Son dönemin en büyük komedi animelerinden birisi olduğuna şüphe yok. Artık bir çoğumuzun sohbetleri arasında yerini aldı bu anime. Tenma’sı, Sawachika’sı, Miko-cin’i, Yakumo’su, Süper İnsan İchijou’su, Harima’sı, Hanai’si ve diğerleri hepimizi kendine bağladığı gibi artık hepimizin bunlar içinde birer favorisi var.
Anime temel olarak komedi olmasına rağmen içinde duygusal sahnelerde bolca işlenmiş. Aynı isimli mangadan yola çizilerek yaratılan eser Karasuma isimli gayet kıl (!?tamamen kişisel?!) bir çocuğa aşık olan Tenma’nın istemeden de olsa, kendisine aşık olan Harima’ya yaptığı işkenceyi konu almakta. İçeriğinde bir çok aşk üçgenleri ve dörtgenleri oluşuyor zamanla. Sonra sekizgenler filan... şaka bir yana okulda herkesin çok hoşlandığı ve birbirinden nefret ettiği kişiler var ve bunların dialogları kadar davranışları da komik.
Müzikler ise tam bir şaheser diyebilirim. Açılış ve kapanış müziklerinin ne zaman karşımıza çıkacakları belli değil. Bir bölümde açılış müziğinin animenin ortalarına doğru çaldığını hatırlıyorum. Kapanış müziği de aynı şekilde. Anime içerisinde ise çok güzel, farklı müzikler çalıyor... Anime müzik albümü kesinlikle dinlenmeli...
Anime filler bir sonla bitirildi ve şu günlerde ikinci sezonu yayınlanıyor...
Sadece kendi yorumum yetmez. AGT Tanıtımını da buyurun:
"Sana kesinlikle söyleyeceğim...
Senin sayende mutlu olabildim
Kesinlikle söyleyeceğim..."
School Rumble
Tsukamoto Tenma, lise 2. sınıfa yeni geçmiş bir öğrencidir ve uzun zamandan beri sınıfın "garip" çocuğu Karasumaru Oji'ye aşıktır. Ancak Tenma'nın haberi olmadığı bir şey vardır. Okulun serserisi Harima Kenji de Tenma'ya karşı, çok uzun zamandır hisler beslemektedir. Harima'nın karakteri, Tenma'nın olayları yanlış anlama yeteneği, okulun güzel ve zengin prensesi Sawachiga Eri, sınıf başkanı ve Tenma'nın kızkardeşine aşık olan Hanai Haruki, onun çocukluk arkadaşı Suoh Mikoto, herşeyden haberi olan Akira Takano, D-cup hastası Imadori Kyousuke ve pek çok uçuk karakter işin içerisine dahil edildiğinde 2-C sınıfında ne aşk ne de okul hayatı normallik kalıpları içerisinde geçmeyecektir.

