Drizzt'in çizgiromanı...

Sorularınız mı var? O zaman cevapları olan kişileri burada bulabilirsiniz.
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Post by mikael »

Yükledim, güzelmiş :) . Bi dahaki yükleme için 35 dakika beklememi söylüyor. 35 dakika boyunca linke bağlı mı kalmam lazım yoksa bilgisayarı kapatım 35 dakika sonra açsam olur mu?
Fioner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 90
Joined: Wed Aug 10, 2005 10:00 am
Location: Avcılar

Post by Fioner »

linkte kalman fln gerekmio ya. bildiğin 35 dk bekliosun.
Post Reply