PANın FLÖDÖ hakkında
Oyunun bu bölümünde tuzaklar ve ormanda izleyeceğiniz rota konusu Herimes e aittir. Ben sadece Elflerimi yöneteceğim. Bir de büyü yapan olursa sonucu bildireceğim. Ama sadece keşiş rahip ve büyücülerin büyü yaptıklarını unutmayın ozan büyüsü yok.
İlerideki zorluklar benim yönetimimde gerçekleşecek olsa da Herimes in bu zorluklarla karşılaşacak sizleri nasıl sınayacağı ona ait. Kolay gelsin.
İlerideki zorluklar benim yönetimimde gerçekleşecek olsa da Herimes in bu zorluklarla karşılaşacak sizleri nasıl sınayacağı ona ait. Kolay gelsin.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Arkadaşlar bir yanlış anlamayı düzeltmek için buraya uyarı yazmaya karar verdim. İçinde bulduğunuz garip görünüş kesinlikle normal koşullarda yapabileceklerinizi yapmanızı engellemiyor. Zaten kendinizi normal halinizle görüyorsunuz ama etraftakiler garip görünüşlü duruyor.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Burası benim bilgilendirme alanıma döndü kimse bir şey atmıyor. Bu arada ilk karşılaşmanız pek sıcak geçmiyor gibi.
Mefistofalanes sizi sınamadan bir şekilde birbirinize güvenmeyi öğrenmeniz lazım ama... Bakalım öğrenecek misiniz? RP biraz yavaşladı olsun. Müzik parçaları da zaman zaman daha yavaş çalmaz mı ? Doğru yer geldiğinde yeniden hızlanır.
Mefistofalanes sizi sınamadan bir şekilde birbirinize güvenmeyi öğrenmeniz lazım ama... Bakalım öğrenecek misiniz? RP biraz yavaşladı olsun. Müzik parçaları da zaman zaman daha yavaş çalmaz mı ? Doğru yer geldiğinde yeniden hızlanır.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
mefistofeles
- Kullanıcı

- Posts: 481
- Joined: Thu May 12, 2005 10:00 am
-
mefistofeles
- Kullanıcı

- Posts: 481
- Joined: Thu May 12, 2005 10:00 am
-
mefistofeles
- Kullanıcı

- Posts: 481
- Joined: Thu May 12, 2005 10:00 am
Arkadaşlar iki haftadır rpy iki mesaj atıldı. Sonuçta bu RP biraz da talep üzerine açılmış bir RP idi. Artık bu talep yok olmuşsa kapanması daha doğru olur sanırım.
Sınavlar ve bayramı düşünerek bu haftanın sonuna kadar bekleyeceğim. Rp bir şekilde ilerlerse ilerleyen karakterlerle devam ederiz. Bir de kimse mesaj atmıyor diye mesaj atmamazlık etmeyin. Gerekirse siz hikayeyi ileri götürün. Sonuçta bu biraz da beraberce yazılan bir hikaye gibi. Ben de istesem ilerletirdim RP yi ama sanırım bunu beraberce yapmazsak bir anlam taşımayacak.
Sınavlar ve bayramı düşünerek bu haftanın sonuna kadar bekleyeceğim. Rp bir şekilde ilerlerse ilerleyen karakterlerle devam ederiz. Bir de kimse mesaj atmıyor diye mesaj atmamazlık etmeyin. Gerekirse siz hikayeyi ileri götürün. Sonuçta bu biraz da beraberce yazılan bir hikaye gibi. Ben de istesem ilerletirdim RP yi ama sanırım bunu beraberce yapmazsak bir anlam taşımayacak.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
İlk dm lik denemem böylece sona erdi. Oyun hakkında değerlendirmesi olanlar yazarsa sevinirim. Başlıkları diyar ötesi FRP bölümüne taşıyorum.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Keşke biraz daha uzun bir oyun olsaydı. Çok farklı ve güzel bir oyundu. Ama bana kısa sürdü gibi geldi. Hatta çabuk sonlandı diyebiliriz bence. Daha sürmesini isterdim. İzlemesi çok eğlenceliydi. Ama oyuncularda biraz yavaştılar sanki. Keşke daha fazla zaman ayırsalardı oyuna. Daha uzun ve daha yer eden bir oyun olmasını isterdim. Yine de seneryosu hoşuma gitti.
Her ne kadar mutsuz son da olsa iyi yönettin Firble. Bu çiçek güzel seneryon için sana
Her ne kadar mutsuz son da olsa iyi yönettin Firble. Bu çiçek güzel seneryon için sana

Sağolasın Gorath belki oyuncular tam olarak ne tür bir oyun olduğunu anlamadan girdiler ya da ben anlatamadım.
Her ne ise gnom DM böyle olur işte... : ) Bu oyunu isteyen hayal kırıklığına uğramış arkadaşlar kusura bakmasınlar.. Ama sanırım bu şekilde devam etmek olmazdı.
Oyuna katkıda bulunmuş herkese teşekkür ederim. : )
Her ne ise gnom DM böyle olur işte... : ) Bu oyunu isteyen hayal kırıklığına uğramış arkadaşlar kusura bakmasınlar.. Ama sanırım bu şekilde devam etmek olmazdı.
Oyuna katkıda bulunmuş herkese teşekkür ederim. : )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Sanırım en büyük sorun aradaki iletişim kopukluğu oldu. Herkes bir diğerinin konuşmasını bekledi ve aslında bir kaç dakika alacak rol uzadıkça uzadı bekledikçe bekledi.
Orada asıl soru şu oldu. Oynadığımız oyunda insanlar büyülerle ve büyücülerle ne kadar iç içeler. Bütün görenler ende dahil şaşırmış ve başkalarının konuşmasını beklermiş gibi RP yaptı. Sonunda toparlamaya çalıştık ama sanırım oyun çok soğumuştu.
Belki bir kaç katılanın oynayabileceği daha küçük çaplı bir oyun olabilirdi. Yani hareket edenler oyuna devam ederler diğerleri ise sanki şoka irmiş ve bunu kaldıraramış olarak gösterilip oyundan çıkartılabilirdi.
Neyse karar DMmizindir ve oyunun o şekilde olmayacağına karar verdiğine göre bir bildiği vardır herhalde.
Orada asıl soru şu oldu. Oynadığımız oyunda insanlar büyülerle ve büyücülerle ne kadar iç içeler. Bütün görenler ende dahil şaşırmış ve başkalarının konuşmasını beklermiş gibi RP yaptı. Sonunda toparlamaya çalıştık ama sanırım oyun çok soğumuştu.
Belki bir kaç katılanın oynayabileceği daha küçük çaplı bir oyun olabilirdi. Yani hareket edenler oyuna devam ederler diğerleri ise sanki şoka irmiş ve bunu kaldıraramış olarak gösterilip oyundan çıkartılabilirdi.
Neyse karar DMmizindir ve oyunun o şekilde olmayacağına karar verdiğine göre bir bildiği vardır herhalde.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka