"guild wars" orcinal cd+key satan bir tanıdıgınız varsa , yada bizzat ben kendim satıyorum diyorsanız yada yada bir tükkanda gördüyseniz;
ahanda talibim...
guild wars
-
Artex_Croma
- Kullanıcı

- Posts: 574
- Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
- Location: istanbul
guild wars
"Kötü olan, amaca ulaşmak için yapılması gereken kötülük değil, kötülüğü becerememektir ve kınanması gereken de budur."
Niccolo Machievell
Niccolo Machievell
-
Artex_Croma
- Kullanıcı

- Posts: 574
- Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
- Location: istanbul
Çok teşekkürler... Lakin Istanbul'da oturdugumu belirtmemişim:(
Burdaki bimeks'in sitesinde varolduğu gözükmesine rağmen dükkanlarında kalmamış tripleri hakim.
Bir sorum da şu olucak; Oyundan memnun musun?
Burdaki bimeks'in sitesinde varolduğu gözükmesine rağmen dükkanlarında kalmamış tripleri hakim.
Bir sorum da şu olucak; Oyundan memnun musun?
"Kötü olan, amaca ulaşmak için yapılması gereken kötülük değil, kötülüğü becerememektir ve kınanması gereken de budur."
Niccolo Machievell
Niccolo Machievell
şu anda oyunu pek kavrıyabilmiş değilim oyuna girdiğin zaman Ya Roleplaying kısmına yada Pvp kısmına girmen gerekiyor.Roleplaying kısmında lvl1 den başlıyorsun quest yaparak yaratık keserek lvl atlıyorsun pvp kısmında ise seni lvl-5 yada 20 idi tam hatırlamıyorum.- da başlatıyor.Belirli savaşçı kitleri alıp oyuna giriyorsun mesela Necromancer-Elemantalist gibi yada Warrior-Necromancer gibi bu kitleri alınca yanında belirli büyüler-skill- veriyor bu sayede 5kişilik grubunla karşıdaki grubu yok etmeye çalışıyorsun.Ancak bu kitleri almıyayıp custom kendin yaparsan bu sefer skillsiz başlıyorsun oyuna.Dediğim gibi oyunu tam kavrıyamadım ve şu aralar final vakitleri olduğu için tamda bakamıyorum.Ancak oyunun aylık gideri olmaması sadece 1 kere para verilmesi son derece cazip.