Ã?ncelikle herkese slm...Ben aranıza yeni katıldım ve bir kaç sorum warr...
1-herhangi bir diyara katılmak için neler yapmak gerekiyo
2-Karakter yaratmak için neler yapmam lazım
3-FrP hİkayeleri yazarken herhangi bi kural fln war mı??
1- FRPworld diyarımız var bir tek sanırım en azından ben bir tek onu biliyorum.
2-Karakter KAğıtları ve yaratımı forumuna girersen sabit başlıkta görebilirsin kuralları.
3-Yok
bu arada öyle cevap yazdım ben ama sadece modların mı yazması gerekiyordu bilmiyorum ona göre.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
İlk ikisine bir cevabım yok.
Ammaaaaa,
Üçüncü soruna vereceğim tek yanıt var: Foruma yazdığın kadar kötü yazıyorsan, bence hiç yazıp göndermeye kalkışma hikayeni. Hani yaz da, okurken bizim canımız çıkar. Herkese yazık.
M - There is indeed such a conspiracy "When you see filth, call it filth"