Modules
  • Ana Sayfa
  • AvantGo
  • Downloads
  • FAQ
  • Feedback
  • Forums
  • Journal
  • Private Messages
  • Recommend Us
  • Search
  • Statistics
  • Stories Archive
  • Submit News
  • Surveys
  • Top 10
  • Topics
  • Web Links
  • Your Account

  • Who's Online
    Şu an sitede, 1 ziyaretçi ve 0 üye bulunuyor.

    Henüz üye değilseniz, Buraya tıklayarak ücretsiz kayıt olabilirsiniz.

    Languages
    Site Lisanını Seçin


    FrpWorld.Com :: View topic - Lords of the Far ..... YORUMLAR?
    Forum FAQ  |  Search  |  Memberlist  |  Usergroups   |  Register   |  Profile  |  Private Messages  |  Log in

     Lords of the Far ..... YORUMLAR? View next topic
    View previous topic
    Post new topicReply to topic
    Author Message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Sat Apr 03, 2010 7:59 am Reply with quoteBack to top

    .
    Lords of the Far

    Bu stratejik FRP diyebileceÄ?imiz, ülke yönetme ve aynı zamanda rol yapma sistemi. D&D tarzında fantastik bir atmosferde geçiyor. Ancak oyuncular wizard, cleric, paladin gibi karakterleri yönetmiyor, toprak sahibi bir lord rolündeyken bu tip maceracıları kiralayarak ya da kendi saflarına çekerek, emrinizde çalıÅ?tırıyorsunuz, yani questlere gönderiyorsunuz. Oyunun hikayesine göre, uzak sınırlarda bir araziye kale kurup burayı ve etrafını yavaÅ? yavaÅ? geliÅ?en yerleÅ?im yerleri haline getiriyorsunuz. Etraftaki toprakları gerek savaÅ?la ya da barıÅ?çıl yöntemlerle ele geçirip kendinize baÄ?lıyorsunuz. Veya kendi halinizde yaÅ?ayın ama kolay deÄ?il. Macera dolu yabancı topraklarda hayatta kalma savaÅ?ı veriyorsunuz.

    Oyundaki bütün deÄ?erler KP diyeceÄ?imiz Kaynak Puanı ile ölçülecek!
    Ã?rneÄ?in:
    -Parasal olarak 1 KP = 1000gp dir; ister KPÂ?yi altına, ister altını KPÂ?ye dönüÅ?türebilirsiniz.
    -Sahip olduÄ?unuz her 1 arazi parçası için 1 KP harcamanız lazım. 1 parça arazi yaklaÅ?ık 10 mil yarıçapındaki bir topraÄ?ı temsil eder.
    -KiralayacaÄ?ınız heroların her bir leveli için 1 KP harcamanız gerekir; yani örneÄ?in emrinizde level-2 bir paladin olacaksa 2 KP masrafı olur
    -Askeri birliklerin de deÄ?iÅ?ik deÄ?erleri vardır; 100 kiÅ?ilik bir Archer birliÄ?i 3 KP gerektirirken, 20 atlı Å?övalye 5 KP tutar.
    -Kendi Lord karakterinizin Liderlik:4d6 deÄ?erine bonus yüklemek için de KP harcayabilirsiniz; 3 KP ayırırsanız LiderliÄ?iniz:4d6+3 olur. Bu deÄ?er diplomasi, disiplin ve sadakat gibi checkÂ?lerde devreye girer.
    -1 KP harcayarak 1 Destiny Point (kader puanı) kullanabilirsiniz (KP geri gelmemek üzere harcanır) Bu sayede çok çok kötü bir durumdan kurtulabilir ya da imkansızı gerçekleÅ?tirmek için tanrısal yardım alabilirsiniz)

    KP harcamak kavramı aslında satın almak gibi deÄ?il de kiralamaya benzemektedir. Belli bir KP havuzunuz var (baÅ?langıçta 20 KP) Bu KP miktarı oyundaki baÅ?arılarınıza göre ve size baÄ?lı topraklardan gelen vergileri dönüÅ?türerek artabilir. Ã?rneÄ?in level-3 bir cleric tuttunuz, bunun anlamı o cleric sizin emrinizde olduÄ?u müddetçe KP havuzundan 3 KP daima cleric için harcanacak ama eÄ?er o cleric sizden bir sebeple ayrılırsa artık o 3 KPÂ?yi baÅ?ka bir yöne kaydırabilirsiniz. Zaten illa ki bütün KPÂ?leri bir yerlere baÄ?lamanız zorunlu deÄ?il, elde her ihtimale karÅ?ı tutabilirsiniz. KP çoÄ?unlukla kalıcı olarak harcanmaz ama bazı durumlarda sonsuza kadar kaybolabilir; örneÄ?in Destiny Point yakarsanız gider. Bir de araziniz düÅ?man tarafından ele geçirilir ya da isyan çıkarsa, geri almadıkça o topraÄ?ın KPÂ?si size fayda etmez.

    BaÅ?langıçta aldıÄ?ınız 20 KP ile Å?unlara karar vermeniz gerekir:
    -Kaç arazi parçanız olacak?
    -Lordun liderlik bonusu?
    -Herolar?
    -Kalenin defans bonusu?
    -Askeri birlikler?

    Lordun çok detaylı bir karakter kaÄ?ıdı olmasına gerek yok; teknik detaylarla uÄ?raÅ?mak istemezsek Lordunuzu bir hero tipinde yani paladin, fighter vs olarak nitelendirebilirsiniz. Lordun baÅ?langıçta 1 olan levelini yüksek tutmak istersek Destiny Point gibi her level için 1 KP yakmalısınız. Bunun haricinde akılda tutulacak tek deÄ?er (varsa) liderlik bonus deÄ?eri olacaktır.

