Satılık minton mmp3006 mp3 player

Satmak istediğiniz ya da aradığınız şeyler mi var? Doğru yerdesiniz.
Post Reply
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Satılık minton mmp3006 mp3 player

Post by FrontsideAir »

ImageImage

• 2 renk Oled ekran (hareketli grafik ekran)
• SD/MMC Yuvası(hafıza kartıyla hafızası arttırılabilir)
• 256 MB Hafıza (60 şarkı)
• WMA Çalıcı (mp3'ün 2 katı kadar şarkı yükleyin)
• MP3 ve WMA formatında ses kayıt özelliği
• FM Radyo
• FM Radyodan kayıt özelliği (radyodan sevdiğiniz şarkıları kaydedin)
• 5 Ekolayzır modu (rock, pop, jazz, classic, normal)
• A dan B'ye tekrar özelliği (nakarata ayarlayıp istediğiniz kadar dinleyin)
• Line in girişi (walkmanden bile ara kabloyla kayıt yapıyor) • ID3 Tag (şarkı ve şarkıcı bilgileri)
• Veri depolayıcı olarak kullanabilme (flashdisk olarak kullanın driver gerekmiyor win2000 ve xp tanıyor)
• Dahili mikrofon (ses kaydedici) USB 2.0 arabirim (şarkıları çok hızlı bir şekilde yükleyin)
• 1x AAA pil (1 alkalin pille 10 saat gidiyor, yanınızda yedek pil taşıyın, 2 pili de şarjda bırakın)
• Aksesuarlar : Kulaklık, USB kablo, Sürücü CD'si, 1 adet AAA pil, line-in ara kablosu, Kullanma kılavuzu ayrıca 4 x 900 mAh central power AAA pil ve küçük katlanabilir şarj cihazı yanında bu mp3 player bir PCNet dergisinin mp3 player testinde 2. oldu

Pazarlıksız 140 YTL. Acil satmam gerek, başka bir model alacağım.

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

Bu arada sadece İstanbul'dan birine satabilirim.

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
Dalmer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 33
Joined: Wed Feb 15, 2006 10:00 am

Post by Dalmer »

yalnızca istanbuldan birine satabilmen yazık olmuş böyle bişi arıyordum bende :(
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

Dalmer wrote:yalnızca istanbuldan birine satabilmen yazık olmuş böyle bişi arıyordum bende :(
Sen neredensin? Belki başka illeri de düşünebilirim, mesela Bursa? En yakın tatilde Bursa'ya geleceğim.

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
Post Reply