KiÅ?ilik (6 adet) özelliklerine: Toplam 55 puanı daÄ?ıtıyorsunuz.
Her biri en az 5, en fazla 20 olabilir.
Her 5 seviyede 5 puan daha ekleyebiliyorsunuz.
Ä°nsan:
2. seviyeden bir marifet seçebilirler.
KiÅ?isel özelliklerinden birine 5 puan fazla ekleyebilir.
+10 yeteneklerden herhangi birine
Gulyabani:
+5 Zeka
AldıÄ?ı hasarlardan -10 çıkartılır.
Radyasyondan zarar görmez.
SusuzluÄ?a ve iklim Å?artlarına karÅ?ı dayanıklıdır.
S.Mutant:
+10 Güç, -5 Zeka
+50 Hp
AÄ?ır makinelileri tek elleriyle kullanabilirler.
Ä°yileÅ?meleri hızlıdır, baÄ?ımlılık yapan maddeler bir kademe düÅ?ük etki eder.
Yeteneklere:
Toplam 45 puan daÄ?ıtıyorsunuz.
Bir yeteneÄ?e ilk seviyede en fazla +15 verebilirsiniz.
Sonraki seviyelerde yatırılabilecek puan bariyeri (5 x seviye+10)dur.
Last edited by devrimk on Sat Sep 12, 2009 5:30 pm; edited 10 times in total
Marifetler 1. seviyede özgeçmiÅ?inizle baÄ?lantılı olup her çift sayılı seviyede alınır.
Seviye 1: Asker: Seri atıÅ? yapan tüfeklerde ceza almaz.
Avcı: Gizlenme zarlarına aydınlık yüzünden ceza almaz.
Hızlı Metabolizma: Gladyatör: KullandıÄ?ınız yakın dövüÅ? silahlarının hasarlarına güç puanınız eklenir.
Mistik Yabancı: Tesadüf mü yoksa kader mi? BaÅ?ınız dertteyken biri sizi gelip kurtarabilir.
Mucit: Elinde alet takımı olmasa bile tamir yapabilir. Farklı parçaları toplayarak yeni aletler icat edebilir.
Karateci çocuk: AldıÄ?ınız eÄ?itim sayesinde yürürken ya da koÅ?arken ceza almazsınız.
Ã?fke: Size saldırmaları sizi delirtiyor, savunmanıza aldıÄ?ınız ceza kadar saldırınızı yükseltebilirsiniz (temel savunmanızdan yüksek olamaz).
Sadık yardımcı:* Yanınıza eÄ?itimli bir yaratık alabilirsiniz. SeçeceÄ?iniz bir zihinsel ya da fiziksel yetenekte size yardım edebilir.
Yol SavaÅ?çısı: Herhangi bir araç kullanırken ceza almadan silahını doldurup ateÅ?leyebilir.
Gulyabani: Tehlikesiz: Zayıf görünümünüz düÅ?manların sizi ciddiye almamasını saÄ?layabilir.(%50+Å?ans oranında)
S.Mutant Dev Mutant: IrkdaÅ?larınızdan bile irisiniz bu iriliÄ?iniz size +50 hp veriyor.
Ã?lüm Pençesi: Hayvan: Irkınızın hayvan yanı daha aÄ?ır basıyor, ırksal özellikleriniz iki kat daha fazla.(Olumlu ve olumsuz yönde)
Seviye 2:
Can yoldaÅ?ı: Yardımcınızın savaÅ?ma yetenekleri sizinle birlikte seviye atlar.
Ã?evik Ã?ocuk:* DurduÄ?unuz yerde adeta dans ediyorsunuz AC: +10
�ift Tabanca: İki eliyle silah kullanırken ceza almaz!
Ã?ifte AlıÅ?kanlıÄ?ı: Aynı anda çiftenin iki namlusunu birden ateÅ?leme! (+20 hasar)
Delirme:* Gözünüz karardıÄ?ında ölümcül darbeler vuruyorsunuz.(+10 hasar)
Hızlı Parmak: Silahına Å?arjörünü zaman kaybetmeksizin doldurabilir.
