2nd - 3rd
-
Elandra_The_King
- Kullanıcı

- Posts: 9
- Joined: Fri Nov 28, 2003 10:00 am
- Location: İzmir
2nd - 3rd
Biz arkadaşlarla frp oynamaya karar verdik ancak hangisi olduğuna karar veremedik.Yani 3rd mi 2nd mi yardımcı olursanız sevinirim...
-
gandalfoftheday
- Kullanıcı

- Posts: 212
- Joined: Sat May 17, 2003 10:00 am
- Location: Ankara
- Contact:
2e 3e sorunu.
Sitemizin forumlarında bu konuda birkaç bin tartışma bulabilirsin. download bölümümüzde dekonuyla ilgili pek çok makale var. Yine de kişiselgörüşüm SECOND FOREVER şeklindedir.
Ben Giderim,Adım Kalır<br>Dostlar Beni Hatırlasın...
-
Elandra_The_King
- Kullanıcı

- Posts: 9
- Joined: Fri Nov 28, 2003 10:00 am
- Location: İzmir
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
Bu konu tamaen size kalımış. Ama fikir istiyorsanız şahsi fikrim 2'nd. Neden; Yüzlerce kez söylediğim şekilde RP yi daha zevkli kılacak unsurlar daha fazla. Daha çok teşvik ediyor ve kalıplaşmış değil.
Saygılarımla...
Saygılarımla...
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
-
The_KiRaTh
- Başbüyücü
- Posts: 878
- Joined: Fri Sep 26, 2003 10:00 am