Kupala'nın Gecesi (RPG-Bilgilendirmeler)

Frpworld forumlarındaki eski FRYO(Forum Rol Yapma Oyunu) başlıklarının tutulduğu arşiv.
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Kupala'nın Gecesi (RPG-Bilgilendirmeler)

Post by Eldarin_ »

Image



VAMPIRE: THE DARK AGES


Storytelling Game of Gothic and Personal Horror


1.Aktif RolePlay başlığıdır.

2.Oyunumuz Original World of Darkness d10 tabanında oynanacaktır

3.Roleplay zorunludur. Hatalı RolePlay mesajları silinir...

4.Oyunlarda karakterini ölebilir, yaralanabilir, dönüşüm geçirebilir. Kontrolün kaybolduğu zamanlarda karakteriniz ST tarafından yönlendirilebilir.

5.Cevaplanması gereken mesajlarınız 2 gün içersinde tarafınızdan yanıtlanmamışsa DM tarafından cevap yanıtlanır. Makul sebepler göstermeksizin RolePlay i aksatırsanız karakteriniz oyundan atılır.

6.Karakter kağıdı örneğini aşağıya atacağım. Bunun dışında oluşturulan karakterler özel mesaj yolu ile bana gönderilecektir. Aynı şekilde oyun hakkında ST bilgilendirmeleri bu başlık altında yapılacaktır.

7. Oyun için şu anda maksimum 7 oyuncuya ihtiyacım var. WoD konusunda bilgili, empati ve roleplay kabiliyeti yüksek, oyuna zaman ayırabilecek arkadaşlar tercihimdir. Üçten fazla başvuru geldiği takdirde oyuncu kabulünde kendi insiyatifimi kullanacağım.

8.Oyun 6 Kasım 2006 Pazartesi günü başlayacaktır...



OYUNCULAR

1.Dragonfire

2.Daeya

3.Trulias

4.Elessar Telemnar

5.Buz Dağlarının Leydisi

6.Hükümlü

7.Beckett

8.Burock

9.Fallen
Last edited by Eldarin_ on Tue Nov 07, 2006 6:32 pm, edited 4 times in total.
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlül&uuml
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Merhaba, clan sınırlaması olup olmadığını dönemin önemli unsurlarını ve oyunun geçeceği hattın esas olayları hakkında bilgi ayrıca d10 karakteri yaratmasını bilmeyenlere yardımcı olacakmısınız. Birde bu dark ages ne kadar dark? Exaltede kadar uzanıyormu :P
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Daeya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2183
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
Location: Karşıyaka

Post by Daeya »

Hakan oyuncu listende ilk sıradayım. Oyuna katılmak istiyorum. :D Valla süper zevkli olacak...
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Daeya sayı saymasını bilmiyor yada ilk sırada beni görmedi :D
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
User avatar
trulias
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 603
Joined: Wed Dec 21, 2005 10:00 am

Post by trulias »

eldarin diğer bilgilendirme başlığında dediğim gibi bende forum rp ile ilgileniyorum.
vampir temelli bir fp lede ilgilenirim (her ne kadar kurt adam olmayı tercih etsemde)

ancak oyun hakkında hemen hiç bir şey bilmiyorum. yani net olarak neredeyse sıfırdan başlıyacağım, biraz bilgilendirme ve yardım tavyesi verebilirmisin?

bu arada alternatifsiz olarak deneyimli oyuncular alınacaksa sorun değil.
açıkcası öncelikli amacım merakımı gidermek. ama bilirsin başladığım işide yarım bırakmam :)
Daeya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2183
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
Location: Karşıyaka

Post by Daeya »

Aaaa lütfen bayanlara öncelik :D:D Ayrıca merak etme sen Dragonfire yeterince dark olacak bu oyun :D Msn'de de Hakan yardımcı olacaktır sana karakter yaratma konusunda...
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
Lord Necros
Başbüyücü
Posts: 1916
Joined: Fri Apr 29, 2005 10:00 am
Location: Necropolis

Post by Lord Necros »

Hakan, eğer beni almazsan başlığı kilitlerim ona göre. :tongue: :mrgreen: :mrgreen:
All power demands sacrifice...and pain. The universe rewards those willing to spill their life's blood for the promise of power.