Ä°ri kıyım:* Ä°riliÄ?iniz göz kamaÅ?tırıyor +25 hp.
Kıdemli Asker: SavaÅ? sırasında ilaçları zaman kaybetmeksizin kullanabilirsiniz.
Reaver: Vücudunuzun bir parçası mekanik olarak yenilendi, Güç, �eviklik ya da Zeka özelliklerinizden birine +5 alın.
Sıhhiye: Ä°lkyardım çantanız yanınızdaysa bir tur içinde kendinizi ya da arkadaÅ?ınızı iyileÅ?tirmeye çalıÅ?abilirsiniz.
SilahÅ?or: Ä°lk saldırıyı siz yaptıysanız insiyatif atıp ilk turda bir daha oynayabilirsiniz.
Gulyabani: Bitkiyabani:* Yıllar içinde bazı gulların vücudu bitkiler gibi iyice sertleÅ?ir. DR:+10
S.Mutant Ã?ifte Makinalı: Ä°ki eliyle aÄ?ır silah kullanırken ceza almaz!
�lüm Pençesi: Koca Pençe: Bazı Pençeler büyüktür hasar verirken iki katı hesaplanır.
Seviye 4: Arabam silahtır: Arabanızı silah olarak kullanabilirsiniz, saldırı için ilgili yetenek puanınız kullanılır. Hasara ek olarak sürüÅ? yeteneÄ?iniz de eklenir.
Cinnet:* Dökülen kanlar, patlayan silahlar kısa süreli çinnet geçirmenize yol açar insanüstü bir dayanıklılıÄ?a ulaÅ?ırsınız DR:+10
Hırsız: Tuzaklarda ya da bilgisayar Å?ifrelerinde 2d100 atıp iyisini seçebilirsiniz.
Komando: Suikast yaptıÄ?ınızda aynı tur bir kere daha suikast yapabilirsiniz.
Kılıç ustası: Silahınızı turda iki kere savurabilirsiniz.
Silah ustası:* SeçtiÄ?iniz silah ellerinizde daha ölümcül +10 saldırı.
Seviye 6: Kılıç üstadı: Büyük boy yakın dövüÅ? silahı kullanıyorsanız size yakın üç kiÅ?iye aynı anda vurabilirsiniz.
Hareketli hedef: Tur içinde hareket ettiyseniz düÅ?manlarınızın sizi hedef alması zorlaÅ?ır. +20 AC.
Ninja: Sessizce koÅ?arken ceza almazsınız.
Usta NiÅ?ancı: Keskin niÅ?an aldıÄ?ınızda 2d100 atıp yükseÄ?ini kullanabilirsiniz.
Å?imÅ?ek refleksler: EÄ?er biri sizi Esir almıÅ?sa ve silah uzanabileceÄ?iniz mesafedeyse ani bir hareketle silahı kapabilirsiniz. Bu saldırıda "Yakın dövüÅ?" özelliÄ?iniz kullanılır.
Gulyabani: AÄ?açyabani: AÄ?açla birleÅ?en gul vucudu meyve vermeye baÅ?larsa bu lezzetli meyveler +5 (seçilen bir özelliÄ?e) etki eder.
S.Mutant Super Mutant Ã?avuÅ?: Efendinin ordusunda verilen özel eÄ?itimi öÄ?rendiniz. Tüm aÄ?ır silahlara +20 saldırı avantajı.
*Tekrar alınabilir.
Last edited by devrimk on Sat Sep 12, 2009 3:59 am; edited 21 times in total
Malzemeler: Zırhlar:
Zırhların bir kısmı savunmanızı arttırırken (AC) bir kısmı yediÄ?iniz darbeleri azaltır (DR). Yüksek teknoloji ürünü zırhların baÅ?ka avantajları da mevcuttur.
