Frp ile ilgili bir çok şeyi tartıştık.. Ama artık sanırım bize ait olan üç yıla yakın bir zamandır kurulan ve gittikçe gelişen diyarımız da tartışılacak bir olgunluğa erişti.
Diyarımızın güçlü ve zayıf yanları hoşunuza giden ve gitmeyen tarafları neler?
Ne tip ögeler diyara eklenmeli neler çıkarılmalı...
Herkesin fikirlerini bekliyorum. Diyarımız tüm site kullanıcılarının ortak çabası ile kuruldu... Üç yıl sonra yapacağımız değerlendirmenin onu daha iyi bir noktaya taşımamızı sağlayacağına inanıyorum.
Bizim Diyarımız
Bizim Diyarımız
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Sevgili dostum... Uzun zaman oldu görüşmeyelii... Ã?ay içerken frp world üzerine yaptığımız sohbetleri anımsıyorum..
açıkçası çokta yeni sayılmam frp world sayfalarında bir çok gelişen olayı biliyorum neydik ne olduk nerelere geldik ama herkesin bunu bilmesine imkan yok tabi.
Bence sen o bi yazın vardı Frp World ün tarihçesi niteliğinde onun linkini ver buraya okusunlar bilgilensinler kimdir bunlar nası bu güne geldiler diye.
Sevgilerimle..
açıkçası çokta yeni sayılmam frp world sayfalarında bir çok gelişen olayı biliyorum neydik ne olduk nerelere geldik ama herkesin bunu bilmesine imkan yok tabi.
Bence sen o bi yazın vardı Frp World ün tarihçesi niteliğinde onun linkini ver buraya okusunlar bilgilensinler kimdir bunlar nası bu güne geldiler diye.
Sevgilerimle..
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
-
mefistofeles
- Kullanıcı

- Posts: 481
- Joined: Thu May 12, 2005 10:00 am
-
Lord Necros
- Başbüyücü
- Posts: 1916
- Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
- Location: Necropolis
Bizim diyarımıza on kasaba demek hen yanlış hem doğrudur.
şimdi ben size şöyle açıklayayım. Ã?nceleri gerçek 10 kasaba kullanılacaktı sanırım. Fakar site içi rpler önceden ayarlanmış şeyler değildi.
Karakterler kendiliğinden gelişti. Bununla beraber bir diyar da gelişti. 10 kasaba diye anılmasına rağmen 10 kasaba sadece temsili bir isim oalrak kalmış ve Merkezde olan yerleşkenin genel ismi olarak anılmıştır. İsim olarak özgün olduğunu idda edemesemde şu anki diyarımızın bir çeşit özent" ya da "acizlik olamdığını söyleyebilirim.
Diyar kendiliğinden gelişti firble'ın dediği gibi Fakat bu gelişmenin halen devam ettiğini söylemek güç. En azıından aynı yönetemle gelişmiyor. Kullanıcılar artık genelde kendilerine sunulanla yetinipbirşey değiştirmek ya da eklemek istemiyor.
HEle şimdiki gibi karakterlerin benim durağan olarak adlandırdığım han, şehir tüccarlık tarzı rplerden çok savaş,macera türünden olanlara yöneldiğini düşümnürsek bu gelişme iyice durmuş vaziyette. Aaaah ah zaten dişimizle tırnağımızla yaptığımız 10 kasaba cehennemin dibine gitti
şimdi ben size şöyle açıklayayım. Ã?nceleri gerçek 10 kasaba kullanılacaktı sanırım. Fakar site içi rpler önceden ayarlanmış şeyler değildi.
Karakterler kendiliğinden gelişti. Bununla beraber bir diyar da gelişti. 10 kasaba diye anılmasına rağmen 10 kasaba sadece temsili bir isim oalrak kalmış ve Merkezde olan yerleşkenin genel ismi olarak anılmıştır. İsim olarak özgün olduğunu idda edemesemde şu anki diyarımızın bir çeşit özent" ya da "acizlik olamdığını söyleyebilirim.
Diyar kendiliğinden gelişti firble'ın dediği gibi Fakat bu gelişmenin halen devam ettiğini söylemek güç. En azıından aynı yönetemle gelişmiyor. Kullanıcılar artık genelde kendilerine sunulanla yetinipbirşey değiştirmek ya da eklemek istemiyor.
HEle şimdiki gibi karakterlerin benim durağan olarak adlandırdığım han, şehir tüccarlık tarzı rplerden çok savaş,macera türünden olanlara yöneldiğini düşümnürsek bu gelişme iyice durmuş vaziyette. Aaaah ah zaten dişimizle tırnağımızla yaptığımız 10 kasaba cehennemin dibine gitti
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
Onkasaba sanırım tamamen o dönem kullanıcılarının talebi ile oluşmuştu. Bir onkasaba saldırısının sonucunun ne olacağına ilişkin meraktan kaynaklandı. Ama daha en başlarda onkasaba FR onkasabası olmaktan sıyrılıp bizim onkasabamıza dönüştü.
Bir süre sonra da ister istemez olayların etrafında döndüğü yer haline geldi... : )
Neyse yok etmeye çalışa çalışa sonunda birileri de yok etmeyi başardı sanırım onkasabayı.
Bir süre sonra da ister istemez olayların etrafında döndüğü yer haline geldi... : )
Neyse yok etmeye çalışa çalışa sonunda birileri de yok etmeyi başardı sanırım onkasabayı.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
İnceden nağmeler diyorsun üstadım yaniFirble wrote:Onkasaba sanırım tamamen o dönem kullanıcılarının talebi ile oluşmuştu. Bir onkasaba saldırısının sonucunun ne olacağına ilişkin meraktan kaynaklandı. Ama daha en başlarda onkasaba FR onkasabası olmaktan sıyrılıp bizim onkasabamıza dönüştü.
Bir süre sonra da ister istemez olayların etrafında döndüğü yer haline geldi... : )
Neyse yok etmeye çalışa çalışa sonunda birileri de yok etmeyi başardı sanırım onkasabayı.
10 kasaba olayı yeni gelen ve fr okumuş olan arkadaşlar tarafından incelenmeden eleştrildi işte özentisiniz vb siniz gibisinden...
Aslında öyle bir şey yok orası ismi aynıda olsa tamamen bizim 10 kasabamızdı öylede kalıcak.
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
ewt ben katiliyorum, ben yeni biriyim, birkac ay once uye oldum da bazi nedenlerden pek bakamadim siteye.findor wrote:Sevgili dostum... Uzun zaman oldu görüşmeyelii... Ã?ay içerken frp world üzerine yaptığımız sohbetleri anımsıyorum..
açıkçası çokta yeni sayılmam frp world sayfalarında bir çok gelişen olayı biliyorum neydik ne olduk nerelere geldik ama herkesin bunu bilmesine imkan yok tabi.
Bence sen o bi yazın vardı Frp World ün tarihçesi niteliğinde onun linkini ver buraya okusunlar bilgilensinler kimdir bunlar nası bu güne geldiler diye.
Sevgilerimle..
boyle bilgilerin topluca oldugu bir link fln verebilirseniz cok sewinirim