Power demands sacrifice.
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 407
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles

Post by ElessarTelemnar »

Kabul gorurseniz katilmaktan buyuk bir zevk duyarim bilgi eksikliklerim (WOD konusunda) var ama cokkolay kapatirim rplerim duzgundur kurallara uyarim :angel:
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Merak etme ben karakter hazırlamadan sorun çekmem sadece çekecek olan arakadaşlar olacaktır onlar için söyledim :D ayrıca kadın erkek eşitliğine ne oldu kardeşim yok öle bağyanlara öncelik falan :p
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

beni de yedeklerden sayabilirsiniz. Pek bilgili olmayan oyuncu kontenjanında yer açılırsa ve eldarin yenilerle uğraşmaktan bezmezse ben de isterim. Hiç vampire the dark ages oynamadım.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
User avatar
buzdaglarininleydisi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 204
Joined: Thu Sep 21, 2006 10:00 am
Location: Eskişehir

Post by buzdaglarininleydisi »

bende bu oyunda deneyimim yok ama öğrenmeye açığım ve kalemim kuvvetlidir öyle derler tanıyanlarım...açığımı kapamak güç olmıyacaktır sadece elinizi uzatın ben zaten yanınıza çıkmış olacağım...
Kalbinin esiri bir bilge
gözlerinin esiri bir kalp
iradenin esiri bir beden
arzularını hapsetmiş iki göz,
ve sevgiden bir haber sözler prensi sana selam...

http://tr2.monstersgame.net/?ac=vid&vid=34051957

http://www.knightf
Hükümlü
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1548
Joined: Mon Jun 09, 2003 5:31 am
Location: Ankara

Post by Hükümlü »

Oynamak isterim hakan efendi. ama tam da sınav haftama denk geldi. o yüzden sanırım beni yedeklere yazman daha iyi olacak =(
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
Beckett
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 523
Joined: Wed Oct 19, 2005 10:00 am
Location: underworld

Post by Beckett »

Eski yüzleri görünce ve birde vampire rp'si olunca-ısrarlara da dayanamayınca- benim olmamam hata olur,Beckett emrinizdedir efendi Eldarin...

/not:Salute sana eski dost Hükümlü...
Bu İsaret Kaos Tanrısının
Bu,Kılıcların Tanrısının
Bu,hayatın
Bu da olumun
..... Bilmen gereken bunlar.....
Geliyor zamanı Tanrıların;
Hayatın ve Olumun...
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

Post by Eldarin_ »

Başvurular almış başını gidiyor. Seçim yapmak oldukça zor olacak desenize...

-Klan sınırlaması yoktur. Fakat sonradan durup düşündümde, en iyisi ben hazırlayayım karakter kağıtlarını, sonra size özel mesaj yoluyla göndereyim. Ã?bür türlü herkes için ayrı ayrı anlatıp uğraşmak çok yorucu ve zaman alıcı bi iş olacaktır.

Oyun hakkında bilgilendirmelere gelince,

Oyun 11. yy ortaları Transilvanyasında geçecek.

Ortam son derece gotik, korkunç ve karanlık. Ormanın Ötesinin meşum uğursuzluğu daima üzerinizde olacak. Ravenloftvari bir ortam sözkonusu. Barovia bu hususta her yönüyle karşımıza çıkan kusursuz bir örnektir.

Başrol oyuncuları ise sizlersiniz. Fakat basit birer ölümlü olarak değil, bu karanlık dünyanın bir parçası olarak. Başlangıcından beri bu dünyanın üzerinde yürüyen uğursuz bir soyun mensuplarısınız. Sizler ki Transilvanya halkının üzerine çökmüş korkusunuz. Tanrının henüz elini sürmediği bir noktadasınız fakat biliyorsunuz ki vampir soyu gitgide zayıflamakta ve siz, size verilen sözü tutmaksızın çoğalmaya devam ediyorsunuz. Akıbetiniz hayra alamet değil...