Motor Kaskı: DR:+5
Asker miÄ?feri: DR:+10
Deri Ceket: AC:+20
TabaklanmıÅ? Deri Ceket: AC:+30
Ã?elik Yelek: DR:+30
YaÅ?am zırhı: Ã?evre etkilerine ve radyasyona karÅ?ı tam koruma saÄ?lar
Reaver Armor: AC:+40, DR:+40, Pipboy, Ã?evre etkilerine karÅ?ı tam koruma saÄ?lar
Power Armor: AC:+50, DR:+60, pipboy, telsiz, Ã?evre etkilerine ve radyasyona karÅ?ı tam koruma saÄ?lar
Silahlar: Yakın DövüÅ?:
Yumruk: Güç deÄ?eri kadar
MuÃ…?ta: +20
Bıçak: +30
Bayıltma silahı: Bir round tutulduÄ?unda bayıltır
Ã?atıÅ?ma baÅ?ladıÄ?ında herkes için öncelik zarı atılır.
Ã?ncelik: 1d100+Ã?eviklik
Bir oyuncu ateÅ? ettiÄ?inde isabet zarı atıyor, ateÅ? edilen ise korunma zarı atıyor.
İsabet zarı: 1d100+İlgili Yetenekler-Mesafe cezası
Korunma zarı: 1d100+�eviklik+Zırh+Siper bonusu
İsabet zarı yüksekse aradaki fark kullanılan silahın hasarına eklenerek verilen hasar hesaplanır.
Genel olarak iki tip saldırı yapabilirsiniz bunlar "Hızlı niÅ?an" ve "Keskin" niÅ?an yeteneklerine baÄ?lıdır.
KullandıÄ?ınız silahı "Hızlı niÅ?an" ya da "Keskin niÅ?an" ile toplayarak saldırı zarına eklersiniz.
El bombası gibi fırlatılarak kullanılan silahlar "Fırlatmalı silahlar" yerine "Patlayıcı" özelliÄ?i kullanılarak atılır.
Araç savaÅ?ları:
Yoldan çıkartma Hasar verme:
Er yada geç yollarda savaÅ?mak zorunda kalınabilir.
Herkes için öncelik zarı atılır.
Ã?ncelik: 1d100+Ã?eviklik+SürüÅ? yeteneÄ?i
Å?öför yanındaki düÅ?man araca vurmaya ya da yoldan çıkartmaya çalıÅ?ırsa:
Ä°sabet zarı: 1d100+SürüÅ? yeteneÄ?i
Korunma zarı: 1d100+SürüÅ? yeteneÄ?i
Aradaki fark + aracın vereceÄ?i hasar diÄ?er aracın HPsinden fazlaysa araç yoldan çıkar ve arızalanır.
Kafa kafaya düello:
Ä°ki araç karÅ?ılıklı olarak birbirlerine çarparlarsa araçların verdiÄ?i hasar iki katına çıkar ayrıca her iki araçta verdiÄ?i hasarın yarısı kadarını kendisine de alır.
Ã?zel Hareketler:
�ömelme:
Ã?ömeldiÄ?inizde daha iyi niÅ?an alma imkanınız doÄ?ar +10 saldırı avantajı alırsınız. Ayrıca hedef küçülttüÄ?ünüz için savunmanız +10 artar.
Esir alma:
Silahsız ya da silahını bırakmıÅ? bir insana niÅ?an almıÅ? durumdaysanız en ufak hareketinde (turunuzdan önce) anında ateÅ? edebilirsiniz.
Keskin niÃ…?an:
Keskin niÅ?an özelliÄ?inizi kullandıÄ?ınızda o tur hiç bir Å?ey yapmadan niÅ?an alır ertesi tur size geldiÄ?i anda ateÅ? edersiniz. Bu süre zarfında yara alırsanız niÅ?anınız bozulur. AtıÅ?ınız baÅ?arılı olursa silahınız iki kat hasar verir.
Koruma ateÃ…?i:
Silahınızla seri halde ateÅ? edersiniz (Turda üç mermi) saldırı zarınız kadar arkadaÅ?ınıza savunma verirsiniz. Koruma ateÅ?inizi önemsemeyen yaratıÄ?a ayrıca bir atıÅ? yapabilirsiniz.
