Sevgili dostlarım,
Bir insan vardı 16 yaşında.8 senelik bir frp sevdalısı.Bir zaman bir site buldu .Başka bir diyardı orası.Uzun süre eşsiz insanlarla konuştu. Yepyeni ufuklar açıldı zihninde.O artık farklıydı dostlarının arasında onu dost saydığını düşündüğü insanların arasında.Öyledide emindide.
Ama bir gün geldi ki ne yaptığını bilemez oldu. Aşığı olduğu şeyi yok etme girişiminde bulundu. Aslında derinde üzülmüştü ancak ukalalık etti.Gerçekten söylediklerini hissetmediğini düşündüğü ancak aslında kendisine karşı söylenmesini hakkettiği sözler duydu.Aslında gerçekten üzülmüştü. Sadece üstlenmek uğruna iyilik uğruna ve bir günün saçmalığı uğruna.Ve sonunda dayanamadı. Boşuna savunmanın manası yoktu artık. Ait olduğu siteye sadık insanlardı karşısındakiler en az kendisi kadar.Ve bıraktı.Erdemli insanın suçunu üstlenen insan olduğunu hatırladı.Ve onu öldürdü.
Ölenin cenazesini kendi zihninde yaptı ama o hatırlanacaktı.Onun sonraki varisi daha iyi bir kalple ve daha mükemmel olarak, Therosusu gönderdiler diyara.Therosus yapacaklarına özrüyle başladı eski ruhu için.
Bu diyarın eşsiz adminleri için özür bu diyarın eşsiz modları için bir özür bu diyardaki eşsiz dostları için bir özür, Ailesinin iki üyesi Shadowmaster ve Quel-shin için bir özür Yeminer ve Yeordaya karşı bir özür dü getirdiği ruhundan.Eşsiz bir güçle ,eşsiz bir hırsla.
Özürden daha fazlasını hakediyorsunuz sizler.Engin(Oren dautry) yaptıkarımın üzerine o kdar yakın davrandı ki yaptığım yanlışı adeta yüzüme çarptı.Rüzgar olarak hissettim.Soğukluğu hisseti yanlış buydu olması gerekn sıcaktı oysa o sğuktu.Elimde olsa hepinize özürden çok daha fazlasını verirdim.Ancak budur yapabildiğim erdemse eğer bu ne mutlu bana.Mini sohbette de yazdım . "Katilinde gözyaşı vardı, silinmek üzre". İşte bu katil gözyaşı düşmeden önce kaybettiği dostluklarını geri kazanmak istiyor.Herkseten ama herkesten özür diliyor. Kim bilir belki dostlarını yine görebilir tabi eğer onlar onu görmek isterse.İşte soruyorum Aranızda bir anda boş yere boşalan o yeri kapatmadan önce eski sahibini geri istiyor musunuz?
For the friends will appear when I am in the deep... Özüm Safaoğlu
Umarım beni anlamışsındır Ozum.Benim sildiğim sen değilsin Morbius.Zaten morbiusun katilisin.
Hatanı anlamış olman ne kadar güzel.Belki biraz yaşın küçüktü belki kanın kaynıyordu,ama hatanı anladın.Eğer samimiysen ben her zaman ikinci bir şans verilmesinden yanayım.Ben kimseyi asla defterden silmem.İnsan dünya üzerindeki en değerli hazine.Ve sende bir anlık hatalar zincirine kaptırıvermiş olabilirsin.Aramızda kimse hata yapmadı mı?şahsen benim hayatım hatalarla dolu.Ve beni affedenler beni kazandı,affetmeyenler ise kendileri benden sakındı.Her zaman dediğimi bir kez daha diyeceğim;frp'de herbir insan başka bir macera demektir.El elden üstünse,hayal gücü hayal gücüden üstündür.Ben hatasını anlayıp,geri gelmiş birini affetmekten yanayım.Bu geri gelmeyi bazılarınız yüzsüzlük olarak görebilir.Bu size kalmış.
Diğer yanda bu olayın beni sevindiren başka bir yüzü var.Bu olay frpworld'un başarısıdır.Ne başarısı mı?insanları kazanma başarısı.Gayette illuvatar etkili bir şekildde dışlanabilirdi,başka hesaplar altında atılan mesajları da silinebilirdi.Ama yapılmadı.Bu büyük bir başarıdır.Frpworld ekmeğin düşen kırıntılarını da yemeyi bildi.
hatanı kabul etmen beni sevindirdi. belki bazı arkadaşlar bana tepki gösterecektir. herkes hata yapabilir affetmek büyüklüktür diyecektir ama sen bende kapanması oldukça güç yaralar açtın o yüzden beni seni affetmiş olarak düşünme. ama siteye girmene karşı değilim. sadece sana karşı söylediğim sözleri geri alıyorum. bu yazıyı yazmakla bunu hak ettiğini düşünüyorum. ama hala senden hoşlanmıyorum. benim dostluğumu kazanman çok zor hatta imkansız gibi. hala yaptığının bir kişiliksizlik olduğunu düşünüyorum ve sana güvenmiyorum ama diyarların kuralları sana bir hak daha vermeyi gerektiriyor. zaten başka adla girdiğinde yazıların silinmemişti. adminlere senin diğer aboneliklerini de silmeleri ile ilgili başvuruda bulunmayı düşünüyordum ama vaz geçtim. bu konuda kaelthasın yardımı oldu. umarım site dışında dostluğunuz zarar görmemiştir. yine hatırlatıyorum yeminer the lich hala senin düşmanın ve senin iki yüzlü olduğunu düşünüyor.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Ben her zaman ınsanlara 2. bir sans verılmesınden yanaım bunu ozumde bılıyor. Ozum benım dostum fakat ılluvatar bıraz asırıya gıttı sanrıım.
