Dragonlance Öizgiromanları
Dragonlance Öizgiromanları
Drizzt Çizgiromanlarını inceliyordumki birde ne göreyim!
Dragonlance Chronicles çizgiromanları çıkmış!
http://www.devilsdue.net/dl_chronicles
8 çizgiroman çıkarmışlar bile. Acaip göresim geldi o romanları anlatamam.
Çizgiromanları indirmiş biri varsa ya da olursa burada bizimle paylaşsın isterim, ben aratmaya başlıyorum şimdi.
Elinde madde halinde Dragonlance çizgiromanı bulunduran yoktur sanırım?
Dragonlance Chronicles çizgiromanları çıkmış!
http://www.devilsdue.net/dl_chronicles
8 çizgiroman çıkarmışlar bile. Acaip göresim geldi o romanları anlatamam.
Çizgiromanları indirmiş biri varsa ya da olursa burada bizimle paylaşsın isterim, ben aratmaya başlıyorum şimdi.
Elinde madde halinde Dragonlance çizgiromanı bulunduran yoktur sanırım?
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
-
Lord Necros
- Başbüyücü
- Posts: 1916
- Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
- Location: Necropolis
Madde olarak bulundurmadım ama Gerekli şeyler'de geçen günlerde gördüm.
Hatta tuttum, inceledim. Eh işte, aman aman güzel bir şey değil. Altınay'ın Qualinesti'de Mishakal madalyonunu ilk kez gösterdiği bölümü okudum şöyle hızlıca. Ama açıkçası Laurana çizimi hayalkırıklığına uğrattı beni.
Sahip olmak için para döneceğim bir şey değil, zira orada birkaç sayfa okudum hemen, sizi temin ederim ki romanını okurken aldığım hazzın 1/10'unu bile alamadım.
Ha, buna rağmen kapış kapış kendisi sanırım, zira birkaç gün sonra aynı yere tekrar uğradığımda (Kendisi fakültemin birkaç sokak olduğu için hemen her gün bir uğruyorum) hiç kalmamıştı. Meraklısı da varmış hani.
Sahip olmak için para döneceğim bir şey değil, zira orada birkaç sayfa okudum hemen, sizi temin ederim ki romanını okurken aldığım hazzın 1/10'unu bile alamadım.
Ha, buna rağmen kapış kapış kendisi sanırım, zira birkaç gün sonra aynı yere tekrar uğradığımda (Kendisi fakültemin birkaç sokak olduğu için hemen her gün bir uğruyorum) hiç kalmamıştı. Meraklısı da varmış hani.
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.
Power demands sacrifice.
Power demands sacrifice.
Yine de incelemek isterdim aslında. Romandaki havayı vermeyeceği muhakkaktır, ama en azından romanlardaki sahnelerden yansımalar hoşuma gider gibime geliyor. Çizimleri merak ediyorum bir yandanda aslında. Biliyorsunuz romanların iç sayfalarında pek ilgi uyandırıcı resimler göremiyorduk. Kapak resimleri çok hoş tabi o ayrı.
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
-
Lord Necros
- Başbüyücü
- Posts: 1916
- Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
- Location: Necropolis
Pek yerdiğim Laurana çizimini anlatayım.
Ben şahsen Laurana'nın Ruhlar Savaşı'ndaki halini severim. Halen güzel, ama görüp geçirdiklerinin yükünü yansıtan, kederli ve yorgun ama yine de sevgi ve merhamet dolu gözleri, olsun görünümü filan. Mızrak Savaşı'ndan önce Qualinesti halini sıcacık bakışlı, sevgi dolu, hauata sıkıca sarılıp her anından mutluluk alan, masum mu masum bir kız olarak düşünürdüm. Ama Solostaran'ın kabul salonunda derin yırtmaçlı etek giyip bacağını ortaya seren, en ateşli lolita görünümde seksiliğie özenen, hınzır bir gülüş ve şehvet dolu bakışları görünce ilk anda yanlışlıkla Kitiara'yı çizip çizmediklerini merak etmiştim. Ama hayır, bu Laurana idi...
Dergiyi hemen kapatıp yerine koydum. Romanlarımla mutluyum ben.
Ben şahsen Laurana'nın Ruhlar Savaşı'ndaki halini severim. Halen güzel, ama görüp geçirdiklerinin yükünü yansıtan, kederli ve yorgun ama yine de sevgi ve merhamet dolu gözleri, olsun görünümü filan. Mızrak Savaşı'ndan önce Qualinesti halini sıcacık bakışlı, sevgi dolu, hauata sıkıca sarılıp her anından mutluluk alan, masum mu masum bir kız olarak düşünürdüm. Ama Solostaran'ın kabul salonunda derin yırtmaçlı etek giyip bacağını ortaya seren, en ateşli lolita görünümde seksiliğie özenen, hınzır bir gülüş ve şehvet dolu bakışları görünce ilk anda yanlışlıkla Kitiara'yı çizip çizmediklerini merak etmiştim. Ama hayır, bu Laurana idi...
Dergiyi hemen kapatıp yerine koydum. Romanlarımla mutluyum ben.
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.
Power demands sacrifice.
Power demands sacrifice.
Laurana dediğin gibiyse kötü olmuş tabi. Amerikan pornostarlarına benzetmişler desene.
Ne bileyim Laurana'yı görmedimde ben, mesela Tanis'in yaşlanmış halini gördüm, gayet uygun göründü bana.