Not: Birden fazla yaratıÄ?a karÅ?ı koruma ateÅ?i yapmak için silahınızın seri atıÅ? özelliÄ?i olması gerekir.
Nokta AtıÅ?ı:
Ufak bir bölgeyi hedefliyorsanız alacaÄ?ınız ceza -50 dir. (Kafa, el, silah, dinamit vs.)
Temkinli DövüÅ?:
Savunma ve Saldırı zarlarınızın yerini deÄ?iÅ?tirebilirsiniz.
Seri AtıÅ?:
Makineli tüfeklerde bulunan bu özellik sayesinde tur içinde fazladan mermi atabilirsiniz. Bu fazladan atılan mermiler silahtan silaha göre deÄ?iÅ?mektedir. Genel formül 10 mermi için -10 saldırı, +30 hasar Å?eklindedir.
Siper Alma:
BulabildiÄ?iniz eÅ?yanın arkasından ateÅ? etmek size +20 savunma kazandırır.
Suikast:
DüÅ?manınız sizi farketmeden yanına sokulabilirseniz ilk darbenizde kullandıÄ?ınız silahın hasarı iki kat artar. Genelde yakın dövüÅ? silahlarıyla yapılsa da fırlatmalı silahlar ya da susturucu takılmıÅ? silahlarla yapılabilir.
Tam defans:
Tur içinde zamanınızı tamamiyle savunmaya harcarsanız, çeviklikten aldıÄ?ınız puan iki kat artar ayrıca 2d100 atılıp iyi olan zar savunmanıza eklenir.
TopluluÄ?u Tarama:
Seri atıÅ? özelliÄ?i bulunan silahlarla yapılır. Toplamda altı kareyi geçmemek üzere üç ayrı hedefe ateÅ? adebilir. Bu gibi durumlarda saldırı zarları ayrı atılır ve her bir hedefe bir mermi saplanıyormuÅ? gibi hesaplanır.
Yardım:
ArkadaÅ?ınızın daha isabetli vurması için taciz ateÅ?i yapabilirsiniz. Saldırınız baÅ?arılı olursa arkadaÅ?ınıza +20 saldırı avantajı vermiÅ? olursunuz.
Yere Yatma:
Yere yattıÄ?ınızda daha iyi niÅ?an alma imkanınız doÄ?ar +20 saldırı avantajı alırsınız. Ayrıca hedef küçülttüÄ?ünüz için savunmanız +20 artar.
Cezalar:
Araç kullanma:
Araç kullanırken ya da binek üzerindeyken yapılan saldırılar -50 saldırı cezası alır.
Ã?ift Silah:
Ä°ki elle silah kullanmanın seri atıÅ? yapabilme gibi bir avantajı da vardır. Fakat isabet ettirmek zordur: -20 saldırı, +30 hasar. Farklı noktalara ateÅ? edilirse sadece ceza uygulanır.
Karanlık:
Ay ıÅ?ıÄ?ı gibi hafif alacakaranlıklarda -50 ceza.
Tam karanlıkta kullandıÄ?ınız silah yerine Avcılık, Ä°zcilik zarınız kullanılır.
Menzil:
Tabancalar: 30 m.
Otomatik silahlar: 50 m.
Eski tip tüfekler ve �ifteler: 100 m.
Tüfek ve askeri tüfekler: 400 m.
Keskin niÅ?an tüfekleri, AÄ?ır makinalılar: 1 km.
-50 ceza alınarak etkili menzilin yarısı kadar uzaÄ?a ateÅ? edilebilir.
Yaralanma:
50 hp altına düÅ?tüÄ?ünüz zaman: -20 saldırı, -20 savunma.
20 hp altına düÅ?tüÄ?ünüz zaman: -50 saldırı, -50 savunma.
10 hp altına düÅ?tüÄ?ünüz zaman: Ayakta duramazsınız, sadece basit hareketler yapabilirsiniz.
