Bu arada ben yazmayı unutmuşum Hakan bildiğim diller Cüce, Ortak, Dev ve Celestial (yada göksel diyelim). Celestial konuşacaktım heriflere de o yüzden bekliyorum şu an için knowledge planes in sonucunu.
KIYAMETİN AYAK SESLERİ [Yorumlar]
-
Lord Necros
- Başbüyücü
- Posts: 1916
- Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
- Location: Necropolis
Sen hastalanınca denerim.
Yanlız bu adamları o kafesin içinde mi tutsak ne? şimdi çıkarırsak muhtemelen bize kızacaklardır. Gereksiz aksiyonla uğraşmayalım.
Yanlız bu adamları o kafesin içinde mi tutsak ne? şimdi çıkarırsak muhtemelen bize kızacaklardır. Gereksiz aksiyonla uğraşmayalım.
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.
Power demands sacrifice.
Power demands sacrifice.
-
fingolfin
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 1636
- Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
Valla bana büyüyü düzlem yerleşikleri kendi yaptı gibi geldi.
Eldarin demiş ki:
Eldarin demiş ki:
Sözlerle beraber yerli tek elini de ileriye doğru uzatmıştı. Rivro sözlerine yerlilerin anlamayacağı bir şekilde devam edince ellerin ucundan altıni birer ışık çıkıverdi, demetler halinde tek bir noktadan yayılan büyü tüm yerlileri içine alacak şekilde sarmaladı. Işık demetleri etraflarını sararaken diğer yerlilerde savunmaya geçmişlerdi ve hazır pozisyonda beklemede kalmışlardı.
Kral cesurdu ve öfkesiyle kudretli,
Gümüştendi parıldayan miğferi.
Ringil'di kadim kılıcının adı,
Kristallerle donanmıştı mavi kalkanı.
Gümüştendi parıldayan miğferi.
Ringil'di kadim kılıcının adı,
Kristallerle donanmıştı mavi kalkanı.
Vallahi biraz orada Eldarin in yönlendirmesi oldu... Ricro Küre Tılsım Yoksa deyince benim de aklıma geldiğini zannettim. Aslında bunu yapanın aslında büyücü olduğunu da zannedebilirdim. Ki sanırım o durumda ortalık daha fazla karışırdı.
Sanırım bunu yapmamışsa bile küre yine de tılsımlı.
Sanırım bunu yapmamışsa bile küre yine de tılsımlı.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
Lord Necros
- Başbüyücü
- Posts: 1916
- Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
- Location: Necropolis
Eh, açıkçası o durum olmasaydı ben de yerliler yaptı sanırdım. Ama yerlilerin yapmış olması da muhtemeldir.
Yine de şunu düşünelim, adamlar bu büyü yapıldıktan sonra savunma pozisyonuna geçtiler. Eğer düşmanca bir niyetleri olsaydı muhtemelen en baştan savunma pozisyonunda gelirlerdi.
Yine de şunu düşünelim, adamlar bu büyü yapıldıktan sonra savunma pozisyonuna geçtiler. Eğer düşmanca bir niyetleri olsaydı muhtemelen en baştan savunma pozisyonunda gelirlerdi.
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.
Power demands sacrifice.
Power demands sacrifice.
Geçmiş olsun Sheva, lakin dalyan gibi adamsın nasıl hasta olabildin anlayamadım
.
Tamam yerli yerine yerleşik kullanacağım bende bundan sonra, dediğin kitabı okumadığım ve aklıma daha uygun bir sözcük gelmediği için Düzlem Yerlileri diye tabir etmiştim arkadaşlarımızı.
Celestial konuşmuyorlar bu arada, daha yerel ve spesifik bir dile sahipler. O yüzden knowledge i kasmaya gerek yok zaten, ama başka şeyler düşünülebilir tabi, iletişim şeklini siz düşüneceksiniz artık, onu size bırakıyorum.
Bu arada Fingolfin anlamış mevzuyu. Komünikasyon mühendisisin, yerleşiklerle komünikasyon olayına da bi çare üretirsin artık Mert
.
*//Son cümlesinden sonra Eldarin'in çalışma mekanizması geçici süreliğine pasifleştirilmiştir...
Tamam yerli yerine yerleşik kullanacağım bende bundan sonra, dediğin kitabı okumadığım ve aklıma daha uygun bir sözcük gelmediği için Düzlem Yerlileri diye tabir etmiştim arkadaşlarımızı.
Celestial konuşmuyorlar bu arada, daha yerel ve spesifik bir dile sahipler. O yüzden knowledge i kasmaya gerek yok zaten, ama başka şeyler düşünülebilir tabi, iletişim şeklini siz düşüneceksiniz artık, onu size bırakıyorum.
Bu arada Fingolfin anlamış mevzuyu. Komünikasyon mühendisisin, yerleşiklerle komünikasyon olayına da bi çare üretirsin artık Mert
*//Son cümlesinden sonra Eldarin'in çalışma mekanizması geçici süreliğine pasifleştirilmiştir...
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
Ã?nce DM imiz Eldarin'den sonra da hepinizden eğer bir gecikmeye enden olduysam özür dilerim. şu sıralar biraz fazla yoğun olduğum için fırsat bulup da giremiyorum. Ama şimdilik döndüm 
Sadness is my reward because I hate, because I am alone, because I exist. It is the thing which reveals my rage, my envy. I neither live nor die. I will always pursue her. I am sad, I am angry and, I am waiting my time, because I am it, revenge itself.
Hoşgeldin Andreo ama ben kızdım sana. Ben seni o kadar şirin iyi bir adam olarak göreyim. Sen beni beyinsiz küçük halk olarak gör : ) Ayıp... : ) Küreyi alman çok zor değil. En azından gerektiği gibi hareket edersen. şiddet de belki işe yarayabilir. Ama Rivro yu geri dönüşü olmayabilecek şekilde karşına da alabilirsin. : )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
Lord Necros
- Başbüyücü
- Posts: 1916
- Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
- Location: Necropolis
-
Lord Necros
- Başbüyücü
- Posts: 1916
- Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
- Location: Necropolis
