Hunted (bilgilendirme)
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
Hunted (bilgilendirme)
Evet arkadaşlar bir süredir yoktum ve bir dönüp oyun açayım dedim..
İSze klasik Oren senaryolarından farklı birşey oynatıcam
Whitewolf:Hunter The Reckoning...
Setting :Manhatten
Yıl:2006
toplam 5 oyuncuya ihtiyacım olacak Hunter settingini bilen birileri olmaları biraz daha iyi olur..
Sizden başvuru yapılırken tek istediğim şey Hunter bilginizin ne kadar olduğu.. oyuncuları seçince backgroundlarınızı isteyeceğim
Hadi kolay gelsin
İSze klasik Oren senaryolarından farklı birşey oynatıcam
Whitewolf:Hunter The Reckoning...
Setting :Manhatten
Yıl:2006
toplam 5 oyuncuya ihtiyacım olacak Hunter settingini bilen birileri olmaları biraz daha iyi olur..
Sizden başvuru yapılırken tek istediğim şey Hunter bilginizin ne kadar olduğu.. oyuncuları seçince backgroundlarınızı isteyeceğim
Hadi kolay gelsin
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Selamlar Engin.
Oynamışlığım olmasına rağmen çok bilgim yok çünkü oynatan abimiz bizi bıraktı gitti yarım kaldı böle bi başvuruyu kabul edersen katılabilirim seve seve.
İyi akşamlar...
Oynamışlığım olmasına rağmen çok bilgim yok çünkü oynatan abimiz bizi bıraktı gitti yarım kaldı böle bi başvuruyu kabul edersen katılabilirim seve seve.
İyi akşamlar...
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
Vakti zamanında epey bi oynamıştık
ama bizim modern oyunlarda supreme power yasaktı herkes Angeldeki Gun tarzı soilder conseptli admalar ve archivistlerden ibaretti.
Ama ben devam eden vampir oyunundayım. Oradan atılır yada ölürsem burayı arada bir dürtüklemek şartıyla rahatsız ederim artık
Ama ben devam eden vampir oyunundayım. Oradan atılır yada ölürsem burayı arada bir dürtüklemek şartıyla rahatsız ederim artık
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
Daha önce hiç Hunter masaüstü oynamadım ama pek çok yazı okudum üzerine ve İzmir'de olsun, Eskişehir'de olsun, hep oynamanın eşiğinden döndüğüm için bayağı üzerine çalışmıştım zamanında.
Yani dahil olabilirim oyuna...
Yani dahil olabilirim oyuna...
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
engiiinnnn,
ben bu oyuna katılrım. hunter oynadım da oynattımda. ama vakit sorun, malum çalışıyorum... esnek olurum diosan postlar konusunda... bende varım.
yukardaki iki vatandaş da oyuna katılırsa. sanırım tam bir nostalji partisi olcak....
ben bu oyuna katılrım. hunter oynadım da oynattımda. ama vakit sorun, malum çalışıyorum... esnek olurum diosan postlar konusunda... bende varım.
yukardaki iki vatandaş da oyuna katılırsa. sanırım tam bir nostalji partisi olcak....
Sonsuz gücü elinde tutanın içindeki boşluktan daha büyük ne olabilir?
Tanrıların getirdiği çaresizliğe tanık olun...
Tanrıların getirdiği çaresizliğe tanık olun...
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
arkadaşlar madem oyuncular tecrübeli
o zaman setting i genişleteyim.. deamon Vampire ve Werewolf da olabilirsiniz..
tabiki güç denlgeleri Generation-Lore ve Giftlerle dengelenecektir
ama lütfen Nephilim olcam ya da Kindred olucam die gelmesin kimse
o zaman zaten
1st boss: Anok
2nd boss:KAin
3rd boss:Belial
4th boss:Lucifer

o zaman setting i genişleteyim.. deamon Vampire ve Werewolf da olabilirsiniz..
tabiki güç denlgeleri Generation-Lore ve Giftlerle dengelenecektir
ama lütfen Nephilim olcam ya da Kindred olucam die gelmesin kimse
1st boss: Anok
2nd boss:KAin
3rd boss:Belial
4th boss:Lucifer
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Hmmm... Tamam olur... Yannız sakatlık çıkmasın
. Tecrübe demek insanların birbirine daha profesyonel kazık atması demek. Ona göre
.
Birde supernaturalleri sana özelden söyleyelim. Ben mesela kendi oyuncularıma kimin ne olduğunu söylemiyorum, belki ilerde öğrenirler, öyle daha zevkli olur...
Birde supernaturalleri sana özelden söyleyelim. Ben mesela kendi oyuncularıma kimin ne olduğunu söylemiyorum, belki ilerde öğrenirler, öyle daha zevkli olur...
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
Oyuncuları birbieine düşürmek aşağlık GM numarasından başka birşey değil kanmayın sakın(bunu aşağlık bir GM olarak söylüyorum
)
Cooperative bir oyun olursa daha zevkli olur. Ama bu grup birbirine düşerse kan gövdeyi götürür
Cooperative bir oyun olursa daha zevkli olur. Ama bu grup birbirine düşerse kan gövdeyi götürür
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."