Ä°yileÅ?me:
DoÄ?al Ä°yileÅ?me:
Yaranızın durumuna göre iyileÅ?me süreciniz deÄ?iÅ?ir:
0 HP'den 10 HP'ye kadar her Hp için 1 hafta.
11 HP'den 20 HP'ye kadar her Hp için 1 gün.
20 HP'den 50 HP'ye kadar her Hp için 1 saat.
50 HP'den sonrası için her 10 Hp için 1 saat.
Tedavi:
Ä°lkyardım-Tedavi özelliÄ?inizi ilkyardım çantanızla beraber kullanarak kendinizin ya da arkadaÅ?ınızın durumunu düzeltebilirsiniz. Bu iÅ?lem için gereken süre bir dakikadır. Alınan yara+50 aynı zamanda sizin zorluk derecenizdir. BaÅ?arılı olduÄ?unuz zaman yaralının iyileÅ?me sürecini en üst seviyeye çıkartırsınız. (10 Hp için 1 saat.) Yaralı biri tedavi edilmezse her dakikada 5 hp kaybeder.
�lüm:
Hp sıfırın altına düÅ?tüÄ?ünde ölüm gerçekleÅ?ir, eÄ?er üç tur içinde kalbine adrenalin yapılabilir ya da elektroÅ?ok verilebilirse kiÅ?inin ölümden yüzdesi (50+seviye+Å?ans) kadardır.
Elinizde bu aletler yoksa ilkyardım yeteneÄ?inizle kalp masajı yapmayı deneyebilirsiniz. Bunun baÅ?arı yüzdesi (ilk yardım yeteneÄ?iniz+seviye+Å?ans) kadardır.
Last edited by devrimk on Fri Sep 04, 2009 9:01 pm; edited 21 times in total
BaÄ?ımlılık yapan ilaçlar üç gruptadır. BaÄ?ımlılık yapmama oranı %50+Å?ansdır.
BaÄ?ımlılık seviyesi ne olursa olsun gün içinde aynı ilaçtan 3 kere kullanırsanız baÄ?ımlı olma ihtimaliniz doÄ?ar.
BaÄ?ımlılık oranı düÅ?ük maddeler
Bunlar ay içinde hergün kullanıldıÄ?ı takdirde baÄ?ımlılık yapabilir. Yoksunluk durumunda verdiÄ?i avantajlar kadar dezavantaj verir. KullanıldıÄ?ı zaman yarattıÄ?ı avantaj süresi on dakikadır.
BaÄ?ımlılık oranı orta maddeler
Bunlar hafta içinde hergün kullanıldıÄ?ı takdirde baÄ?ımlılık yapabilir. Yoksunluk durumunda verdiÄ?i avantajlar kadar dezavantaj verir. KullanıldıÄ?ı zaman yarattıÄ?ı avantaj süresi otuz dakikadır.
BaÄ?ımlılık oranı yüksek maddeler
Bunlar bir kere kullanılsa bile baÄ?ımlılık yapabilir. Yoksunluk durumunda verdiÄ?i avantajlar kadar dezavantaj verir. KullanıldıÄ?ı zaman yarattıÄ?ı avantaj süresi altmıÅ? dakikadır.
Å?ans MeleÄ?i:
Her oyuncunun baÅ?langıçta bir Å?ans meleÄ?i olur. Å?ans meleÄ?i oyuncunun zarı mutlaka tutturması gerektiÄ?i durumlarda kullanılır ve 100 atılmıÅ? varsayılır.
Å?ans meleÄ?i kazanmanın bir kaç yolu vardır.
1- Kahramanca davranmak,
2- Karakterini baÅ?arılı bir Å?ekilde yansıtmak,
3- Hikaye gidiÅ?atını korumak için DM tarafından yapılan haksızlıklar.
Yardım:
EÄ?er bir karakter bir yeteneÄ?e puan yatırmıÅ?sa baÅ?ka birine aynı konuda yardım edebilir. Bu yardım atılan zara +20 ekletir.