Aslına bakılırsa Larry Elmore'un çizimlerini benimsedim ben kitapları okurken, çizgiromanlarda da onun çizimlerine dayalı görseller görmek isterim.
Asıl istediğim ise o karakterlerin dışgörünüşlerini kafamda canlandırdım evet, birde o canlandırdıklarımı farklı görseller ile görebilmek isterim
. Görsele dökülmüş efsanevi sahneler her zaman ilgimi çekmiştir çünkü.
Ne bileyim Laurana'yı görmedimde ben, mesela Tanis'in yaşlanmış halini gördüm, gayet uygun göründü bana.
Aslına bakılırsa Larry Elmore'un çizimlerini benimsedim ben kitapları okurken, çizgiromanlarda da onun çizimlerine dayalı görseller görmek isterim.
Asıl istediğim ise o karakterlerin dışgörünüşlerini kafamda canlandırdım evet, birde o canlandırdıklarımı farklı görseller ile görebilmek isterim
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
-
galadlirim
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 975
- Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
Hadi Drizzt neyse de Dragonlance'in çizgiromanının yapılması çok yanlış bence.Forgotten Realmsde çizgiroman olacak bol power var tam istedikleri süper güçlü insanlar yani.Ama Dragonlance'in özünde böyle bir şey yok bir kere,Forgotten Realmsden ayrılan yönü bu.İnsanın hayalgücüne çok daha fazla hitap ermesi...şimdi o çizgiromanları okuyup kitaplarını okumaya başlayanlar olucak,dragonlance de piyasa olacak...Ki olmuş zaten.
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Ben şahsen baya merak ettim nasıl birşey lolacağını, kitapları bir ekz daha okuyacak kadar vaktim yok ama sanırım çizgiromanı inceleyebilirim 
Keşke çizimler falan da güzel olsa da o romanı bir kez daha hatırlayabilip "vaaay, ejderha mızrağıda böyleydi işte " diyebilsem.
Okumak için olmasa da bir göz gezdirmek için görmek isterdim onları.
Ejderha Mızrağının piyasa olmasına gelince, evet çizgiromandan okumaya başlayanlar için oldukça büyük bir kayıp olur bu, çünkü çizgiromanların romanın tadında olamayacağını düşünüyorum.
İlla Ejderhamızrağı hakkında çizgiroman çıkartacaklarsa mızrak kahramanları değil de ondan sonra çıkan onlarca kitabın çizgiromanını çıkarsalardı. Onları okumadım (birkısmını) ve okumayı da şimdilik düşünmüyorum ama çizgiromanları çıkarsa okurum
Ama yine de çizgiromanlar sayesinde biraz daha geniş bir kitleye hitap etme imkanı da yok değil hani. Daha az zamanı olan ya da daha az okuyan kişiler bu şekilde ejderha mızrağı ile tanışma fırsatı bulabilirler. Her ne kadar kitapla tanışanlar gibi olmayacaksa da hiç tanışmamalarından iyidir gibime geliyor. Sizce ?
Keşke çizimler falan da güzel olsa da o romanı bir kez daha hatırlayabilip "vaaay, ejderha mızrağıda böyleydi işte " diyebilsem.
Okumak için olmasa da bir göz gezdirmek için görmek isterdim onları.
Ejderha Mızrağının piyasa olmasına gelince, evet çizgiromandan okumaya başlayanlar için oldukça büyük bir kayıp olur bu, çünkü çizgiromanların romanın tadında olamayacağını düşünüyorum.
İlla Ejderhamızrağı hakkında çizgiroman çıkartacaklarsa mızrak kahramanları değil de ondan sonra çıkan onlarca kitabın çizgiromanını çıkarsalardı. Onları okumadım (birkısmını) ve okumayı da şimdilik düşünmüyorum ama çizgiromanları çıkarsa okurum
Ama yine de çizgiromanlar sayesinde biraz daha geniş bir kitleye hitap etme imkanı da yok değil hani. Daha az zamanı olan ya da daha az okuyan kişiler bu şekilde ejderha mızrağı ile tanışma fırsatı bulabilirler. Her ne kadar kitapla tanışanlar gibi olmayacaksa da hiç tanışmamalarından iyidir gibime geliyor. Sizce ?
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
Açıkçası çizgi romanı kitaba tercih ederdim. Eğer iki seçenek de olsaydı. Ã?ünkü kitaplarda da zaten görüntü tasviri duygu ve düşünceden daha fazla yapılıyor gibi sanki. DND çizgi roman çıkararak bence iyi etmiş o nedenle.
Üstelik bir de belli karakterlerin nasıl göründüğünü merak edenler de o romanlardan alırlar muhtemelen. Karakterleri popstarlarına ya da sporculara benzetmek de akıllıca... Zaten ünlü olmuş, herkesin beğendiği bir görüntü yeni çizilecek bir görüntüye göre daha az risk içeriyor.
Üstelik bir de belli karakterlerin nasıl göründüğünü merak edenler de o romanlardan alırlar muhtemelen. Karakterleri popstarlarına ya da sporculara benzetmek de akıllıca... Zaten ünlü olmuş, herkesin beğendiği bir görüntü yeni çizilecek bir görüntüye göre daha az risk içeriyor.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
Lord Necros
- Başbüyücü
- Posts: 1916
- Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
- Location: Necropolis