    Oyunda zaman faktörü dikkatle DM tarafından not edilir ve her ay baÅ?ında vergi hesabı yapılır. Oyuncular sahip olduÄ?u her arazi parçası baÅ?ına bir d6 zarı alır ve sonucu 100 gp ile çarpar. Yani örneÄ?in 4 arazi parçanız varsa aylık vergi vs geliriniz: 4d6x100gp olacaktır. Ne kadar çok arazi sahibi olursa, o kadar çok geliri olur. Ve unutulmaması gereken, her 1000gpÂ?yi 1 KPÂ?ye dönüÅ?türmenin mümkün olduÄ?udur! Ayrıca arazinin uygunluÄ?una baÄ?lı olarak bazı arazi parçalarına maden, market, liman vs yapılarak ekstradan +d6Â?lar elde edilebilir. DoÄ?al olarak karelere ya da altıgenlere bölünmüÅ? bir harita olmalıdır. BaÅ?langıç olarak her oyuncu evine komÅ?u kaç arazisi olduÄ?una karar verdikten sonra, oyun ilerledikçe baÅ?ka araziler daha almak için ya askerle iÅ?gal etmeli ya da hero gönderip, diplomasi, entrika vs ile ele geçirmesi gerekir. Ayda birden fazla arazi iÅ?gal edilemez!

    Oyuncunun canlandırdıÄ?ı Lord, Hero grubuna emir verip bir göreve gönderebilir ama elemanların karÅ?ısına yaratıklar çıkınca onları tek tek dövüÅ?türmesine gerek yoktur ama illa ki yok enazından taktik vereyim diyorsa keyfi bilir. Ã?zetle oyunculardan beklenen, daha büyük düÅ?ünüp, iÅ?leri yapan deÄ?il yaptıran olmaları, taktik verip rol yazmalarıdır.


    Lordun karakter bilgilerine örnek:

    Lord Arthur (fighter)
    Liderlik:4d6+2
    KP: 18/2 (aktif/yedek)
    Arazi: (A2, B2, C3... gibi harita kodları yazılır)
    Kale Bonusu: +3 (buradaki +3�ün anlamı kaleyi savunurken bütün adamlarınız Att, def ve dmg:+3 alırlar)
    EÅ?yalar ve Nakit: (gp miktarı ile hazinedeki kayda deÄ?er eÅ?yalarınızı yazarsınız)

    Kale Bonusu:
    Bu bonus oyuncunun kalesini nasıl inÅ?aat ettiÄ?ini belirten bir sayıdır. Ã?ncelikle her askeri birlik kendi arazisini savunuyorsa att, def ve dmg +1 alır. Ancak oyuncu adamlarıyla beraber kalesini (evini) savunurken kalenin büyüklüÄ?üne göre (yani baÄ?ladıÄ?ı KP miktarına göre) bu deÄ?erler artar. KP:2 daha yatırıp Lord evinin etrafına sur çevirirse askerler, lord ve herolar savunmada att, def ve dmg:+3 alırlar. Bu bonusların +20Â?ye kadar yolu vardır, yani 20 KPÂ?lik devasa bir kale olana kadar. (ancak bunun için bir kral kadar zengin olması gerekecektir)

    Liderlik Konusu:
    Liderlik bonusu konusundan biraz daha bahsedelim. Lordun Ã?lkeyi yönetmesi için NPCÂ?lerin lorda sadık olmaları lazım; bu da ne kadar etkili bir lider olduÄ?una baÄ?lıdır. Ã?rneÄ?in evine yakın arazilerden vergi toplanırken Â?Loyalty DC:6Â? (kolay) zorluk derecesine göre Liderlik check yapılır. Kaybederse o yöre halkı artık lordu iplemiyor demektir ve vergi vermezler, hatta baÄ?ımsızlıklarını ilan edecek kadar ileri gidebilirler. Lordun evine komÅ?u arazilerin Â?Loyalty DC:6Â? iken, uzaklaÅ?tıkça bu zorluk deÄ?eri birer birer artmaya baÅ?lar. Ã?rneÄ?in Lordun kalesine 3 arazi parçası kadar uzak olan arazinin sadakat zorluk derecesi DC:9Â?dur. Lorda baÄ?lı herolara da (özellikle hayati tehlikesi yüksek) bazı emirler vermek Liderlik check gerektirir ve her heronun (classa baÄ?lı olarak) sadakat DCÂ?si farklıdır. Ã?rneÄ?in bir paladin lorda baÄ?lılık yemini etmiÅ?se Sadakat DC:3 oldukça güvenilir iken bir hırsızın DC:12 ele geçirdiÄ?i teslim etmesi gereken bir hazineyi cebe atmaması daha zordur. (tabii lord eÄ?er paladine git Å?u beÅ?ikteki bebeyi kes derse birden sayılar alt üst olabilir, çünkü paladinlerin kendince Å?erefli kuralları vardır) Askeri birlikleri savaÅ?a gönderdiÄ?inde de baÅ?larındaki komutanların yönetme kabiliyetleri Lordun Liderlik bonusunu alır.


    Askeri Birliklere Ã?rnekler:
    (Yayalar 100, atlılar 20 kiÅ?iliktir)
    KP:+1 daha harcanarak Att/Dmg: +1/+1 upgrade olabilir
    KP:+1 daha harcanarak Def/DR: +1/+1 upgrade olabilir
    KP:+1 daha harcanarak Disiplin DC:-3 iyileÃ…?tirilebilir

    Archers:
    (KP:3) Disiplin DC:9
    HP: 60
    Att/Dmg: 4d6/6 (melee:3d6/3)
    Def/DR: 10/2
    Speed: 6 (x4)

    Cavalry (medium armor):
    (KP:4) Disiplin DC:6
    HP: 90
    Att/Dmg: 4d6/7 (charge:5d6/10)
    Def/DR: 11/3
    Speed: 12 (x6)

    Cavalry (heavy armor):
    (KP:5) Disiplin DC:6
    HP: 90
    Att/Dmg: 4d6/7 (charge:5d6/10)
    Def/DR: 8/5
    Speed: 8 (x5)

    Peasants:
    (KP:1) Disiplin DC:12
    HP: 60
    Att/Dmg: 3d6/3
    Def/DR: 8/0
    Speed: 6 (x4)

    Knights:
    (KP:4) Disiplin DC:6
    HP: 120
    Att/Dmg: 5d6/7
    Def/DR: 7/6
    Speed: 4 (x2)

    Swordsmen:
    (KP:3) Disiplin DC:9
    HP: 120
    Att/Dmg: 4d6/6
    Def/DR: 9/3
    Speed: 5 (x3)

    Pikemen:
    (KP:3) Disiplin DC:9
    HP: 120
    Att/Dmg: 4d6/6 (against cavalry: dmg:+2)
    Def/DR: 9/3
    Speed: 6 (x3)


