İstanbul-Fındıkzade'de oyun
İstanbul-Fındıkzade'de oyun
En fazla 3 oyuncu ve bir dm arıyorum. WW yada D&D olabilir...
msn: poetic_luin@hotmail.com
ilgilenenlerle msn'den konuşalım
msn: poetic_luin@hotmail.com
ilgilenenlerle msn'den konuşalım
-
BrokenBlade
- Süresiz Banlanmıştır
- Posts: 441
- Joined: Mon Aug 01, 2005 10:00 am
- Location: GraveYard
- Contact:
-
BrokenBlade
- Süresiz Banlanmıştır
- Posts: 441
- Joined: Mon Aug 01, 2005 10:00 am
- Location: GraveYard
- Contact:
-
FrontsideAir
- Gölge Ustası
- Posts: 1245
- Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul (İzmir)
- Contact:
ben de gelirim ama haftasonumu doldurdum
kısa süreli olucaksa şimdilik boş haftasonum
haftaiçi salı çarşamba boş ama bi dahaki ders döneminde belli olmaz
msnden de görüşürüz ama birazdan çıkıcam, bil istedim
kısa süreli olucaksa şimdilik boş haftasonum
haftaiçi salı çarşamba boş ama bi dahaki ders döneminde belli olmaz
msnden de görüşürüz ama birazdan çıkıcam, bil istedim
Code: Select all
Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.
Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..bende oyuncu olmak istiom artıık .. hem frontside yalnızlık çekmesin 
Saying mean things about the Almighty isn't going to hurt God, it just hurts you and corrodes the world around you.It's like spitting at the sky. The sky isn't bothered, and there's a good chance you hit your own face in the bargain
-
BrokenBlade
- Süresiz Banlanmıştır
- Posts: 441
- Joined: Mon Aug 01, 2005 10:00 am
- Location: GraveYard
- Contact:
-
FrontsideAir
- Gölge Ustası
- Posts: 1245
- Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul (İzmir)
- Contact:
Arkadaşlar, helluin ile konuştum, olay bitmiş, zaten başlık da eskiymiş. Gerçi kasımın sonu ama olsun, bitmiş işte. Ama evde olucak FRP cafede fln olandan daha iyidir, yapan olursa gelirim.
Code: Select all
Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.
Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..-
BrokenBlade
- Süresiz Banlanmıştır
- Posts: 441
- Joined: Mon Aug 01, 2005 10:00 am
- Location: GraveYard
- Contact:
zuhahahahahaha
arkadaşlar çok komiksiniz
yaw adamın mesajı nezaman yazdığına bakmazsanız böle olur işte adam mesajı 2004 de atmış 1 seneden fazla olmuş oyunmu kalır ortada.Bu zamana kadar kimse buraya msj atmamış demekki arkadaş işini msn den halletmiş şu başlıkları önce bir inceleyin sonra msj atın lütfen komik olmuşsunuz çünkü
.
arkadaşlar çok komiksiniz
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
-
BrokenBlade
- Süresiz Banlanmıştır
- Posts: 441
- Joined: Mon Aug 01, 2005 10:00 am
- Location: GraveYard
- Contact:
Helluin'in mesajı yazış tarihi 26 Kasım 2005 canım benim..hadi biz iki - üç ay öncesinin başlığına atlamışız da sen 2004 yazan yeri nerde gördün de neden atladın şimdi ben onu anlamadım

Saying mean things about the Almighty isn't going to hurt God, it just hurts you and corrodes the world around you.It's like spitting at the sky. The sky isn't bothered, and there's a good chance you hit your own face in the bargain
-
FrontsideAir
- Gölge Ustası
- Posts: 1245
- Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul (İzmir)
- Contact:
Kayıt tarihine bakmış sanırım. Ben de bi ara bakıyordum, sonra bıraktım 
Code: Select all
Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.
Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..