Blind Guardian'dan Haberler

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
Post Reply
ulubey
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 88
Joined: Wed Apr 27, 2005 10:00 am
Location: Academy

Post by ulubey »

BG nın şimdiye kadar çıkmış bütün kliplerinin adını bilyorsan yazabilir misin?Valla çok işime yaradı.
We were young..
The_Exile
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 393
Joined: Fri Oct 10, 2003 10:00 am

Post by The_Exile »

Konseri güzeldi bu adamların.Konser çıkışı civardaki otellere bakmıştık belki bunlara rastlarız otele girerken diye.
Ekipman olarak bazı şarkılarda Esp bazı şarkılarda Gibson kullanıyorlar.Clean ağırlıklılar için Gibson tabii ki.
Bu da ilginç bir ayrıntı.

Güzel grup ama metal müzik için bir yapıtaşı değil.Metal müziğin yapı taşları Iron Maiden,Slayer,Death yada Skid Row bir döneme damgasını vurmuş yeni bir çığır açmış gruplardır.
Yani kendilerini geliştirmezlerse(ki bu saatten sonra zor)5-10 sene sonra fazla hatırlanmazlar.
Tabii ki Rhapsody yada Crematory gibi her albümde kendilerini tekrar eden gruplardan önde bir grup müzik kalitesi bakımından.
Hemen ekliyeyim.
Bence.
Türklider
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1308
Joined: Sun Sep 14, 2003 10:00 am
Location: AFYON! Hehehehe...

Post by Türklider »

Bak ben Blind Guardian'la ilgili bir haber vereceğim: Ben BG şarkıları dinlemeye başladım :) hehehe... Bu, BG açısından büyük bir gelişmedir... :lol: :P

Saygılarımla...
Türklider...
Sturm_Ardeth
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 562
Joined: Wed May 04, 2005 10:00 am
Location: Yanlızlıktan..
Contact:

Post by Sturm_Ardeth »

wala direk bard song u dinlesen yeter! en azından bana yetiyo :D
" Let My Heart Go "
Mr_Zombie
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 252
Joined: Mon Nov 08, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by Mr_Zombie »

12 Mayıs 2006'da İstanbul, Yeni Melek'te Blind Guardian konseri olduğunu sağır sultan duydu. Ama yine de yaziim dedim. Ne de olsa bu başlıga yazılması gerekliydi.

Ben gidiyom konsere, gelen olursa orda buluşuruz, ayrıntıları da zamanı gelince konuşuruz..İyi eğlenceler
İnsanlara istediğini yaptırmak çok basit. Onlara sadece duymak istedikleri şeyleri söyle.
Wilibald
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Fri Aug 26, 2005 10:00 am
Location: Bursa

Post by Wilibald »

Bende büyük ihtimal gelicem arkadaslarla toplu halde gelmeye planlıyoz bişi çıkmassa tabi finallerim olabilir çıkarırsa onlar sorun çıkarır
<div>I said no... Cause sometimes is good to be human</div><br>
wicked_one
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 595
Joined: Sat Jun 19, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by wicked_one »

O konser, şeytan taşlamaya çalışan hacı muhabbetine dönecek... Kesin arada ezilenler çıkar... Zaten küçücük yer, Blind Guardian gibi bir grup gelecek... Ölkenin dört bir yanından insanlar akın edecek, 2000 kişilik yere de 3000 kişi sokmaya çalışacak biletleri satacak organizasyon... Dağılacak ortalık... Benden size bir tavsiye, biletlerin çıktığı ilk gün almaya bakın...
<div>De profundis clamavi at de Domine, serva animos nostros...</div><br>
uLtior
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 217
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by uLtior »

eski üst komşumuz Bling Guardian grubuyla rakı içtikten sonra ben o konsere gitsem ne oluuur gitmesem ne oluuur. insanın tadını kaçırıyorlar yahu. hele birde italyaya bisikletle, biz geldik pizza yiyoruz mesajını aldıktan sonra...

BG izlenir izlenmesinede dendiği gibi, yeni meleğe güvenmiyorum. 2000 yılındaki overkill konseri gibi üzerimize bira kül hortumla su fışkırtılmasını dökülmesini istememkle beraber ezilmekte istemiyorum.

ayriyeten konserlerde pogo yapanlarıda şiddetle kınıyorum.

Pogo: uçakların yene inerken tekerleklerinin alana ilk çarpma anına denmektedir.

Saygılarımla.
Post Reply