merabalar..öncelikle karakter yaratmak için sadece redblade mi kullanıcağız??
neden böyle bir kısıtlamaya gidildi anlamadım doğrus bu programı nerden temin edebilirim?
saygılarmla..
redblade nerden temin edebilirim?
-
emerus
- Site Çizeri
- Posts: 361
- Joined: Sun Aug 13, 2006 10:00 am
- Location: dark city arcadia bazen istanbul..
redblade nerden temin edebilirim?
emerus "druid of elderlights"
was here...
was here...
REdblade bi zorunluluk değil kolaylıktır.
Yani hem sizin için karakteri yaratmak kolay olur hem de dm için kağıdı incelemek kolay olur çünkü oluşturduğu tablo gayet alnaşılır oluyor.
Dilerseniz kurallara uygun olacak şekilde kendiniz hesaplayarak da yapabilirsiniz. Ama insanoğlu işte bazen unutuyor hata yapıyor diye genelde redblade kullanıyoruz.
Nerden edinebilirsiniz. Gayet basit hemen şurdan:
http://www.redblade.org/redblade35e.zip
Yani hem sizin için karakteri yaratmak kolay olur hem de dm için kağıdı incelemek kolay olur çünkü oluşturduğu tablo gayet alnaşılır oluyor.
Dilerseniz kurallara uygun olacak şekilde kendiniz hesaplayarak da yapabilirsiniz. Ama insanoğlu işte bazen unutuyor hata yapıyor diye genelde redblade kullanıyoruz.
Nerden edinebilirsiniz. Gayet basit hemen şurdan:
http://www.redblade.org/redblade35e.zip
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
