hasar +50


    Image
    Highwayman, Uzun Yol aracı HP: 500, Hasar +100


    Image
    Hummer, Askeri araç HP: 700, Hasar +100


    Image
    Kamyon, HP: 700, Hasar +100


    Image
    Van, HP: 500, Hasar +100


    Image
    Karavan, Hp: 500, Hasar: 0


    Image
    Tır, HP: 1000, Hasar +100


    Image
    Panzer, HP: 1000, Hasar +100, DR:50


    Image
    Tank, HP: 1500, Hasar +100, DR:50 (Ayrıca +200 hasar tank topuyla)


    Image
    Helikopter


    Image
    Vertibird


    Last edited by devrimk on Fri Sep 11, 2009 4:25 pm; edited 1 time in total
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Mon Aug 31, 2009 9:22 pm Reply with quoteBack to top

    Ã?rnek fiyet listesi:

    New Reno Arms Fiyat listesi:

    Zırhlar:
    Motor Kaskı: 150 $
    Asker miÄ?feri: 300 $
    Deri Ceket: 300 $
    TabaklanmıÅ? Deri Ceket: 500 $
    Ã?elik Yelek: 800 $
    YaÅ?am zırhı: 500 $
    Reaver Armor: 2.000 $
    Power Armor: 20.000 $

    Yakın DövüÅ? silahları
    MuÃ…?ta: 20 $
    Bıçak: 50 $
    Bayıltma silahı: 100 $
    Balta: 100 $
    Balyoz: 150 $
    Körüklü Balyoz: 1.000 $
    Metal Yumruk (Power Fist): 1.500 $
    Elektrikli Bıçak (Ripper): 1.000 $
    Elektrikli Testere: 1.000 $

    Tabancalar:
    Mauser M96: 300 $
    Colt M1911: 300 $
    .44 Magnum: 400 $
    Beretta 92: 400 $
    Desert Eagle: 500 $
    .223 FMJ: 1.500 $
    Laser Pistol: 3.000 $
    Kesik çifte: 300 $

    Tüfekler:
    Winchester rifle 88: 400 $
    Pompalı tüfek: 400 $
    SR-25 Keskin niÅ?ancı tüfeÄ?i: 2.000 $
    Barret 82A1: 5.000 $
    Laser Rifle: 10.000 $
    Plasma Rifle: 10.000 $
    Havan tüfeÄ?i: 300 $

    Otomatik silahlar:
    Thompson M1928: 400 $
    Sterling L2A3: 400 $
    Heckler & Koch MP5: 500 $
    Uzi, +70: 600 $

    Askeri Tüfekler:
    M1 Garand: 300 $
    AK 47 Kalashnikov: 400 $
    FN FAL: 1.000 $
    M16: 2.000 $

    AÄ?ır Silahlar:
    "İntikamcı" CZ53 Minigun: 1.500 $
    Browning M2: 4.000 $
    Alev makinası: 1.000 $
    Roket Atar: 1.000 $
    Gatling Laser: 5.000 $

    Patlayıcılar:
    Dinamit lokumu: 50$
    Molotof kokteyli: 25$
    El bombası: 50$
    Gaz bombası: 50$
    Araç Mayını: 150$

    Ekipmanlar:
    Dürbün: 100 $
    Fener: 50 $
    Gayger sayacı: 100 $
    Gaz maskesi: 100 $
    Gece görüÅ? gözlükleri: 200 $
    Halat: 10 $
    IÅ?ık çubuÄ?u: 10 $
    Kanca ve ip: 50 $
    Kelepçe: 20 $
    Pipboy: 1.000 $
    Telsiz: 100 $

    İlaçlar:
    Adrenalin: 100 $
    Alkol: 1 $
    Nük Cola: 1 $
    Stimpak: 50 $
    Rad-X: 100 $
    Rad-Away: 100 $
    Pompa (Buffout): 150 $
    Sakız (Mentats): 150 $
    Super Stimpak: 500 $
    Jet: 300 $
    Sikko (Psycho): 300 $

    Silah Ekipmanları:

    Ayak: 50 $
    Havan fırlatıcı: 600 $
    Dürbün: 100 $
    Lazer niÅ?anlayıcı: 200 $
    Susturucu: 200 $
    Süngü: 100 $
    Silah feneri: 100 $

    Mermiler:
    Her çeÅ?it mermi ikiye bir deÄ?iÅ?tirilir.
    Mermilerin fiyatı 1 $'dır.
    Enerji pillerin fiyatı 2 $'dır.