Biz ozumle zamanı geldıyınde her seyı konustuk ve dost kalmaya kaar verdık kı her zaman dost'tuk o benım ıcın deyerlı ne yaparsa yapsın ben onu her zzaman affetmeye hazırım fakat. Boyle bır sey bır daha tekrarlanırsa her sey bıttebılrı uzulerekte olsa bıtebilir.
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
bir yılan bir insanı ilk defa zehirlerse bu o insanın ihmalkarlığıdır ama aynı yılan ikinci defa zehirlerse bu o insanın salaklığındandır.......ikinci şans diye birşey yoktur,sadece bir defa beraber olursun sonrası ya devam eder ya etmez.insan bir defa dost olur ikinci şans da o artık dost değildir sadece ortak birşeyleri paylaştığın biridir ama dost asla değildir.dostluk bir defa başlar ve sadece öyle gider,her insanın hayatına binlerce kişi girer ve çıkar ama dost dediğin bir eelin parmaklarını geçmez,ama onlar bile yeterdir yeterki hayatında 5 tane gerçek dost dediğin dostun olsun.benim hayatımda bile o kadar yok,umarım sizlerin vardır......
bütün site dostlarına hayatlarındada güzel dostları olması dileklerimle....
benim hayatımda bir çok dostum oldu onlarla binlerce kez kavga ettim ama hala onlar benim gerçek dostlarım. katılmıyorum. bence dostluk esneyebilen bir bağdır ve gerçekten çok esnektir. zaman ilacını zedelenmiş kısımlarına sürersen kopmadığı sürece(ki belirttim çok esnektir) tamir edilebilir ve hatta bazen böyle şeyler yararlı bile olabilir. bunu bilgisayara format çekmeye benzetyorum bazen maziyi temizlemelisin yani dostlarından uzaklaşmalısın ki onların değerini anlayabilesin.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
bir insan af dilerse mazide yaptığı şeyleri yüzüne vurmazsın yeminer
madem tekrar aramıza katılmasında sorun yok o zaman sadece -hoşgeldin- de ve kendi şahsi görüşlerini şahsi olarak söyle ...
olmaz mı dostum
you are not alone ; so don't be afraid in the dark and cold m'thain d'streea
Size gerçekten teşekkür ediyorum bu kadar kabulu bile beklemiyordum.Yeminer aslında bende sana güvenmiyorum özel olarak ancak arkadaş olabiliriz en azından.Bu sitede benim dostum var dostluk tek taraflıda olabilir . Quel-shin benim dostum mesela .Yinede beni affetmeni bekliyordum Yeminer.Ancak bunun için teşekkür ediyorum ikinci şansı verdiğin için.Belki zaman düzeltir ancak sana saygısızlık yapmamıştım.Senin yazını değiştirmiştim bir aşağılıklıktı yaptığım ancak özellikle seninkileri değiştirmemiştim.Sonuç olarak yaptığım hataydı beni affetmek senin kararın.Elbette etmeni isterim herkesin etmesini doslarıma saygılarla (Herkes dostumdur benim nu sitede)...
seninle aramızda özel olarak ne oldu ve olabilir ki özel olarak sana güvenmiyorum diyorsun anlamadım. bilerek beni tercih edip etmemen beni hiç ilgilendirmez. herhangi bir arkadaşıma da böyle bir şey yapsan aynı karşılığı alırdın. tabi bana yaptığın için biraz daha fazla oldu ama inan aynı şekilde karşılık verirdim.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Yaptığı yanlışı görenlerin özürünü her zaman kabul ederim.. Senin de yaptığın yanlışı farkettiğini görüyorum. Bu durumda illuvatar ile elendrayı gömüp seni King_Therosus olarak görmekte sakınca görmüyorum. Aramıza hoş geldin... Mielikkinin bilgeliği seni kutsasın...
The_Exile wrote:Hmmm.Yaa büyütülücek birşey değil esasında.Bir deneyim ancak fazla olgunlaşmamış bir insanın yapacağı bir deneyim.Affetmek büyüklüktür gerçekten.
Eski zamanlar geldi aklıma.Dedimki biz böylemi yapardık.
Ahh Drizzt ahhh!
Gerçekten Kayıp Dünya adına yakışır biryer oldu artık.
gerçekten Exile bana o günleri hatırlatma!!
Bu şekşlde özür dileyen biri bence ikinci şansı hak eder. Beni tanıyanlar bilir netten ilişkilere pek güvenmem ama...neden olmasın diyorum...
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
Ben dostlarıma her zaman her konuda gucendım ama her konuda. Bizde Özğm ile cok tartıstık zamanı geldı kavga ettim ama her sey zamanla duzelir her seyi zamana bırakmak en iyi cozumdur.
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...