R üyalarım kabus dolu idi her gece
A klımı kemiriyordu karanlığın gücü ve ihtişamı
İ çimi kavuruyordu hastalığım her geçen gün
S anki doğduğum gün belliydi kaderim
T ek başına çıktığım yolda geçmişin ve geleceğin tek hüküm süren büyücüsü bendim
L azım değildi ne caramon nede bir başkası sadece tek ben vardım kendim için
İ çimde ne sevgi nede aşk vardı, karanlığa giden bir kapıdan geçmekti tek isteğim
N e zaman gözlerimi kapasam hesaplaşırım kaledeki sınav günümle
M utsuzluğum güçsüzlüğüme isyanımdan başka birşey değildi
A şk ve sevgi değildi benim yolumun üzerine konulan taşlar sadece ihtiras ve güçtü
J
E limde değildi tek isteğim vardı karanlıkların kraliçesine boyun eğdirmek kendi evrenimde
R üyalarımda görmüştüm o kapıdan geçeceğim anı
E n sonunda paladine ile dönülmeyen bir yolculuğa doğru yelken alırken buldum kendimi
Merhaba ben bu dünya bir seneye yakın bir zamandır Ejderha mızrağı serisi ile girdim ve tesadüfen bugün bu çok derli bilgilerle donatılmış siteyi buldum birçok kişiyide burada tartışarak görmek beni çok sevindirdi. Yıllardır Star Wars fanı olarak de yaptığım bu evrene değişik bir bakımdan şiirle bakmayı burada arada da ara sıra kafanızı şişirmeden yapmak isterim herkeze tekrar merhaba..
Biir Bakış
B öyle şiir yazmak zordur bilirim
R aistlini pek sevmem ama takdir ederim
A rada bir şiir yaz ben de cevap veririim
V e unutmadan şiirini tebrik ederim
O zan olmak istersen akedemiye beklerim
Siteye hoş geldin. Burda senin gibi şiirle ejderha mızzrağıyla hatta star warsla ilgilenen kişiler görebilirsin. şiirlerin de kafamızı şişirmez hoş gelir sefa gelir.
R aistlini pek sevmem ama takdir ederim
A rada bir şiir yaz ben de cevap veririim
V e unutmadan şiirini tebrik ederim
O zan olmak istersen akedemiye beklerim
Siteye hoş geldin. Burda senin gibi şiirle ejderha mızzrağıyla hatta star warsla ilgilenen kişiler görebilirsin. şiirlerin de kafamızı şişirmez hoş gelir sefa gelir.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
c anım kadar sevdiğim bir adamdı Raistlin
r üyalarımda gördüğüm kötülüğe son verecek adamdı o
y alnızdım o hayatıma girmeden önce sadece Paladin e dualarım vardı
s anki ona olan aşkım büyü gibiydi
a şkının büyüsüne kapılmıştı gözlerim ve birgün kör oldum onun yolunda
n e onsuz yapabiliyordum nede onsuz yaşam vardı bana
i çimdeki büyüyen tek aşktı Paladin in sevgisinden sonra benim için
a nsızın terk edip gideceğini bilmeme rağmen sevdim onu ölümüne........
r üyalarımda gördüğüm kötülüğe son verecek adamdı o
y alnızdım o hayatıma girmeden önce sadece Paladin e dualarım vardı
s anki ona olan aşkım büyü gibiydi
a şkının büyüsüne kapılmıştı gözlerim ve birgün kör oldum onun yolunda
n e onsuz yapabiliyordum nede onsuz yaşam vardı bana
i çimdeki büyüyen tek aşktı Paladin in sevgisinden sonra benim için
a nsızın terk edip gideceğini bilmeme rağmen sevdim onu ölümüne........
-
Aredheliquas
- Kullanıcı

- Posts: 1039
- Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
- Location: Ankara
C asuslara geçit vermem
A rkadan konusmayı sevmem
R ahatsız olmayın aman siz hiç
A rtık aranızdan çekiliyim ben
M alesef biraz safım
O rtalığın tozunu attırırım
N asılsa pek güzel olmadı bu satırlarım
böle sacmaladım bende bşiyler 
A rkadan konusmayı sevmem
R ahatsız olmayın aman siz hiç
A rtık aranızdan çekiliyim ben
M alesef biraz safım
O rtalığın tozunu attırırım
N asılsa pek güzel olmadı bu satırlarım
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