    Yardımcı aletler:
    Alet Takımı (Mekanik, Tamir) 500$/1.000$/1.500$
    Elektronik Å?ifre kırıcı 2.000$
    İlk Yardım �antası (İlkyardım, Tedavi) 100$/200$/300$
    �ilingir Takımı (Kilit açma, Tuzak bozma) 100$/200$/300$
    Görünmezlik aleti (Stealth boy) 3.000$
    Kamuflaj Malzemeleri (Gizlenme) 100$/200$/300$
    Labaratuvar takımı (Biyoloji, Kimya) 1.000$/2.000$/3.000$




    *SatıÅ? fiyatlarıdır alıÅ? fiyatları liste fiyatının yarısıdır.
    Back to top View user's profileSend private message
    devrimk
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Feb 03, 2005
    Posts: 2082

    PostPosted: Mon Aug 31, 2009 9:41 pm Reply with quoteBack to top

    Ã?rnek Karakteri:

    Cabal
    Image
    Al Gibbons

    KiÅ?isel özellikler
    Güç: 15
    Ã?eviklik: 20
    Zeka: 15
    Ã…?ans: 10

    Ghoul:
    +5 Zeka
    AldıÄ?ı hasarlardan -10 çıkartılır.
    Radyasyondan zarar görmez.

    Yetenekler
    SavaÃ…? Yetenekleri
    Yakın dövüÅ?: 35
    Fırlatmalı silahlar: 35
    Yakın DövüÅ? silahları: 35
    Hızlı niÅ?an:(20)+20= 40
    Keskin niÃ…?an: 15
    Tabanca: 20
    Tüfek: (20)+20= 40
    AÄ?ır Makinalı: 15
    Patlayıcı, vs: 15

    Fiziksel Yetenekler
    Atletizm: 35
    At sürme: 20
    Araç Kullanma: 35
    Avcılık, İzcilik: (15+15)+5= 35
    Gizlenme: (20+15)+5= 40

    Zihinsel Yetenekler
    Biyoloji, Kimya: 15
    Mekanik, Tamir: 15
    İlkyardım-Tedavi: (15) +5=20
    AlıÅ?-veriÅ?, Kumar: 25
    Sosyal iliÃ…?kiler: 25

    Marifetler:
    Asker: Seri atıÅ? yapan tüfeklerde ceza almaz.
    Kıdemli Asker: SavaÅ? sırasında ilaçları zaman kaybetmeksizin kullanabilirsiniz.


    EÃ…?yalar:

    Asker miÄ?feri, +5 DR
    Deri Ceket, +20 Savunma
    Bıçak, Hasar +30
    AK 47 Kalashnikov (2 Å?arjör, 7.62mm. 167 Mermi) Hasar +50
    El Bombası 1 adet

    Kamuflaj Malzemesi: Gizlenmeye +10
    Pipboy

    Stimpak (2): +50 hp
    Pompa (2): +20 AC
    Sakız (2): +5 �eviklik, +5 Zeka
    Sikko (2): +30 DR

    10 $

    Cabal
    Seviye 2
    SavaÃ…? Kabiliyeti:
    HP:100
    AC: 35
    DR: 15

    Kalashnikov , Saldırı: 80(55), Hasar +50
    Seri AtıÅ? (10 mermi): Saldırı 80, Hasar +80

    Bıçak Saldırı 75, Hasar +30
    El Bombası Saldırı 50, Hasar +100
    Back to top View user's profileSend private message
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     


    All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
    You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt

    Sayfa Üretimi: 0.19 Saniye