istanbulda bulunan arkadaşlar mutlaka taksim metrosunun içindeki füniküler sistemi görmeli aynı half life hawası war....hatta accayip benzemiş biz arkadaşlarla gittik gördükşok olduk yahu...
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
Offf ne biçim şey yapmış bu böyle.İzledim 48 dk mı nedir abi direk adam aşmış kendini yane ya..Adamın bu oyunda rahat 3-4 senesi var gibi görünüyor yaptığı hareketlerden.Tebrik etmek lazım cidden.Çok ....... Söylenebilecek birşey yok ki adam bitirmişş HL yi o kadar yane.En güzel kısmı Profesör birşeyler söylüyor ingilizce olarak işte sonunda prof. "understand" diyor .Bizim player da hedefi(Mouse yi ) aşağı yukarı yaparak evet edasıyla cevap veriyor .Orası çok hoşuma gitti.
Normal bir bitirme olsa sorun yokta bu adam ne bilim böyle böcek atarak üstüne falan çıkıyor ya ? Oraları normalde tankların yanından geçmek falan lasım adam arttık Legandary olmuş resmen..
Hayır adam zaten zaman kaybettiği zazman direk kayıttan çıkıyor dikkat edin 2-3 kere yapmış mesela bir kapı açılıyor kapıya yetişemiyor ya da başka birşey yapmaktan kapıdan geçemiyor orda direk kayıtı kesiyor.Yeni bölümdeen başlıyor