Guild Wars!!!...

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Guild Wars!!!...

Post by Aredheliquas »

ya guild wars sipariş ettik 3güne gelir dediler ama benim kafamda bazı sorular var...
1- gw ve wow'u karsılarstırırsanız, hangisini tercih edersiniz??
2- sizce iyi bir oyunmu
3- factions'u istredik. ilk oyunu bilmediğimiz için herhangi bi zorluk cekermiyiz??

oyunu bilenlerden yada daha önce oynayanlardan yardım bekliyorum...
teşekkürler...
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
siliterin
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 393
Joined: Sun Jul 30, 2006 10:00 am
Location: akçay

Post by siliterin »

oyun bende yok ama bir arkadaşımda görmüştüm. bence wow bütün oyunların üstünde ama guild wars da çok rezalet değil. oyunu bilmediğin için kesinlikle zorluk çekmezsin zaten her oyunun güzel yanı bence kurcaladıkça öğrenmektir.
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

ya wow harika am kredi kartım olmadıı için aylık ödemelerde aileye bağlıyım onlarda öss sonuclarım yüzünden vermiolar oyuna para... :cry:
bende wow taraftarıyım ama gw ile idare etces artık... :wink:
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

yokmu kimsecikler yaa??? :cry:
yardım istioruuuuuuuum :cry: :cry: :cry:
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Salyangoz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 9
Joined: Sat Jul 15, 2006 10:00 am

Post by Salyangoz »

Arkadaşlarımla ben wowu bıraktıktan sonra farklı bir online oyuna geçelim dedik ve guildwars factionsı aldık.Ã?ncelikle normal GW olmasa bile factionsda zorluk çekmessin kendi içinde tutorialı falan herşeyi var sadece normal gw bölgelerine gidemessin o da sorun olmaz o kadar.Wowla karşılaştırınca açıkçası bu oyun wowdan sonra çok kötü geldi bize combat modu hiç zevk vermedi.Ayrıca wowdaki gibi şehir dışındaki bölgelerde pusu kurup oyuncu avlıyım diye bir olayı yok çünkü şehirden dışarı çıktığında sadece senin için ayrı bir harita kopyası açılıyo ve onun içinde sadece sen oluyosun.Grup kurup gruplu olarak şehir dışında questleri yapabilirsin arkadaşlarınla ama dışarda pvp diye bir olayı yok.Pvp için özel arenalara var orda yapıyosun pvpni orda da en fazla 8vs8 yapılıyo wowdaki gibi 40vs40 devasa savaşlar yok.

Grafikleri iyi,oyundaki emoteler wowa göre güzel yapılmış taş,makas, kağıt bile oynanabiliyo.Kısacası oyuna berbat demek istemiyorum ama biz 2 gün bile dayanamadık.
<div>Benim başarılı olmam yeterli değil.Diğer herkes yenilmeli !!!</div><br />
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

hmm.. biz basladık vala harika bi oyunmus yaw...
ama wow 1hafta oynamama ramen onun önüne gecemedi hala wow daha ii diorum.
ama guild wars haarika bi oyun
özellikle questler bir harika.
biz 8kşşiyiz, karsı grup 40 kişi:D hepsi bilgama olsun quest gereği öle
acaip taktiksel bi oyun...
muhteşem...
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
siliterin
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 393
Joined: Sun Jul 30, 2006 10:00 am
Location: akçay

Post by siliterin »

wow dünyanın bir numaralı online oyunu onu kimse geçemez ama guil de iyi yani oynamaya değer
Dünyada imkânsız olan tek şey, imkânsız olanı bulmaktır.
Thundorius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 121
Joined: Tue Sep 27, 2005 10:00 am

Post by Thundorius »

guild wars da aylık para olayı yoktu demi başliim dicem ama bu sene Ã?SS :evil: var. :cry:
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

siliterin wrote:wow dünyanın bir numaralı online oyunu onu kimse geçemez ama guil de iyi yani oynamaya değer
Hatta bir ara haberlerde çıkmıştı dünya da bilmem kaç milyon satan oyun falan filan diye ..
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

Thundorius wrote:guild wars da aylık para olayı yoktu demi başliim dicem ama bu sene Ã?SS :evil: var. :cry:
benimde oss bu sene bittii. bende bi hevesle guild wars a basladım ama bence baslama...
bak forumu nezman actııma şimdi arada bi giriorum oyuna...
öle sarmadı yane ilk baslarda cok iiydi ama sorra bi anda daalıverdi oyun...
sıktı bizi yani..
ha oynamıomuuz hiç oynuos tabiki ama aradabi...
ama yapılabileek ne akıllı sey calış sınavı kazan, ve WoW'a basla... :idea:
emin ol değicektir....
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Post Reply