k değil sadece Ã?ncelikle sormak istediğim şu: Yaptığım incelemede şunu farkettimki, sitemizin resim galerisi bölümü oldukça yetersiz ve düzensiz. Resim eklemek istenildiğindede ayrı bir üyelik istiyor sanki üye değilmişiz gibi. Burda sormayı amaçladığım; acaba sitemizin web alanı dar olduğu için mi siteye geniş bir arşiv koyamıyoruz? Oluşturmayı amaçladığım ise sitede en kısa zamanda gerekli değişikliklerin yapılarak sitemizde en az 10.000 resimlik,referans oluşturabilecek bir arşiv oluşturmak ve bunu tüm üyelerin paylaşımına acmak .
Olaya pratikte baktığımızda aslında hiçde zor değil. Bende bile 500de fazla özgün denebilecek resim var. Sadece arayüzü biraz daha basitleştirip resimler bölümünü elflerdi,dragonlardı diye sınıflar açıp ayrı üyelik istemiyen bir yükle butonu ve basit bir firewall veya bir yahoo mail adresine yönlendirme yapan ve bu sayede dosyanın virüslü olup olmadığını kontrol etmemizi sağlıyan bir buton yeterli.Aslında belki farkında değiliz ama zaten kişi avatarlarımız bu sistemin aynısı, ben sadece arşivimiz genişlesin ve resim bulan veya çizen siteye eklesin diyorum.
Bir önemli hususta site arayüzüyle galeri arayüzünün farklı olması. Bizim forumumuz diğer birçok amatör forumdan farklı olarak site içine monte ve aynı arayüzde. Galeride aynı hale getirilmeli bence.
Bir başka konuda diyar ansiklopedisi ile ilgili. Arkadaşlar şunu farkettimki ansiklopedide çok az girdimiz var. Ayrıca bu bilgiler oldukça yetersiz ve dar kapsamlı. Bu durumu düzeltmek için ne yapabiliriz hali hazırdaki çalışmalarımız nedir beni bilgilendirmenizi rica ediyorum.
Son olarak frp ile ilgili gerek site içinde olsun gerek internette olsun neredeyse bütün dökümanlar yabancı dillerde. şayet tercüme edebilecek derecede bu işiten anlıyan arkadaşlar bunları tercüme edip siteye koysa ve hepimize bir kıyak geçse nasıl olur veya bu tarz çalışmalar varsa bunları üyeler kendi arşivlerinden siteye yükleyip hepimizin paylaşımına açabilirmi?
Aslında bu yazının foruma yazılması ne kadar doğru oldu bilmiyorum ve haddimi aştıysam şimdiden özür dilerim. Dileyim en kısa zamanda aydınlatılmam ve tüm üyeler olarak bu işe bir çözüm bulmamız.Aslında bulucağımıza eminim ; bu yazı sadece konuya dikkat çekmek ve hassasiyetimi dile getirmek içindi.Misal sitede ibr iki kişide gördüm; sadece Louis Royo nun çalışması resimleri koysak birkaç yüz eder.
Ã?evapların en kısa sürede gelmesi dileğiyle.
Saygılarımla
-----------------------------------------------------------------
bu arada videolar içinde aynı temenniler geçerli
chosen : mesajlar birleştirilmiştir..
