Resim Galerisi

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Çizimler gerçektende çok başarılı herzaman güzel resim çizebilme kabiliyetine sahip olan insanlara gıptayla bakmışımdır, heleki bu kabiliyet hayal gücüyle birleşince ortaya harika şeyler çıkıyor. çizimlerine bencede devam et. Yanlız bende trulias'a katılıyorum bitek elf çizme ne bileyim orc çiz, erinyes çiz, arcanaloth çiz, baatezu çiz, Solar çiz gerçektende değişiklik ve çeşitlilik çok güzel olur.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Gaiatar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 64
Joined: Fri Jun 30, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Gaiatar »

öyle şeyler çizmem için önce neye benzediklerini bilmeliyim :)
ama araştırmaya başladım bile neler çizebilirim die
eleştirileri dikkate alıcam, teşekkürler :)
aslında sokrates diye biri yok...aslında platon şizofren...
Sylvius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 383
Joined: Wed Dec 29, 2004 10:00 am

Post by Sylvius »

Bence birsey cizmek istiyorsan kendine has ozgun birseyler de cizebilirsin. Aksi halde hayalgucunu sınırlandırmıs oluyorsun. Ac chakralarını dunya ya daha farklı bir gozle bak. Ne de olsa sen bir cizersin cizdiklerinin bilindik seyler olması gerekmez. Yetenegini ne kadar farklılastırırsan sen de o kadar farklı bir cizer olursun...
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

herkese merhaba oncelikle, uzun bir tatilden sonra tekrar sitedeyim. bu zaman zarfında pek resim çizmedim (karalamalarımı saymıyorum) o yuzden elim boş, ama kısa zamanda yeni resimlerimi tekrar gorebilirsiniz
Gaiatar, bravo wallahi cok begendim ozellikle arka planlarını. ancak elestri gibi algılama da insan anatomisi uzerinde biraz daha calısman lazım gibi.. ama ince uzun insan tiplemen var, onu cok guzel gelistirebilirsn.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

evet arkadaslar, bir resim bitirdim ve galeride yerini aldı. musait bir vaktinizde galeriyi gezerseniz sevinirim. :)

ben de bu baslıgı kendi cıkarlarım için kullanıyorum, kendi duyurularımı yapıyorum da :D benm gibi diger arkadaslar da resim koyduklarında buraya yazarlarsa iyi olur, her dakika galeriye bakılmıyo yeni resim gelmis mi diye.
arka arkaya mesaj atmayı sevmem de mesaj editleme yok, ya da ben bilmiyorum :D
yeni cizer arkadasları da gormek istiyoruz demeden mesajımı bitirmek istemedim :)
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Yorum yaptığımı söylememe gerek var mı? Bilmiyorum. Yeni çizerlerimizi beklediğimizi ben de yazayım. Burada genel olarak da çizerlerimiz hakkında tartışabiliriz.

Ã?rneğin Possesed sanırım artık iyice portre konusunda uzman olmaya başladı. Belli bir olayı veya arka planı daha az betimliyor daha çok karakterleri betimliyor.

Karakter çizimleri gittikçe gelişiyor. Bunu rahatlıkla yazabilirim. Yeni tarzlar denemekten de korkmazsa çok daha iyi bir çizer olabilir ki olacak gibi de gözüküyor.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Possessed ve emerusun birer çizimini daha eklemiştim benim dememe kalmadan possessed bildirmiş. gerçekten ikisi de çok hoş. Possessed de kendini geliştiriyor. İlk yolladıklarından bu yana da gelişme kaydettiği açık. Galeri dışında başka amaçlı resimleri de var sanırım.

Diğer çizer arkadaşlardan da yeni resimler bekliyoruz.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

tesekkur ederim arkadaslar :)
Efla wrote: Galeri dışında başka amaçlı resimleri de var sanırım.
ewt baska amaclı resimlerim de war, o yuzden galeriye koymuyorum her seyi.
bi de su aralar kendimi anime ye verdim :D pek fantastik cizmiyorum, ama cok guzel anime karakterlerim var :D :P
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

onlar da fantastik. Fantastik kavramını kısıtlamamk lazım. :) Klasik elf cüce büyücü kavramları içine sıkıştırmayalım.

Kaynağı hayal etmek değil mi :) Onları da yollayabilirsin pekala...
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Sitemizin yeni bir çizeri var. Kendisini selamlıyorum. Elamshin... Başka hiçbir resimde görmediğim kadar derinlik var resimlerinde. Bu kadar çok şey anlatan resma çok rastlamam. Bir bakıma ressamların Galadlirimi gibi geldi bana...

Umarım çizmeye ve resimlerini yollamaya devam eder.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Elamshin'in resimlerini beğendim. Ama alınmasın ben karakalem konusunda çok eleştiririm, ne bilim belki ben de karakalem çizdiğimdendir. Açıkçası pek bi eksiğini bulamadım, resimlerinin üzerinde uğraşmış ve gerçekten başarılı olmuş, sadece ışık mekanikleri benim kafama yatmamış o kadar. Gölgelendirmeyi güzel kullanmış...Tebrikler...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
tomb
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 132
Joined: Thu Apr 20, 2006 10:00 am
Location: izmir

Post by tomb »

efla ben daha once site adminlerinizin birine bu konuda yani kendi bölümüm hakkında yazdım.bana olumlu cvp verdi ama suan site yapımda dedi.daha sonra aynanın diğer tarafında kitabının resimlemeleri konacak denince yani ben öyle duydum nasılsa onlar benim dedim ve herhalde bu kez bir klasörüm olur dedim ama o yondede sanırım bir gelisme yok.eflaya yazmaya calıscam burdan duyarsa yada sayfa birdeki mail ine bir cvp yazarsa yollamayı düsünüyorum resimlerimi.ilgilerine.saol
! :roll:
TOMB
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

elamshin bizim grubumuzda bursada...
resimleri gerçekten harika :) getiriyor kafeyede asıyor panosuna
ileticem söylediklerinizi :)
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

sesi duydum... :)

resimleri mail adresime yollarsan hemen galeriyi açalım....
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
tomb
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 132
Joined: Thu Apr 20, 2006 10:00 am
Location: izmir

Post by tomb »

Efla wrote:sesi duydum... :)

resimleri mail adresime yollarsan hemen galeriyi açalım....
sesi duydum mesajı kimin için tam bilemedim ama ben bir istegimi iletmistim ve hemen attım birkactane denemelik.kitapta gecenleride koymak istiyorum.önce yazarına sorarak tabi.bunlar acılsa sanırım gerisi gelcek::::saol
TOMB
Post Reply