Vampire: The Masquerade
-
FrontsideAir
- Gölge Ustası
- Posts: 1245
- Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul (İzmir)
- Contact:
Yo, aslında sadece "sıkevınc"ı anlamamıştım ama hazır soruyorum diğerleri de aradan çıksın demiştim. Konuyu böldüğüm için de çok pardon. Siz ben hiç gelmemişim gibi davranın. 
Code: Select all
Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.
Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..Peki Galconda için nasıl bir sistem düşünüyorsunuz? Yani vampirler Galconda'ya nasıl ulaşmalı sizce. Bununla ilgili çokta belirli bir kural dizisi yok sanırım. Uygulama tekniği ST'ye bırakılmış gibi gözüküyor.
Fikirleriniz nelerdir?
Fikirleriniz nelerdir?
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
Bu konu hakkında benim elimde bir materyel var. 12 inconnuyu bi kaleye kapatalım bi de üstüne demon salalım şeklinde gelişen, Hünyadi Yanoş'un terkedilmiş kalesinde geçen bir hikaye vardı. Bu 12 eleman Golconda yolunda bir araya gelen bi'topluluk aslında, kitapta Golconda hakkında güzel yazılar ve yol gösterme maiyetinde olabilecek bilgiler var. İsmini şimdi hatırlayamadım, eve gidince yazarım.
Saying mean things about the Almighty isn't going to hurt God, it just hurts you and corrodes the world around you.It's like spitting at the sky. The sky isn't bothered, and there's a good chance you hit your own face in the bargain
Hımm golconda olayı çoğunlukla bir mit olarak kalmalı bence,ya golcondaya ulaşma işi başlı başına bir oyun olur aslında,içine inconnu ve benzeri gibi unsurlarında dahil olduğu.O mertebeye erişebilecek vampir sayısının azlığıda düşünülecek olursa.Bir kural dizisi yok gerçektende,ama golcondanın varlığı bile st'ye bırakılmışken bir kural dizisi koymamaları çok normal,gerçi bir kuralıda yoktur büyük ihtimalle,işte insandan daha insan olacaksın daha ne olsun 
İsim:Erethan Aereos
Irk:insan
Sınıf:Wizard/Evoker
Irk:insan
Sınıf:Wizard/Evoker
Doğru diyosun abi hakkaten, zaten çok büyük bir istisna sözkonusu olmadığı sürece Sire embrace ettiği vampire Galconda'dan bahsetmezmiş. Böyle bir yol olduğunu bilse bile...
Hatta Gehenna'nın geleceği bilindiğinde bile vampirlerin içinden Galconda'ya dönen olmamış. Wormswood teorisinde yazıyordu bu da yanılmıyorsam. Belki de diyebilirizki Galconda vampirler için bir mitten ibaret.
Constantine'in bahsettiği kitabı merak ettim ama, roman tarzı birşey olsagerek?
Aklıma oyuncunun Nature ce Demeanor'unu kusursuz işlemesi, bunu Humanity ve Willpower'ını arttırarak desteklemesi, kendisini sectlerden uzaklaştırması ve insan kanı içmeyi bırakması gibi şeyler geliyor öncelikli olarak. Belki beş kısımdan oluşan bir ayinde olaya güzellik katabilir. Hatta Galconda'ya ulaşmak isteyen vampirler Galconda'nın olabilirliğini öğrendikten sonra bu ayinlerin nasıl yapılacağını araştırma yoluna gidebilirler.
Aksiyonu, araştırması, seyahati bol bir hikaye olurmuş hakkaten
.
Hatta Gehenna'nın geleceği bilindiğinde bile vampirlerin içinden Galconda'ya dönen olmamış. Wormswood teorisinde yazıyordu bu da yanılmıyorsam. Belki de diyebilirizki Galconda vampirler için bir mitten ibaret.
Constantine'in bahsettiği kitabı merak ettim ama, roman tarzı birşey olsagerek?