    Combat:
    Turn baseÂ?dir.
    �ncelik sıraları belirlenirken [(Attack zarları)-DR] formülü kullanılır.
    Saldıran taraf attack zarını atar, karÅ?ı tarafın defans deÄ?erini tutturursa saldırı baÅ?arılıdır ve dmg deÄ?eri karÅ?ı tarafın HPÂ?sini düÅ?ürür
    EÄ?er Attack deÄ?eri rakibin defansını 5 fazla tutturduysa dmgx2, 10 fazla olduysa dmgx3 diye katlanarak artar, yani saldırı baÅ?arısı ne kadar yüksekse dmg da o kadar yüksek olur; attackÂ?ın her 5 fazlası için bir ekstra dmg deÄ?eri daha eklenir.
    Toplam dmg deÄ?erinden, rakibin zırh DR (dmg reduction) deÄ?eri düÅ?ülerek ne kadar HP hasarı olduÄ?u net olarak belirlenir.
    HPÂ?si yarıya düÅ?en birliÄ?i savaÅ?ta tutabilmek için her turda baÅ?arılı Liderlik check yapılmalıdır, aksi takdirde askerler emri uygulamaz ya da kaçabilir.
    HPÂ?si 1 olan birlikten kalan askerler kaçarlar. 0 ise adamların hemen hepsi ölmüÅ? demektir.


    Hero Tiplerine Bazı �rnekler:
    (aÅ?aÄ?ıdakiler bazı klasik tiplerdir, oyuncu DM ile anlaÅ?arak istediÄ?i gibi deÄ?iÅ?ik hero seçnekleri yaratabilir veya ufak detayları deÄ?iÅ?tirebilir. Ayrıca örnekler level-1Â?dir, level yükseldikçe spell ve special eklentileri olacaktır doÄ?al olarak)
    L ile gösterilen bonus heronun leveline eÅ?ittir; L = Level
    Zar deÄ?eri verilmemiÅ? her kabiliyet: 2d6Â?dır! (default)

    Barbarian:
    Loyalty DC: 9
    HP: 150
    Att/Dmg: 5d6+L/8
    Def/DR: 10/2
    Speed: 7 (x5)
    Intimidate: 5d6+L
    Athletic, Agility, Endurance: 4d6+L
    Will, Survival: 3d6+L

    Bard:
    Loyalty DC: 9
    HP: 90
    Att/Dmg: 3d6+L/3
    Def/DR: 10/2
    Speed: 6 (x4)
    Bluff, Disguise, Music: 5d6+L
    Awareness, Diplomacy, Agility, G.Information, Knowledge, Stealth: 4d6+L
    Thievery: 3d6+L
    Spells: [2L/Day/each], Level-1(Fascinate; will-DC:9+L)

    Cleric:
    Loyalty DC: 6
    HP: 90
    Att/Dmg: 3d6+L/3
    Def/DR: 9/3
    Speed: 6 (x3)
    Healing, Language: 5d6+L
    Knowledge, Will: 4d6+L
    Diplomacy: 3d6+L
    Spells: [2L/Day/each], level-1 (Heal:1d6+L) (Bless: grup:Att&Dmg:+1)

    Fighter:
    Loyalty DC: 6
    HP: 120
    Att/Dmg: 5d6+L/7
    Def/DR: 7/6
    Speed: 5 (x2)
    Athletic, Intimidate, Endurance: 4d6+L

    Paladin:
    Loyalty DC: 3
    HP: 120
    Att/Dmg: 4d6+L/7
    Def/DR: 7/6
    Speed: 5 (x2)
    Will: 5d6+L
    Athletic, Intimidate, Diplomacy, Endurance: 4d6+L
    Knowledge, Language, Healing: 3d6+L
    Special: Detect Evil

    Ranger:
    Loyalty DC: 6
    HP: 90
    Att/Dmg: 4d6+L/6
    Def/DR: 10/2
    Speed: 6 (x4)
    Survival: 5d6+L
    Agility, Awareness, H.Animal, K.Nature: 4d6+L
    Athletic, Endurance, Will, Healing: 3d6+L

    Sorcerer:
    Loyalty DC: 9
    HP: 60
    Att/Dmg: 3d6+L/3
    Def/DR: 8/1
    Speed: 6 (x4)
    Will, Agility, Bluff, Knowledge, Diplomacy: 3d6+L
    Spells: [4L/Day/each], level-1(Magic Bolt: Att/Dmg:4d6+L/4 & ignores DR) (Mage Armor: Def:+2, 1hour/L)

    Thief:
    Loyalty DC: 12
    HP: 90
    Att/Dmg: 4d6+L/3 (sneak; dmg:+2)
    Def/DR: 10/2
    Speed: 6 (x4)
    Awareness: 5d6+L
    Thievery, Agility, G.Information, Stealth: 4d6+L
    Bluff, Disguise: 3d6+L

    Assasin:
    Loyalty DC: 12
    HP: 90
    Att/Dmg: 4d6+L/4 (sneak; Att:+1d6, dmg:+3)
    Def/DR: 10/2
    Speed: 6 (x4)
    Awareness, Agility, Stealth: 4d6+L
    Thievery, Bluff, Disguise, G.Information: 3d6+L
    Special: Poison (Endurance-DC:9+L, P.dmg:+5 & Att/Def:-2/-2)

    Wizard:
    Loyalty DC: 9
    HP: 60
    Att/Dmg: 3d6+L/2
    Def/DR: 7/0
    Speed: 6 (x4)
    Knowledge, Language: 5d6+L
    Will: 3d6+L
    Spells: [2L/Day/each], level-1(Magic Bolt: Att/Dmg:4d6+L/4 & ignores DR) (Mage Armor: Def:+2, 1hour/L) (Detect Magic)


    Askeri Birlikler ile Hero EtkileÃ…?imleri:
    EÄ?er heroÂ?lar askeri bir birliÄ?in içinde onlara destek olursa, her heronun L deÄ?eri kadar o askeri birliÄ?in Att, Def ve Dmg deÄ?erlerine eklenir.
    Peki herolar ile 100 kiÅ?ilik askeri birliklerin HP, Att, Def, vs deÄ?erleri birbirine çok yakın? Bir ya da birkaç hero tutup da bir askeri birlik ile savaÅ?a tutuÅ?ursa ne olur? Bu durumlar için Å?öyle bir formülümüz var:
    Askerler herolara karÅ?ı Att:-1d6, Dmg:-2 ve Def:-2 alırlar
    Her hero baÅ?ına 1d6 asker ile savaÅ?ıyormuÅ? gibi combat çevrilir (yani örneÄ?in 3 hero bir askeri birlikle savaÅ?ıyorsa o anda karÅ?ılaÅ?tıkları asker sayısı 3d6Â?dır) Ancak bu sayı hiç azalmaz, her ölen askerin yerine yenisi geldiÄ?inden toplam 100 kiÅ?ilik birlikteki herkes tükenene kadar combat devam eder.