Yetenek karÅ?ılaÅ?maları:
Yetenek karÅ?ılaÅ?malarında zar atılmaz kimin toplam puanı yüksekse kazanmıÅ? sayılır. EÅ?itlik durumunda oyuncu 1d100 atar 50 ve üstünde kazanmıÅ? sayılır.
Zorluk Dereceleri:
Yeteneklerde baskı altında olmadıÄ?ınız sürece 50 atmıÅ? sayılırsınız.
Genel zorluk dereceleri:
DC:50 Basit
Mevcut eÅ?yaları birleÅ?tirmek.
Mekanik:
Silahlara Laser pointer, dürbün monte etmek.
Süre birkaç saat.
DC:100 Normal
Basit eÅ?yaları birleÅ?tirerek daha faydalı hale getirmek:
Mekanik:
Silahlara Laser pointer, dürbün eklemek, Å?arjör geniÅ?letmek, mermilerin hasarını arttırmak.
Biyoloji:
İki farklı etkili ilacı tek ilaç haline getirmek.
Süre 1 gün, tutturulamazsa 1 gün sonra tekrar tekrar zar atılabilir.
DC:140 Orta
Mevcut eÅ?yaları daha dayanıklı, daha güçlü hale getirmek:
Mekanik:
Silahların hasarını arttırmak, Zırhların AC'sini ya da DR'sini arttırmak. (Mevcudun en fazla yarısı kadar arttırılabilir)
Biyoloji:
Ä°laçların etkisini çoÄ?atmak, baÄ?ımlılık oranlarını düÅ?ürtmek.
Süre 1 hafta, tutturulamazsa 1 hafta sonra tekrar tekrar zar atılabilir.
DC:180 Zor
Ä°ki farklı eÅ?yayı birleÅ?tirerek yeni bir eÅ?ya yapmak ya da tamamen yeni bir eÅ?ya yapmak:
Mekanik & Biyoloji:
0 hp'ye düÅ?tüÄ?ünde otomatik kalp masajı ve adrenalin iÄ?nesi yapan zırh, insanı uçurabilen sırt roketi.
Süre 1 ay, tutturulamazsa 1 ay sonra tekrar tekrar zar atılabilir.
DC:250 İmkansız
Mars'a gidebilecek roket, AI bilgisayar, Zaman makinesi
Süre 1 yıl, tutturulamazsa 1 yıl sonra tekrar tekrar zar atılabilir.
Evet bu süreler zarfında baÅ?arısız olunduÄ?unda yapmaya çalıÅ?tıÄ?ınız aletin bir kısmı kullanılmaz hale geliyor. TüfeÄ?inize dürbün takmaya uÄ?raÅ?ırken camı çatlatıyorsunuz ve yeni bir dürbün bulmak zorunda kalıyorsunuz.
Last edited by devrimk on Sat Sep 12, 2009 5:36 pm; edited 11 times in total
Sıradan Figüran:
Sıradan NPC'ler oyunda her an karÅ?ılaÅ?ılabilecek karakterlerdir. Marifetleri yoktur, iki adet yetenekleri vardır.
1. Seviye Hırsız:
SavaÃ…? Kabiliyeti:
HP: 100
AC: 15
DR: 0
Saldırı: 40, Hasar +30 ya da Saldırı: 30, Hasar +40 / her seviye için saldırıya +5 eklenir.
Mekanik, Tamir: 20 / her seviye için +5 eklenir.
Sessiz hareket etme: 20/ her seviye için +5 eklenir.
Uzman Figüran:
Uzman NPCler belli konularda uzmanlaÅ?mıÅ? karakterlerdir. EÄ?er uzmanlıÄ?ı savaÅ?la ilgili deÄ?ilse savaÅ? kabiliyetleri sıradan NPClerden farklı deÄ?ildir. UzmanlıÄ?ıyla ilgili marifetlere sahip olabilirler. Genel olarak seviyeleri 5,10,15 Å?eklindedir.
5. seviye Doktor:
SavaÃ…? Kabiliyeti:
HP: 100
AC: 15
DR: 0
Saldırı: 60, Hasar +30 / her seviye için saldırıya +5 eklenir.