Aklıma oyuncunun Nature ce Demeanor'unu kusursuz işlemesi, bunu Humanity ve Willpower'ını arttırarak desteklemesi, kendisini sectlerden uzaklaştırması ve insan kanı içmeyi bırakması gibi şeyler geliyor öncelikli olarak. Belki beş kısımdan oluşan bir ayinde olaya güzellik katabilir. Hatta Galconda'ya ulaşmak isteyen vampirler Galconda'nın olabilirliğini öğrendikten sonra bu ayinlerin nasıl yapılacağını araştırma yoluna gidebilirler.
Aksiyonu, araştırması, seyahati bol bir hikaye olurmuş hakkaten
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
golconda bence, uzun süredir oynanan ve artık bitme noktasına gelen oyunlarda kullanılması gereken kallavi bi konudur. zaten bi cainitenin bu konudan haberdar olabilmesi bile yeterince meşakkatli bi durum olduundan, ulaşmasının daha da zor olması normaldir.
bi senaryo türü olarak golcondanın tanımına bakıldıında, vampirikin undead yaşantısı boyunca, yukarda da bahsedildii gibi, olabildiince ii bi çocuk olması gerekmekte. ancak bundan sonra, genellikle daha ewel golcondaya ulaşmış bi cainite, golconda adayı vampiriknen iletişime geçip ona golcondadan bahseder hatta yol gösterir. tabi illa böyle olacak die bişiy yok da, tanımda yazan bu. aslında mantıklı olan da bu; zira kindred lore, gayet muğlak, kulaktan dolma ve kolayca çarpıtılabilcek hurafeler bütününden başka bişiy diildir. bu nedennen, eer golconda die bişiy varsa, bunun ne menem bişiy olduunu ve buna nasıl ulaşılacağını bilse bilse golcondaya daha evelden ulaşmış bi vampirik bilebilir die düşünebiliriz.
zaten bi cainitenin kendi beasti üzerinde bu kadar hakimiyet sahibi olabilmesi (buna niyeti varsa tabi) çok ama çok zor olduundan, golconda üzerine dönecek hikayeler de bayaa az olacaktır.
en doğrusu içindeki beaste teslim olmaktır, en güzel oyun sonudur
bi senaryo türü olarak golcondanın tanımına bakıldıında, vampirikin undead yaşantısı boyunca, yukarda da bahsedildii gibi, olabildiince ii bi çocuk olması gerekmekte. ancak bundan sonra, genellikle daha ewel golcondaya ulaşmış bi cainite, golconda adayı vampiriknen iletişime geçip ona golcondadan bahseder hatta yol gösterir. tabi illa böyle olacak die bişiy yok da, tanımda yazan bu. aslında mantıklı olan da bu; zira kindred lore, gayet muğlak, kulaktan dolma ve kolayca çarpıtılabilcek hurafeler bütününden başka bişiy diildir. bu nedennen, eer golconda die bişiy varsa, bunun ne menem bişiy olduunu ve buna nasıl ulaşılacağını bilse bilse golcondaya daha evelden ulaşmış bi vampirik bilebilir die düşünebiliriz.
zaten bi cainitenin kendi beasti üzerinde bu kadar hakimiyet sahibi olabilmesi (buna niyeti varsa tabi) çok ama çok zor olduundan, golconda üzerine dönecek hikayeler de bayaa az olacaktır.
en doğrusu içindeki beaste teslim olmaktır, en güzel oyun sonudur
War, war never changes...
Söylediğim kitabın ismi Lair of the Hidden, bu kitabı da kullanabilrsiniz arada kırıntılar var. Golcondaya ulaşmış vampirlerin isimleri geçiyor.
Buradan şeklini şemalini görebilirsiniz
Buradan şeklini şemalini görebilirsiniz
Saying mean things about the Almighty isn't going to hurt God, it just hurts you and corrodes the world around you.It's like spitting at the sky. The sky isn't bothered, and there's a good chance you hit your own face in the bargain
World of Darkness üzerine bir süre önce bir yazı dizisi oluşturmayı planlıyordum. Hesaplarımıza göre bu yazılar Türkçe bir FRP dergisinde yayınlanacaktı fakat elimde olmayan sebeplerden ötürü bu projeden ayrılmak durumunda kaldım.