    .


    Last edited by dwaxer on Mon Apr 05, 2010 8:47 pm; edited 3 times in total
    Back to top View user's profileSend private message
    Edmond
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 03, 2006
    Posts: 5509
    Location: Ã?anakkale

    PostPosted: Sat Apr 03, 2010 9:05 am Reply with quoteBack to top

    Ben varım hocam, köyün delisi gibi her oyundayım Razz

    Bir de bu kiraladıÄ?ımız grupları eÄ?er göreve yollarsak onlardan haber alana kadar onlarla alakamız olmamalı, yani onları yönetmemeliyiz gerçekçilik açısından, Tanrı deÄ?iliz ki onlarla iletiÅ?im kuralım. Bizim kendi karakterimiz o sırada Å?atosunda oturup çay içiyor olacak çünkü.

    _________________
    I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

    The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

    I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

    -Freddie Mercury
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteYahoo MessengerMSN Messenger
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Sat Apr 03, 2010 7:24 pm Reply with quoteBack to top

    .

    Saygınlık diye tabir ettiÄ?im deÄ?eri Liderlik olarak deÄ?iÅ?tirdim. Hem daha iyi uydu, hem de saygı duyulmayan bir lord da korku ile liderlik yapabilir.


    Lordun karakter bilgilerine örnek:

    Lord Arthur (fighter)
    Liderlik:4d6+2
    KP: 18/2 (aktif/yedek)
    Arazi: (A2, B2, C3... gibi harita kodları yazılır)
    Kale Bonusu: +3 (buradaki +3�ün anlamı kaleyi savunurken bütün adamlarınız Att, def, dmg:+3 alırlar)
    EÅ?yalar ve Nakit: (gp miktarı ile kayda deÄ?er hazinedeki eÅ?yalarınızı yazarsınız)

    Kale Bonusu:
    Bu sizin kalenizi nasıl inÅ?aat ettiÄ?inizi belirten bir sayıdır. Ã?ncelikle her askeri birlik kendi arazisini savunuyorsa att, def ve dmg +1 alır. Ancak kalenizi (evinizi) savunurken kalenin büyüklüÄ?üne göre (yani baÄ?ladıÄ?ınız KP miktarına göre) bu deÄ?erler artar. KP:2 daha yatırıp Lord evinin etrafına sur çevirirseniz askerleriniz savunmada +3 alır. Bu bonusların +20Â?ye kadar yolu vardır, yani 20 KPÂ?lik devasa bir kale olana kadar. (ancak bunun için bir kral kadar zengin olmanız gerekir)

    Liderlik Konusu:
    Liderlik bonusunuz konusundan biraz daha bahsedelim. Ã?lke yönetmek için insanların sizin emirlerinizi sadakatle uygulaması lazım; bu da ne kadar etkili bir lider olduÄ?unuza baÄ?lı. Ã?rneÄ?in evinize yakın arazilerinizden vergi toplanırken DC:6 (kolay) zorluk derecesine göre Liderlik check yapılır. Kaybedersen o yöre halkı artık sizi iplemiyor demektir ve vergi vermezler ve hatta sizden baÄ?ımsızlıklarını ilan edecek kadar ileri gidebilirler. Evinize komÅ?u arazilerin sadakat DC:6 iken uzaklaÅ?tıkça bu zorluk deÄ?eri birer birer artmaya baÅ?lar. Ã?rneÄ?in lord evinize 3 arazi parçası kadar uzak olan arazinin sadakat zorluk derecesi DC:9Â?dur. Size baÄ?lı herolara da (özellikle hayati tehlikesi yüksek) bazı emirler vermek Liderlik check gerektirir ve her heronun sadakat DCÂ?si farklıdır. Ã?rneÄ?in bir paladin size baÄ?lılık yemini etmiÅ?se Sadakat DC:3 oldukça güvenilir iken bir hırsızın DC:9 ele geçirdiÄ?i teslim etmesi gereken bir hazineyi cebe atmaması daha zordur. (tabii paladine git Å?u beÅ?ikteki bebeyi kes dersen birden sayılar alt üst olabilir) Askeri birlikleri savaÅ?a gönderdiÄ?inizde de baÅ?larındaki komutanların yönetme kabiliyetleri sizin Liderlik bonusunu alır.

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Sat Apr 03, 2010 11:20 pm Reply with quoteBack to top

    .

    Askeri Birliklere Ã?rnekler:
    (Yayalar 100, atlılar 20 kiÅ?iliktir)
    -KP:+1 daha harcanarak Att/Dmg: +1/+1 upgrade olabilir
    -KP:+1 daha harcanarak Def/DR: +1/+1 upgrade olabilir

    Archers:
    (KP:3) Disiplin DC:9
    HP: 6
    Att/Dmg: 4d6/6 (melee:3d6/3)
    Def/DR: 10/2
    Speed: 6 (x4)

    Cavalry (medium armor):
    (KP:4) Disiplin DC:6
    HP: 9
    Att/Dmg: 4d6/7 (charge:5d6/10)
    Def/DR: 11/3
    Speed: 12 (x6)

    Cavalry (heavy armor):
    (KP:5) Disiplin DC:6
    HP: 9
    Att/Dmg: 4d6/7 (charge:5d6/10)
    Def/DR: 8/5
    Speed: 8 (x5)

    Peasants:
    (KP:1) Disiplin DC:12
    HP: 6
    Att/Dmg: 3d6/3
    Def/DR: 8/0
    Speed: 6 (x4)

    Knights:
    (KP:4) Disiplin DC:6
    HP: 12
    Att/Dmg: 5d6/7
    Def/DR: 7/6
    Speed: 4 (x2)


    Swordsmen:
    (KP:3) Disiplin DC:9
    HP: 12
    Att/Dmg: 4d6/6
    Def/DR: 9/3
    Speed: 5 (x3)

