Ölünce arkanızdan çalmasını istediğiniz Ã
Ölünce arkanızdan çalmasını istediğiniz Ã
Başlık gayet açık..Ölünce arkanızdan şarkı çalınmasını ister misiniz? Yoksa yok almıyım mı dersiniz?
Ben bu konuda biraz duygusal davranıcam. Lake of Tears'dan To Blossom Blue adlı şarkının çalmasını isterdim. ( Valla millet ağlamaktan krize girerdi herhalde )
Ben bu konuda biraz duygusal davranıcam. Lake of Tears'dan To Blossom Blue adlı şarkının çalmasını isterdim. ( Valla millet ağlamaktan krize girerdi herhalde )
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
Ne şekilde bir cenaze istenildiğine göre değişir bu. Mesela;
Eye of the Tiger çalsın, millet tabutumu koşarak taşısın, gaza gelsin
For Whom the Bell Tolls çalsın, milletin kafasına kafasına bomba atılsın
Hung Up çalsın, millet saçma sapan hareketler yapıp ıslık çalsın şarkı eşilğinde
Imperial March çalsın, resmi bi yürüyüş eşliğinden taşısınlar beni
...falan filan işte...
Eye of the Tiger çalsın, millet tabutumu koşarak taşısın, gaza gelsin
For Whom the Bell Tolls çalsın, milletin kafasına kafasına bomba atılsın
Hung Up çalsın, millet saçma sapan hareketler yapıp ıslık çalsın şarkı eşilğinde
Imperial March çalsın, resmi bi yürüyüş eşliğinden taşısınlar beni
...falan filan işte...
"Lovefull Evil"
-
Lord Necros
- Başbüyücü
- Posts: 1916
- Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
- Location: Necropolis
şimdi aslında ikinciyi seçtim ama ben daha çok öldüğümdeki duruma göre çalmasını isterim.
Temel inancıma göre bu yaşam her tür acı ve kederle doludur ve mutluluklar sadece sesini kesmen için ağzına çalınan bir parmak baldan ibarettir. O halde ölüm, cehennemin minyatür bir modeli olan bu dünyadan bir kurtuluş yolu ve yaşam denilen zindancıya karşı bir zaferdir. Bu durumda Haggard'dan bir adet The Final Victory çok hoşuma gidecektir
Eğer ölümüm kahramanca olacaksa Gladiator Sountrack olabilir mesela. Ya da patlatın bir Hekimoğlu.
Eğer kederle dolu, tek başıma, gariban bir şekilde öldüysem, arkamdan Sentenced'ın çok sevdiğim parçası olan No One There'i isterim.
Arkamdakiler acılılarla onlara Gamma Ray'den Afterlife'ı hediye ediyorum. Eğer bu onları kesmezse Anathema'dan bir adet One Last Goodbye da promosyon olarak yanında hediye edilsin.
Eğer tam ömür boyu istediğim bir şeyleri elde edecekken öldüysem Katatonia'dan I am Nothing rica ederim.
Eğer köle hayatı gibi bir yaşam sürmüşsem, Sarah Brightman'dan Free isterim.
Hiç olmayacak bir zamanda ölüp "Eeeaaaah ölmüyorum lan! Öleceksem de dünyanın kalanını yanımda götürüyorum!" modeli takılacaksam, beni bir katliam için en çok gaza getiren parça olan In Flames'ten My Sweet Shadow alayım.
Ve son olarak, eğer cehennemlik bir hayat sürmüşsem arkamdan Dreamtone'dan Pandemonium çalın. Melodi olarak benzemese de ismen bana gideceğim yeri çağrıştırır.
Temel inancıma göre bu yaşam her tür acı ve kederle doludur ve mutluluklar sadece sesini kesmen için ağzına çalınan bir parmak baldan ibarettir. O halde ölüm, cehennemin minyatür bir modeli olan bu dünyadan bir kurtuluş yolu ve yaşam denilen zindancıya karşı bir zaferdir. Bu durumda Haggard'dan bir adet The Final Victory çok hoşuma gidecektir
Eğer ölümüm kahramanca olacaksa Gladiator Sountrack olabilir mesela. Ya da patlatın bir Hekimoğlu.
Eğer kederle dolu, tek başıma, gariban bir şekilde öldüysem, arkamdan Sentenced'ın çok sevdiğim parçası olan No One There'i isterim.
Arkamdakiler acılılarla onlara Gamma Ray'den Afterlife'ı hediye ediyorum. Eğer bu onları kesmezse Anathema'dan bir adet One Last Goodbye da promosyon olarak yanında hediye edilsin.
Eğer tam ömür boyu istediğim bir şeyleri elde edecekken öldüysem Katatonia'dan I am Nothing rica ederim.
