Bizim Diyarımız

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Post Reply
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Bizim Diyarımız

Post by Firble »

Frp ile ilgili bir çok şeyi tartıştık.. Ama artık sanırım bize ait olan üç yıla yakın bir zamandır kurulan ve gittikçe gelişen diyarımız da tartışılacak bir olgunluğa erişti.

Diyarımızın güçlü ve zayıf yanları hoşunuza giden ve gitmeyen tarafları neler?

Ne tip ögeler diyara eklenmeli neler çıkarılmalı...

Herkesin fikirlerini bekliyorum. Diyarımız tüm site kullanıcılarının ortak çabası ile kuruldu... Üç yıl sonra yapacağımız değerlendirmenin onu daha iyi bir noktaya taşımamızı sağlayacağına inanıyorum.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

Sevgili dostum... Uzun zaman oldu görüşmeyelii... Ã?ay içerken frp world üzerine yaptığımız sohbetleri anımsıyorum..

açıkçası çokta yeni sayılmam frp world sayfalarında bir çok gelişen olayı biliyorum neydik ne olduk nerelere geldik ama herkesin bunu bilmesine imkan yok tabi.

Bence sen o bi yazın vardı Frp World ün tarihçesi niteliğinde onun linkini ver buraya okusunlar bilgilensinler kimdir bunlar nası bu güne geldiler diye.

Sevgilerimle..
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
mefistofeles
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 481
Joined: Thu May 12, 2005 10:00 am

Post by mefistofeles »

on kasaba beni en çok rahatsız eden sanırım neden bir kitaptaki yer ve olayları kullanıyoruz kendimiz bir şeyler bulamayacak kadar aciz değiliz bence...
Lord Necros
Başbüyücü
Posts: 1916
Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
Location: Necropolis

Post by Lord Necros »

Yav merhamet, On Kasaba mı kaldı geriye? :)
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.

Power demands sacrifice.
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Bizim diyarımıza on kasaba demek hen yanlış hem doğrudur.
şimdi ben size şöyle açıklayayım. Ã?nceleri gerçek 10 kasaba kullanılacaktı sanırım. Fakar site içi rpler önceden ayarlanmış şeyler değildi.
Karakterler kendiliğinden gelişti. Bununla beraber bir diyar da gelişti. 10 kasaba diye anılmasına rağmen 10 kasaba sadece temsili bir isim oalrak kalmış ve Merkezde olan yerleşkenin genel ismi olarak anılmıştır. İsim olarak özgün olduğunu idda edemesemde şu anki diyarımızın bir çeşit özent" ya da "acizlik olamdığını söyleyebilirim.

Diyar kendiliğinden gelişti firble'ın dediği gibi Fakat bu gelişmenin halen devam ettiğini söylemek güç. En azıından aynı yönetemle gelişmiyor. Kullanıcılar artık genelde kendilerine sunulanla yetinipbirşey değiştirmek ya da eklemek istemiyor.

HEle şimdiki gibi karakterlerin benim durağan olarak adlandırdığım han, şehir tüccarlık tarzı rplerden çok savaş,macera türünden olanlara yöneldiğini düşümnürsek bu gelişme iyice durmuş vaziyette. Aaaah ah zaten dişimizle tırnağımızla yaptığımız 10 kasaba cehennemin dibine gitti :)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Onkasaba sanırım tamamen o dönem kullanıcılarının talebi ile oluşmuştu. Bir onkasaba saldırısının sonucunun ne olacağına ilişkin meraktan kaynaklandı. Ama daha en başlarda onkasaba FR onkasabası olmaktan sıyrılıp bizim onkasabamıza dönüştü.

Bir süre sonra da ister istemez olayların etrafında döndüğü yer haline geldi... : )

Neyse yok etmeye çalışa çalışa sonunda birileri de yok etmeyi başardı sanırım onkasabayı.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

Firble wrote:Onkasaba sanırım tamamen o dönem kullanıcılarının talebi ile oluşmuştu. Bir onkasaba saldırısının sonucunun ne olacağına ilişkin meraktan kaynaklandı. Ama daha en başlarda onkasaba FR onkasabası olmaktan sıyrılıp bizim onkasabamıza dönüştü.

Bir süre sonra da ister istemez olayların etrafında döndüğü yer haline geldi... : )

Neyse yok etmeye çalışa çalışa sonunda birileri de yok etmeyi başardı sanırım onkasabayı.
İnceden nağmeler diyorsun üstadım yani :)

10 kasaba olayı yeni gelen ve fr okumuş olan arkadaşlar tarafından incelenmeden eleştrildi işte özentisiniz vb siniz gibisinden...
Aslında öyle bir şey yok orası ismi aynıda olsa tamamen bizim 10 kasabamızdı öylede kalıcak.
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

findor wrote:Sevgili dostum... Uzun zaman oldu görüşmeyelii... Ã?ay içerken frp world üzerine yaptığımız sohbetleri anımsıyorum..

açıkçası çokta yeni sayılmam frp world sayfalarında bir çok gelişen olayı biliyorum neydik ne olduk nerelere geldik ama herkesin bunu bilmesine imkan yok tabi.

Bence sen o bi yazın vardı Frp World ün tarihçesi niteliğinde onun linkini ver buraya okusunlar bilgilensinler kimdir bunlar nası bu güne geldiler diye.

Sevgilerimle..
ewt ben katiliyorum, ben yeni biriyim, birkac ay once uye oldum da bazi nedenlerden pek bakamadim siteye.
boyle bilgilerin topluca oldugu bir link fln verebilirseniz cok sewinirim
Post Reply