    Pikemen:
    (KP:3) Disiplin DC:9
    HP: 12
    Att/Dmg: 4d6/6 (against cavalry: dmg:+2)
    Def/DR: 9/3
    Speed: 6 (x3)


    Combat:
    Turn baseÂ?dir.
    �ncelik sıraları belirlenirken (Attack zarları)-DR formülü kullanılır.
    Saldıran taraf attack zarını atar, karÅ?ı tarafın defans deÄ?erini tutturursa saldırı baÅ?arılıdır ve dmg deÄ?eri karÅ?ı tarafın HPÂ?sini düÅ?ürür
    EÄ?er Attack deÄ?eri rakibin defansını 5 fazla tutturduysa dmgx2, 10 fazla olduysa dmgx3 diye katlanarak artar, yani saldırı baÅ?arısı ne kadar yüksekse dmg da o kadar yüksek olur; attackÂ?ın her 5 fazlası için bir ekstra dmg daha eklenir.
    Toplam dmg deÄ?erinden, rakibin zırh DR (dmg reduction) deÄ?eri düÅ?ülerek ne kadar HP hasarı olduÄ?u net olarak belirlenir.
    HPÂ?si yarıya düÅ?en birlik için her yeni bir emir verirken baÅ?arılı Liderlik check yapılmalıdır, aksi takdirde askerler emri uygulamaz ya da kaçabilir.
    HPÂ?si 1 olan birlikten kalan askerler kaçarlar. 0 ise adamların hemen hepsi ölmüÅ? demektir.

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Sun Apr 04, 2010 1:54 am Reply with quoteBack to top

    Okuyupta yorum atmamak elde deÄ?il.
    Ã?ok hoÅ? çok!!
    Kesin varım

    _________________
    Thanks Mario but The princess is in another castle!!
    Mr. Green Razz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Sun Apr 04, 2010 7:25 am Reply with quoteBack to top

    .

    Hero Tiplerine Bazı �rnekler:
    (aÅ?aÄ?ıdakiler bazı klasik tiplerdir, oyuncu DM ile anlaÅ?arak istediÄ?i gibi deÄ?iÅ?ik hero seçnekleri yaratabilir veya ufak detayları deÄ?iÅ?tirebilir. Ayrıca örnekler level-1Â?dir, level yükseldikçe spell ve special eklentileri olacaktır doÄ?al olarak)
    L ile gösterilen bonus heronun leveline eÅ?ittir; L = Level
    Zar deÄ?eri verilmemiÅ? her kabiliyet: 2d6Â?dır! (default)

    Barbarian:
    Loyalty DC: 9
    HP: 15
    Att/Dmg: 5d6+L/8
    Def/DR: 10/2
    Speed: 7 (x5)
    Intimidate: 5d6+L
    Athletic, Agility, Endurance: 4d6+L
    Will, Survival: 3d6+L

    Bard:
    Loyalty DC: 9
    HP: 9
    Att/Dmg: 3d6+L/3
    Def/DR: 10/2
    Speed: 6 (x4)
    Bluff, Disguise, Music: 5d6+L
    Awareness, Diplomacy, Agility, G.Information, Knowledge, Stealth: 4d6+L
    Thievery: 3d6+L
    Spells: [2L/Day/each], Level-1(Fascinate; will-DC:9+L)

    Cleric:
    Loyalty DC: 6
    HP: 9
    Att/Dmg: 3d6+L/3
    Def/DR: 9/3
    Speed: 6 (x3)
    Healing, Language: 5d6+L
    Knowledge, Will: 4d6+L
    Diplomacy: 3d6+L
    Spells: [2L/Day/each], level-1 (Heal:1d6+L) (Bless: grup:Att&Dmg:+1)

    Fighter:
    Loyalty DC: 6
    HP: 12
    Att/Dmg: 5d6+L/7
    Def/DR: 7/6
    Speed: 5 (x2)
    Athletic, Intimidate, Endurance: 4d6+L

    Paladin:
    Loyalty DC: 3
    HP: 12
    Att/Dmg: 4d6+L/7
    Def/DR: 7/6
    Speed: 5 (x2)
    Will: 5d6+L
    Athletic, Intimidate, Diplomacy, Endurance: 4d6+L
    Knowledge, Language, Healing: 3d6+L
    Special: Detect Evil

    Ranger:
    Loyalty DC: 6
    HP: 9
    Att/Dmg: 4d6+L/6
    Def/DR: 10/2
    Speed: 6 (x4)
    Survival: 5d6+L
    Agility, Awareness, H.Animal, K.Nature: 4d6+L
    Athletic, Endurance, Will, Healing: 3d6+L

    Thief:
    Loyalty DC: 12
    HP: 9
    Att/Dmg: 4d6+L/3 (sneak; dmg:+2)
    Def/DR: 10/2
    Speed: 6 (x4)
    Awareness: 5d6+L
    Thievery, Agility, G.Information, Stealth: 4d6+L
    Bluff, Disguise: 3d6+L

    Assasin:
    Loyalty DC: 12
    HP: 9
    Att/Dmg: 4d6+L/4 (sneak; Att:+1d6, dmg:+3)
    Def/DR: 10/2
    Speed: 6 (x4)
    Awareness, Agility, Stealth: 4d6+L
    Thievery, Bluff, Disguise, G.Information: 3d6+L
    Special: Poison (Endurance-DC:9+L, P.dmg:+5 & Att/Def:-2/-2)

    Wizard:
    Loyalty DC: 9
    HP: 6
    Att/Dmg: 3d6+L/2
    Def/DR: 7/0
    Speed: 6 (x4)
    Knowledge, Language: 5d6+L
    Will: 3d6+L
    Spells: [2L/Day/each], level-1(Magic Bolt: Att/Dmg:4d6+L/4 & ignores DR) (Mage Armor: Def:+2, 1hour/L) (Detect Magic)


    Askeri Birlikler ile Hero EtkileÃ…?imleri:
    EÄ?er heroÂ?lar askeri bir birliÄ?in içinde onlara destek olursa, her heronun L deÄ?eri kadar o askeri birliÄ?in Att, Def ve Dmg deÄ?erlerine eklenir.
    Peki herolar ile 100 kiÅ?ilik askeri birliklerin HP, Att, Def, vs deÄ?erleri birbirine çok yakın? Bir ya da birkaç hero tutup da bir askeri birlik ile savaÅ?a tutuÅ?ursa ne olur? Bu durumlar için Å?öyle bir formülümüz var:
    EÄ?er Askeri birlik bir heroya saldırıyorsa +2D alır
    EÄ?er hero askeri birliÄ?e saldırıyorsa Askeri birlik Def:+20 alır
    Herolar askeri birliÄ?e grup halinde saldırırken Att & Dmg deÄ?erlerini birleÅ?tirebilirler