"Korkunç Derinlik" yazı diziside askıya alındı böylece. Bir süre yazılarımı internete verme ya da vermeme konusunda ortada kaldım ve düşündümde, bu yazı dizisini FRP camiasının vesilelenmesi için hazırlamıştım ve üzerine emek verdikten sonra öylece bir kenara atılmamalıydı.
Bunun için yazı dizisinin bir kısmını FRPWorld içeriklerine dahil etmiş bulunuyorum. Bağlantı adresi aşağıdadır.
Umarım beğenirsiniz,
İyi eğlenceler;
KORKUNÃ? DERİNLİK
"Korkunç Derinlik" yazı diziside askıya alındı böylece. Bir süre yazılarımı internete verme ya da vermeme konusunda ortada kaldım ve düşündümde, bu yazı dizisini FRP camiasının vesilelenmesi için hazırlamıştım ve üzerine emek verdikten sonra öylece bir kenara atılmamalıydı.
Bunun için yazı dizisinin bir kısmını FRPWorld içeriklerine dahil etmiş bulunuyorum. Bağlantı adresi aşağıdadır.
Umarım beğenirsiniz,
İyi eğlenceler;
KORKUNÃ? DERİNLİK
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
Çok güzel eline sağlık
Devamını da isteriz. Requiem de isteriz :schemes:
Devamını da isteriz. Requiem de isteriz :schemes:
Saying mean things about the Almighty isn't going to hurt God, it just hurts you and corrodes the world around you.It's like spitting at the sky. The sky isn't bothered, and there's a good chance you hit your own face in the bargain
Requiem'i asıl senden isteriz. Hiç bana bakma öyle
.
Devamında da büyük ihtimalle Book of Nod gelecek. Ardından da çok daha güzel bir projemiz var sırada. Ama onun için henüz bir açıklama yapmak istemiyorum.
Devamında da büyük ihtimalle Book of Nod gelecek. Ardından da çok daha güzel bir projemiz var sırada. Ama onun için henüz bir açıklama yapmak istemiyorum.
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
O zaman o seri bitsin öyle yazayım, çünkü ilk cümleden "sana söylenenlerin hepsini unut...artık kurallar değişti... sadece uzaklardan gelen şu keman sesindeki Ağıtı dinle" demek olmaz
Saying mean things about the Almighty isn't going to hurt God, it just hurts you and corrodes the world around you.It's like spitting at the sky. The sky isn't bothered, and there's a good chance you hit your own face in the bargain
Benim işim biraz uzun sürebilir yalnız . Malum OWoD arşivi ortada
. Bence senkronize olarak yazmaya devam etsek daha uygun olur, yoksa senelerce birbirimizi beklememiz gerekebilir
.
Ayrıca NWoD da sıkı bir arşiv oluşturuyor. Daha geçenlerde Promethean: the Created resmi olarak piyasaya sürülmüştü hatta yanılmıyorsam. Sende şimdiden yazmaya başla derim ben...
Hem kurallar değişmişte ne olmuş Constantine, gönüller bir olsun yeter o bize (Yılın Gafı
).
Ayrıca NWoD da sıkı bir arşiv oluşturuyor. Daha geçenlerde Promethean: the Created resmi olarak piyasaya sürülmüştü hatta yanılmıyorsam. Sende şimdiden yazmaya başla derim ben...
Hem kurallar değişmişte ne olmuş Constantine, gönüller bir olsun yeter o bize (Yılın Gafı
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
Yok zaten başlık Masquerade üstüne, kural tartışması yapmam da sadece arada maskaralık yapayım dedim
Saying mean things about the Almighty isn't going to hurt God, it just hurts you and corrodes the world around you.It's like spitting at the sky. The sky isn't bothered, and there's a good chance you hit your own face in the bargain
