Biir Bakış

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
User avatar
Kenobi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 10
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:00 am

Biir Bakış

Post by Kenobi »

R üyalarım kabus dolu idi her gece
A klımı kemiriyordu karanlığın gücü ve ihtişamı
İ çimi kavuruyordu hastalığım her geçen gün
S anki doğduğum gün belliydi kaderim
T ek başına çıktığım yolda geçmişin ve geleceğin tek hüküm süren büyücüsü bendim
L azım değildi ne caramon nede bir başkası sadece tek ben vardım kendim için
İ çimde ne sevgi nede aşk vardı, karanlığa giden bir kapıdan geçmekti tek isteğim
N e zaman gözlerimi kapasam hesaplaşırım kaledeki sınav günümle

M utsuzluğum güçsüzlüğüme isyanımdan başka birşey değildi
A şk ve sevgi değildi benim yolumun üzerine konulan taşlar sadece ihtiras ve güçtü
J
E limde değildi tek isteğim vardı karanlıkların kraliçesine boyun eğdirmek kendi evrenimde
R üyalarımda görmüştüm o kapıdan geçeceğim anı
E n sonunda paladine ile dönülmeyen bir yolculuğa doğru yelken alırken buldum kendimi

Merhaba ben bu dünya bir seneye yakın bir zamandır Ejderha mızrağı serisi ile girdim ve tesadüfen bugün bu çok derli bilgilerle donatılmış siteyi buldum birçok kişiyide burada tartışarak görmek beni çok sevindirdi. Yıllardır Star Wars fanı olarak de yaptığım bu evrene değişik bir bakımdan şiirle bakmayı burada arada da ara sıra kafanızı şişirmeden yapmak isterim herkeze tekrar merhaba..
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

B öyle şiir yazmak zordur bilirim
R aistlini pek sevmem ama takdir ederim
A rada bir şiir yaz ben de cevap veririim
V e unutmadan şiirini tebrik ederim
O zan olmak istersen akedemiye beklerim

Siteye hoş geldin. Burda senin gibi şiirle ejderha mızzrağıyla hatta star warsla ilgilenen kişiler görebilirsin. şiirlerin de kafamızı şişirmez hoş gelir sefa gelir. :)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
User avatar
Kenobi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 10
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:00 am

Post by Kenobi »

sagolasın Efla e sende güzel kaife yaparsın :) tanışmak güzel elimden geldiğince bişiler ara sıra yazacaz artık
User avatar
Kenobi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 10
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:00 am

Post by Kenobi »

c anım kadar sevdiğim bir adamdı Raistlin
r üyalarımda gördüğüm kötülüğe son verecek adamdı o
y alnızdım o hayatıma girmeden önce sadece Paladin e dualarım vardı
s anki ona olan aşkım büyü gibiydi
a şkının büyüsüne kapılmıştı gözlerim ve birgün kör oldum onun yolunda
n e onsuz yapabiliyordum nede onsuz yaşam vardı bana
i çimdeki büyüyen tek aşktı Paladin in sevgisinden sonra benim için
a nsızın terk edip gideceğini bilmeme rağmen sevdim onu ölümüne........
Aredheliquas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1039
Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
Location: Ankara

Post by Aredheliquas »

C asuslara geçit vermem
A rkadan konusmayı sevmem
R ahatsız olmayın aman siz hiç
A rtık aranızdan çekiliyim ben
M alesef biraz safım
O rtalığın tozunu attırırım
N asılsa pek güzel olmadı bu satırlarım

:-P :-P :-P :-P böle sacmaladım bende bşiyler :D
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Arkadaslar sanirim bu baslik konu otesi serbest kursusune ait tasiyorum.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Post Reply