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Sun Apr 04, 2010 7:42 am Reply with quoteBack to top

    .
    Evet oyuncular yavaÅ? yavaÅ? geldiÄ?ine göre, Lordlar da yavaÅ? yavaÅ? hazırlansın. AÅ?aÄ?ıda oyunun giriÅ? paragrafı var. Bu bilgiler ıÅ?ıÄ?ında Lordunuzun özgeçmiÅ?ini, aile yapısını evli mi çocuklu mu (ancak çocuklar henüz küçük olsun) ve baÅ?langıç için olan 20 KPnizi harcayarak merkez üssünüz, topraÄ?ınız, adamlarınız vs karar verin. Bu arada en az 1 KP Destiny Point için ayırmanızı teklif ediyorum, sigorta gibi mucize filan.

    ........

    Lords of the Far
    Ã?lümcül Pafund Ã?ölüÂ?nün ötesindeki verimli topraklar keÅ?fedildiÄ?inden beri on yıldan fazla olmuÅ?tur. Â?Uzak TopraklarÂ? adı verilen bu vaha-ülke uçsuz bucaksız lanetli Pafund Ã?ölüÂ?nün uzak bir köÅ?esinde, tılsımlı olduÄ?u iddia edilen devasa bir gölün etrafındadır. DaÄ?lar adeta kendilerini kuÅ?atan sıcak çölden korumak ister gibi ülke boyutlarındaki araziyi çembere almıÅ?lar ve yüksek zirvelerinden akıttıkları yeraltı kaynak sularını Tılsım GölüÂ?ne doÄ?ru akıtmaktaydılar. Topraklar verimliydi ve daÄ?larda kömür, demir, gümüÅ?, altın gibi madenler bol boldu. Bu henüz yabani sayılabilecek toprakların tek kusuru, oraya gitmek için geçilmesi gereken zorlu çöldü. Buna raÄ?men toprak kapma yarıÅ?ındaki göçmenler tası taraÄ?ı toplayıp Uzak Topraklara gitmeye çoktan baÅ?lamıÅ?lardı bile. Ayrıca bu topraklardaki eski bir uygarlıÄ?ın kalıntılarından, tılsımlı eÅ?yalarla dolu saklı hazinelerden o kadar çok bahsediliyordu ki, bir sürü maceracı da bu esrarengiz yerin cazibesine kapılıp oraya gitmektedirler. Henüz ancak köyler ve ufak kasabalar Å?eklinde yerleÅ?imler olan Uzak Topraklar belli ki kısa sürede kalabalıklaÅ?acaktır.

    Siz de bu fırsatı kaçırmak istemediniz ya da asil aileniz sizi teÅ?vik etti ve Uzak TopraklarÂ?da kendi lordluÄ?unuzu kurmak için belli bir sermayeyi, parayı ve adamı alarak göç ettiniz. Å?imdi de beÄ?endiÄ?iniz bir arazi seçip, artık oraları kendinizin yöneteceÄ?ini ilan ettiniz. Acaba bu esrarengiz ülke size kolayca kucak açacak mı?

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    Aegron Linwelin
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 2614
    Location: Bursa

    PostPosted: Sun Apr 04, 2010 8:35 am Reply with quoteBack to top

    Güzel bi giriÅ? olmuÅ?. Oyunlar baÅ?lasın Wink

    Yalnız benim bu hafta girememe gibi bir sorunum olabilir.
    SINAV HAFTASI!!! Sad

    _________________
    Thanks Mario but The princess is in another castle!!
    Mr. Green Razz
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteMSN Messenger
    Edmond
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: Jul 03, 2006
    Posts: 5509
    Location: Ã?anakkale

    PostPosted: Sun Apr 04, 2010 7:50 pm Reply with quoteBack to top

    Maho AÄ?a gelir gelmez Uzak Topraklar'ın tamamına el koydu, karÅ?ı koyanı vurdurttu, koymayana topraÄ?ı sürdürttü."

    Diye bir giriÅ? geldi içimden (çünkü sınıfta bana Maho AÄ?a derler de Very Happy ) ama ciddi olalım Å?imdi.

    Lord Edmond (Sorcerer)

    Sanırım herkeste 18/2 Å?eklinde KP'ler.

    Ã?yleyse

    5 parça topraÄ?ım olacak (Bilemiyorum çok mu, ama sanmıyorum.) (5 kp)

    2 birlik okçu (toplam 6 kp)

    2 birlik peasants (2 kp) (Bunları tarladaki iÅ?çiler olarak düÅ?ündüÄ?üm için aldım?)

    1 Level Wizard

    1 Level Cleric

    1 birlik swordsmen (3 kp)

    Haritayı bilmediÄ?im için arazilerime isim veremedim.

    _________________
    I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

    The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

    I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

    -Freddie Mercury
    Back to top View user's profileSend private messageSend e-mailVisit poster's websiteYahoo MessengerMSN Messenger
    Alenthas
    Forum Yöneticisi





    Joined: Oct 04, 2007
    Posts: 2670
    Location: Innsmouth

    PostPosted: Sun Apr 04, 2010 8:18 pm Reply with quoteBack to top

    Yalnız kare baÅ?ına gelir demiÅ?sin, fakat her Å?ehir / her köy aylık aynı parayı kazanmaz ki. Hele hele bi Å?ehirle bi köyün geliri çok daha farklı olur. Ben mesela oynarsam küçük ama zengin bi krallık kurarım baÅ?lar baÅ?lamaz, ama topraÄ?ım olmazsa nasıl olacak bu iÅ?? Dengesiz olmuÅ? Razz

    _________________
    Image
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Mon Apr 05, 2010 1:23 am Reply with quoteBack to top

    AlenthasLeasess wrote:
    Yalnız kare baÅ?ına gelir demiÅ?sin, fakat her Å?ehir / her köy aylık aynı parayı kazanmaz ki. Hele hele bi Å?ehirle bi köyün geliri çok daha farklı olur. Ben mesela oynarsam küçük ama zengin bi krallık kurarım baÅ?lar baÅ?lamaz, ama topraÄ?ım olmazsa nasıl olacak bu iÅ?? Dengesiz olmuÅ? Razz

