Arkadaşlar dielim ki oylama oldu....
Ve ben adminliğe adaylığımı koydum kaçınız bana oy werir müridlerim.....belli mi olur ben şimdiden görim elleri...
isteklerinizi de yazın müridlerim...başlığım silinmezse ben bu başlıkta adminliğimi yürütüp isteklerinizi tek başıma gerçekleştirmeye çalışcam......