öteki classlar
öteki classlar
Benim merak ettiğim savaşçı ,büyücü, rahip dışındaki karakterleri oynatmaya hevesli kaç kişi var ben açıkçası bir ozanın ya da bir keşişin oyuna daha fazla renk katacağını düşünüyorum sitede bu sınnıflar hakkında fazla bilgi bulamadım.Yoksa yanlış yerleremi bakıyorum lütfen cevap 
Re: öteki classlar
bahsettiin sınıfların kapsamının çok geniş olmasından kaynaklanan bi durum bu. yoksa hemen her ferepe oyuncusu, kendi oynattıı karakterinin dier karakterlerden farklı olmasını ister. bu nedenne, prestij kılas (2e için kit) olarak tabir edilen sınıfları seçip o yönde uzmannaşmaya giderler. Ama örnein holi libereytır prestij sınıfı seçmiş bi char, genel annamda faytırdır.dfunk wrote:Benim merak ettiğim savaşçı ,büyücü, rahip dışındaki karakterleri oynatmaya hevesli kaç kişi var ben açıkçası bir ozanın ya da bir keşişin oyuna daha fazla renk katacağını düşünüyorum sitede bu sınnıflar hakkında fazla bilgi bulamadım.Yoksa yanlış yerleremi bakıyorum lütfen cevap
geri kalan sınıflar ise (bard, monk gibi) daha çok tecrübeli oyuncular tarafından oynanır. Bunun nedeni bence, oyuncuların kafasında bu nadir sınıflara yönelik bi rol modelinin olmamasıdır. büyücü, savaşçı dendiinde herkesin kafasında bişiyler oluşabilir; ama mesela bard için bu önerme dooru diildir. Dolayısıyla daha çok okuma ve daha çok araştırma gerekir.
War, war never changes...
Ozanlar hakkında bazı başlıkları hatırlıyorum. Keşişler hakkında da vardır kesin. Ancak asıl önemli olan senin neleri merak ettiğin.
sen soracak olursan burada bir bilende çıkacaktır kanımca. En azından nasıl bir bilgi aradığını söylersen bilen kişiler çıkıp sana bilgi vereceklerdir.
sen soracak olursan burada bir bilende çıkacaktır kanımca. En azından nasıl bir bilgi aradığını söylersen bilen kişiler çıkıp sana bilgi vereceklerdir.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Darkgnome wrote:Ozanlar hakkında bazı başlıkları hatırlıyorum. Keşişler hakkında da vardır kesin. Ancak asıl önemli olan senin neleri merak ettiğin.
sen soracak olursan burada bir bilende çıkacaktır kanımca. En azından nasıl bir bilgi aradığını söylersen bilen kişiler çıkıp sana bilgi vereceklerdir.
şunu demek istiyorum ; genelde savaşçı büyücü v.b. classlar kullanılırken neden fazla druid keşii gibi sınıflarla fazla rp yapılmıyor oynatmasımı zor geliyor sadece bunu merak ettim tamamen kişisel bir durum yani kimseye sözüm yok herkesin kendi bileceği iş ben biraz daha tecrübe sahibi olsam frp konusunda yani bu tür classları daha güsel buluyorum bence diğer classlar bir süre sonra oldukça sığ kalıyorlar kitleri hesaba katmazsak eğer
Druid, Bard, Monk... Bu sınıfları oynamak tecrübe ve yatkınlık ister. Bu sınıfları oynamaya eğilimliysen oynarsın, yoksa sana bir tat vermez, kaba tabirle oynamayı beceremezsin.
Canlı örnekte sensin gördüğümüz üzere, bu sınıfları oynamaya eğilimliymişsin. Onların görüşleri sana daha oynanası geliyor çünkü. Özellikle druid sınıfı için söylemekte fayda var, onun dünya görüşünü ve anlayış prensiplerini kavrayamazsan imkanı yok oynayamazsın. Artı druid oynamaya eğilimli olacaksın, çünkü öyle bir sınıf ki sadece oynamayı istiyorsan oynayabiliyorsun. Her babayiğidin harcı değildir anlayacağın druid oynatmak.
Aynısı Bard ve Monk ve benzeri sınıflar -karakterini yaratırken arketpi esnek olmayan sınıflar- içinde geçerlidir.
Canlı örnekte sensin gördüğümüz üzere, bu sınıfları oynamaya eğilimliymişsin. Onların görüşleri sana daha oynanası geliyor çünkü. Özellikle druid sınıfı için söylemekte fayda var, onun dünya görüşünü ve anlayış prensiplerini kavrayamazsan imkanı yok oynayamazsın. Artı druid oynamaya eğilimli olacaksın, çünkü öyle bir sınıf ki sadece oynamayı istiyorsan oynayabiliyorsun. Her babayiğidin harcı değildir anlayacağın druid oynatmak.
Aynısı Bard ve Monk ve benzeri sınıflar -karakterini yaratırken arketpi esnek olmayan sınıflar- içinde geçerlidir.
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