    Bir harita hazırlayacaÄ?ım (Å?eklini hikayeden az çok tahmin edersiniz) bunu karelere böleceÄ?im (altıgen daha iyi olurdu aslında tabii) Her kare yaklaÅ?ık 40 km çapında bir araziyi temsil ediyor. BaÅ?langıçta en az bir araziniz olmak zorunda çünkü üzerine kale kuracaksınız. Arazilerden 1d6*100gp geliyor derken bu ortalama bir gelir, tarım ve hayvancılıktan gelen vergi. Ancak bir arazi üzerinde ne bileyim büyük bir kasaba, ticaret merkezi, maden, liman vs olursa ekstra 1d6'lar eklenecek tabii ki.
    Bu arada her araziden gelir gelecek ah ne güzel diyebilirsin ama bunun depremi var, seli var, goblin baskını, kurtadam salgını vs gibi feleketlerin baÅ?ınıza gelmesi de mümkün. Bunu DM keyfine göre deÄ?il, her ay atacaÄ?ı kader zarıyla belirleyecek. YönettiÄ?iniz toprakları sadece bir gelir kapısı olarak düÅ?ünmeyin; orada yaÅ?ayan insanların dertleriyle ilgilenmek ve madem ki devlet rolüne soyunuyorsunuz, oraya kanun düzen götürüp, kötülüklerden de korumanız gerekir. Köylüler size elçiler gönderip dertlerini anlatacaklar her ay; eÄ?er onları dinlemez geri çevirirseniz gittikçe size karÅ?ı olurlar.

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Mon Apr 05, 2010 1:40 am Reply with quoteBack to top

    Edmond wrote:

    Lord Edmond (Sorcerer)
    Sanırım herkeste 18/2 Å?eklinde KP'ler.
    Ã?yleyse
    5 parça topraÄ?ım olacak (Bilemiyorum çok mu, ama sanmıyorum.) (5 kp)
    2 birlik okçu (toplam 6 kp)
    2 birlik peasants (2 kp) (Bunları tarladaki iÅ?çiler olarak düÅ?ündüÄ?üm için aldım?)
    1 Level Wizard
    1 Level Cleric
    1 birlik swordsmen (3 kp)
    Haritayı bilmediÄ?im için arazilerime isim veremedim.

    -Edmond 18/2 KP diye bir mecburiyet yok, istersen 20'sini de yatırabilirsin.
    -5 parça toprak baÅ?langıç için az deÄ?il doÄ?rusu ama olsun
    -Askerlerin çok fazla, nerdeyse ordu yapmıÅ?sın tabii tercih meselesi. Peasant birlikleri için her ay sana birlik baÅ?ına 100gp vereceÄ?im çünkü barıÅ? zamanında çiftçilik yapabiliyorlar.
    -Lord Edmond'u sorcerer yapmıÅ?sın; sorcerer için ilk seviyede 2 büyü ardından her levelde yeni bir büyü düÅ?ünüyorum ama bu büyüleri günlük yapabilme limitin wizardın 2 katı olacak. Ancak baÅ?tan uyarayım senin bir büyücü olman halk tarafından pek de hoÅ? karÅ?ılanmayacak, köylü kısmı senden korkacaklar doÄ?al olarak. EÄ?er tercih ettiÄ?in büyü filan ya da konsept fire, cold, dragon, vs gibi söyle ona göre ayarlayalım lordunun özelliklerini.
    -Å?imdi yanlıÅ? anlamazsan sana heroların hakkında bir Å?ey söyleyeceÄ?im. Bir wizard, 1 cleric biraz sakat deÄ?il mi; araya bir de tank koysaydın? Smile Bir de bu party hem yolunu kaybeder, hem de gelen tehlikeyi zamanında farkedemez, ne de gizli Å?eyleri bulabilirler. Mr. Green Bence Å?unlara biraz takviye yap

    DeÄ?iÅ?iklikler yapabilirsin; daha acelemiz yok.

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Mon Apr 05, 2010 9:27 pm Reply with quoteBack to top

    .

    Aslında Yukarıdaki sistemi uyarlayarak bir tür masaüstü oyun yapmak istiyorum. Biraz modifiye edilerek, ticari olarak piyasaya bile sürülebileceÄ?ine dair içimde iyimser bir tahmin var.
    64 karelik bir haritada en az iki oyuncu kalelerini kurar. 64 kare olması oyunu beta aÅ?amasındayken dama tahtası üzerinde deneyebilmemiz için. BaÅ?langıçta karÅ?ılıklı köÅ?elerde (ya da çok oyuncu varsa birbirlerinden uzakta haritanın kenarlarında) olacaklar ve sırayla her seferinde bir kareyi keÅ?fedecekler. KeÅ?ifler oyuncunun gönderdiÄ?i herolar aracılıÄ?ıyla olur. Hero sayısı 5 ile sınırlıdır.

    Yeni bir arazi keÃ…?finde Ã…?unlar olur:
    1-Oyuncu AltmıÅ? iki kartlık Land destesinden rastgele birini çeker ve o arazinin yapısını öÄ?renir. Land kartlarında Å?unlara benzer kısa yazılar vardır (tabii ticari versiyonda resim olacak):
    -Ormanlık Arazi; KP:+1
    -GümüÅ? Madeni kurulabilir; getirisi: +1d6x100 gp
    -Küçük bir kasaba var. 1 Peasant birliÄ?i koruyor. DC:15 Liderlik ya da Diplomacy check ile sana katılabilirler, aksi halde topraklarını savunacaklar
    -Altın Madeni kurulabilir; getirisi; +2d6x100gp
    -Goblin Köyü var; 100 Goblin asker ve 3 Warg
    -Kadim Å?ehir kalıntıları; KP:+(1d6-3)
    -Lanetli Bataklık; KP:-1
    Bu ve benzeri bilgiler oyuncuya avantaj, dezavantaj saÄ?layacak ya da araziyi ele geçirmesi için yapması gereken ön koÅ?ulu bildirecek (örneÄ?in goblin köyünün ortadan kaldırılması gibi) Kartlar benzersiz olmak zorunda deÄ?il; aksine köy kasaba, orman, maden kartlarından bol bol, harabeler, teleport kapısı ve düÅ?man yaratık klanları gibi kartlardan da birkaç tane olabilir. Ã?ekilen kartlar sakın ha tekrar desteye konmamalı, kenara ayrılmalıdır.

