guild wars

Satmak istediğiniz ya da aradığınız şeyler mi var? Doğru yerdesiniz.
Post Reply
Artex_Croma
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 574
Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
Location: istanbul

guild wars

Post by Artex_Croma »

"guild wars" orcinal cd+key satan bir tanıdıgınız varsa , yada bizzat ben kendim satıyorum diyorsanız yada yada bir tükkanda gördüyseniz;
ahanda talibim...
"Kötü olan, amaca ulaşmak için yapılması gereken kötülük değil, kötülüğü becerememektir ve kınanması gereken de budur."
Niccolo Machievell
Arwyl
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 89
Joined: Tue Nov 08, 2005 10:00 am
Location: Bursa

Post by Arwyl »

şu anda dükkanlarda satılıyor şahsen ben bursada bimeks mağazasından aldım.Galiba birinden duyduğuma göre oyunu siteden indirebiliyormuşsun heme hiç bir ödeme yapmadan.Bu oyunu oynuyanlar varsa bilgilerini paylaşırlarsa çok sevinirim ot gibiyim şu anda oyunda :D
Artex_Croma
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 574
Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by Artex_Croma »

Çok teşekkürler... Lakin Istanbul'da oturdugumu belirtmemişim:(
Burdaki bimeks'in sitesinde varolduğu gözükmesine rağmen dükkanlarında kalmamış tripleri hakim.


Bir sorum da şu olucak; Oyundan memnun musun?
"Kötü olan, amaca ulaşmak için yapılması gereken kötülük değil, kötülüğü becerememektir ve kınanması gereken de budur."
Niccolo Machievell
Arwyl
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 89
Joined: Tue Nov 08, 2005 10:00 am
Location: Bursa

Post by Arwyl »

şu anda oyunu pek kavrıyabilmiş değilim oyuna girdiğin zaman Ya Roleplaying kısmına yada Pvp kısmına girmen gerekiyor.Roleplaying kısmında lvl1 den başlıyorsun quest yaparak yaratık keserek lvl atlıyorsun pvp kısmında ise seni lvl-5 yada 20 idi tam hatırlamıyorum.- da başlatıyor.Belirli savaşçı kitleri alıp oyuna giriyorsun mesela Necromancer-Elemantalist gibi yada Warrior-Necromancer gibi bu kitleri alınca yanında belirli büyüler-skill- veriyor bu sayede 5kişilik grubunla karşıdaki grubu yok etmeye çalışıyorsun.Ancak bu kitleri almıyayıp custom kendin yaparsan bu sefer skillsiz başlıyorsun oyuna.Dediğim gibi oyunu tam kavrıyamadım ve şu aralar final vakitleri olduğu için tamda bakamıyorum.Ancak oyunun aylık gideri olmaması sadece 1 kere para verilmesi son derece cazip.
Post Reply