video güzel olmuş, televizvon başına kitillendiğim zamanları hatırladım ama ben tsubasadan nefret ederdim (kendini beğenmiş yaratık), taro misaki ise hayallerimin erkeğiydi
keşke yeniden izleyebilsem...
ADamım Tusubasa yaa.TAm bir fantezi adamı yaa.Ne hareketler,ne çalımlar atardı yaaa.Küçükken bende onun gibi olabilirmiyim diye kendimi az hırpalamamıştım ya:D
Zamaninda sirf kucuk golcuyu izlemek icin sabahin 7 sinde kalkip da televizyon basina gectigim gunler aklima geldi de... olsa tekrar baglar mi acaba bizleri televizyona ne dersiniz?... Fikrinizi alayaim...