    2-Aynı oyuncu turun devamında bu sefer de 62Â?lik baÅ?ka bir desteden rastgele bir Quest Kartı çeker; bu kart o arazideki hero grubunun yapabileceÄ?i görevi gösterir. Bu görevler kartlardaki açıklamaya göre bazen hemen baÅ?lar, ya da oyuncu isterse herolarını riske atmamak için o görevi kabul etmez. Kabul edilmeyen görevlerin bazıları (kartta belirtildiÄ?i üzere) daha sonra o araziye geri dönülüp yapılabilir ama bazıları için doÄ?al olarak artık çok geçtir. Ertelenen Quest kartları kenara ayrılarak saklanır ama iÅ? iÅ?ten geçiyorsa kart ortadan kaldırılır. Heroların level yükselmesi de bu questler sayesinde olur. Ä°lk etapta level-1 baÅ?layan herolar iki görev baÅ?arırlarsa level-2 olurlar. Ardından üç görev daha baÅ?ardıklarında level-3, ardından dört görev daha level-4, gibisinden giderek artar. Quest kartlarında Å?una benzer özet senaryolar yazmaktadır:
    -Yakınlarda korkunç bir ejder vardır ve insanları yemektedir. Birileri bu canavarın inine gidip iÄ?renç yaÅ?amına bir son vermeli. Ã?dül: Tılsımlı Zırh (Def:+2, DR:+2), 2d6x1000gp
    -Yolda giderken bir çiftlik evini kuÅ?atmıÅ? saldıran 10 orc gördünüz; yardım etmezseniz aileyi öldürecekler. Ã?dül: Å?öhret: KP:+1
    -Bir tepenin kıyısından geçerken oralarda pusuya yatmıÅ? bir GiantÂ?a rastladınız. EÄ?er grubunuzun Survival checkÂ?i DC:12 tutarsa devin ayak izlerini farkettiÄ?iniz için dikkatliydiniz ve o sizi görmeden siz onu farkettiniz (isterseniz uzaklaÅ?ın ya da ilk darbeyi vurun) aksi takdirde o sizi farketti ve saldırdı. Ã?dül: Tılsımlı Balta (Att:+1, Dmg:+2), 1d6x500gp

    Quest combatlarındaki yaratıkları rakibiniz olan oyuncu(lar) oynatır. Oyunda amaç ülkenin hakimi olmaktır ve rakibinizin herolarını öldürmek iÅ?inize gelir. Ã?len Heronun yerine gelen yenisi tekrar level-1 olacaktır çünkü. Ancak ressurection yapabilen bir cleric ya da scroll filan varsa ya da Destiny Point yakarak kurtulma seçenekleri var tabii.

    3-Turun bu aÅ?amasında ise oyuncu askeri birliklerini hareket ettirir. SavaÅ? gerekiyorsa ordular çarpıÅ?tırılır. Ordular, varsa Land kartlarındaki savaÅ? durumlarına sokulabilir ama quest kartlarına asla müdahale edemezler. Questler sadece herolar içindir.

    Turda yapılacak baÅ?ka bir Å?ey kalmayınca sıra diÄ?er oyuncuya geçer ve sırayla gider. EÄ?er diÄ?er oyuncuların oynattıÄ?ı lordlar ölürse, tek kalan oyunu kazanır.

    Buraya kadar okumuÅ? olan varsa, umarım bunun zevkli ve eÄ?lenceli bir masaüstü strteji oyunu olacaÄ?ını düÅ?ünmüÅ?tür. Land ve Quest kartlarından baÅ?ka bir de questlerde bahsi geçen yaratıkların özelliklerini gösteren bir monster list olması gerekiyor. Monsterlerin detayları da yukarda classların gösterildiÄ?i gibi basit tutulmalıdır. Bir de wizard, cleric spell list olmalı.
    Combatlar da haritalarla filan, çevre faktörlerini katarak deÄ?il, basitçe Â?FighterÂ?im 3 numaralı orcÂ?a saldırır!Â? Â?ClericÂ?im rangerÂ?imi iyileÅ?tirir!Â? gibisinden ya da karÅ?ı takımı oynatan arkadaÅ?, Â?ejderha bütün grubuna birden alev nefesi fıÅ?kırttıÂ? Â?haydut wizardına ok atar!Â? gibisinden anlatarak zarlar atılır sonuçlar alınır.


    Evet yorumlar ve monster, land, quest dizaynlarına yardımlar olursa Å?imdiden teÅ?ekkürler.

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    Alenthas
    Forum Yöneticisi





    Joined: Oct 04, 2007
    Posts: 2670
    Location: Innsmouth

    PostPosted: Tue Apr 06, 2010 6:26 am Reply with quoteBack to top

    Hımm, iyiymiÅ? yav. Tam da aklımdan geçen Å?eylerdi. BaÅ?lasın da ben de katılırım, aklımda bir Å?eyler oluÅ?maya baÅ?ladı. Bakalım.

    _________________
    Image
    Back to top View user's profileSend private message
    dwaxer
    Kullanıcı
    Kullanıcı





    Joined: May 21, 2007
    Posts: 6687

    PostPosted: Tue Apr 06, 2010 7:10 am Reply with quoteBack to top

    .
    Ben ayın 14'üne kadar sallıyorum çünkü önemli ve konsantre olmam gereken bir iÅ?im var ama o tarihten itibaren oyuna güzel vakit ayıracaÄ?ım. Ã?nemli bir nokta da sizlerin (umarım en azından 3-4 lord olur) oynadıklarınızı bir öykü haline sokmaya çalıÅ?acaÄ?ım. Tabii sizin yazdıklarınız da olacak, en sonunda ocakbaÅ?ına koymaya deÄ?ecek bir hikaye çıkarmaya çalıÅ?acaÄ?ız umarım.

    .
    Back to top View user's profileSend private message
    Display posts from previous:      
    Post new topicReply to topic


     Jump to:   



    View next topic
    View previous topic
    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot vote in polls in this forum


    Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

    :: HalloweenV2 phpBB Theme Exclusive ::
     


    All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
    You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt

    Sayfa Üretimi: 0.20 Saniye