Resim Galerisi
Çizimler gerçektende çok başarılı herzaman güzel resim çizebilme kabiliyetine sahip olan insanlara gıptayla bakmışımdır, heleki bu kabiliyet hayal gücüyle birleşince ortaya harika şeyler çıkıyor. çizimlerine bencede devam et. Yanlız bende trulias'a katılıyorum bitek elf çizme ne bileyim orc çiz, erinyes çiz, arcanaloth çiz, baatezu çiz, Solar çiz gerçektende değişiklik ve çeşitlilik çok güzel olur.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Bence birsey cizmek istiyorsan kendine has ozgun birseyler de cizebilirsin. Aksi halde hayalgucunu sınırlandırmıs oluyorsun. Ac chakralarını dunya ya daha farklı bir gozle bak. Ne de olsa sen bir cizersin cizdiklerinin bilindik seyler olması gerekmez. Yetenegini ne kadar farklılastırırsan sen de o kadar farklı bir cizer olursun...
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
herkese merhaba oncelikle, uzun bir tatilden sonra tekrar sitedeyim. bu zaman zarfında pek resim çizmedim (karalamalarımı saymıyorum) o yuzden elim boş, ama kısa zamanda yeni resimlerimi tekrar gorebilirsiniz
Gaiatar, bravo wallahi cok begendim ozellikle arka planlarını. ancak elestri gibi algılama da insan anatomisi uzerinde biraz daha calısman lazım gibi.. ama ince uzun insan tiplemen var, onu cok guzel gelistirebilirsn.
Gaiatar, bravo wallahi cok begendim ozellikle arka planlarını. ancak elestri gibi algılama da insan anatomisi uzerinde biraz daha calısman lazım gibi.. ama ince uzun insan tiplemen var, onu cok guzel gelistirebilirsn.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
evet arkadaslar, bir resim bitirdim ve galeride yerini aldı. musait bir vaktinizde galeriyi gezerseniz sevinirim. 
ben de bu baslıgı kendi cıkarlarım için kullanıyorum, kendi duyurularımı yapıyorum da
benm gibi diger arkadaslar da resim koyduklarında buraya yazarlarsa iyi olur, her dakika galeriye bakılmıyo yeni resim gelmis mi diye.
arka arkaya mesaj atmayı sevmem de mesaj editleme yok, ya da ben bilmiyorum
yeni cizer arkadasları da gormek istiyoruz demeden mesajımı bitirmek istemedim
ben de bu baslıgı kendi cıkarlarım için kullanıyorum, kendi duyurularımı yapıyorum da
arka arkaya mesaj atmayı sevmem de mesaj editleme yok, ya da ben bilmiyorum
yeni cizer arkadasları da gormek istiyoruz demeden mesajımı bitirmek istemedim
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Yorum yaptığımı söylememe gerek var mı? Bilmiyorum. Yeni çizerlerimizi beklediğimizi ben de yazayım. Burada genel olarak da çizerlerimiz hakkında tartışabiliriz.
Ã?rneğin Possesed sanırım artık iyice portre konusunda uzman olmaya başladı. Belli bir olayı veya arka planı daha az betimliyor daha çok karakterleri betimliyor.
Karakter çizimleri gittikçe gelişiyor. Bunu rahatlıkla yazabilirim. Yeni tarzlar denemekten de korkmazsa çok daha iyi bir çizer olabilir ki olacak gibi de gözüküyor.
Ã?rneğin Possesed sanırım artık iyice portre konusunda uzman olmaya başladı. Belli bir olayı veya arka planı daha az betimliyor daha çok karakterleri betimliyor.
Karakter çizimleri gittikçe gelişiyor. Bunu rahatlıkla yazabilirim. Yeni tarzlar denemekten de korkmazsa çok daha iyi bir çizer olabilir ki olacak gibi de gözüküyor.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Possessed ve emerusun birer çizimini daha eklemiştim benim dememe kalmadan possessed bildirmiş. gerçekten ikisi de çok hoş. Possessed de kendini geliştiriyor. İlk yolladıklarından bu yana da gelişme kaydettiği açık. Galeri dışında başka amaçlı resimleri de var sanırım.
Diğer çizer arkadaşlardan da yeni resimler bekliyoruz.
Diğer çizer arkadaşlardan da yeni resimler bekliyoruz.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
tesekkur ederim arkadaslar
bi de su aralar kendimi anime ye verdim
pek fantastik cizmiyorum, ama cok guzel anime karakterlerim var

ewt baska amaclı resimlerim de war, o yuzden galeriye koymuyorum her seyi.Efla wrote: Galeri dışında başka amaçlı resimleri de var sanırım.
bi de su aralar kendimi anime ye verdim
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Sitemizin yeni bir çizeri var. Kendisini selamlıyorum. Elamshin... Başka hiçbir resimde görmediğim kadar derinlik var resimlerinde. Bu kadar çok şey anlatan resma çok rastlamam. Bir bakıma ressamların Galadlirimi gibi geldi bana...
Umarım çizmeye ve resimlerini yollamaya devam eder.
Umarım çizmeye ve resimlerini yollamaya devam eder.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
SacoKhan
- Forum Yöneticisi
- Posts: 2585
- Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
- Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden
Elamshin'in resimlerini beğendim. Ama alınmasın ben karakalem konusunda çok eleştiririm, ne bilim belki ben de karakalem çizdiğimdendir. Açıkçası pek bi eksiğini bulamadım, resimlerinin üzerinde uğraşmış ve gerçekten başarılı olmuş, sadece ışık mekanikleri benim kafama yatmamış o kadar. Gölgelendirmeyi güzel kullanmış...Tebrikler...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
efla ben daha once site adminlerinizin birine bu konuda yani kendi bölümüm hakkında yazdım.bana olumlu cvp verdi ama suan site yapımda dedi.daha sonra aynanın diğer tarafında kitabının resimlemeleri konacak denince yani ben öyle duydum nasılsa onlar benim dedim ve herhalde bu kez bir klasörüm olur dedim ama o yondede sanırım bir gelisme yok.eflaya yazmaya calıscam burdan duyarsa yada sayfa birdeki mail ine bir cvp yazarsa yollamayı düsünüyorum resimlerimi.ilgilerine.saol
!
!
TOMB
sesi duydum mesajı kimin için tam bilemedim ama ben bir istegimi iletmistim ve hemen attım birkactane denemelik.kitapta gecenleride koymak istiyorum.önce yazarına sorarak tabi.bunlar acılsa sanırım gerisi gelcek::::saolEfla wrote:sesi duydum...
resimleri mail adresime yollarsan hemen galeriyi açalım....
TOMB