11. yy ortaları, skolastik felsefenin gitgide güç kazandığı, hristiyanlığın doğumunun üzerinden bin yıl geçmiş durumda. Ve insanlar çokta dinin onlara öğütlediklerini yanlış yorumlara sürüklemiş durumda. Hurafeler kol geziyor. Fakat söylentilerin hepsinin yalan olduğunu iddia etmek oldukça güç. Ã?ünkü insanlar skolastiğin dar bakış açılı düşünce yapısına öyle bir kapılmışlarki gerçek inanç ve aydınlanma onlardan henüz çok uzaklarda.

Bazıları sizin uğursuz maiyetinizin farkında fakat size karşı savaşacak gücü bulamıyorlar. Yine de size karşı denemekte oldukları yegane güç dinleri. Sizinle nasıl savaşacaklarını bilmeyen kimseler, onlara öğütlenenler nelerse onları yapmayı, hiçbirşey yapmamaktan makul görüyorlar.

Günbatımının ardından kapılar kilitleniyor. İnsanlar evlerine çekiliyorlar, yataklarının başucuna birer dini sembol ve bir baş sarmısak koyup tanrılarına şafağı görmek için yalvarıyorlar.

Vampirler ise korkusuzca bu ıssız toprakları yönetiyorlar fakat her zaman olduğu gibi devamlı birbirleri üzerinde hakimiyet kurma mücadelesi içerisindeler. Hepsi çok yaşlı, hepsi çok güçlü.

Fakat Karanlık Asırlar'da bir vampir olarak dahi hayatta kalabilmek öyle kolay değil. Kötülük ve karanlık heryerde kol geziyor ve Transilvanya görünen ve bilinenin ötesinde güçleri bağrında yatırıyor. Ve vampirlik laneti daima üzerinizde. Yani aslında hiçbirşey aslında göründüğü gibi değil.

Kapak resmindeki mermer bu kez yeşil değil; Kapkara.
Gül ise, bu kez boynu bükük bir gonca değil; bol dikenli, bol yapraklı, boynu dik, tam tomurcuklanmış bir yaban gülü.
20 yuzyılın saklanan, vicdan azabi içinde kivranan, romantik ve güçsüz vampirleri yok çünkü bu kez karşımızda.

VAMPİR : KARANLIK ASIRLAR

Oyunundaki vampirler, 13. yuzyil Avrupası'nın kara lordları olarak at sürüyorlar gecenin icinde. Modern çağdaki oğullarına kıyasla cok daha güçlü bu ata-vampirler. Savaş ve kan, onların zaten alışık olduğu bir şey. Daha vahşiler. Daha cok kan yiyerek doyuyorlar. Avrupa'daki kralları, prensleri, kardinalleri kendi bin yıllık savaslarında piyon olarak kullanıyorlar.Ve avlandıkları geceler de daha Karanlık.

Dünyadan gizlenmek gibi bir kaygılari yok. Kalelerinden, Katedrallerinden korkusuzca hüküm sürüyorlar gecenin icinde. Maskeli Balo diye adlandıracakları global gizlenme manevrasina daha yuzyıllar var.

Ama ölü-hayatları o kadar da rahat değil elbet.
Düşmanları bu kez New York'lu dedektifler, Los Angeles'tan motosikletli punklar degil; iri savaş aygirlari ile gelen tecrübeli Haçlılar, zırhlı Tapınak şovalyeleri, vahşi Germen savaşçıları, İskandinav barbarlar ve bizzat ateşle saldıran fanatik İspanyol engizitörler. . .

M.s. 1199 'un zifiri karanlık gecelerinde, avlanabilecekleri barlar, kulüpler de yok üstelik; gün batımı çanlarının çalmasıyla birlikte tum halk kapılarını sürgüleyip duaya çekilir. . . Gece dehşetlerine karşı. Sokaklarından lağımlar akan cüzzamli kentlerde gece sokağa çıkma yasağı başlar. Ağır silahlı piyadeler, 10 kisilik gruplar halinde devriye gezer.

Romantik Neon ışıkları değil, yakıcı meşale alevi vardır sadece Ortacağ'ın uzun gecesinde...
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlül&uuml
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

True Faithi olan True Brjuah olmak serbestmi :D
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Post Reply