SINIF:SAVAşÖI IRK:???
SINIF:SAVAşÖI IRK:???
savaşçı sınfına sizce hangi ırk daha uygun sizce.valla benim fikrim insan nedenn diycek olursanz.insanın öğrenme yeteneği ve hırsı dolayısle bonus marifet almasıdır.sizce hangi ırk???
It's always darken as before the dawn;If Its not meant to be Its not meant to be www.bizkackisiyiz.com
insanlarin kavrama yetengi cok kuvvetli oldugu icin bir dwarftan daha hizli kendini gelistirir.
dwarf ise denildigi gibi dogustan savascidir.Ama dogdugunda ne varsa oldugunde de onla giderA tabiki kendini gelistirir oda bir beyine sahip ama biraz yawas calisiyor
yukarida arkadasin dedigi gibi dwarflar savaslarda acelecidir.grubun hayatini kurtarabilicegi gibi grubu yokda edebilir.
bu yuzden de iyi savasci insandir diyorum
dwarf ise denildigi gibi dogustan savascidir.Ama dogdugunda ne varsa oldugunde de onla giderA tabiki kendini gelistirir oda bir beyine sahip ama biraz yawas calisiyor
yukarida arkadasin dedigi gibi dwarflar savaslarda acelecidir.grubun hayatini kurtarabilicegi gibi grubu yokda edebilir.
bu yuzden de iyi savasci insandir diyorum
It's always darken as before the dawn;If Its not meant to be Its not meant to be www.bizkackisiyiz.com
walla insan karakter iyidir ama işin içine fantastiklik girince diğer ırklarda işin tuzu biberidir hani.Artemis Entreri wrote:İnsanlara ekstradan gelen marifet ve yetenekleri, çok az şeye deişirim ben. Ayrıca ve ne yazıkki gördüm ki forumda insan karakter oynatan pek az kişi var. İsterdim ki ve normalde de olması gereken dünyanın %90 ına yakının insan olmasıdır. Bu benim düşüncem. Ve ayrıca dier ırkların rp sinin çok daha farklı,değişik ve zor olduğuna inanırım. Bu güne kadar oynadıım dmler bu konuda çok acımasız davrandılar bana. Rp yi düzgün yapamadıım her yerde acımadılar kırdılar xp miBu yüzdendir ki artık insan karakterler oynatmaya daha çok meyilliyim. eheh konudan çok saptık dimi... Ekstra marifetleri ve yetenekleri yüzünden insan derim ben.
Saygı !
Girme şu alçakların hizmetine:
Konma sinek gibi pislik üstüne.
İki günde bir somun ye, ne olur!
Yüreğinin kanını iç de boyun eğme.
Ã?mer HAYYAM
Konma sinek gibi pislik üstüne.
İki günde bir somun ye, ne olur!
Yüreğinin kanını iç de boyun eğme.
Ã?mer HAYYAM
- KUTBILTUNGA
- Kullanıcı

- Posts: 160
- Joined: Fri Jun 03, 2005 10:00 am
- Location: Tanelorn
Benim düşünceme göre,amamen rastgele bir güç oyunu(powerplay)oynanmayacaksa,cüce karakterler,dayanıklılık özellikleri,fazladan gelen bünyesel özellikleri ve 2. ve 3. basımın feat'leri ve özelik dağılımları göz önüne alındığında ikili ve çoklu mücadelelerde aslen diğer rklara oranla daha üstünler.
Ne yazık ki masa üstünde özelliklerin savaş sırasında ,genelde ,hafif geçilmesi ve sadece str saldırı ve zarar puanının kale alınıp, dayanıklılık ve etkinlik özelliklerinin savaşırken ,genelde,kullandırılmaması ikileme neden oluyor;oysa büyülerin tükenmesi gibi,vücudu kullanımın da süresini bu özelliklerbelirliyor...
... Oysa yukarıda belirttiğim üzre özellikler tam anlamıyla kullandırılmadığından dayanıklılık ve bünye,sıcak savaş ortamında ne yazık ki etkisiz kılınıyor.Bu da aslen en kullanışlı savaşçılar olan cücelerin,sadece can puanı fazla,büyüye dayanıklılığı olan,ork-goblin vb. doğal düşmanlara karşı cüzi rakamlarla savaşan karakterlere dönüşmesine sebep oluyor.
Ne yazık ki masa üstünde özelliklerin savaş sırasında ,genelde ,hafif geçilmesi ve sadece str saldırı ve zarar puanının kale alınıp, dayanıklılık ve etkinlik özelliklerinin savaşırken ,genelde,kullandırılmaması ikileme neden oluyor;oysa büyülerin tükenmesi gibi,vücudu kullanımın da süresini bu özelliklerbelirliyor...
... Oysa yukarıda belirttiğim üzre özellikler tam anlamıyla kullandırılmadığından dayanıklılık ve bünye,sıcak savaş ortamında ne yazık ki etkisiz kılınıyor.Bu da aslen en kullanışlı savaşçılar olan cücelerin,sadece can puanı fazla,büyüye dayanıklılığı olan,ork-goblin vb. doğal düşmanlara karşı cüzi rakamlarla savaşan karakterlere dönüşmesine sebep oluyor.
Yalnız geldik dünyaya;yalnız yürürüz yollarda.Bitmez yollar bizimdir;biziz kırılmaz irade gücünü yalnızlıktan alan.
-
haldor_goraxe
- Kullanıcı

- Posts: 275
- Joined: Wed Oct 26, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul, sen??
arkadaslar teknik acıdan düşünürsek doğru insanlar cücelere göre cok daha iyi savaşçılar... fakat bana göre rp ağırlıklı düşünmemiz lazım ve bu konuda cüceler cok daha iyi savaşcılardır... aceleciler fakat gruplarını düşünmeden ilerlemezler. siz hiç gördünüzmü bir cüce savasçının arkasına bakmadan savaştığını... bir cüce düşünün bir savaşta arkadasları için kendini feda eder...[/url][/list][/quote]
Rakı ve Balık....İşte Bütün Mesele Bu... By ViceRoy Haldor Goraxe Herkesin şuursuzluğu kendine... By ViceRoy Haldor Goraxe Don't dream of women; cause they'll only bring you down... by Dio
- KUTBILTUNGA
- Kullanıcı

- Posts: 160
- Joined: Fri Jun 03, 2005 10:00 am
- Location: Tanelorn
Beceri puanı ve başta gelen feat olarak bakarsak,insanlar,bolluk içinde gibi görünüyor;fakat cücelerin dayanıklılık özelliği,gerçek savaşçılara has özellik ve aslında oyun kurallarında da bu böyle.
Cücelerin inadına,azmine ve gözüpekliğine gelince zaten üstlerine gül kokllanmaz.
Ayrıca savaş meydanındaki düzenleri,birbirlerine moral aşılamaları ve özel strateji ve taktikleri,boy avantajlarıyla(Kuvvetleri yanında güçlü ve en önemlisi çok dayanıklı olmaları,yorulmak,ölmek nedir bilmemeleri...ve buna ek olarak daha küçük hedef olşturmaları!
) Bana kalırsa iyi bir Zindan Efendisi ve asıl kurallar ve karakterlere sadık kalan Düş Oyuncuları için en kullanışlı savaşçılar,cüceler...
Eğer birçok değişik sınıfın özelliklerini rahatça bünyesinde toplayacak esnek bir savaşçı karakteri aranıyorsa,doğal olarak insanlar...
Cücelerin inadına,azmine ve gözüpekliğine gelince zaten üstlerine gül kokllanmaz.
Ayrıca savaş meydanındaki düzenleri,birbirlerine moral aşılamaları ve özel strateji ve taktikleri,boy avantajlarıyla(Kuvvetleri yanında güçlü ve en önemlisi çok dayanıklı olmaları,yorulmak,ölmek nedir bilmemeleri...ve buna ek olarak daha küçük hedef olşturmaları!
Eğer birçok değişik sınıfın özelliklerini rahatça bünyesinde toplayacak esnek bir savaşçı karakteri aranıyorsa,doğal olarak insanlar...
Yalnız geldik dünyaya;yalnız yürürüz yollarda.Bitmez yollar bizimdir;biziz kırılmaz irade gücünü yalnızlıktan alan.
Ya daha önceden demiştim buna benzer bir konuda şimdide diyorum. Trii Kreenler böcüktür.
Trii kreenler bence yerine göre kuvvetlilerdir. Büyünün bolca bulunduğu bir ortamda ve insanların ççok olduğu bir ortamda, ki bu ikisini FR kapsıyor, Trii Kreenler ezilmeye başlar.
Trii Kreenler 4 kolludur ve deli saldırır evet bu doğru ama yüksek seviyelere çıktıkça bu avantajlaro dez avanmtaja dönüşecektir. Bununda yanında insansıların şekline sahip hiçbir zırhı hatta ve hatta hiç bir giysi parçasını giyemezler. Yani botlardan bracerlara kadar hiçbir şeyi. Bunu yanında insaların bulunduğu topluluklara girebilecekler,inide sanmıyorum. konuşma yetilşeri bildiğim kadarı ile "chak chaak chakok" şeklindeydi.
Elelrinde kalan tek silahları bumerang gibi ve mızrağa benzeyen silahları birde bazı hoplamalı zıplamalı karanlıkta görmeli özellikleri.
Darksunda krl olabilirler ama FRda bence sadece aşırı gelişmiş, çok zeki, birsürü özelliği olan, savaşmasını bilen böcüklerdir. (Aslında yine bayaa bir özellik var
)
n kral savaşçılar bence cücelerden çıkar. Ağır zırhlar altında hızlarını kaybetmezler ve deli HPleri vardır. Bununda üstüne savelerinde çok iyidirler. Kendilerine has silehları vardır. Eskiden bende insanlar diyodum ama hızlarını ağır zırhlar altında kaybetmedikelrini öğrenince ve hız artıran büyülü eşyaların çok kolay elde edildiğini görünce ve bunun da üstüne hızınızı artıran featlerin ne kadar fazla olduğunuda görünce cücelere kaydı benim düşünce.
Dez avantajı yok avantajı çok olan cüceler savaşçılıta en iyi ırktır.[/b]
Trii kreenler bence yerine göre kuvvetlilerdir. Büyünün bolca bulunduğu bir ortamda ve insanların ççok olduğu bir ortamda, ki bu ikisini FR kapsıyor, Trii Kreenler ezilmeye başlar.
Trii Kreenler 4 kolludur ve deli saldırır evet bu doğru ama yüksek seviyelere çıktıkça bu avantajlaro dez avanmtaja dönüşecektir. Bununda yanında insansıların şekline sahip hiçbir zırhı hatta ve hatta hiç bir giysi parçasını giyemezler. Yani botlardan bracerlara kadar hiçbir şeyi. Bunu yanında insaların bulunduğu topluluklara girebilecekler,inide sanmıyorum. konuşma yetilşeri bildiğim kadarı ile "chak chaak chakok" şeklindeydi.
Elelrinde kalan tek silahları bumerang gibi ve mızrağa benzeyen silahları birde bazı hoplamalı zıplamalı karanlıkta görmeli özellikleri.
Darksunda krl olabilirler ama FRda bence sadece aşırı gelişmiş, çok zeki, birsürü özelliği olan, savaşmasını bilen böcüklerdir. (Aslında yine bayaa bir özellik var
n kral savaşçılar bence cücelerden çıkar. Ağır zırhlar altında hızlarını kaybetmezler ve deli HPleri vardır. Bununda üstüne savelerinde çok iyidirler. Kendilerine has silehları vardır. Eskiden bende insanlar diyodum ama hızlarını ağır zırhlar altında kaybetmedikelrini öğrenince ve hız artıran büyülü eşyaların çok kolay elde edildiğini görünce ve bunun da üstüne hızınızı artıran featlerin ne kadar fazla olduğunuda görünce cücelere kaydı benim düşünce.
Dez avantajı yok avantajı çok olan cüceler savaşçılıta en iyi ırktır.[/b]
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Dünden beri uygun birşeyler yazmayı düşünüyorum ama sürekli olarak yazıp yazıp bir yerden sonra (nedendir bilmem) siliyorum yazmayı.
Herneyse zaten Thrii Kreen e 'böcektir' diye bakan birisine neyi anlatmaya çalışacağımı bulamadım. Ã?nce Thrii Kreen leri her yönüyle incelemiş birisinin gözüyle karşılaştırmalı olarak anlatayım dedim. Bir ara Formian lardan felan bahsedeyim dedim sonra onu da boşverdim.
Neyse diyecek sözüm yok... Ya da çok sözüm var ama söylemiyorum hiçbirni...
Bu arada Thrii kreen ' e böcek diyen arkadaşın ta kendisi Peydahlanmış Böcükayı (Half Bugbear. Ne alakaysa artık bilmiyorum) karakteri oynuyor...
Artık bilemiyorum
...
//FalcoN: Mesaj birleştirilmiştir.
Herneyse zaten Thrii Kreen e 'böcektir' diye bakan birisine neyi anlatmaya çalışacağımı bulamadım. Ã?nce Thrii Kreen leri her yönüyle incelemiş birisinin gözüyle karşılaştırmalı olarak anlatayım dedim. Bir ara Formian lardan felan bahsedeyim dedim sonra onu da boşverdim.
Neyse diyecek sözüm yok... Ya da çok sözüm var ama söylemiyorum hiçbirni...
Bu arada Thrii kreen ' e böcek diyen arkadaşın ta kendisi Peydahlanmış Böcükayı (Half Bugbear. Ne alakaysa artık bilmiyorum) karakteri oynuyor...
Artık bilemiyorum
//FalcoN: Mesaj birleştirilmiştir.
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
-
Khorrl Xornbane
- Kullanıcı

- Posts: 26
- Joined: Fri Dec 30, 2005 10:00 am
- Location: Ched Nasad