Eğer köle hayatı gibi bir yaşam sürmüşsem, Sarah Brightman'dan Free isterim.
Hiç olmayacak bir zamanda ölüp "Eeeaaaah ölmüyorum lan! Öleceksem de dünyanın kalanını yanımda götürüyorum!" modeli takılacaksam, beni bir katliam için en çok gaza getiren parça olan In Flames'ten My Sweet Shadow alayım.
Ve son olarak, eğer cehennemlik bir hayat sürmüşsem arkamdan Dreamtone'dan Pandemonium çalın. Melodi olarak benzemese de ismen bana gideceğim yeri çağrıştırır.
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.
Power demands sacrifice.
Power demands sacrifice.
Bu bölümde insanın huzurunu bozan birşey var, sürekli ölümden bahsediliyor
Ben Haggard' dan 'Final Victory' şarkısının çalmasını isterdim...
Ben Haggard' dan 'Final Victory' şarkısının çalmasını isterdim...
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!
-
FrontsideAir
- Gölge Ustası
- Posts: 1245
- Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul (İzmir)
- Contact:
Ben 3.'yü tercih ederdim aslında. Öldükten sonra insanları ağlatmak isterdim. Ayrıca hem ismi hem de müziğiyle Opeth'ten Ending Credits.
Code: Select all
Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.
Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..Ölümden bahsetmek için çoğumuz henüz çok genciz sanırım.. Gerçi bundan bahsedecek kadar yaşlı olunabilir mi onu da bilmiyorum.
İlla bunu düşünsem açıkçası beni uğurlayanların bunu seçmesini tercih ederim. Mümkünse bağıra çağıra ağlamayan bir şarkı isterim.. Bir türkü olabilir. Sessizce hüznünü dile getiren bir şarkı...
Beni sevenleri de eğer o gün böyle birileri olursa.. ( çünkü evlenebileceğimden emin değilim) öyle herkesin önünde ağlamalarını istemem. Yaparlarsa gözüm arkada kalır diyecek kadar acımasız değilim. Ama ben üzüntünün sadece bunu paylaşmayı hakedenlerle paylaşılmasından yanayım. Aynı şekilde sevincin de.. Bunu hakeden kise yoksa hiç paylaşılmaya da bilir.
İlla bunu düşünsem açıkçası beni uğurlayanların bunu seçmesini tercih ederim. Mümkünse bağıra çağıra ağlamayan bir şarkı isterim.. Bir türkü olabilir. Sessizce hüznünü dile getiren bir şarkı...
Beni sevenleri de eğer o gün böyle birileri olursa.. ( çünkü evlenebileceğimden emin değilim) öyle herkesin önünde ağlamalarını istemem. Yaparlarsa gözüm arkada kalır diyecek kadar acımasız değilim. Ama ben üzüntünün sadece bunu paylaşmayı hakedenlerle paylaşılmasından yanayım. Aynı şekilde sevincin de.. Bunu hakeden kise yoksa hiç paylaşılmaya da bilir.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
Logan
- Kullanıcı

- Posts: 1963
- Joined: Thu Apr 29, 2004 10:00 am
- Location: Gölgelerin İçinden,Kan Kusturmaya Geldim
ben... ölünce GAliba Tekno şarkılar calınacak çünkü dünya bayram edecek 
Ama bana sorarsanız... ölünce arkamdan büyük bir sesizlik ardından....
Dont Speak yada unfergiven Calsın
Ama bana sorarsanız... ölünce arkamdan büyük bir sesizlik ardından....
Dont Speak yada unfergiven Calsın
Ã?LÃ?M NEREDEN VE NASİL GELİRSE GELSİN!!! Savas Nağralarmız kulakdan kulaga yayilacaksa ve silahlarimiz elden ele gececekse ve baskalari silah sesleriyle,savas ve zafer narâlariyla cenazelerimize agit yakacaksa Ã?LÃ?M HOS GELDİ SEF
marşlar söylensin isterdim, garip gelebilir ama, insanlar bağıra çağıra avazları çıktığı kadar ağlaya ağlaya marşlar söylesin isterdim arkamdan...
marş ve saygılarımla...
(anketteki seçenekleri de ben bulmuştum çilee, lütfen onları da es geçmeyin
)
marş ve saygılarımla...
(anketteki seçenekleri de ben bulmuştum çilee, lütfen onları da es geçmeyin
Ozan gülüyordu olanlara. Kahkahası karanlığı deliyordu. Durdu bir an sonra yine kahkahası duyuldu. Bu seferki olacak olanlara atıftı...
-
Sturm_Ardeth
- Kullanıcı

- Posts: 562
- Joined: Wed May 04, 2005 10:00 am
- Location: Yanlızlıktan..
- Contact: