SINIF:SAVAşÖI IRK:???

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Post Reply
Narq
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 290
Joined: Mon Jan 10, 2005 10:00 am
Location: Istanbul

SINIF:SAVAşÖI IRK:???

Post by Narq »

savaşçı sınfına sizce hangi ırk daha uygun sizce.valla benim fikrim insan nedenn diycek olursanz.insanın öğrenme yeteneği ve hırsı dolayısle bonus marifet almasıdır.sizce hangi ırk???
It's always darken as before the dawn;If Its not meant to be Its not meant to be www.bizkackisiyiz.com
Sylvos
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1073
Joined: Sun Nov 21, 2004 10:00 am
Location: Darkon

Post by Sylvos »

Bu adreste yeterince tartışma yapılmıştır..

Saygılar...
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!
Narq
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 290
Joined: Mon Jan 10, 2005 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Narq »

insanlarin kavrama yetengi cok kuvvetli oldugu icin bir dwarftan daha hizli kendini gelistirir.
dwarf ise denildigi gibi dogustan savascidir.Ama dogdugunda ne varsa oldugunde de onla giderA tabiki kendini gelistirir oda bir beyine sahip ama biraz yawas calisiyor :!:
yukarida arkadasin dedigi gibi dwarflar savaslarda acelecidir.grubun hayatini kurtarabilicegi gibi grubu yokda edebilir.
bu yuzden de iyi savasci insandir diyorum
It's always darken as before the dawn;If Its not meant to be Its not meant to be www.bizkackisiyiz.com
Mr_Zombie
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 252
Joined: Mon Nov 08, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by Mr_Zombie »

İnsan olmanın en büyük avantajı başta alınan+1 feat. Bir de insan olduğunuz için skill puanlarınız da fazla oluyor. Ayrıca, insanlar cüceler gibi yavaş ta değiller.
İnsanlara istediğini yaptırmak çok basit. Onlara sadece duymak istedikleri şeyleri söyle.
lordsoul
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 103
Joined: Thu Apr 21, 2005 10:00 am
Location: Dünya

Post by lordsoul »

Artemis Entreri wrote:İnsanlara ekstradan gelen marifet ve yetenekleri, çok az şeye deişirim ben. Ayrıca ve ne yazıkki gördüm ki forumda insan karakter oynatan pek az kişi var. İsterdim ki ve normalde de olması gereken dünyanın %90 ına yakının insan olmasıdır. Bu benim düşüncem. Ve ayrıca dier ırkların rp sinin çok daha farklı,değişik ve zor olduğuna inanırım. Bu güne kadar oynadıım dmler bu konuda çok acımasız davrandılar bana. Rp yi düzgün yapamadıım her yerde acımadılar kırdılar xp mi :P Bu yüzdendir ki artık insan karakterler oynatmaya daha çok meyilliyim. eheh konudan çok saptık dimi... Ekstra marifetleri ve yetenekleri yüzünden insan derim ben.

Saygı !
walla insan karakter iyidir ama işin içine fantastiklik girince diğer ırklarda işin tuzu biberidir hani. :D :P
Girme şu alçakların hizmetine:
Konma sinek gibi pislik üstüne.
İki günde bir somun ye, ne olur!
Yüreğinin kanını iç de boyun eğme.
Ã?mer HAYYAM
User avatar
KUTBILTUNGA
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 160
Joined: Fri Jun 03, 2005 10:00 am
Location: Tanelorn

Post by KUTBILTUNGA »

Benim düşünceme göre,amamen rastgele bir güç oyunu(powerplay)oynanmayacaksa,cüce karakterler,dayanıklılık özellikleri,fazladan gelen bünyesel özellikleri ve 2. ve 3. basımın feat'leri ve özelik dağılımları göz önüne alındığında ikili ve çoklu mücadelelerde aslen diğer rklara oranla daha üstünler.
Ne yazık ki masa üstünde özelliklerin savaş sırasında ,genelde ,hafif geçilmesi ve sadece str saldırı ve zarar puanının kale alınıp, dayanıklılık ve etkinlik özelliklerinin savaşırken ,genelde,kullandırılmaması ikileme neden oluyor;oysa büyülerin tükenmesi gibi,vücudu kullanımın da süresini bu özelliklerbelirliyor...
... Oysa yukarıda belirttiğim üzre özellikler tam anlamıyla kullandırılmadığından dayanıklılık ve bünye,sıcak savaş ortamında ne yazık ki etkisiz kılınıyor.Bu da aslen en kullanışlı savaşçılar olan cücelerin,sadece can puanı fazla,büyüye dayanıklılığı olan,ork-goblin vb. doğal düşmanlara karşı cüzi rakamlarla savaşan karakterlere dönüşmesine sebep oluyor.
Yalnız geldik dünyaya;yalnız yürürüz yollarda.Bitmez yollar bizimdir;biziz kırılmaz irade gücünü yalnızlıktan alan.
haldor_goraxe
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 275
Joined: Wed Oct 26, 2005 10:00 am
Location: İstanbul, sen??

Post by haldor_goraxe »

arkadaslar teknik acıdan düşünürsek doğru insanlar cücelere göre cok daha iyi savaşçılar... fakat bana göre rp ağırlıklı düşünmemiz lazım ve bu konuda cüceler cok daha iyi savaşcılardır... aceleciler fakat gruplarını düşünmeden ilerlemezler. siz hiç gördünüzmü bir cüce savasçının arkasına bakmadan savaştığını... bir cüce düşünün bir savaşta arkadasları için kendini feda eder...[/url][/list][/quote]
Rakı ve Balık....İşte Bütün Mesele Bu... By ViceRoy Haldor Goraxe Herkesin şuursuzluğu kendine... By ViceRoy Haldor Goraxe Don't dream of women; cause they'll only bring you down... by Dio
User avatar
KUTBILTUNGA
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 160
Joined: Fri Jun 03, 2005 10:00 am
Location: Tanelorn

Post by KUTBILTUNGA »

Beceri puanı ve başta gelen feat olarak bakarsak,insanlar,bolluk içinde gibi görünüyor;fakat cücelerin dayanıklılık özelliği,gerçek savaşçılara has özellik ve aslında oyun kurallarında da bu böyle.
Cücelerin inadına,azmine ve gözüpekliğine gelince zaten üstlerine gül kokllanmaz.
Ayrıca savaş meydanındaki düzenleri,birbirlerine moral aşılamaları ve özel strateji ve taktikleri,boy avantajlarıyla(Kuvvetleri yanında güçlü ve en önemlisi çok dayanıklı olmaları,yorulmak,ölmek nedir bilmemeleri...ve buna ek olarak daha küçük hedef olşturmaları! :) ) Bana kalırsa iyi bir Zindan Efendisi ve asıl kurallar ve karakterlere sadık kalan Düş Oyuncuları için en kullanışlı savaşçılar,cüceler...
Eğer birçok değişik sınıfın özelliklerini rahatça bünyesinde toplayacak esnek bir savaşçı karakteri aranıyorsa,doğal olarak insanlar...
Yalnız geldik dünyaya;yalnız yürürüz yollarda.Bitmez yollar bizimdir;biziz kırılmaz irade gücünü yalnızlıktan alan.
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

Herşeyin en gözükara savaşçıları Thrii Kreen lerdir. Ötesini tanımam valla...
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlül&uuml
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Ya daha önceden demiştim buna benzer bir konuda şimdide diyorum. Trii Kreenler böcüktür.

Trii kreenler bence yerine göre kuvvetlilerdir. Büyünün bolca bulunduğu bir ortamda ve insanların ççok olduğu bir ortamda, ki bu ikisini FR kapsıyor, Trii Kreenler ezilmeye başlar.

Trii Kreenler 4 kolludur ve deli saldırır evet bu doğru ama yüksek seviyelere çıktıkça bu avantajlaro dez avanmtaja dönüşecektir. Bununda yanında insansıların şekline sahip hiçbir zırhı hatta ve hatta hiç bir giysi parçasını giyemezler. Yani botlardan bracerlara kadar hiçbir şeyi. Bunu yanında insaların bulunduğu topluluklara girebilecekler,inide sanmıyorum. konuşma yetilşeri bildiğim kadarı ile "chak chaak chakok" şeklindeydi.

Elelrinde kalan tek silahları bumerang gibi ve mızrağa benzeyen silahları birde bazı hoplamalı zıplamalı karanlıkta görmeli özellikleri.

Darksunda krl olabilirler ama FRda bence sadece aşırı gelişmiş, çok zeki, birsürü özelliği olan, savaşmasını bilen böcüklerdir. (Aslında yine bayaa bir özellik var :D )

n kral savaşçılar bence cücelerden çıkar. Ağır zırhlar altında hızlarını kaybetmezler ve deli HPleri vardır. Bununda üstüne savelerinde çok iyidirler. Kendilerine has silehları vardır. Eskiden bende insanlar diyodum ama hızlarını ağır zırhlar altında kaybetmedikelrini öğrenince ve hız artıran büyülü eşyaların çok kolay elde edildiğini görünce ve bunun da üstüne hızınızı artıran featlerin ne kadar fazla olduğunuda görünce cücelere kaydı benim düşünce.

Dez avantajı yok avantajı çok olan cüceler savaşçılıta en iyi ırktır.[/b]
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

Dünden beri uygun birşeyler yazmayı düşünüyorum ama sürekli olarak yazıp yazıp bir yerden sonra (nedendir bilmem) siliyorum yazmayı.

Herneyse zaten Thrii Kreen e 'böcektir' diye bakan birisine neyi anlatmaya çalışacağımı bulamadım. Ã?nce Thrii Kreen leri her yönüyle incelemiş birisinin gözüyle karşılaştırmalı olarak anlatayım dedim. Bir ara Formian lardan felan bahsedeyim dedim sonra onu da boşverdim.

Neyse diyecek sözüm yok... Ya da çok sözüm var ama söylemiyorum hiçbirni...

Bu arada Thrii kreen ' e böcek diyen arkadaşın ta kendisi Peydahlanmış Böcükayı (Half Bugbear. Ne alakaysa artık bilmiyorum) karakteri oynuyor...

Artık bilemiyorum :D ...

//FalcoN: Mesaj birleştirilmiştir.
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlül&uuml
Khorrl Xornbane
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 26
Joined: Fri Dec 30, 2005 10:00 am
Location: Ched Nasad

Post by Khorrl Xornbane »

Tbiiki doğuştan gelen tanklığımızdan dolayı Dwarf'lardır...:D
The dwarfs were warriors
of the mountains
in armor of steel and gold
adorned with the faces
of their ancestors
User avatar
trulias
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 603
Joined: Wed Dec 21, 2005 10:00 am

Post by trulias »

beyler bence en basit cevabı unuttunuz: dragonlar. normal zamanlarda insan formunda dolaşabilirler, kendinden dragon nefesleri var :D , korku aurası var kendinden zırhlı , e belki biraz nadir biraz tehlikeli ama olsun o kadar kusur kadı kızındada olur :D
Post Reply