İlkyardım-Tedavi: 55 / her seviye için +5 eklenir.
Patron (Boss) Figüran:
Bunlar aynı oyuncu karakterleri gibi tasarlanır, ekipmanları geliÅ?miÅ? düzeyde olabilir.
Hayvanlar:
Hayvanlar da sıradan NPC'ler gibidir marifet alamazlar. �eviklikleri fazladır ebatlarına göre HPleri azalır yada artar.
Küçük hayvanlar -75, +20 AC
orta boy hayvanlar -50 hp, +10 AC
normal boy hayvanlar, herhangi bir avantajları yoktur
büyük hayvanlar +100 hp, +10 DR
çok büyük hayvanlar +200 hp, +20 DR
alırlar.
Köpek:
SavaÃ…? Kabiliyeti:
HP: 50
AC: 25
DR: 0
Saldırı: 40, Hasar +30 / her seviye için saldırıya +5 eklenir.
Böcekler ve Eklembacaklılar:
Radyasyon bazen böcekleri de etkiler bu dünyada normal boyutlarından çok daha fazla büyük böceklerle karÅ?ılaÅ?abilirsiniz. Böceklerin doÄ?al zırhı onları darbelere karÅ?ı oldukça korur.
Küçük böcekler, -75, +20 AC, +10 DR
orta boy böcekler, -50 hp, +10 AC, +20 DR
normal boy böcekler, +30 DR
büyük böcekler,+100 hp, +40 DR
çok büyük böcekler, +200 hp, +50 DR
alırlar.
Dev Akrep: (Ä°nsan boyunda)
SavaÃ…? Kabiliyeti:
HP: 100
AC: 15
DR: +30
Saldırı: 40, Hasar +30 / her seviye için saldırıya +5, hasara +10 eklenir.
Bitkiler:
Radyasyon bazen bitkileri de etkiler bu dünyada normalden daha zeki ve hareket kabiliyeti olan bitkilerlede karÅ?ılaÅ?abilirsiniz. Bitkilerin bilinen bir anatomik yapısı olmaması onları darbelere karÅ?ı oldukça korur.
Küçük bitkiler, -75, +15 AC, +50 DR
orta boy bitkiler, -50 hp, +5 AC, +50 DR
normal boy bitkiler, +50 DR
büyük bitkiler,+100 hp, +50 DR
çok büyük bitkiler, +200 hp, +50 DR
alırlar.
Dev Sinekkapan: (Ä°nsan boyunda)
SavaÃ…? Kabiliyeti:
HP: 100
AC: 15
DR: +50
Saldırı: 40, Hasar +30 / her seviye için saldırıya +5 eklenir.
Robotlar:
Yapay zekaları olmasa da robotlarda bazen düÅ?manınız olabilir. Robotlar diÄ?er canlılardan oldukça dayanıklıdır.
Küçük robotlar, -75, +50 AC, +40 DR
orta boy robotlar, -50 hp, +25 AC, +50 DR
normal boy robotlar, +100 hp, +20 AC +60 DR
büyük robotlar,+300 hp, +70 DR
çok büyük robotlar, +500 hp, +80 DR
alırlar.
Marifetler: Asker: Seri atıÅ? yapan tüfeklerde ceza almaz.
Kıdemli Asker: SavaÅ? sırasında ilaçları zaman kaybetmeksizin kullanabilirsiniz.
EÃ…?yalar:
Asker miÄ?feri, +5 DR
Deri Ceket, +20 Savunma
Bıçak, Hasar +30
AK 47 Kalashnikov (2 Å?arjör, 7.62mm. 167 Mermi) Hasar +50
El Bombası 1 adet
Kamuflaj Malzemesi: Gizlenmeye +10
Pipboy
Stimpak (2): +50 hp
Pompa (2): +20 AC
Sakız (2): +5 �eviklik, +5 Zeka
Sikko (2): +30 DR
View next topic View previous topic
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum