Sabbat gibi anarşist bir güç varken, nasıl oluyorda Camarilla masquerade'i korumaya çalışıyor.
Sorumu biraz açayım isterseniz;
Camarilla masquerade'i koruyor. İnsanların vampirlerin varlığından haberdar olmaması için bu gizlilik ilkesini öngörüyor. Ama Sabbat ya da Independent bu görüşü Camarilla kadar benimsemiyorlar?
Diyelim ki anarşist bir Sabbat üyesi o gün av bulamayınca delirdi ve kendisini şehir meydanına atarak sağa sola delirmişçesine saldırmaya başladı. Bu esnada bir av buldu ve kan ihtiyacını giderdi. Ama bu olurken onu görenlerde oldu. Belki de bir kısmı bu olayı el-kameralarıyla ya da kameralı cep telefonları ile görüntülediler, fotoğraflarını çektiler.
Ya da belki bir canlı yayın esnasında gelişti benzer bir olay. Binlerce insan olaya tanıklık etti.
Yani açıklamak istediğim, doğaüstü canlıların varlığı insanlar tarafından bizzat görüldü ve saptandı, bu gayet olası birşey.
Ve bu iş Camarilla'nın kontrolü dışında da gerçekleşebilir pekala. O zaman Masquerade'i korumanın ne anlamı kaldı? Camarilla bozmadı masquerade'i belki ama Sabbat ya da Independent bozdu(hatta Camarilla üyeleri içinde olası bir durum bu aslında).
Bunun cevabını birkaç kişiden duydum, beni bi nebze tatmin ettiler. Ama sizden ricam bu soruya kıvırma cevap değilde olası yahut kesin cevap vermeniz, çünkü işin kıvırma kısmını ben kendimde yaparım
