Hancı

Anlatacak komik veya enteresan FRP anıları olanlar için. Geyiğin sınırları burada belirlenecektir...
Ayyaş Porsuk Hanı'nın bu güzide salonu, tüm ziyaretçilerimize açıktır.
Post Reply
User avatar
mikael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 692
Joined: Fri Apr 07, 2006 10:00 am

Hancı

Post by mikael »

Grupta 1 thief, 1 mage ve 1 keşiş bulunmakta. dm benim. Grup akşam vakti hana girmiştir. Bir masaya otururlar. Masaya gelen güzel garson kıza sipariş verdikten sonra
thief: kıza manalı bi şekilde göz kırpıyorum.
karizma zarı atılır, sonuç yüksektir.
dm: kız gülümseyip kulağına eğildi ve "merdivenlerden çıkınca soldan ikinci oda benim odam." deyip yanınızdan ayrıldı.
heveslenen mage (kendisi kara cübbelidir): ortamda başka kadın var mı?
dm: bi tane daha garson kız var, masaları siliyor, pek de güzel.
mage: ben de ona göz kırpıyorum.
zar atılır, sonuç vahimdir. Garson kız kendisine kara cübbelerin içinde manalı bir şekilde sırıtan mage'i görür ve telaşla mutfağa kaçar.
azimli mage: Etrafta başka kadın yok mu
dm: Yok. İçkilerini içen bikaç cüce, bikaç insan bi de tezgahta duran hancı var.
mage, gülerek: hancıya göz kırpıyorum o zaman
grup: ???
dm zar atar, gülerek: hancı da sana göz kırpıyor
Gelişen olaylar sonucu grup mage sayesinde bir ay boyunca handa bedava konaklar :mrgreen:
ErmaC
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 33
Joined: Fri Aug 25, 2006 10:00 am

Post by ErmaC »

O göz kırpan kişi olarak bizzat olayda abartı olduğunu görüyorum ben gayet masum bir göz seyirmesinden başka birşey değildi ama sayemde 1 ay bedava konaklamıştık ama denemeyin tavsiye etmem :)
WHERE DO YOU RUN WHEN THE EARTH BECOMES YOUR ENEMY..<br><br><br><br>http://s7.bitefight.net/c.php?uid=79556
User avatar
haplo25
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 401
Joined: Mon Jun 14, 2004 10:00 am
Location: Nexus

Post by haplo25 »

Ya hancı .......? :D:D
Ashaman tötet!!!
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Cidden güzelmiş :D .Ama arkadaşı da burdan tebrik ediyorum Hancı ya göz kıparak 1 ay geleceğini garanti aldığı için :D ( Gerçi bedeeli birazcık ağır olmuş ama :roll: :D )
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Post Reply